De komende weken:
Mario kart Double Dash
Viewtifull Joe
F-Zero
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-09-2003 22:57]
Roy, stel de volgende topic maar alvast op
Er moeten meer goede spellen komen van third partys...
dat zie ik zo nog niet gebeuren nu
een enkeling is er in geslaagd
maar de echte toppers zijn toch van Nintendo zelf
Moet nog steeds verder ooit
quote:Ja ik ben een beetje laat, maar het is gewoon een goed spel en ik dacht laat ik er wat plaatjes van neerzetten
Op woensdag 24 september 2003 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
je bent wel een beetje laat met Zelda, en ik heb em al uitgespeeld![]()
quote:serieus ? da's niet zo leuk
Op woensdag 24 september 2003 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Driver 3 is gecancelled voor de GC..
quote:Ik ook, ik krijg er steeds meer zin in (zeker nu we een MK-meet gaan houden).
Op woensdag 24 september 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben zooooo benieuwd naar Mariokart
Overigens ben ik ook erg benieuwd naar nieuwe beelden van RE4, volgende week schijnen die op de Tokyo Game Show getoond te worden.
quote:OMG
Op woensdag 24 september 2003 22:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ook, ik krijg er steeds meer zin in (zeker nu we een MK-meet gaan houden).
Overigens ben ik ook erg benieuwd naar nieuwe beelden van RE4, volgende week schijnen die op de Tokyo Game Show getoond te worden.
quote:Die prijs gaat zover ik weet voor de gehele wereld gelden (is altijd nog zo geweest) het kan alleen goed dat hier de prijsdaling "maar" gaat tot 149 euro (don't ask me why)
Op woensdag 24 september 2003 21:39 schreef speknek het volgende:[..]
Van mij mag je bashen hoor
. Maar Microsoft had dan wel weer een leuke aanbieding qua spellen voor de xboxbezitters. Maar dit is inderdaad wel een stuk beter van Nintendo. GC en GBA voor de prijs van een PS2
.
Maar gaat het nou alleen voor Amerika gelden?
Nofi voor de TS maar ik vind deze plaatjes iets meer eer doen aan F-Zero GX
in dit geval geldt wel dat een filmpje meer zegt dan 1000 screens
Ik ben zo'n beetje fan van de Aardman Studios (Wallace&Gromit, Chicken Run) en het lijkt me echt een leuk spel (niet super origineel maar dat hoeft ook niet).
quote:P.S.
Wallace & Gromit is an arcade platform adventure where the player has to liberate the zoo from the evil clutches of the maniacal Feathers.Feathers wants to make diamonds. Lots of diamonds. And he'll stop at nothing to achieve his dream.
The diabolical penguin has incarcerated all the baby animals in order to persuade their parents to do his bidding and manufacture gems from the coal being mined using the incredible diamond-o-matic. Wallace & Gromit have smelled the fishy presence of Feathers and developed an elaborate plan to infiltrate his domain. And so the indomitable duo has to construct the integral part of their scheme, the Trojan Penguin. When the giant wooden bird is placed at the zoo gates Feathers' narcissistic personality embraces the 30-foot tribute and makes it the zoo centerpiece. Unbeknownst to Feathers, Wallace & Gromit reside in the Trojan Penguin complete with resplendent standard lamp and armchair. At night the pair can start their amazing adventure.
* Charge through the game as the resourceful and adventurous Gromit, with Wallace never far behind to offer hilarious if sometimes dubious hints.
* Race through five enormous action packed levels (with 24 sub levels and mini arcade games) covering eight different 'animal houses' in the zoo.
* Bursting with inventions designed to challenge the mind and fill every level with fast paced fun including: the Porridge Gun, Coal Flinger, Banana Launcher and Knitting Machine.
* Build contraptions invented by Wallace to aid your journey such as 'Springy Boots', 'Mine Cart', 'Toboggan' and 'Gyrocopter'.
* Bamboozle your way past Feather's army of zookeepers, henchmen and mischievous monkeys!
* Take full advantage of the next generation consoles' capabilities using high poly count, multi-texturing, fogging, environment-mapping, specular lighting, shadowing and depth of field.
* Spot the parodies; dozens of scenes containing well known adaptations of movie/game elements to add to the humor.
* Master tons of special moves from Gromit, including head spins, back flips and the hysterical 'sneaking' moves.
foutje in OP het is "Viewtiful" niet "Viewtifull" Joe
De gamecube prijs is in Amerika écht 99 dollar geworden!!!
Me want RE 4 and Mario kart
Enne, 99 euro is wel heel weining kan je een Gamecube en een GBA kopen voor de prijs van een PS-2/X-box
quote:Ja mooi toch?
Op donderdag 25 september 2003 09:04 schreef HomerJ het volgende:
Coole OPMe want RE 4 and Mario kart
Enne, 99 euro is wel heel weining kan je een Gamecube en een GBA kopen voor de prijs van een PS-2/X-box
quote:Nu voel ik me met ¤199,- toch in me kont genaaid aangezien ik nog geen 2 maanden geleden een Cube had gekocht
Op donderdag 25 september 2003 08:20 schreef Khadgar het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/28900?&niv=
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=technologyNews&storyID=3502520De gamecube prijs is in Amerika écht 99 dollar geworden!!!
Maar goed, hoop nu iig dat daardoor meer spellen uitgebracht worden, omdat misschien meer mensen een Cube gaan kopen...
Daarintegen zou 99 euro voor een cube best wel een strakke zet zijn, vooral nu de feestdagen weer om de hoek staan te kijken..
quote:Oei, ik voel me genaaid want mijn GF2 van 350 euro tik ik nu voor 10 op de kop ... je weet toch dat dat spul goedkoper wordt? Ik snap dat het zuur is (kocht zelf mijn PS2 voor 1100 gulden en binnen de week was daar de aankondiging dat hij de week erop 300 piek in prijs omlaag ging), maar zo gaat dat in de hedendaagse wereld. Zie het idd van de zonnige kant zoals je in je 2e regel aangeeft, meer verkochte units geeft ontwikkelaars meer vertrouwen en dat geeft ons meer games
Op donderdag 25 september 2003 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Nu voel ik me met ¤199,- toch in me kont genaaid aangezien ik nog geen 2 maanden geleden een Cube had gekocht
Maar goed, hoop nu iig dat daardoor meer spellen uitgebracht worden, omdat misschien meer mensen een Cube gaan kopen...
quote:Maar wie betaald er dan ook 1100 gulden voor een PS2, das echt
Op donderdag 25 september 2003 14:17 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Oei, ik voel me genaaid want mijn GF2 van 350 euro tik ik nu voor 10 op de kop ... je weet toch dat dat spul goedkoper wordt? Ik snap dat het zuur is (kocht zelf mijn PS2 voor 1100 gulden en binnen de week was daar de aankondiging dat hij de week erop 300 piek in prijs omlaag ging), maar zo gaat dat in de hedendaagse wereld. Zie het idd van de zonnige kant zoals je in je 2e regel aangeeft, meer verkochte units geeft ontwikkelaars meer vertrouwen en dat geeft ons meer games
Zowieso was Nintendo in die periode al van ¤299,- naar ¤199,- gegaan. Dus ik dacht al dat ze het niet meer goedkoper durfden te maken. Voor die prijsverlaging zat er volgens mij nog een periode van 9 maanden tussen. Met deze prijsverlaging zit er misschien maar iets van 3 maanden tussen en volgens mij is het echt wel het dieptepunt van Nintendo omdat ze stikken van de voorraad en het systeem bijna niet aan klant versleten krijgt. Dat betekent gewoon dat het slecht gaat.
Er zijn genoeg developers die het systeem al hebben laten vallen...
Toch gek, als er uit zo'n systeem in principe meer uitgeperst kan worden dan de PS2 betreft techniek dan.
Ik hoop nu gewoon dat ze weer een beetje het aantal kwalitatieve spellen opkrikken zodat er meer mensen van die machine kunnen genieten. Want echt veel goede spellen heb ik nog niet meegemaakt afgelopen jaar. Was ook de voornaamste reden om te wachten met dat ding te kopen. Maar ik geloof dat ze deze kerst een hele stapel goeie games weer hebben...
2 goeie race games in dezelfde maand is niet zo heel erg marketing gericht nl
ownee, wacht ik bedenk me nu net dat dat alleen in europa is...,
dus ik zou nu eiglijk 2 cubes kunnen hebben
quote:Kart
Op donderdag 25 september 2003 17:31 schreef gieling het volgende:
Fzero eind oktober, mario kart mid nov.! dacht ik iig
quote:en de winnaar krijt een cube cadeau
Op donderdag 25 september 2003 19:18 schreef gieling het volgende:
Kart word geilGoed oefenen gijs, ik wil een waardige tegenstander bij een meet
ieder zijn controller meenemen dan
Nieuwe NFS Underground screens
Ik weet niet of de boxart van RSIII hier al is geweest maar ik post hem gewoon nog een keertje met nog wat andere mooie screens
Mario Kart DD screens
Het eerste nieuws cq screens van de Tokyo Game Show (TGS) druppelen ook langzaam beginnen en zal vnv (USA tijd) beginnen
Killer 7
hmm beetje vaag, de linkjes verwijzen naar ps2media.ign.com
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 25-09-2003 20:35]
quote:Vind het ook maar een standaard shooter idd
Op donderdag 25 september 2003 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Star wars heeft mij nooit kunnen interesseren...
dus nu ook niet
Can't get enough Mega Man? Fortunately for you, Capcom have a new game up their sleeves...
At the press briefing prior to the Tokyo Games show, Koji Nakajima proudly presented his latest Mega Man game - Mega Man X: Command Mission. The surprising thing about this game, is that unlike previous Mega Man titles, which stick to the action formula, this one is an RPG.
However, if you are a fan of the old Mega Man games, don't despair - Nakajima promised that the game will still appeal to action fans.
You'll be able to choose well-known characters such as Mega Man, Axel, and Zero to partake in your party, as well as being able to recruit new members as you play through the game.
Mega Man X: Command Mission will be appearing on both the Playstation 2 and GameCube sometime in 2004. We'll be keeping you posted on this new direction for the Mega Man series.
quote:Woh, geef jij voor 60 euro aan kado's voor je broer?
Op donderdag 25 september 2003 22:55 schreef Wunk het volgende:
M'n broertje is zaterdag jarig, die krijgt dus echt wel Soul Calibur 2 voor z'n cube
mag ik je kleine broertje zijn
quote:Hee! Die's goed! Gaan we topic over beginnen... momentje...
Op vrijdag 26 september 2003 07:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
Woh, geef jij voor 60 euro aan kado's voor je broer?
mag ik je kleine broertje zijn
![]()
Hier is't-ie dan... en nee heeft niets met dit topic te maken... sorry...
Kadootje voor je familie, hoeveel mag dat kosten?
[Dit bericht is gewijzigd door Represent op 26-09-2003 08:29]
quote:Lijkt me een fantastisch spel Noot
Op vrijdag 26 september 2003 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beyond Good and Evil:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ik heb eventjes de namen veranderd maar verder is ie nog heel, de mail die ik naar nintendo heb gestuurd.
Beste Nintendo,Nintendo America heeft deze week een drastische prijsverlaging doorgevoerd. De gamecube is naar 99 dollar (87 euro als ik het goed uitreken). Games waren en worden al stukken goedkoper (Metroid Prime, $29.99, bron ebgames.com)
Gaat deze trend overwaaien naar Europa op korte termijn? Mijn vermoeden is dat als dit niet gebeurd, de gamers in Europa heel snel veel meer gaan importeren. Het is nu eenmaal heel makkelijk om een gamecube met een aantal games te bestellen en over te laten vliegen voor een fractie van de prijs dat het hier kost. Iedereen heeft tegenwoordig een creditcard en Internet, de keuze is snel gemaakt.
Als ik in de forums lees zie ik het gevoel stijgen dat Nintendo Europa in de steek heeft gelaten. Veel erg late releases, populaire (unieke) spellen die niet naar europa komen (animal crossing), hogere prijzen. Een Wavebird controller kost hier in Nederland ruim 15 euro meer dan in Amerika. Het zelfde geld voor games en andere accessoires.
Met vriendelijke groet,
Khadgar
Laat maar weten wat ze terug mailen!
quote:Mail dat ook even naar square
Ik heb eventjes de namen veranderd maar verder is ie nog heel, de mail die ik naar nintendo heb gestuurd.
quote:Indirect geef je dus een kado aan jezelf, slim!
Op donderdag 25 september 2003 22:55 schreef Wunk het volgende:
M'n broertje is zaterdag jarig, die krijgt dus echt wel Soul Calibur 2 voor z'n cube
quote:Zijn ze nou zo dom of snappen ze het gewoon niet.
Beste Bas,Het ziet er voorlopig niet naar uit dat de GameCube in prijs wordt verlaagd.
Wat betreft late releases ben ik het niet met je eens. Hier wordt wel degelijk aandacht aan besteed. Er zit steeds minder tijd tussen de releases in USA en Europa. Games als Mario Kart en 1080 Avalanche komen in Europa zelfs eerder uit dan in Amerika.
Een game als Animal Crossing kost ontzettend veel geld om te localiseren. Het is simpelweg een kosten en opbrengst afweging om de game wel of niet uit te brengen. Als je vooraf al weet dat de game verlies draait, dan zal het besluit om de game uit te brengen heel klein zijn. Een game als Animal Crossing zal namelijk niet door een breed publiek worden aangekocht, maar alleen door hardcore gamers.
In Europa hebben we net als in Amerika een Players Choice reeks. De reeks zal in de toekomst zeer zeker worden aangevuld.
Erop vertrouwende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nintendo Benelux BV
quote:Niet echt, ik koop 'em zelf zometeen ook denk ik
Indirect geef je dus een kado aan jezelf, slim
Maar is vaak wel 't geval, m'n huisgenoot is altijd een ideaal target voor DVD's als kado, of drank..
http://www.capcom.co.jp/bio4/img/mov/biohazard4_320.mpg
Helaas pas volgend jaar
http://www.gamershell.com/news_BMGSTwinSnakesBTGS2003Tr.shtml
quote:TRaantje wegpinkt
Op vrijdag 26 september 2003 16:40 schreef Zeiksnor het volgende:
Zeer strak filmpje van RE4!http://www.capcom.co.jp/bio4/img/mov/biohazard4_320.mpg
Helaas pas volgend jaar
enne op cubezone melde ze dat hij mischien nog eind dit jaar haalde
Weer een controller die ik moet importeren denk ik
quote:Spaar je die ofzo?
Op vrijdag 26 september 2003 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een controller die ik moet importeren denk ik![]()
quote:Omdat je dan de kabouters ziet. En die kunnen trouwens ook niet zo goed tegen fel licht.
Op vrijdag 26 september 2003 19:28 schreef flappiewappie het volgende:
wanneer krijgen we een keer een doorkijk cube, das pas prachtig
quote:plopperdeplopperdeplop
Op vrijdag 26 september 2003 19:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Omdat je dan de kabouters ziet. En die kunnen trouwens ook niet zo goed tegen fel licht.
quote:moet je dat nog vragen ?
Op vrijdag 26 september 2003 19:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Spaar je die ofzo?
Hij heeft voor zover ik het me nog herriner, een paarse, een zwarte, een oranje en een appelblauwzeegroene
quote:Je buren zullen blij met je zijn
Op vrijdag 26 september 2003 19:27 schreef Zeiksnor het volgende:
Vriendin is de komende 2 weken weg en dus mezelf alsnog op RE0 getracteerd.
's nachts spelen met de surround snoeihard
Verder heb ik eindelijk de tijd om zelda, RE1 en metroid uit te spelen.
quote:gun hem zijn pleziertje
Op vrijdag 26 september 2003 20:27 schreef Evad het volgende:[..]
Je buren zullen blij met je zijn
quote:RE remake's geluid heerst
Op vrijdag 26 september 2003 19:27 schreef Zeiksnor het volgende:
Vriendin is de komende 2 weken weg en dus mezelf alsnog op RE0 getracteerd.
's nachts spelen met de surround snoeihard
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 20:25 schreef ASSpirine het volgende:[..]
moet je dat nog vragen ?
Hij heeft voor zover ik het me nog herriner, een paarse, een zwarte, een oranje en een appelblauwzeegroene
De paarse word zelden gebruikt btw
quote:Wat de fuck! GUNDAM CUBE!
Op vrijdag 26 september 2003 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gundam Wing CubeWeer een controller die ik moet importeren denk ik
![]()
Wat ik zo hoerig vind van Nintendo is dat ze daar dus allemaal leuke kleurtjes hebben, en bij ons is de GBA player alleen in het zwart verkrijgbaar. Ik wil verdomme een paarse!
Mario Kart ook al iets beter, of ik raak er aan gewend. Maar ik denk nog steeds dat ik uitgekeken ben op het concept.
quote:RR
Op zaterdag 27 september 2003 00:46 schreef flappiewappie het volgende:
ben ik nou het enigste schaap wat geen verschil ziet tussen al die RR's?
Ze worden mooier met de game
Dit is toch een fraai stukje technologie
quote:*kreun*
Op zaterdag 27 september 2003 00:36 schreef Chocobo het volgende:
OH MY FUCKING GOD ..... Resident Evil 4![]()
*splet*
http://cube.ign.com/articles/451/451780p1.html
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 00:41 schreef ASSpirine het volgende:
RE4
is toch niet ingame ?
new video footage from the most impressive GameCube title ever created...
http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/moviedata/news/3983-1.wmv
quote:* Khadgar geeft chocobo een tissue...
Op zaterdag 27 september 2003 09:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek dit niet...![]()
OMG
Kep Soul Calibur 2 und Resident Evil uit parijs mee genomen
* Chocobo neemt tissue aan
quote:ik down em met 17 kb/s
Op zaterdag 27 september 2003 09:40 schreef Chocobo het volgende:
Die MGS clip blijf ik ook kijken![]()
* BMH neemt tissue aan
En ze gebruiken ook de title song van MGS 2! die is zoooo mooi.
quote:Dat vond ik dus ook
Op zaterdag 27 september 2003 10:02 schreef BMH het volgende:
HOLY SHIT!!!! MGS is zooo ongelofelijk mooi!!En ze gebruiken ook de title song van MGS 2! die is zoooo mooi.
quote:Ik had gisteren alle screens al in het resident evil topic gezet
Op zaterdag 27 september 2003 00:36 schreef Chocobo het volgende:
OH MY FUCKING GOD ..... Resident Evil 4![]()
Trouwens al de movie gzien? die is vet
quote:
quote:Attention, le Zombie!!!!!
Op zaterdag 27 september 2003 09:34 schreef BMH het volgende:
Kep Soul Calibur 2 und Resident Evil uit parijs mee genomen
Ze zijn toch wel in het Engels?
quote:Ziet er erg goed uit, vooral die ICO-achtige vijanden. Hopelijk zijn ze de zombies niet vergeten.
Ik trek dit niet...![]()
OMG
quote:Als het spel nou ook nog eens Eternal Darkness stijl controls heeft kan ie helemaal niet meer stuk.
Op zaterdag 27 september 2003 10:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ziet er erg goed uit, vooral die ICO-achtige vijanden. Hopelijk zijn ze de zombies niet vergeten.
quote:Goede keus!
Op zaterdag 27 september 2003 11:34 schreef Hakkert het volgende:
Nou ik kom nu ff hier zeuren... Ik denk dat ik een GC er bij wil gaan halen met wat games.. Hou erg van platformers en volgens mij moet ik dan wel hier zijn. Kunnen jullie me ff wat tips geven over MEGA-coole spellen op de GC.. en dan niet racen / MK achtig iets en schieten hoeft eigenlijk ook niet
Als RPG liefhebber kun je eigenlijk niet om Zelda: the Windwaker heen. Ook krijg je Ocarina of Time erbij.
Andere geweldige games zijn Metroid Prime. Resident Evil en Eternal Darkness. Die laatste twee zijn overigens als budget verkrijgbaar.
quote:Zelda leek mij idd enorm cool... RE heb ik ook gehad op ps2, maar ik vind het nix.. De besturing was zo rot
Op zaterdag 27 september 2003 11:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Goede keus!
Als RPG liefhebber kun je eigenlijk niet om Zelda: the Windwaker heen. Ook krijg je Ocarina of Time erbij.
Andere geweldige games zijn Metroid Prime. Resident Evil en Eternal Darkness. Die laatste twee zijn overigens als budget verkrijgbaar.
quote:Zelda WW, Metroid Prime, Resident Evil remake en RE zero, Eternal Darkness..... zo,.. begin daar maar eens mee
Op zaterdag 27 september 2003 11:34 schreef Hakkert het volgende:
Nou ik kom nu ff hier zeuren... Ik denk dat ik een GC er bij wil gaan halen met wat games.. Hou erg van platformers en volgens mij moet ik dan wel hier zijn. Kunnen jullie me ff wat tips geven over MEGA-coole spellen op de GC.. en dan niet racen / MK achtig iets en schieten hoeft eigenlijk ook niet
quote:Nee, Eternal Darkness lijkt het beetje op RE (maar dan met een betere besturing). MP lijkt op een FPS maar dat is het niet, het is heeeeeeeeel bijzonder. Mooiste spel dat ik op de GB heb.
Op zaterdag 27 september 2003 11:39 schreef Hakkert het volgende:
MP en ED ga ik ff opzoeken op ign.. zijn dat geen schietspellen?
Ik snap niet dat iedereen zo'n moeite heeft met die RE besturing. En de remake ziet er ietsjepietsje beter uit als Code Veronica.
quote:Nog leuke mario titels op de GC?
Op zaterdag 27 september 2003 11:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee, Eternal Darkness lijkt het beetje op RE (maar dan met een betere besturing). MP lijkt op een FPS maar dat is het niet, het is heeeeeeeeel bijzonder. Mooiste spel dat ik op de GB heb.
Ik snap niet dat iedereen zo'n moeite heeft met die RE besturing. En de remake ziet er ietsjepietsje beter uit als Code Veronica.
quote:Luigi's Mansion schijnt wel leuk te zijn, alleen erg kort. Hij is wel op Player's Choice verschenen (goedkoper) dus misschien haal ik die nog wel eens.
Op zaterdag 27 september 2003 11:43 schreef Hakkert het volgende:
Nog leuke mario titels op de GC?
Mario Sunshine vonden mijn vriendin (grote SNES Mario fan) en ik niks aan.
quote:neej
Op zaterdag 27 september 2003 11:43 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nog leuke mario titels op de GC?
quote:Ze zijn bezig met Mario 128 geloof ik. Schijnt weer echt vernieuwend te zijn. Sunshine was meer een tussendoortje.
Op zaterdag 27 september 2003 12:17 schreef Hakkert het volgende:
Hmm jammer... Mario is cool!.. stomme nintendo moet gewoon leuke mario games maken!
quote:ik vond sunshine 1 van de vernieuwenste mario's ooit om eerlijk te zijn...
Op zaterdag 27 september 2003 12:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ze zijn bezig met Mario 128 geloof ik. Schijnt weer echt vernieuwend te zijn. Sunshine was meer een tussendoortje.
quote:nice!
Ze zijn bezig met Mario 128 geloof ik. Schijnt weer echt vernieuwend te zijn. Sunshine was meer een tussendoortje.
quote:Het is persoonlijk, ik ken inderdaad ook mensen die hem geweldig vonden. Misschien eerst een keertje huren Hakkert.
Op zaterdag 27 september 2003 12:39 schreef flappiewappie het volgende:
ik vond sunshine 1 van de vernieuwenste mario's ooit om eerlijk te zijn...
quote:Goed plan.. Ik heb eigenlijk alleen mario 1 gespeeld dus ik ken de rest niet. Misschien vind ik hem wel megacool.. maar eerst eens zo'n ding kopen
Op zaterdag 27 september 2003 13:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het is persoonlijk, ik ken inderdaad ook mensen die hem geweldig vonden. Misschien eerst een keertje huren Hakkert.
quote:Ik hoop het zo !
quote:Ik heb er toendertijd 180 euro voor betaald (GC, Controller, mem. card en 3 games).
Op zaterdag 27 september 2003 14:38 schreef Hakkert het volgende:
Wat kost zo'n GC 2e hands met wat games?
FF een vraagje over Soul Calibur 2. Hoe de fuck doe je die mega ultra super defence move? Je moest [G] doen plus heen en weer lopen d8 ik, maar er gebeurt nix.
quote:misschien het SCII topic proberen
Op zaterdag 27 september 2003 14:45 schreef BMH het volgende:
ik 200 voor alleen een cube met controller.
FF een vraagje over Soul Calibur 2. Hoe de fuck doe je die mega ultra super defence move? Je moest [G] doen plus heen en weer lopen d8 ik, maar er gebeurt nix.
quote:Dus dat moet nu wel lukken voor 150
Op zaterdag 27 september 2003 14:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb er toendertijd 180 euro voor betaald (GC, Controller, mem. card en 3 games).
quote:Je bedoelt zodat je zelf gelijk kunt slaan?
Op zaterdag 27 september 2003 14:45 schreef BMH het volgende:
ik 200 voor alleen een cube met controller.
quote:GIJIJS
Op zaterdag 27 september 2003 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ben weer verder MP aan het gamen...wat een spel!
MP is ook zoooooo goed. Waar zit je ?
quote:IK ook niet, heb geen moment gehad dat ik moest wenne ofzo, het voelde mij heel goed aan!
Op zaterdag 27 september 2003 11:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Phazon Mines, maar mijn aars wordt continu gekicked door die Wave Pirates. Maar ik heb het al een tijdje niet gespeeld en moet weer aan de besturing wenen.
Op zaterdag 27 september 2003 15:15 schreef Chocobo het volgende:
MP is ook zoooooo goed. Waar zit je ?
Neem meteen Soul Calibur mee op de Cube Wat een titel!
Mijn titels:
Luigi's Mansion (kort en op den duur wel eentonig, maar hij hoort erbij )
Monkey Ball (1 of 2) (super coole puzzel levels! Frusterend goed)
Zelda (magisch mooi eigenlijk )
Timesplitters (is wel FPS, maar de enige die ik leuk vnd, dus give it a try )
Metroid vonk nix
RE heeft klote besturing
Starfox net aan begonnen
Eternal Darkness nog niet aan begonnen
Tony Hawk 3 extreme sports topper. Je moet er eigenlijk een hebben
Mario party 4 Multiplayer
Mario Sunshine, ik vond hem erg cool, alleen te moeilijk op een gegeven moment
En dat was het volgens mij wel
quote:Metroid vond die niks ook
Op zaterdag 27 september 2003 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hakkert:Neem meteen Soul Calibur mee op de Cube
Wat een titel!
Mijn titels:Luigi's Mansion (kort en op den duur wel eentonig, maar hij hoort erbij
)
Monkey Ball (1 of 2) (super coole puzzel levels! Frusterend goed)
Zelda (magisch mooi eigenlijk
)
Timesplitters (is wel FPS, maar de enige die ik leuk vnd, dus give it a try
)
Metroid vonk nix
RE heeft klote besturing
Starfox net aan begonnen
Eternal Darkness nog niet aan begonnen
Tony Hawk 3 extreme sports topper. Je moet er eigenlijk een hebben
![]()
Mario party 4 Multiplayer
Mario Sunshine, ik vond hem erg cool, alleen te moeilijk op een gegeven moment
En dat was het volgens mij wel
Tis toch meer een adventure.
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 27-09-2003 16:55]
quote:En dat is Games-mod.
Op zaterdag 27 september 2003 16:51 schreef Chocobo het volgende:
Metroid vond die niks ook![]()
OMG
quote:sinds waneer knuffelt roy xboxen??
Op zaterdag 27 september 2003 16:54 schreef speknek het volgende:
Niet naar Notorious_roy luisteren Hakkert, hij knuffelt xboxen. Gewoon Metroid Prime kopen, ookal houd je niet van FPS.Tis toch meer een adventure.
Roy, hierrrrrrr komen, verklaring!
quote:Eigenlijk kan dit niet he gijs
Op zaterdag 27 september 2003 16:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En dat is Games-mod.
quote:forum@fok.nl
Op zaterdag 27 september 2003 17:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Eigenlijk kan dit niet he gijs
quote:Inderdaad, metroid prime en RE klote vinden
Op zaterdag 27 september 2003 16:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En dat is Games-mod.
Optiefen mod
Is donald duck leuk of is dat maar een gaar spel ?
quote:tis afgeprijsd dude
Op zaterdag 27 september 2003 17:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ga denk ik eens wat van die afgeprijsde spellen kopen, van 20 euro... donald duck en wat had ik nou nog zien liggen... nog wel een paar iigIs donald duck leuk of is dat maar een gaar spel ?
Smaken verschillen kinders
quote:En ? als het spel slecht speelt is het zelfs geen 20 euro waard...
Op zaterdag 27 september 2003 18:23 schreef flappiewappie het volgende:[..]
tis afgeprijsd dude
quote:Whahaha kinders, straks zeggen ze nog dat we kiddy zijn
Op zaterdag 27 september 2003 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Smaken verschillen kinders
Maar hoe zit het nou met Donald en zijn vrienden ?
Heeft iemand dat spel wel(eens gespeeld) ?
quote:Tis een heerlijke gozer maar das zijn voor mij idd de beste games op Cube
Op zaterdag 27 september 2003 17:36 schreef HomerJ het volgende:[..]
Inderdaad, metroid prime en RE klote vinden
Optiefen mod
![]()
quote:Metroid Prime is zonder twijfel beste spel dat ik in mijn arsenaal heb liggen op dit moment
Op zaterdag 27 september 2003 19:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis een heerlijke gozer maar das zijn voor mij idd de beste games op Cube
quote:Zojuist met het zweet op mijn voorhoofd de Power Bomb gehaald. Dat doolhof is best spannend maar 13 health!
Op zaterdag 27 september 2003 19:06 schreef G1Ace het volgende:
Metroid Prime is zonder twijfel beste spel dat ik in mijn arsenaal heb liggen op dit moment
quote:Ben je op hard bezig ?
Op zaterdag 27 september 2003 19:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zojuist met het zweet op mijn voorhoofd de Power Bomb gehaald. Dat doolhof is best spannend maar 13 health!
quote:is dat dat ding waardoor je door een blok omhoog wordt gestoten en moet proberen op die zuil te landen ?
Op zaterdag 27 september 2003 22:39 schreef user_friendly het volgende:
het verbaast me maar super monkey ball 2 zit al langer in m'n gamecube dan metroid, zelda en eternal darkness. Het enige wat me irriteert bij monkey ball 2 is het level launchers, door dit level kan ik advanced mode niet zonder continue uitspelen
dat is gewoonweg onmogelijk
gelukkig had ik toen ontdekt dat er nog een "normal" mode is
waardoor je weer 3 niveau's had, andres kwam ik nooit aan mijn punten
quote:Die bedoel ik ja, echt een verschrikkelijk level.
Op zaterdag 27 september 2003 22:57 schreef ASSpirine het volgende:[..]
is dat dat ding waardoor je door een blok omhoog wordt gestoten en moet proberen op die zuil te landen ?
quote:Ik luister de laatste tijd die soundtrack veel. Op een of andere manier trekt MP die oeroude gameplay en geluid van vroeger in me op.
Op zaterdag 27 september 2003 19:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zojuist met het zweet op mijn voorhoofd de Power Bomb gehaald. Dat doolhof is best spannend maar 13 health!
quote:kut-level is dat
Op zaterdag 27 september 2003 23:14 schreef user_friendly het volgende:[..]
Die bedoel ik ja, echt een verschrikkelijk level.
quote:Mag ik u feliciteren met uw aankoop?
Op zaterdag 27 september 2003 22:51 schreef Pirate_Jim het volgende:
Ik heb net bij play supersmash bros op de gamecube gekocht.. Vertel het eens mensen.. Wat kan ik verwachten? Ga ik teleurgesteld zijn?
Smash Bros heeft een errug lange tijd in m'n cube gezeten ... bijna vastgegroeid. Partygame bij uitstek ook.
Maar ja ... ik heb nu Soul Calibur 2 ...
quote:Ik ben hier op verjaardag en ze zijn hier al een hele tijd met man Smash bros aant spelen dus het is wel een vet spel
Op zaterdag 27 september 2003 23:54 schreef Young_David het volgende:[..]
Mag ik u feliciteren met uw aankoop?
Smash Bros heeft een errug lange tijd in m'n cube gezeten ... bijna vastgegroeid. Partygame bij uitstek ook.
Maar ja ... ik heb nu Soul Calibur 2 ...
Maar ik vind er echt NIKS aan, sorry
Ik zit hele tijd te zagen of ze geen mariokart willen doen, maar ja, het helpt niet echt
quote:Smash Bros is wel vet! Maar mario kart is vetter!!
Op zondag 28 september 2003 00:18 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Ik ben hier op verjaardag en ze zijn hier al een hele tijd met man Smash bros aant spelen dus het is wel een vet spel
![]()
Maar ik vind er echt NIKS aan, sorry
Ik zit hele tijd te zagen of ze geen mariokart willen doen, maar ja, het helpt niet echt
Ga zometeen MK:DD pre orderen denk ik
quote:Ruig, ga ik denk ik dan ook wel doen... bestel er maar 2
Op zondag 28 september 2003 00:27 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Smash Bros is wel vet! Maar mario kart is vetter!!
![]()
Ga zometeen MK:DD pre orderen denk ik
quote:Bij gamerelease.nl is hij 52 euro
Op zondag 28 september 2003 00:31 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Ruig, ga ik denk ik dan ook wel doen... bestel er maar 2
quote:Jij bestelt er gelijk 2 he ? alvast bedankt
Op zondag 28 september 2003 00:33 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Bij gamerelease.nl is hij 52 euro
En mensen gamerelease is betrouwbaar, ik kreeg Sc2 mooi en netjes op tijd afgeleverd![]()
quote:Ik snap gewoon niet dat vechtspellen zo cool kunnen zijn
Op zondag 28 september 2003 01:09 schreef Lexie het volgende:
OMG! Soul Calibur 2!Zo ongelofelijk vet
.
quote:
Op zondag 28 september 2003 01:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik snap gewoon niet dat vechtspellen zo cool kunnen zijn
.
Het is gewoon cool om je helemaal te kunnen specialiseren met een bepaald character, waardoor je onverslaanbaar wordt
quote:Niet dat mij dat ooit gelukt is
Op zondag 28 september 2003 01:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Het is gewoon cool om je helemaal te kunnen specialiseren met een bepaald character, waardoor je onverslaanbaar wordt
quote:PROEST
Op zondag 28 september 2003 01:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Niet dat mij dat ooit gelukt is
.
zo slecht was ik en ben ik nog altijd in zoiets
quote:Ooit een keer geprobeerd. Hele week geoefend en toen tegen een vriendin van me gespeeld. Zijn ramde maar gewoon op wat knoppen en versloeg me elke keer.
Op zondag 28 september 2003 01:39 schreef Lexie het volgende:
vb. Streetfighter
Ik won op een gegeven moment heel veel met Blanka omdat ik een soort "tacktiek" had
Maar na een tijdje hadden ze het door dus werd ik toen gemakkelijk afgeslacht, en in plaats van meerdere truks te leren geef ik het gewoon op en kies en andere ventje om te button-bashen
quote:Dat is vaak het grootste nadeel van die spellen, dat je met knoppenrammen nog het verste komt.
Op zondag 28 september 2003 10:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ooit een keer geprobeerd. Hele week geoefend en toen tegen een vriendin van me gespeeld. Zijn ramde maar gewoon op wat knoppen en versloeg me elke keer.
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:15 schreef Slomy het volgende:
Effe leuke update:
Werk bij de intertoys en hebben daar gister een demodisk binnengekregen met daarop: Soul Calibur 2, F-Zero, Viewtiful Joe, P.N. 3 en Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike.
Wij hadden bij de Intertoys een gamecube staan, maar deze moest wegens plaatsgebrek weg. Ik ben dus de gelukkige die deze demo-disk nu thuis heeft liggen om uit te proberen.
Moet zeggen vooral dat Viewtiful Joe spel heeft mij erg weten te verassen. Dat slow motion en versnellen is echt erg vet. F-Zero vond ik ook erg vet. Die andere spellen eigenlijk ook wel. F-Zero gaat echt ongeloofelijk snel (is wel maar een baan waar je op kan racen) en Soul Calibur ziet en speelt erg goed (ook hier maar een korte demo).
waar ?
kan jij korting geven voor spellen ?
quote:Ik werk bij de Intertoys in Sittard.
Op zondag 28 september 2003 11:21 schreef ASSpirine het volgende:[..]
waar ?
kan jij korting geven voor spellen ?
quote:Dat noemen ze loon, wat je op je rekening krijgt gestort
Op zondag 28 september 2003 11:27 schreef Slomy het volgende:[..]
Ik werk bij de Intertoys in Sittard.
Korting krijg ik altijd terug gestort op mijn rekening
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:29 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Dat noemen ze loon, wat je op je rekening krijgt gestort
anders koop je gewoon 5 exemplaren van elk spel MET personeelskorting en dan kopen we het hier wel over
quote:Dat krijg ik inderdaad ook op mijn rekening gestort
Op zondag 28 september 2003 11:29 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Dat noemen ze loon, wat je op je rekening krijgt gestort
Weet iemand hoe ik bij Chapter 6 stage 4 kan hale?
Staat: Use your guard impact to the enemy attacks.
Maar ik heb 50 seconden, als ik dat overleef dan is het failed, en je krijgt haar nooit dood, als je haar slaat gaat er een mini stukje af,
Ik vind trouwens link een beetje zwak ik heb heel goed met lima
quote:dus een soort van commissie ? (damn, is dat goed geschreven ?
Op zondag 28 september 2003 11:32 schreef Slomy het volgende:[..]
Dat krijg ik inderdaad ook op mijn rekening gestort
.
Maar bij gaat het zo: Je koopt een spel of wat dan ook en dan kan je 1 keer in de 4 maanden al die bonnen opsturen naar de personeelsafdeling. Over dat complete bedrag krijg je dan 15 % korting en krijg je de maand daarna met je loon erbij op je rekening gestort.
quote:Soul Calibur 2 topic
Op zondag 28 september 2003 11:34 schreef HomerJ het volgende:
Met soul caliber 2Weet iemand hoe ik bij Chapter 6 stage 4 kan hale?
Staat: Use your guard impact to the enemy attacks.
Maar ik heb 50 seconden, als ik dat overleef dan is het failed, en je krijgt haar nooit dood, als je haar slaat gaat er een mini stukje af,
Ik vind trouwens link een beetje zwak ik heb heel goed met lima
quote:hehehe iets in die richting
Op zondag 28 september 2003 11:40 schreef ASSpirine het volgende:[..]
dus een soort van commissie ? (damn, is dat goed geschreven ?
)
quote:dus jij bent niet bevoegd om ons korting te geven ?
Op zondag 28 september 2003 11:41 schreef Slomy het volgende:[..]
hehehe iets in die richting
quote:Helaas
Op zondag 28 september 2003 11:44 schreef ASSpirine het volgende:[..]
dus jij bent niet bevoegd om ons korting te geven ?
quote:ga weg, je bent hier niet meer welkom
Op zondag 28 september 2003 11:46 schreef Slomy het volgende:[..]
Helaas
.
quote:hehehe, ik ben weg.
Op zondag 28 september 2003 11:47 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ga weg, je bent hier niet meer welkom
quote:Eikel
Op zondag 28 september 2003 11:50 schreef Slomy het volgende:[..]
hehehe, ik ben weg.
Ik ga genieten van mijn demo cdtje voor de cube
quote:
hehehe, ik ben weg.
quote:ga je je piemeltje er door steken ozo
hehehe, ik ben weg.
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:17 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ga je je piemeltje er door steken ozo
?
quote:
hehehe, ik ben weg.
quote:ervaring denk ik
Op zondag 28 september 2003 14:32 schreef Evad het volgende:[..]
waar denk jij allemaal niet aan
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:38 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ervaring denk ik
quote:whahahaha
Op zondag 28 september 2003 14:12 schreef Lexie het volgende:[..]
quote:die van mij is andres ook mooi hoor
Op zondag 28 september 2003 14:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
whahahaha
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:56 schreef ASSpirine het volgende:[..]
die van mij is andres ook mooi hoor
quote:en om het interessanter te maken, het is msn6 compatible
Op zondag 28 september 2003 14:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Idd
quote:we zijn nooit echt snelle mannen geweest
Op zondag 28 september 2003 15:01 schreef Pichu het volgende:
Wat een slowchat hier.
quote:met een demo cd'tje gaat het wel snel
Op zondag 28 september 2003 15:04 schreef ASSpirine het volgende:[..]
we zijn nooit echt snelle mannen geweest
moet je kink link eiglijk nog unlocken ?
of is hij al direct klaar voor gebruik
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 28-09-2003 15:51]
quote:link heb je meteen al
Op zondag 28 september 2003 15:49 schreef ASSpirine het volgende:
Damn soul calibur 2 houd de mensen bezig
verveel me hiermoet je kink eiglijk nog unlocken ?
of is hij al direct klaar voor gebruik
Mind the slowchat, daar is the Scumm Bar voor
quote:IK zie niks op de site
Op zondag 28 september 2003 00:33 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Bij gamerelease.nl is hij 52 euro
En mensen gamerelease is betrouwbaar, ik kreeg Sc2 mooi en netjes op tijd afgeleverd![]()
quote:Die actie is ook al voorbij vanaf vorige week of zo
Op zondag 28 september 2003 17:46 schreef HomerJ het volgende:[..]
IK zie niks op de site
Your Price US$ 189.00
quote:
Product Features
# Genre: Adventure - Survival Horror
# Player: 1
# Version: Japanese, English menu and voices, Japanese subtitles
# The ultimate Biohazard Collection
# Includes Biohazard 0, 1, 2, 3 and Code Veronica
# Includes Wesker's Report 1 & 2
# Hugely enhanced graphics: real-time shadows, reflections and lighting effects, higher polygon models and full-motion animation backgrounds that interact with the immediate environments
# Use a full range of weapons to battle zombies including a pistol, shotgun, knife or rocket launcher
# Unravel the mystery of a biogenetics experiment gone wrong and expose the corrupt organization known as Umbrella
# New motion-captured character animation
# New music and sound effects
# Only on Nintendo GameCube
# Includes 2 free Gamecube memory cards
is wel leuk dat ze deze keer ook nog aan de anderen hebben gedacht door er engels bij te voegen
je hebt echt geen wilskracht, nu probeert ker je weer vanalles aan te smeren
terwijl je al zo in geldnood zit
quote:Gewoon ff doorbijten, heb ik ook gedaan.
Op zondag 28 september 2003 21:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, na 2 maanden eindelijk uit de wind temple, blijft een kut game though
Nu moet ik 8 shards zoeken
Ben ik al bijna aan het einde? *hoopt*
Killer 7
Sonic Heroes
Resident Evil 4
MegaMan X
R: Racing
Potentiele toppers !
quote:Tis niet de beste Zelda nee, maar best ok toch ? Ik hoop dat de volgende wat minder water heeft alleen
Op zondag 28 september 2003 21:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, na 2 maanden eindelijk uit de wind temple, blijft een kut game though
Nu moet ik 8 shards zoeken
Ben ik al bijna aan het einde? *hoopt*
quote:Is inderdaad best ok, het laatste stuk met die shards is niet zo goed uitgewerkt nee. maar de rest toch wel ik heb echt kunnen genieten van dit spel
Op maandag 29 september 2003 01:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis niet de beste Zelda nee, maar best ok toch ? Ik hoop dat de volgende wat minder water heeft alleen
quote:Maar ik ben niet gezwicht
Op zondag 28 september 2003 21:58 schreef ASSpirine het volgende:
Lexieje hebt echt geen wilskracht, nu probeert ker je weer vanalles aan te smeren
terwijl je al zo in geldnood zit
quote:Ik heb hem Japans en het is idd een topper
Op maandag 29 september 2003 12:45 schreef Slomy het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik die demo van Viewtiful Joe echt erg goed vind. Is best verslavend. Die slow motion en versnellingen zijn echt erg leuk uitgewerkt. Je moet ook niet alleen bij de gevechten gebruik maken van die dingen, maar ook gewoon om verder te komen in het spel. Echt erg gaaf gedaan.
Wanneer kwam die hier ook alweer uit ?
quote:Vrienden van me vinden het geweldig. Zelf heb ik het nooit serieus gespeeld. Maar ik geloof dat het wel tof is als je je er in verdiept.
Op maandag 29 september 2003 08:50 schreef crash_bandicoot het volgende:
en nog even een vraag is de multiplayer optie in tony hawk 4 leuk?
quote:die moet ik hebben, misschien wel mijn laatste NGC titel, en ik twijfel zelfs om hem de deur uit te doen ivm geld tekort
Op maandag 29 september 2003 13:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb hem Japans en het is idd een topper
PAL release was oktober / november toch ?
tis alleen zo zonde
Sonic Heroes: http://asx.pod.tv/sega/free/2003TGS/sonicheroes_500.asx
Puyo Puyo: http://asx.pod.tv/sega/free/2003TGS/puyofever_500.asx
Island of Monsters: http://asx.pod.tv/sega/free/2003TGS/kaiju_500.asx
eerst wel wat practice, maar dat was dan ook alles
weet niet op wat voor niveau hij normaal staat
Heeft iemand het spel wel al ?
En wat is je mening erover... speelt het lekker enz. ?
quote:Algemene reviews zijn erg positief
Op maandag 29 september 2003 19:06 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ben vanmiddag hier in de buurt wezen kijken of Freedom Fighters al uit was, lijkt me op zich best wel een leuk spel.
In de Gamequest krijgt het een 8.
Maar ik kon het nergens vindenHet was er alleen voor de Xbox
quote:Ik heb er ondertussen al weer 250 punten bij
Op maandag 29 september 2003 19:38 schreef ShadoW17 het volgende:
wanneer komt trouwens die sterrencatalogus terug??ik wil wel nintendo goodies bestellen enzo
quote:Smots en Bastard vinden hem leuk iig.
Op maandag 29 september 2003 19:06 schreef Johnson_Lopez het volgende:
quote:me too
Op maandag 29 september 2003 19:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb er ondertussen al weer 250 punten bij
.
quote:SC2 is gewoon vet waus. Check die ille moves, das ckers master. Check deze game, het is een goed doel voor je zuurverdiende bling bling.
Op maandag 29 september 2003 20:18 schreef gieling het volgende:
Why is SC nou zo goed?Lees vanavond de pu wel
Dat zal ongeveer de uitleg in de PU zijn waarom het zo'n geweldig spel is .
quote:wachten we daar niet mee totdat ik Stracraft ghost heb ?
Op maandag 29 september 2003 22:08 schreef Khadgar het volgende:
Eigenlijk vind ik het tijd voor een europese Nintendo Boycot. Ik ben dat gekut met die gasten zo zat.
quote:Haal maar voor de x-krat of de pc ofzo.
Op maandag 29 september 2003 22:15 schreef ASSpirine het volgende:[..]
wachten we daar niet mee totdat ik Stracraft ghost heb ?
quote:op de pc komt het niet
Op maandag 29 september 2003 22:17 schreef Khadgar het volgende:[..]
Haal maar voor de x-krat of de pc ofzo.
want wij hebben inmiddels al een cube thuis...
Neem ik toch aan
quote:games zijn daar ook goedkoper. En met lagere instapprijs maak je grotere userbase zodat ook titels als Animal Crossing kunnen komen.
Op maandag 29 september 2003 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
Wij hebben eiglijk geen reden tot klagen dat ze in Europa de prijzen van de cubes (nog) niet verlagenwant wij hebben inmiddels al een cube thuis...
Neem ik toch aan
quote:wat als je dat niet hebt
Op maandag 29 september 2003 22:48 schreef Wunk het volgende:
Kom, we gaan 't nederlandse kantoor van Nintendo bezetten (iedereen ff ALTTP meenemen voor de GBA zodat we ons niet vervelen en 4 swords kunnen spelen)
is advanced wars dan ook goed ?
Slowchat. Hou daar eens mee op
De spellen zijn hier al goedkoper vergeleken met de ps2 en x-box spellen
En vroeger kosten de snes spellen ook ong zoveel ,en vroeger had je nog minder geld voor spellen, dus het zou eiglijk "beter" moeten zijn
quote:en toen waren we nog maar kinderen die het met hun zakgeld moesten doen...
Op maandag 29 september 2003 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES en NES spellen waren 130 tot 150 gulden hoor... Das net zoveel...
130 à 150 gulden van vroeger zou nu ong 150 à 170 gulden waar zijn (denk ik )
quote:Ik vond het toen al veel en nu nog steeds
Op maandag 29 september 2003 23:25 schreef ASSpirine het volgende:[..]
en toen waren we nog maar kinderen die het met hun zakgeld moesten doen...
en de inflatie130 à 150 gulden van vroeger zou nu ong 150 à 170 gulden waar zijn (denk ik
)
btw Overstijgen de gamecube-topics nu de X-doos topics?
quote:Lamer. Waar slaat dit nu op? Denk je nu echt dat dit belangrijk is ofzo? De ps2 topic is pas bij 12, en de ps2 is wel 30keer zo populair dan de GC. Het maakt geen ruk uit hoor!
Op dinsdag 30 september 2003 03:03 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
btw Overstijgen de gamecube-topics nu de X-doos topics?
ontopic:
quote:
Lyon, France, June 30, 2003 - Atari has announced the Christmas 2003 release in Europe of Asterix & Obelix XXL for Playstation 2 and GameCube. It is the latest videogame version of the Gallic heroes' adventures. Asterix & Obelix XXL marks the continuation of Atari's long collaboration with book publisher Editions Albert René.Asterix & Obelix are returning in style on next-generation consoles, with an XXL game in which they battle up to 70 Romans at a time.
Asterix & Obelix XXL makes full use of the technical features of new consoles to produce an extraordinary image of the universe of Asterix and Obelix, through 6 gigantic levels and 49 challenges, each more astounding than the next.
The two heroes have been given a new look and now appear in high-definition 3D. Their characters are more clearly defined and the technology reflects Atari's approach to the universe of our irrepressible Roman bashers. Also, players no longer have to choose between the characters: they can control both Asterix and Obelix at the same time! This "PAIRING" is a videogame first!
"Atari innovates again with its adaptation of the Gallic heroes' universe, in which gamers will feel like they have drunk an interactive magic potion," explained Atari Group chairman Bruno Bonnell. "Asterix & Obelix XXL is bound to be a Christmas best seller for new-generation consoles."
Atari (formerly Infogrames) brought out its first Asterix videogame in 1993. The franchise has sold more than 5 million units to date, primarily in Europe.
quote:Veel locaties, ziet er veelbelovend uit!
Op dinsdag 30 september 2003 09:09 schreef Chocobo het volgende:
MOH Rising Sun
quote:ik dacht dat ze SC3 wouden aankondigden, toen ik in mijn inbox keek
Op dinsdag 30 september 2003 13:17 schreef speknek het volgende:
Wat fijn dat Nintendo me een week nadat ik hem gekocht heb erop attendeert dat Soul Calibur uitgekomen is.
quote:Dan moet ik nog aparte audio kabels kopen he? Of de Cube op mijn stereo aan te sluiten?
Een Cube is een indrukwekkende console met prachtige graphics en klasse geluid. Dan wil je daar natuurlijk ook optimaal van genieten. Dat kan via een aansluiting van het echte RGB signaal via deze Scart kabel. Weg zijn de wazige randjes en overvloeiende kleuren welke je wel met een A/V (standaard bijgesloten) of RF Signaal kunt krijgen. Bovendien is deze kabel voorzien van extra audio/video uitgangen waardoor het aansluiten van een externe geluidsinstallatie of andere apparatuur mogelijk wordt gemaakt. Lengte van de kabel is een 2mtr.
quote:Je hebt gewoon een simpele (wit/rood) tulip kabel hier gebruiken. Plug ze in de uitgangen en dan in je versterker.... klaar
Op dinsdag 30 september 2003 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik deze kabel koop:[afbeelding]
[..]Dan moet ik nog aparte audio kabels kopen he? Of de Cube op mijn stereo aan te sluiten?
quote:Ja, ik wil eigenlijk net zo'n Blaze kabel als die voor de PS2. maar die kan ik nergens vinden
Op dinsdag 30 september 2003 16:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je hebt gewoon een simpele (wit/rood) tulip kabel hier gebruiken. Plug ze in de uitgangen en dan in je versterker.... klaar
Maar de Blaze kabel met externe audiotulips die je direct aansluit op je versterker lijkt me beter
quote:He wat gek ik ook niet. Die verkochten ze wel geloof ik hoor
Op dinsdag 30 september 2003 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja, ik wil eigenlijk net zo'n Blaze kabel als die voor de PS2. maar die kan ik nergens vinden
(dan zeg je probeer maar, maar die HT moet nog worden aangeschaft en als DPII zowiezo niet wil hoeft er niet speciaal naar een DPII set gekeken te worden dus graag wat info van mensen die zoiets al hebben)
Nintendo
Publisher of the Year
EDGE Awards 2003
Best Developer
Games Awards 2003
Best Publisher
ECTS Awards 2003
Metroid Prime
First Person Game of the Year
Academy of Interactive Arts and Sciences Awards 2003
Best Action Game
Game Stars Awards 2003
Daily Mirror People's Choice
Game Stars Awards 2003
Game of the Year
EDGE Awards 2003
Audio Achievement of the Year
EDGE Awards 2003
Best Comeback
Games Awards 2003
Legend of Zelda: The Wind Waker
Game of the Year
Games Awards 2003
Best Visuals
Games Awards 2003
Game Retail: Most Wanted Game
Game Stars Awards 2003
Advance Wars 2
Best Handheld Game of the Show
ECTS Awards 2003
Mario Party 4
Family Game of the Year
Academy of Interactive Arts and Sciences Awards 2003
quote:
Cube-Europe kreeg de kans om met Ben Stevens van Sega te praten. De man van Sega had wat leuke feitjes over onder andere Billy Hatcher en Sonic Heroes. Als eerste wist de goede man te vertellen dat Billy de volgende Sonic moet worden. De vogel zal waarschijnlijk ook verschijnen in nieuwe toekomstige games en is op dit moment exclusief op de GameCube te bewonderen zijn. In de nieuwe game van Billy was Sonic al zichtbaar. Naast Sonic zijn er ook nog de volgende helden die uit eieren kunnen komen: Chao, Kapu Kapu, Rappy, Amigo, Tails, NiGHTS, en Knuckles.
De andere games die van Sega af moeten komen zijn onder andere Sonic Heroes. De game zal geen poort worden van de Playstation 2 versie maar alle versies zullen inhoudelijk hetzelfde zijn. Over Super Monkey Ball 3 en Skies of Arcadia 2 had de man geen commentaar. Sega zal zich voorlopig richten op de huidige games zoals Worms 3d. Als laatste wist Ben te vertellen dat er voorlopig (tot en met het eerste kwartaal van 2004) geen nieuwe games uitkomen van Sonic Team. Waar Sonic Team nu mee bezig is weet hij niet. Van Sega zijn we voorlopig nog niet af en dat is alleen maar positief. Eerst volgende toppers van Sega waar wij van kunnen genieten zijn Billy Hatcher en Worms 3D die beide binnenkort in de winkels liggen.
quote:Nou ik vond hem ook niet geweldig maar als ik naar mn dochtertje kijk,die is er helemaal wild van,vooral met die chao`s erbij ook.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:20 schreef Khadgar het volgende:
Ik vind die Sonic Adventure 2: Battle echt megaslecht. Het eerste level is leuk (al die renlevels trouwens), maar die zoeklevels met de veel te korte soundtrack
quote:Ja haha,kan dat city escape nummer wel dromen inmiddels,en het is het enige spel wat ik ken ook,waarbij je de muziek niet kan uitzetten.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:27 schreef Khadgar het volgende:
Waar ik me vooral aan ergerde was dat de soundtrack per level gewoon maar 1 nummer was, en dan nog een vrij kort nummer. Met Escape from the City ging het nog wel, maar daarna in dat zoeklevel met knuckels was het niet te harden.
Sonic Adventure DX moet je wel kopen die is tenminste
quote:Ow toch? ik had de hoop al opgegeven naar het lezen van die rencensie`s
Op woensdag 1 oktober 2003 09:40 schreef ShadoW17 het volgende:
Sonic Adventure DX is de beste, Sonic 2 had ik op de dreamcast en was echt gaardie renlevels waren leuk ja met sonic en shadow maar de rest
Sonic Adventure DX moet je wel kopen die is tenminste
Maar leuk genoeg om te spelen hoor
quote:Toch was die dreamcast best een cool ding ook,
Op woensdag 1 oktober 2003 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat de recensies wat slecht zijn komt omdat het een straight port van de DC is volgens mij. Er is nix veranderd in de Cube versie.Maar leuk genoeg om te spelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |