Ze doet niet mee. Ze presenteert het.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het kijken als die Soundos niet meedeed.
Dit.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd naar Wolven. Selmar, die ook op FOK zit, speelt daarin mee. Ik hoop dat hij ver komt
Ook goedquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze doet niet mee. Ze presenteert het.
Ik mag dat mens nietquote:
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je daar?
Ik hoop in januari weer die kant op te gaan, vond het zo’n heerlijke plek afgelopen winter
Ik heb gehoord dat ze daar fantastische frikandellen hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doen
Zijn er trouwens nog gerechten die ik echt moet proberen op Gran Canaria?![]()
Ik heb zaterdag 2 t shirtjes gekocht.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:30 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag mijn zomerhemdjes opgeruimd. Nu lees ik dat het volgende week zondag wel 26 graden kan worden.Dus ik haal toch maar een of twee hemdjes tevoorschijn
De speciale versie?quote:Op maandag 31 augustus 2026 06:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar fantastische frikandellen hebben
Dat is 3 klachten voor de prijs van 1quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klacht van vandaag: auto's zonder licht tijdens de regen.
Puerto de Mogan is leuk, ook voor je ouders! Als je / jullie een dagtocht of excursie gaan doen, wij vonden barranco de guayadeque ook een leuke stop! Sowieso vond ik het binnenland verrassend mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doen
Zijn er trouwens nog gerechten die ik echt moet proberen op Gran Canaria?![]()
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt aangebeld.
Twee busjes van de Jumbo voor de deur.
De beste man vraagt of dit mijn adres is. Ik zeg ja. Maar wij hebben niks besteld.
Order van de oude bewoner.
3500 euro.
En we wonen hier ANDERHALF jaar.![]()
Eten voor een schoolkamp denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.
Dus nu kan jij op schoolkamp?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eten voor een schoolkamp denk ik.
Als ze het hadden achtergelaten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu kan jij op schoolkamp?
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar denk niet dat ze die verkopen bij de Jumboquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |