Het was net als bij voetbal wanneer we tegen iets uit Zuid-Europa spelen. Zij provoceren, wij laten ons uit de tent lokken en lopen tegen een zeperd aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kreeg die actie van Telgenkamp net mee.
We feliciteren @:Strani met het bereiken van de finale.
In het hockey is Spanje nog nooit wereldkampioen geworden. Ze hebben wel twee keer de finale verloren, waaronder één keer na verlenging tegen het altijd doortastende net-wel land Nederland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het was net als bij voetbal wanneer we tegen iets uit Zuid-Europa spelen. Zij provoceren, wij laten ons uit de tent lokken en lopen tegen een zeperd aan
Inmiddels zit in mijn glitterjumpsuit, fris en fruitig, klaar om nog uit te gaan. Ik heb toch een enorm behoefte aan een leuk feestje. Ik ben alleen maar ik red me wel. Als het toch niets aan is ligt er thuis een aperol spritz te wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie. Ik ben er ook wel aan toe![]()
Ik heb voor vanavond nog een kaartje voor een Noorderzon event. (jaarlijkse festival in Grunn)
Maar dat begint pas om 23.00 uur. Ik heb eigenlijk geen reden om er niet heen te gaan behalve dat ik best moe en gaar ben van het werken. En die kans zit er best wel in.
Goedzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels zit in mijn glitterjumpsuit, fris en fruitig, klaar om nog uit te gaan. Ik heb toch een enorm behoefte aan een leuk feestje. Ik ben alleen maar ik red me wel. Als het toch niets aan is ligt er thuis een aperol spritz te wachten
Goed dat je toch bent gegaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 01:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis. Het feestje viel toch een beetje tegenIk dacht dat het een lange dragshow zou zijn maar het was eerder een disco met een beetje drag. Dat er tussendoor gedanst kan worden was prima maar er werd niet echt muziek gedraaid waar ik op los kon. Dan is het toch een beetje ongemakkelijk als je alleen bent. Ik heb het 2 uur volgehouden (die afspraak had ik met mezelf gemaakt zodat ik mezelf niet voor niets had uitgedost) en toen vond ik het wel mooi geweest.
Maar ik heb wel een paar keer complimenten gekregen over mijn outfit. Dat maakt het toch een beetje goed
Stoer dat je gegaan bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 01:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis. Het feestje viel toch een beetje tegenIk dacht dat het een lange dragshow zou zijn maar het was eerder een disco met een beetje drag. Dat er tussendoor gedanst kan worden was prima maar er werd niet echt muziek gedraaid waar ik op los kon. Dan is het toch een beetje ongemakkelijk als je alleen bent. Ik heb het 2 uur volgehouden (die afspraak had ik met mezelf gemaakt zodat ik mezelf niet voor niets had uitgedost) en toen vond ik het wel mooi geweest.
Maar ik heb wel een paar keer complimenten gekregen over mijn outfit. Dat maakt het toch een beetje goed
Ik las het even verkeerd en dacht 'glazen babykleren'quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is groot feest hier voor de jaarlijkse rommelmarkt. Ik ben benieuwd of ze nog leuke dingen gaan hebben als glazen, babykleren, CD’s, DVD’s, half kapot speelgoed en stokoude doktersromans
Je weet maar nooit wat ze in België normaal vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik las het even verkeerd en dacht 'glazen babykleren'
Misschien zelfs videobanden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is groot feest hier voor de jaarlijkse rommelmarkt. Ik ben benieuwd of ze nog leuke dingen gaan hebben als glazen, babykleren, CD’s, DVD’s, half kapot speelgoed en stokoude doktersromans
Haha same met die laatstequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:41 schreef zorro28 het volgende:
#Polderprikker nummer 89 • 4068/5000
🟦1000 🟩919 🟩978 🟨733 🟧438
https://polderprikker.nl/
De laatste twee gingen niet zo lekker
Mooi dezelfde kleurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha same met die laatste![]()
#Polderprikker nummer 89 • 4173/5000
🟦1000 🟩989 🟩991 🟨889 🟧304
https://polderprikker.nl/
Nee, maar ik ben wel cassettebandjes tegengekomen. Onder meer met Het Beste van Benny Neyman!quote:
Dat dat allemaal op 1 bandje past!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel cassettebandjes tegengekomen. Onder meer met Het Beste van Benny Neyman!
Toen mijn ouders gingen verhuizen kwamen ze nog oude videobanden tegen van Bassie en Adriaan. Die liggen nu bij mij in de kast. Ik kan er niets mee maar we wilden ze ook niet weggooienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |