SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
![]()
bedankt voor de jinx.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoho, niet zo snel de moed laten zakken. Het is nog 0-0
En 2-0 nu ook al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja stom ook, ik had moeten afkloppen.
Of een mooi eerbetoon aan Dolly Partonquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Hmm. Kan ik de TT laten aanpassen naar 'Het wordt wel wat lastig'
Ja beter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of een mooi eerbetoon aan Dolly Parton
Boes keurt deze goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
"I'm begging of you please don't take our Dolly" misschien?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
"I'm begging of you please don't take our Dolly" misschien?
En nu heb je besloten om toch niet te gaan sporten vanmorgen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 06:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Mezelf van gisteravond dacht: 'ik kan heus wel morgenochtend om kwart over 7 sporten'. Mezelf van vanmorgen denkt: 'argh waarom gaat mn wekker zo vroeg'.
Nee hoor, net geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu heb je besloten om toch niet te gaan sporten vanmorgen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed.Ik ga eind van de middag.
Cardio (roeimachine) en daarnaast wat apparaten voor sterkere spieren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Wat voor sport doe je? Ik til van die gewichten op en leg ze weer neer enzo. Met af en toe, tegen mn zin, wat springen tussendoor.
Oeh roeien, ook terror. Zo vermoeiend.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cardio (roeimachine) en daarnaast wat apparaten voor sterkere spieren.
Ik vind het wel fijn. Beter dan de fietsen in de sportschool, daar krijg ik altijd rugpijn van , dus die doe ik nooit meer. En met mijn blessure is de loopband momenteel geen optie om te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh roeien, ook terror. Zo vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |