Alleen blocken doen we dus niet met B-knop maar met rechtsachter, en dan nog 3 knoppen voor Verticaal, horizontaal en schoppen, helemaal fantastisch Cube schijnt ook nog eens het best gecode te zijn (weinig tot geen framedrops) dus ik zou voor de cube gaan
quote:Welke framerate drops? Hij draait hier constant 60fps, met mooie gfx.
Op zaterdag 27 september 2003 18:02 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind de Cube controller juist HEEL erg lekker spelen!Alleen blocken doen we dus niet met B-knop maar met rechtsachter, en dan nog 3 knoppen voor Verticaal, horizontaal en schoppen, helemaal fantastisch
Cube schijnt ook nog eens het best gecode te zijn (weinig tot geen framedrops) dus ik zou voor de cube gaan
quote:is heel lastig, ik kreeg em niet onder de knie voor de GC, soms lukte het wel. rechts en dan snel gevolgd door block, of links gevolgd door block, maar timing moet echt perfect zijn wil het lukken om een guard impact te doen
Op zaterdag 27 september 2003 18:01 schreef BMH het volgende:
hoe kun je die coole [g] move uitvoeren, met al die lichtflitzen?
naja het went wel
quote:Hoeveel platforms ken je met A B G K knoppen?
Op zaterdag 27 september 2003 18:24 schreef flappiewappie het volgende:
wat amateuristisch btw, dat ze combo's aangeven met de toetsen van een ander platform
Nog niet geprobeerd met SC2 overigens, GC controller speelt prima
quote:die knoppen staan voor aanvallen
Op zaterdag 27 september 2003 18:24 schreef flappiewappie het volgende:
wat amateuristisch btw, dat ze combo's aangeven met de toetsen van een ander platformnaja het went wel
nog ff vraagje over de soul charge, hoe werkt et? (ok, bij de cube moet je gewoon je C-stick naar boven doen, maar wat dan?)
Die guard van naar voren en G of naar achter en G is niet zo heel moeilijk hoor. Okee het lukt me vaker niet dan wel en ik gebruik dan ook meer side stepping, maar het zou ook niet leuk zijn als het altijd zomaar kon.
quote:kheb Ivy al behoorlijk onder de knie, gaaf zwaardje is dat
Op zaterdag 27 september 2003 17:40 schreef Kworb het volgende:
M'n broer had 'm gister al gehaald voor de Cubemaar vandaag heb ik het voor het eerst gespeeld. Erg gaaf spel, maar ben 'r nog niet echt uit welke characters ik beter onder de knie wil krijgen... Ik denk Talim en Ivy
Soul Calibur II
Eh .
Ik vind het overigens veel cooler om de Japanse stemmen aan te zetten. Die hebben ook veel meer tekst.
quote:Zitten de Japanse stemmen er ook in?
Op zaterdag 27 september 2003 20:02 schreef speknek het volgende:
Sueng Mina heeft een schattig wit slipje.
Eh
.
Ik vind het overigens veel cooler om de Japanse stemmen aan te zetten. Die hebben ook veel meer tekst.
Die golem met die bijl is trouwens de coolste die er tussenzit . Alleen jammer dat hij zo traag is..
quote:
Op zondag 28 september 2003 01:02 schreef Lexie het volgende:[..]
Zitten de Japanse stemmen er ook in?
Die golem Astaroth met die bijl is trouwens de coolste die er tussenzit
. Alleen jammer dat hij zo traag is..
Ik ben level 18 in de Weapon mode nu. Ik ben bij een missie waar ik Air Combo's moet doen, maar dat lukt me nog niet echt .
quote:Heei, ik wist in ieder geval nog dat het een golem is
Op zondag 28 september 2003 01:52 schreef TC03 het volgende:[..]
.
Ik ben level 18 in de Weapon mode nu. Ik ben bij een missie waar ik Air Combo's moet doen, maar dat lukt me nog niet echt
.
Weet iemand hoe ik bij Chapter 6 stage 4 kan hale?
Staat: Use your guard impact to the enemy attacks.
Maar ik heb 50 seconden, als ik dat overleef dan is het failed, en je krijgt haar nooit dood, als je haar slaat gaat er een mini stukje af,
Ik vind trouwens link een beetje zwak ik heb heel goed met lima
quote:w00ps.., ik heb he nog niet zoveel gespeeld (met zn 2-en gekocht en is nu bij de andere) volgend weekend zal ik me bek wel weer open trekken met kritiek, kblijf nu wel even stil
Op zaterdag 27 september 2003 18:40 schreef BMH het volgende:[..]
die knoppen staan voor aanvallen
[g] staat voor guard, [a] horizontale Aanval [b] voor verticaal & [k] voor kicken.
nog ff vraagje over de soul charge, hoe werkt et? (ok, bij de cube moet je gewoon je C-stick naar boven doen, maar wat dan?)
quote:precies op het goede moment stick voren en blocken doen, en dan gaat er veel leven bij haar af, ik was zo klaar met die missie
Op zondag 28 september 2003 11:35 schreef HomerJ het volgende:
Met soul caliber 2Weet iemand hoe ik bij Chapter 6 stage 4 kan hale?
Staat: Use your guard impact to the enemy attacks.
Maar ik heb 50 seconden, als ik dat overleef dan is het failed, en je krijgt haar nooit dood, als je haar slaat gaat er een mini stukje af,
Ik vind trouwens link een beetje zwak ik heb heel goed met lima
Damn, ik heb de eerste weapon master al weer uitgespeeld, zit nu alweer bij de xtra missies...
quote:moet jke ff bij sound instellen, japanse stemmen zijn echt zoveel gaver!
Op zondag 28 september 2003 01:02 schreef Lexie het volgende:[..]
Zitten de Japanse stemmen er ook in?
Die golem met die bijl is trouwens de coolste die er tussenzit
. Alleen jammer dat hij zo traag is..
quote:Maar kun je dan ook nog ergens de ondertiteling aanzetten? Alhoewel het natuurlijk een hoop crap is wat ze vertellen, wil ik het toch graag weten. En ik dacht dat ik de ondertiteling wel heb gezien bij de engelse stemmen, maar die was opeens weg
Op zondag 28 september 2003 12:24 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
moet jke ff bij sound instellen, japanse stemmen zijn echt zoveel gaver!
Raphael is nu trouwens mijn favoriet .
quote:Heeft dat verder nog invloed op je prestaties, als je een hoger level hebt?
Op zondag 28 september 2003 14:14 schreef Bartuc het volgende:
LvL 72 in Weapon Master nu.Ik vind Nightmare wel relax spelen, lekker groot bereik met zijn zwaard.
quote:Ik heb em nog niet.
Op zaterdag 27 september 2003 20:02 schreef speknek het volgende:
Sueng Mina heeft een schattig wit slipje.
Eh
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |