Ze doet niet mee. Ze presenteert het.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het kijken als die Soundos niet meedeed.
Dit.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd naar Wolven. Selmar, die ook op FOK zit, speelt daarin mee. Ik hoop dat hij ver komt
Ook goedquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze doet niet mee. Ze presenteert het.
Ik mag dat mens nietquote:
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je daar?
Ik hoop in januari weer die kant op te gaan, vond het zo’n heerlijke plek afgelopen winter
Ik heb gehoord dat ze daar fantastische frikandellen hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doen
Zijn er trouwens nog gerechten die ik echt moet proberen op Gran Canaria?![]()
Ik heb zaterdag 2 t shirtjes gekocht.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:30 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag mijn zomerhemdjes opgeruimd. Nu lees ik dat het volgende week zondag wel 26 graden kan worden.Dus ik haal toch maar een of twee hemdjes tevoorschijn
De speciale versie?quote:Op maandag 31 augustus 2026 06:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar fantastische frikandellen hebben
Dat is 3 klachten voor de prijs van 1quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klacht van vandaag: auto's zonder licht tijdens de regen.
Puerto de Mogan is leuk, ook voor je ouders! Als je / jullie een dagtocht of excursie gaan doen, wij vonden barranco de guayadeque ook een leuke stop! Sowieso vond ik het binnenland verrassend mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken want er is genoeg te doen. Het is een beetje overweldigend. Puerto de Morgan (Klein venetië) en Las Palmas bezoeken, een dolfijnensafari, een tour/wandeling door de bergen (Roque Niblo en Barranco de las Vacas) en uitgaan/winkelen in Playa de Ingles staan op mijn lijstje. Ik moet ook rekening houden met mijn gepensioneerde ouders. Die laten het allemaal wel op hun afkomen. Misschien moet ik dat ook maar een beetje doen
Zijn er trouwens nog gerechten die ik echt moet proberen op Gran Canaria?![]()
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt aangebeld.
Twee busjes van de Jumbo voor de deur.
De beste man vraagt of dit mijn adres is. Ik zeg ja. Maar wij hebben niks besteld.
Order van de oude bewoner.
3500 euro.
En we wonen hier ANDERHALF jaar.![]()
Eten voor een schoolkamp denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.
Dus nu kan jij op schoolkamp?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eten voor een schoolkamp denk ik.
Als ze het hadden achtergelaten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu kan jij op schoolkamp?
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar denk niet dat ze die verkopen bij de Jumboquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat koop je allemaal voor zo'n bedrag.
Ja, de Buienradar heeft hier ook moeite met de buiige regen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:26 schreef zorro28 het volgende:
Volgens Buienradar was het hier net droog. Volgens mijn eigen ogen plensde het.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, nog maar een paar uurtjes en dan hebben we september weer gehaald!
Je moest wat in zo’n kerstvakantie toen er nog geen Top 2000 was.quote:September is in Nederland de maand met een veel groter dan gemiddeld aantal jarigen. Van de 25 jaarlijkse dagen met een groter dan gemiddeld aantal jarigen vielen er in 2024 achttien van 12 tot 30 september, op deze laatste dag was er een record aantal jarigen van 44.034.
Wordt dit ook gevierd in huize Strani?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
Jongens toch, nog maar een paar uurtjes en dan hebben we september weer gehaald!
Geloof me, ik ga om middernacht hélemaal los!quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wordt dit ook gevierd in huize Strani?
Nou dat belooft wat!quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Geloof me, ik ga om middernacht hélemaal los!
Doe je wel voorzichtig met het vuurwerk ?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En toen waren de tuincentra tweede kerstdag ook nog niet open.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Je moest wat in zo’n kerstvakantie toen er nog geen Top 2000 was.
Het waren barre tijden. De jonge garde hier heeft geen idee.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen waren de tuincentra tweede kerstdag ook nog niet open.
Ga je Bohemian Rhapsody zingen?quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Her verschil tussen anekdotisch bewijs en keiharde wetenschappelijke dataquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:26 schreef zorro28 het volgende:
Volgens Buienradar was het hier net droog. Volgens mijn eigen ogen plensde het.
Het enige wat men kon doen was kerstmuziek op zetten, maar om nou de hele dag Nu Zijt Wellekome te gaan zingen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen waren de tuincentra tweede kerstdag ook nog niet open.
Ja, dan zit de r weer in de maand.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
En de b van bockbierquote:Op maandag 31 augustus 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan zit de r weer in de maand.
Had je Mecalodon ook al geprobeerd? Voor het genre vind ik dat echt een mooie aanwinst.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:33 schreef H_T het volgende:
Vandaag Walibi België bezocht en een mitraillette gegeten. Ook voor het eerst (en tweedst) in Kondaa geweest. Leuk ding!
En Flappie gaat ook wel vervelen na de 25e keer op repeat.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het enige wat men kon doen was kerstmuziek op zetten, maar om nou de hele dag Nu Zijt Wellekome te gaan zingen.
En dan hebben we het nog niet eens over het gure weer gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het waren barre tijden. De jonge garde hier heeft geen idee.
Dit klinkt als de tijd van toen mijn oma nog jong was.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Strani het volgende:
Vroeger kreeg je met Sinterklaas als je gelúk had één chocoladeletter die je dan met al je broers en zussen moest delen. En dat was dan normaal de letter van de oudste broer of zus. En dan was je maar wat blij met jouw stukje.
En kerst? Dan ging je gewoon naar de kerk en het kerstcadeau was dan dat je je handen voor een paar minuten mocht warmen bij één van de grote kaarsen in de kerk, want thuis was het vaak nog kouder dan buiten!
Ik von d’r niks an, die hele Snieklaasquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Strani het volgende:
Vroeger kreeg je met Sinterklaas als je gelúk had één chocoladeletter die je dan met al je broers en zussen moest delen. En dat was dan normaal de letter van de oudste broer of zus. En dan was je maar wat blij met jouw stukje.
En kerst? Dan ging je gewoon naar de kerk en het kerstcadeau was dan dat je je handen voor een paar minuten mocht warmen bij één van de grote kaarsen in de kerk, want thuis was het vaak nog kouder dan buiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |