SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
![]()
bedankt voor de jinx.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoho, niet zo snel de moed laten zakken. Het is nog 0-0
En 2-0 nu ook al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja stom ook, ik had moeten afkloppen.
Of een mooi eerbetoon aan Dolly Partonquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Hmm. Kan ik de TT laten aanpassen naar 'Het wordt wel wat lastig'
Ja beter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of een mooi eerbetoon aan Dolly Parton
Boes keurt deze goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
"I'm begging of you please don't take our Dolly" misschien?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
"I'm begging of you please don't take our Dolly" misschien?
En nu heb je besloten om toch niet te gaan sporten vanmorgen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 06:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Mezelf van gisteravond dacht: 'ik kan heus wel morgenochtend om kwart over 7 sporten'. Mezelf van vanmorgen denkt: 'argh waarom gaat mn wekker zo vroeg'.
Nee hoor, net geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu heb je besloten om toch niet te gaan sporten vanmorgen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed.Ik ga eind van de middag.
Cardio (roeimachine) en daarnaast wat apparaten voor sterkere spieren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Wat voor sport doe je? Ik til van die gewichten op en leg ze weer neer enzo. Met af en toe, tegen mn zin, wat springen tussendoor.
Oeh roeien, ook terror. Zo vermoeiend.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cardio (roeimachine) en daarnaast wat apparaten voor sterkere spieren.
Ik vind het wel fijn. Beter dan de fietsen in de sportschool, daar krijg ik altijd rugpijn van , dus die doe ik nooit meer. En met mijn blessure is de loopband momenteel geen optie om te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh roeien, ook terror. Zo vermoeiend.
Haha mooie omschrijving. Gewichten wegduwen en naar me toe trekken. Klinkt af en toe wat nutteloos, maar ik merkte afgelopen festival-bezoek echt wel dat ik een betere conditie heb en geen rugpijn enzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:25 schreef Arizona het volgende:
Ik doe ook gewichten optillen en wegduwen en naar me toe trekken. En tot slot wandel ik meestal tegen een berg op (nou ja, een loopband met helling) .
Maar vandaag niet. Ik ben nog totaal niet hersteld van mijn migraine aanval. Ik ben nog steeds moe, ik ben zweterig en toen ik net een stukje wandelde, werd ik heel snel duizelig. Dus sportschool is te hoog gegrepen nu. Vrijdag nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Ik zou ook frequenter willen zwemmen, dat voelt goed voor mijn lichaam, maar ik vind binnen zwemmen gewoon niet zo leuk. Buiten zwemmen vind ik wel heel fijn maar dat kan niet zo vaak en we hebben geen buitenbad in mijn woonplaats.
En straks in oktober begint de tennis weer. In de zomer heb ik helaas nauwelijks kunnen spelen vanwege ontbrekende medespelers in het zomerclubje. Het winterclubje is wat stabieler
Ik heb ook beduidend minder lage rugklachten sinds ik naar de sportschool ga. Een paar jaar inmiddels. Mijn bovenrug blijft wel problematisch. Ik heb een scoliose en een kyfose én een kapot gewrichtje in mijn schouderquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha mooie omschrijving. Gewichten wegduwen en naar me toe trekken. Klinkt af en toe wat nutteloos, maar ik merkte afgelopen festival-bezoek echt wel dat ik een betere conditie heb en geen rugpijn enzo.
Ik vind de cross trainer het grootste martelwerktuigquote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn. Beter dan de fietsen in de sportschool, daar krijg ik altijd rugpijn van , dus die doe ik nooit meer. En met mijn blessure is de loopband momenteel geen optie om te doen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Ik zag daar op de krachtstations een sticker zitten voor de nen3140 keuring. De volgende keuring moet plaatsvinden voor mei 2016.
Konden ze maar terug gaan in de tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Ik zag daar op de krachtstations een sticker zitten voor de nen3140 keuring. De volgende keuring moet plaatsvinden voor mei 2016.
Voor het eerst 1000 puntenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:13 schreef zorro28 het volgende:
Nou 4603/5000 op Polderprikker vandaag, best oké
Had ik maar een tijdmachine tijdmachinequote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Konden ze maar terug gaan in de tijd
Ik zag de beeldenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit valt in het niet bij wat er in Nepal is gebeurd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Livin' on the edge.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4431 / 5000quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:13 schreef zorro28 het volgende:
Nou 4603/5000 op Polderprikker vandaag, best oké
Ik zag ook iets op twitter ervan voorbij komen.quote:
Als je die beelden ziet dan zijn er heel veel slachtoffers gevallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit valt in het niet bij wat er in Nepal is gebeurd.
Echt bizarre beelden. Onvoorstelbaar, die extreem verwoestende kracht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je die beelden ziet dan zijn er heel veel slachtoffers gevallen.
Hele dorpen weggevaagdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt bizarre beelden. Onvoorstelbaar, die extreem verwoestende kracht.
Huillachen om dat gifjequote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
De bitterbal, jaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
of morgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef Strani het volgende:
Kan zo maar eens dat Noorwegen vandaag nog een koning Haakon VIII heeft...
Ik ben nu dicht bij jouquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nu dicht bij jou
Tynaarlo.quote:
Oh tot zo dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast je bent juist dichter bij mij in de buurt
Vakantie vierenquote:
Kom dit jaar nog wel in Zeelandquote:
Dan moeten wij dan maar een mini-meet houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dit jaar nog wel in Zeeland
Nou best welquote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, het Noorden is heel exotisch voor jullie Zuiderlingen
Kibbeling meetquote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moeten wij dan maar een mini-meet houden.
Leuk park waar ik zit. En beetje de omgeving verkennen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Tynaarlo? Van alle plaatsen die je kan uitzoeken.
Genoeg afstand tussen.quote:
Friesland is zelfs buitenland met hun eigen taal.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, het Noorden is heel exotisch voor jullie Zuiderlingen
Nou zegquote:
#Polderprikker nummer 87 • 4878/5000quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:15 schreef Meke het volgende:
#Polderprikker nummer 87 • 4752/5000
🟦1000 🟩949 🟩925 🟩965 🟩913
https://polderprikker.nl/
Nou best een nette score dan toch alsnog?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#Polderprikker nummer 87 • 4878/5000
🟩953 🟦1000 🟩982 🟩982 🟩961
Kutspel
#Polderprikker nummer 87 • 4526/5000quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:15 schreef Meke het volgende:
#Polderprikker nummer 87 • 4752/5000
🟦1000 🟩949 🟩925 🟩965 🟩913
Ik weiger in te zoomen, dat vind ik te makkelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou best een nette score dan toch alsnog?
Ik vind het ook vooral leuk puzzelen als ik weet waar het is. Bij station Enschede had ik bijv. het marktplein van Hengelo herkend, en dan vanaf daar de treinrails gevolgd haha
Het is wel duidelijk dat @TheStigsDutchCousin geen polderprikker speelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gast je bent juist dichter bij mij in de buurt
Ik had ook het spoor gevolgd bij die en vervolgens een plek aangeklikt die op het kaartje wel op het station leek. Zat ik er alsnog 0,08 km naast.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou best een nette score dan toch alsnog?
Ik vind het ook vooral leuk puzzelen als ik weet waar het is. Bij station Enschede had ik bijv. het marktplein van Hengelo herkend, en dan vanaf daar de treinrails gevolgd haha
Dan nog moet ik wel weten waar een bepaalde stad ligt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weiger in te zoomen, dat vind ik te makkelijk
Dan heb ik nog een leuke voor je. Daar kan je niet inzoomenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weiger in te zoomen, dat vind ik te makkelijk
Die is wel lastiger jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je. Daar kan je niet inzoomen
https://woonplaatsguesser.nl/
Zoiets duurt altijd al lang. Maar zeker nu met die opzet van de laatste jaren duurt het nog langer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:22 schreef Strani het volgende:
Man wat duurt zo'n loting (CL) toch lang...
Oh.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:11 schreef Strani het volgende:
Nog 48 minuten tot de Gameplay Trailer van GTAVI op Netflix te zien is.
De video is geblokkeerd in Spanje. Ik snap wel waarom danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:30 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani wat is jouw mening over de nieuwe single van Rolf Sanchez?Blijkbaar is het een nederlandse versie van een bekend spaans lied.
Bekijk deze YouTube-video
(het staat al in mijn playlist)
Toch wel lastiger denk ik. Feyenoord heeft geen één thuiswedstrijd die je wel even wint, terwijl dat voor PSV toch een keer of twee moet lukken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:01 schreef Redefine het volgende:
Feyenoord een beetje een vergelijkbare loting als PSV.
Nee het is deze. Maar dan in een Rolf Sanchez-reggaeton-jasje.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:32 schreef Strani het volgende:
Is het toevallig deze?
Dezequote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:32 schreef Strani het volgende:
Is het toevallig deze?
Die van Dusty ken ik vooral van de cover van Volbeatquote:
Verstandige mensen daar.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De video is geblokkeerd in Spanje. Ik snap wel waarom dan
2.05 meter?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
Luis Miguel is trouwens Mexicaans, één van de grootste zangers in Latijns Amerika.
Ik neem aan 0 meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:08 schreef Arizona het volgende:
4785 / 5000
Uiteraard 100 punten voor station Enschede. Ik as daar vanavond nog
Mooi dan mag ik hem dus wel leuk vindenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:49 schreef Strani het volgende:
Dank voor de video's, ik had het inmiddels zelf ook gevonden. Dus geen Spaans liedje van origine in elk geval.
Ik ben opkomende back.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Waar was iedereen? @:BillDauterive en ik stonden gewoon linksvoor hoor.
Beiden linksvoor? Liepen jullie elkaar niet in de weg met de bal?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Waar was iedereen? @:BillDauterive en ik stonden gewoon linksvoor hoor.
Ah was jij de crowdsurfer?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben opkomende back.
Het is wel vrij zorgwekkend dat je vijf tegendoelpunten tegen ze krijgt in twee wedstrijden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sion weet ook weer waar het staat.
Nee hoor, plek zat. Ik moest wel vroeg naar de bank, euh huis, want werken morgen en dat soort ongein.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beiden linksvoor? Liepen jullie elkaar niet in de weg met de bal?
Kan ik mij wel voorstellen. Het is een flink eind van Bakoe weer terug naar huis als je morgen weer moet werken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee hoor, plek zat. Ik moest wel vroeg naar de bank, euh huis, want werken morgen en dat soort ongein.
Gekke naam voor Eindhoven, maar ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen. Het is een flink eind van Bakoe weer terug naar huis als je morgen weer moet werken.
Zolang je er eentje meer maakt dan je tegenstander, win je.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wel vrij zorgwekkend dat je vijf tegendoelpunten tegen ze krijgt in twee wedstrijden.
Ja, dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beiden linksvoor? Liepen jullie elkaar niet in de weg met de bal?
Nee helaas, het blijft toch Rolf Sanchez hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik hem dus wel leuk vinden
Hij schijnt heel productief te zijn geweest bij z'n vorige club. Maar voorlopig lijkt het een enorme miskoop. Die Tolu is veel beter, in alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
Marcos Leonardo zou zelfs nog niet eens scoren als het doel twintig meter breed is.
Maar zijn vorige club was Al-Hilal he. Al is het alsnog wel een goede spits en denk dat als die wat vertrouwen heeft gekregen zijn doelpunten wel gaat maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij schijnt heel productief te zijn geweest bij z'n vorige club. Maar voorlopig lijkt het een enorme miskoop. Die Tolu is veel beter, in alles.
Hoi jijquote:
Ik zie wel hem eigenlijk wel een leuke La venda jakajooo in elkaar flansenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Zou Rolf Sanchez een NSF kunnen winnen?
(Ik vrees er wel voor)
89 jaarquote:
Na de berichtgeving van gisteren niet geheel onverwacht, maar toch nog snel gegaan vervolgens.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:03 schreef zorro28 het volgende:
Ik had een pakketje besteld, ik wist dat het even ging duren, maar gister dacht ik ineens, wanneer zou ie nou komen. Krijg ik gisteravond ineens een mail dat ie onderweg is
Wat leuk! Daar was ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik ben even in Eindhoven, bandjes kijken.
quote:
Hebben jullie elkaar ook ontmoet dan, of stond jij weer op het podium?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar was ik ook.
Dusse... er was gisteren een
[..]
Hoe was high vis nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar was ik ook.
Dusse... er was gisteren een
[..]
Ja linksvoor dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar ook ontmoet dan, of stond jij weer op het podium?
Ja sneuquote:
Ik ben er wel voor dat je dat volgende keer gewoon bij random mensen probeert die wellicht niet eens op hen lijken, gewoon voor ons vermaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja linksvoor dus.Al durfde ik niet te vragen of @:BillDauterive het was, want ik dacht 'm te herkennen maar was ook alweer een tijdje terug. En de vraag 'he, ken ik je niet ergens van?' kan dat ook heel anders worden begrepen.
Renswoude: 99quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je. Daar kan je niet inzoomen
https://woonplaatsguesser.nl/
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslânquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Renswoude: 99
Goes: 65
Weesp: 63
Veenendaal: 60
Kampen: 53
Achtkarspelen: 0
Berkelland: 0
Montfoort: 0
Tholen: 0
Woensdrecht: 0![]()
Degene waar ik echt heel fout zat was vaak omdat ik ervanuit ging dat ze in de buurt liggen van iets waar ze op lijken(Achtkarspelen en Oudkarspel, Berkelland en Berkel en Rodenrijs), of dat ik het echt niet wist
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Bijna alle Noren die ik op Insta heb delen een foto van hem, ik vroeg me wel af of dat bij W-A ook zou gebeuren, eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.
Ik denk niet dat er veel Noren zullen zijn die een foto van W-A gaan delen op ig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Bijna alle Noren die ik op Insta heb delen een foto van hem, ik vroeg me wel af of dat bij W-A ook zou gebeuren, eigenlijk
Slechte grappen makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel Noren zullen zijn die een foto van W-A gaan delen op ig.
*Verlaat SC.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Slechte grappen maken![]()
Slechte grappen jatten
Ja je mag één deel niet meedoen.quote:
Oef, veel lompe mannen die een stage dive deden. Bij het tweede nummer raakte er eentje het hoofd van een vriendin van me en moesten we even naar achteren zodat ze rustig kon zitten en bijkomen. Vanaf een afstandje voelde het een stuk veiliger en wel leuk!quote:
één deel? Is dat een (standaard)pagina? Of een heel topic van 301 posts?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je mag één deel niet meedoen.
Tenzij Trump @:Redefine bezwaar indient omdat hij niet snapt hoe rode kaarten werken
Ja ik dat vond ik ook al bijzonder, zo klein is die gemeente nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslân![]()
![]()
![]()
Woudenberg: 85
Súdwest-Fryslân: 79
Zandvoort: 74
Sliedrecht: 65
Hoorn: 64
Nieuwkoop: 60
Meppel: 53
West Betuwe: 35
Oudewater: 0
De Wolden: 0
Ik las SC en dacht aan Safety Car.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:18 schreef Meke het volgende:
Ik zat ook even na te denken wie de Infantino van deze SC is maar dat vind ik bijna een nog grotere belediging dan Trump dus dan ontken ik denk ik echt een ruzie
Een heel topic natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één deel? Is dat een (standaard)pagina? Of een heel topic van 301 posts?
Je kan in dat spel nooit 100 punten pakken als je dikke vingers hebt, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslân![]()
![]()
![]()
Woudenberg: 85
Súdwest-Fryslân: 79
Zandvoort: 74
Sliedrecht: 65
Hoorn: 64
Nieuwkoop: 60
Meppel: 53
West Betuwe: 35
Oudewater: 0
De Wolden: 0
Oow stage diving hou ik ook niet van. Crowdsurfers kun je meestal nog wel ontwijken. Of ik help ze meestal, maar daar heeft ook niet iedereen zin in natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, veel lompe mannen die een stage dive deden. Bij het tweede nummer raakte er eentje het hoofd van een vriendin van me en moesten we even naar achteren zodat ze rustig kon zitten en bijkomen. Vanaf een afstandje voelde het een stuk veiliger en wel leuk!
Deadletter was wel echt goed
Net weten hoe sport en Rode kaarten in elkaar zitten zou eerder wat voor jou zijn Meke Trumpquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je mag één deel niet meedoen.
Tenzij Trump @:Redefine bezwaar indient omdat hij niet snapt hoe rode kaarten werken
Inwoners van Belgie zijn bij deze uitgesloten, die mogen hun eigen wafelprikker gaan doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Maximumscore genot[ afbeelding ]
Hij was ook wel redelijk makkelijk, en die in Groningen wist ik toevallig.
4912 / 5000quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:28 schreef zorro28 het volgende:
#Polderprikker nummer 88 • 4536/5000
🟩955 🟨850 🟩912 🟨844 🟩975
Hij is leuk vandaag
Ik had bij Naarden-Vesting en het die in Groningen geen 1000quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Maximumscore genot[ afbeelding ]
Hij was ook wel redelijk makkelijk, en die in Groningen wist ik toevallig.
Ssstquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net weten hoe sport en Rode kaarten in elkaar zitten zou eerder wat voor jou zijn Meke Trump
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow stage diving hou ik ook niet van. Crowdsurfers kun je meestal nog wel ontwijken. Of ik help ze meestal, maar daar heeft ook niet iedereen zin in natuurlijk.
Achquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had bij Naarden-Vesting en het die in Groningen geen 1000
Ik zat denk ik bij Muidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach![]()
Naarden-Vesting is gewoon aan de A1, dat is ook een afrit.
Dus jij hebt nu jouw vakantie geannuleerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Over Groningen gesproken. Volgende week is daar een groot festival - Hullabaloo. Het lijkt mij best leuk om daar een keer heen te gaan maar het valt altijd in mijn vakantie. Maar dit jaar is dat maar goed ook want er treed een nieuw tributeband op.
De Ed Sheeran Tributeband![]()
Stage diving en crowdsurfen is dan ook gewoon asociaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebben
Gelukkig voor de lead zanger is dezelfde uitstraling hebben als Ed niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Over Groningen gesproken. Volgende week is daar een groot festival - Hullabaloo. Het lijkt mij best leuk om daar een keer heen te gaan maar het valt altijd in mijn vakantie. Maar dit jaar is dat maar goed ook want er treed een nieuw tributeband op.
De Ed Sheeran Tributeband![]()
Ligt eraan of je mensen erbij betrekt die daar helemaal geen zin in hebben.quote:
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu jouw vakantie geannuleerd.
Dat gaan wij juist allemaal wel doen en dan hoor jij een de telefoon alleen maar Ed Sheeranquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellen
Crowdsurfen kan ik vaak nog wel hebben. Vorig jaar was ik bij een concert waarbij er vanuit achteren elke keer crowdsurfers kwamen. Dat was wat minder, want dan moest je daar elke keer op letten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stage diving en crowdsurfen is dan ook gewoon asociaal
Erger nog vind ik schoenen in mn nek ineens, als ik de crowdsurfer niet zag aankomen. Bij metalconcerten tikt je achterbuurman je even aan, maar dat gebruik kent niet iedereen. 😅quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebben
Wat voor plannen heb je daar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellen
Goed cadeau, ja. Wel een beetje duur cadeau.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik weet al een goed cadeau voor @:NailQueen haar verjaardag - een privé-concert van Ed Sheeran.
Mwah het is alleen maar leuk voor die mensen die het zelf doen. De rest zit het alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Crowdsurfen kan ik vaak nog wel hebben. Vorig jaar was ik bij een concert waarbij er vanuit achteren elke keer crowdsurfers kwamen. Dat was wat minder, want dan moest je daar elke keer op letten.
Ja wel duur, maarja voor de blik op haar gezicht hebben we dat wel over tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goed cadeau, ja. Wel een beetje duur cadeau.
W-A heeft wel wat met norenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.
En om dan met een tributeband aan te komen is ook een beetje karig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel duur, maarja voor de blik op haar gezicht hebben we dat wel over toch
Gewoon een random gast met rood haar en een gitaar moet wel voldoende zijn tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En om dan met een tributeband aan te komen is ook een beetje karig.
Mwah dat hoeft niet hoor. Die gast is veel te duur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik weet al een goed cadeau voor @:NailQueen haar verjaardag - een privé-concert van Ed Sheeran.
Die zal het vast beter doen dan Rolf Sanchez.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gewoon een random gast met rood haar en een gitaar moet wel voldoende zijn toch
Dan leg je de lat ook wel heel erg laag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zal het vast beter doen dan Rolf Sanchez.
Je hebt gelijk, dan doen we maar de tributeband.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah dat hoeft niet hoor. Die gast is veel te duur.
Ik kreeg die actie van Telgenkamp net mee.quote:
Het was net als bij voetbal wanneer we tegen iets uit Zuid-Europa spelen. Zij provoceren, wij laten ons uit de tent lokken en lopen tegen een zeperd aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kreeg die actie van Telgenkamp net mee.
We feliciteren @:Strani met het bereiken van de finale.
In het hockey is Spanje nog nooit wereldkampioen geworden. Ze hebben wel twee keer de finale verloren, waaronder één keer na verlenging tegen het altijd doortastende net-wel land Nederland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het was net als bij voetbal wanneer we tegen iets uit Zuid-Europa spelen. Zij provoceren, wij laten ons uit de tent lokken en lopen tegen een zeperd aan
Inmiddels zit in mijn glitterjumpsuit, fris en fruitig, klaar om nog uit te gaan. Ik heb toch een enorm behoefte aan een leuk feestje. Ik ben alleen maar ik red me wel. Als het toch niets aan is ligt er thuis een aperol spritz te wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie. Ik ben er ook wel aan toe![]()
Ik heb voor vanavond nog een kaartje voor een Noorderzon event. (jaarlijkse festival in Grunn)
Maar dat begint pas om 23.00 uur. Ik heb eigenlijk geen reden om er niet heen te gaan behalve dat ik best moe en gaar ben van het werken. En die kans zit er best wel in.
Goedzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels zit in mijn glitterjumpsuit, fris en fruitig, klaar om nog uit te gaan. Ik heb toch een enorm behoefte aan een leuk feestje. Ik ben alleen maar ik red me wel. Als het toch niets aan is ligt er thuis een aperol spritz te wachten
Goed dat je toch bent gegaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 01:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis. Het feestje viel toch een beetje tegenIk dacht dat het een lange dragshow zou zijn maar het was eerder een disco met een beetje drag. Dat er tussendoor gedanst kan worden was prima maar er werd niet echt muziek gedraaid waar ik op los kon. Dan is het toch een beetje ongemakkelijk als je alleen bent. Ik heb het 2 uur volgehouden (die afspraak had ik met mezelf gemaakt zodat ik mezelf niet voor niets had uitgedost) en toen vond ik het wel mooi geweest.
Maar ik heb wel een paar keer complimenten gekregen over mijn outfit. Dat maakt het toch een beetje goed
Stoer dat je gegaan bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 01:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis. Het feestje viel toch een beetje tegenIk dacht dat het een lange dragshow zou zijn maar het was eerder een disco met een beetje drag. Dat er tussendoor gedanst kan worden was prima maar er werd niet echt muziek gedraaid waar ik op los kon. Dan is het toch een beetje ongemakkelijk als je alleen bent. Ik heb het 2 uur volgehouden (die afspraak had ik met mezelf gemaakt zodat ik mezelf niet voor niets had uitgedost) en toen vond ik het wel mooi geweest.
Maar ik heb wel een paar keer complimenten gekregen over mijn outfit. Dat maakt het toch een beetje goed
Ik las het even verkeerd en dacht 'glazen babykleren'quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is groot feest hier voor de jaarlijkse rommelmarkt. Ik ben benieuwd of ze nog leuke dingen gaan hebben als glazen, babykleren, CD’s, DVD’s, half kapot speelgoed en stokoude doktersromans
Je weet maar nooit wat ze in België normaal vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik las het even verkeerd en dacht 'glazen babykleren'
Misschien zelfs videobanden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is groot feest hier voor de jaarlijkse rommelmarkt. Ik ben benieuwd of ze nog leuke dingen gaan hebben als glazen, babykleren, CD’s, DVD’s, half kapot speelgoed en stokoude doktersromans
Haha same met die laatstequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:41 schreef zorro28 het volgende:
#Polderprikker nummer 89 • 4068/5000
🟦1000 🟩919 🟩978 🟨733 🟧438
De laatste twee gingen niet zo lekker
Mooi dezelfde kleurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha same met die laatste![]()
#Polderprikker nummer 89 • 4173/5000
🟦1000 🟩989 🟩991 🟨889 🟧304
Nee, maar ik ben wel cassettebandjes tegengekomen. Onder meer met Het Beste van Benny Neyman!quote:
Dat dat allemaal op 1 bandje past!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel cassettebandjes tegengekomen. Onder meer met Het Beste van Benny Neyman!
Toen mijn ouders gingen verhuizen kwamen ze nog oude videobanden tegen van Bassie en Adriaan. Die liggen nu bij mij in de kast. Ik kan er niets mee maar we wilden ze ook niet weggooienquote:
Ja, wij hebben hier op zolder ook nog wat videobanden met familiefilmpjes liggen. Lang geleden (zoals altijd door die ene oom met Parkinson) met zijn Sony Handycam gefilmd. Daar zou ik ook nog eens wat mee moeten doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen mijn ouders gingen verhuizen kwamen ze nog oude videobanden tegen van Bassie en Adriaan. Die liggen nu bij mij in de kast. Ik kan er niets mee maar we wilden ze ook niet weggooien
Gelukkig deed ie het wel zelf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:19 schreef Redefine het volgende:
De Vuelta zal nu een stuk spannender worden. Al is het jammer dat het door een valpartij moest gebeuren
De enige die Pogacar kan verslaan is Pogacar zelf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig deed ie het wel zelf.
Dat hebben hij en Vingegaard dit jaar wel gemeen. Een grote ronde winnen en dan in de tweede ronde onderuit gaan en uitvallen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig deed ie het wel zelf.
En het WK komt voor hem nu mogelijk ook in gevaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De enige die Pogacar kan verslaan is Pogacar zelf.
Ik lees net wat ie allemaal heeft opgelopen, die is wel klaar voor dit seizoen lijkt mij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het WK komt voor hem nu mogelijk ook in gevaar.
En ben je goed geslaagd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, sleutelbeen, hersenschudding en breukje in nekwervel. Lijkt me ambitieus om hiervan allemaal binnen een maand hersteld te zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het WK komt voor hem nu mogelijk ook in gevaar.
Kan hij lekker met Vingegaard kebab gaan etenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik lees net wat ie allemaal heeft opgelopen, die is wel klaar voor dit seizoen lijkt mij.
Wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, sleutelbeen, hersenschudding en breukje in nekwervel. Lijkt me ambitieus om hiervan allemaal binnen een maand hersteld te zijn.
Die valpartijen in het wielrennen blijven toch een probleem. Je kan het natuurlijk niet vermijden, maar de gevolgen blijven ook onverminderd groot, ondanks dat de fietsen zelf en de begeleiding enzo steeds beter worden. En dan te bedenken dat ze vroeger nog zonder helm reden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, sleutelbeen, hersenschudding en breukje in nekwervel. Lijkt me ambitieus om hiervan allemaal binnen een maand hersteld te zijn.
En de valpartij gebeurde op een recht stuk weg. Er was geen versmalling in aantocht, geen bocht, geen klim.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die valpartijen in het wielrennen blijven toch een probleem. Je kan het natuurlijk niet vermijden, maar de gevolgen blijven ook onverminderd groot, ondanks dat de fietsen zelf en de begeleiding enzo steeds beter worden. En dan te bedenken dat ze vroeger nog zonder helm reden.
Er lag een steen op de weg blijkbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de valpartij gebeurde op een recht stuk weg. Er was geen versmalling in aantocht, geen bocht, geen klim.
Kleine steen, grote gevolgen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er lag een steen op de weg blijkbaar.
Mario Kart actie van de concurrentie.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Steentje op de weg is kut. Met de motor al vaak meegemaakt dat ik er eentje voelde wegschieten. Even zweetmoment.quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mario Kart actie van de concurrentie.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die valpartijen in het wielrennen blijven toch een probleem. Je kan het natuurlijk niet vermijden, maar de gevolgen blijven ook onverminderd groot, ondanks dat de fietsen zelf en de begeleiding enzo steeds beter worden. En dan te bedenken dat ze vroeger nog zonder helm reden.
Dat gold voor alle valpartijen gisteren. Sowieso wordt er de laatste jaren steeds meer gevallen op plekken die ongevaarlijk zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de valpartij gebeurde op een recht stuk weg. Er was geen versmalling in aantocht, geen bocht, geen klim.
Aha.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou het kijken als die Soundos niet meedeed.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Het nieuwe TVseizoen is weer begonnen. Wolven, Bestemming X, Taskmaster NL. Mwehhhhh veel te veel :x
Ik ben benieuwd naar Wolven. Selmar, die ook op FOK zit, speelt daarin mee. Ik hoop dat hij ver komt
Soundosquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het kijken als die Soundos niet meedeed.
Ieder zijn meug.quote:
Ze doet niet mee. Ze presenteert het.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het kijken als die Soundos niet meedeed.
Dit.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd naar Wolven. Selmar, die ook op FOK zit, speelt daarin mee. Ik hoop dat hij ver komt
Ook goedquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze doet niet mee. Ze presenteert het.
Ik mag dat mens nietquote:
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je daar?
Ik hoop in januari weer die kant op te gaan, vond het zo’n heerlijke plek afgelopen winter
Ik heb gehoord dat ze daar fantastische frikandellen hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doen
Zijn er trouwens nog gerechten die ik echt moet proberen op Gran Canaria?![]()
Ik heb zaterdag 2 t shirtjes gekocht.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:30 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag mijn zomerhemdjes opgeruimd. Nu lees ik dat het volgende week zondag wel 26 graden kan worden.Dus ik haal toch maar een of twee hemdjes tevoorschijn
De speciale versie?quote:Op maandag 31 augustus 2026 06:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar fantastische frikandellen hebben
Dat is 3 klachten voor de prijs van 1quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klacht van vandaag: auto's zonder licht tijdens de regen.
Puerto de Mogan is leuk, ook voor je ouders! Als je / jullie een dagtocht of excursie gaan doen, wij vonden barranco de guayadeque ook een leuke stop! Sowieso vond ik het binnenland verrassend mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doen
Zijn er trouwens nog gerechten die ik echt moet proberen op Gran Canaria?![]()
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt aangebeld.
Twee busjes van de Jumbo voor de deur.
De beste man vraagt of dit mijn adres is. Ik zeg ja. Maar wij hebben niks besteld.
Order van de oude bewoner.
3500 euro.
En we wonen hier ANDERHALF jaar.![]()
Eten voor een schoolkamp denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.
Dus nu kan jij op schoolkamp?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eten voor een schoolkamp denk ik.
Als ze het hadden achtergelaten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu kan jij op schoolkamp?
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar denk niet dat ze die verkopen bij de Jumboquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.
Ja, de Buienradar heeft hier ook moeite met de buiige regen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:26 schreef zorro28 het volgende:
Volgens Buienradar was het hier net droog. Volgens mijn eigen ogen plensde het.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, nog maar een paar uurtjes en dan hebben we september weer gehaald!
Je moest wat in zo’n kerstvakantie toen er nog geen Top 2000 was.quote:September is in Nederland de maand met een veel groter dan gemiddeld aantal jarigen. Van de 25 jaarlijkse dagen met een groter dan gemiddeld aantal jarigen vielen er in 2024 achttien van 12 tot 30 september, op deze laatste dag was er een record aantal jarigen van 44.034.
Wordt dit ook gevierd in huize Strani?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, nog maar een paar uurtjes en dan hebben we september weer gehaald!
Geloof me, ik ga om middernacht hélemaal los!quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wordt dit ook gevierd in huize Strani?
Nou dat belooft wat!quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Geloof me, ik ga om middernacht hélemaal los!
Doe je wel voorzichtig met het vuurwerk ?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En toen waren de tuincentra tweede kerstdag ook nog niet open.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Je moest wat in zo’n kerstvakantie toen er nog geen Top 2000 was.
Het waren barre tijden. De jonge garde hier heeft geen idee.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen waren de tuincentra tweede kerstdag ook nog niet open.
Ga je Bohemian Rhapsody zingen?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Her verschil tussen anekdotisch bewijs en keiharde wetenschappelijke dataquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:26 schreef zorro28 het volgende:
Volgens Buienradar was het hier net droog. Volgens mijn eigen ogen plensde het.
Het enige wat men kon doen was kerstmuziek op zetten, maar om nou de hele dag Nu Zijt Wellekome te gaan zingen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen waren de tuincentra tweede kerstdag ook nog niet open.
Ja, dan zit de r weer in de maand.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
En de b van bockbierquote:Op maandag 31 augustus 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zit de r weer in de maand.
Had je Mecalodon ook al geprobeerd? Voor het genre vind ik dat echt een mooie aanwinst.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:33 schreef H_T het volgende:
Vandaag Walibi België bezocht en een mitraillette gegeten. Ook voor het eerst (en tweedst) in Kondaa geweest. Leuk ding!
En Flappie gaat ook wel vervelen na de 25e keer op repeat.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het enige wat men kon doen was kerstmuziek op zetten, maar om nou de hele dag Nu Zijt Wellekome te gaan zingen.
En dan hebben we het nog niet eens over het gure weer gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het waren barre tijden. De jonge garde hier heeft geen idee.
Dit klinkt als de tijd van toen mijn oma nog jong was.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Strani het volgende:
Vroeger kreeg je met Sinterklaas als je gelúk had één chocoladeletter die je dan met al je broers en zussen moest delen. En dat was dan normaal de letter van de oudste broer of zus. En dan was je maar wat blij met jouw stukje.
En kerst? Dan ging je gewoon naar de kerk en het kerstcadeau was dan dat je je handen voor een paar minuten mocht warmen bij één van de grote kaarsen in de kerk, want thuis was het vaak nog kouder dan buiten!
Ik von d’r niks an, die hele Snieklaasquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Strani het volgende:
Vroeger kreeg je met Sinterklaas als je gelúk had één chocoladeletter die je dan met al je broers en zussen moest delen. En dat was dan normaal de letter van de oudste broer of zus. En dan was je maar wat blij met jouw stukje.
En kerst? Dan ging je gewoon naar de kerk en het kerstcadeau was dan dat je je handen voor een paar minuten mocht warmen bij één van de grote kaarsen in de kerk, want thuis was het vaak nog kouder dan buiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |