Nee helaas, het blijft toch Rolf Sanchez hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik hem dus wel leuk vinden
Hij schijnt heel productief te zijn geweest bij z'n vorige club. Maar voorlopig lijkt het een enorme miskoop. Die Tolu is veel beter, in alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
Marcos Leonardo zou zelfs nog niet eens scoren als het doel twintig meter breed is.
Maar zijn vorige club was Al-Hilal he. Al is het alsnog wel een goede spits en denk dat als die wat vertrouwen heeft gekregen zijn doelpunten wel gaat maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij schijnt heel productief te zijn geweest bij z'n vorige club. Maar voorlopig lijkt het een enorme miskoop. Die Tolu is veel beter, in alles.
Hoi jijquote:
Ik zie wel hem eigenlijk wel een leuke La venda jakajooo in elkaar flansenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Zou Rolf Sanchez een NSF kunnen winnen?
(Ik vrees er wel voor)
89 jaarquote:
Na de berichtgeving van gisteren niet geheel onverwacht, maar toch nog snel gegaan vervolgens.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:03 schreef zorro28 het volgende:
Ik had een pakketje besteld, ik wist dat het even ging duren, maar gister dacht ik ineens, wanneer zou ie nou komen. Krijg ik gisteravond ineens een mail dat ie onderweg is
Wat leuk! Daar was ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik ben even in Eindhoven, bandjes kijken.
quote:
Hebben jullie elkaar ook ontmoet dan, of stond jij weer op het podium?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar was ik ook.
Dusse... er was gisteren een
[..]
Hoe was high vis nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar was ik ook.
Dusse... er was gisteren een
[..]
Ja linksvoor dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar ook ontmoet dan, of stond jij weer op het podium?
Ja sneuquote:
Ik ben er wel voor dat je dat volgende keer gewoon bij random mensen probeert die wellicht niet eens op hen lijken, gewoon voor ons vermaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja linksvoor dus.Al durfde ik niet te vragen of @:BillDauterive het was, want ik dacht 'm te herkennen maar was ook alweer een tijdje terug. En de vraag 'he, ken ik je niet ergens van?' kan dat ook heel anders worden begrepen.
Renswoude: 99quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je. Daar kan je niet inzoomen
https://woonplaatsguesser.nl/
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslânquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Renswoude: 99
Goes: 65
Weesp: 63
Veenendaal: 60
Kampen: 53
Achtkarspelen: 0
Berkelland: 0
Montfoort: 0
Tholen: 0
Woensdrecht: 0![]()
Degene waar ik echt heel fout zat was vaak omdat ik ervanuit ging dat ze in de buurt liggen van iets waar ze op lijken(Achtkarspelen en Oudkarspel, Berkelland en Berkel en Rodenrijs), of dat ik het echt niet wist
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Bijna alle Noren die ik op Insta heb delen een foto van hem, ik vroeg me wel af of dat bij W-A ook zou gebeuren, eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.
Ik denk niet dat er veel Noren zullen zijn die een foto van W-A gaan delen op ig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Bijna alle Noren die ik op Insta heb delen een foto van hem, ik vroeg me wel af of dat bij W-A ook zou gebeuren, eigenlijk
Slechte grappen makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel Noren zullen zijn die een foto van W-A gaan delen op ig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |