2.05 meter?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
Luis Miguel is trouwens Mexicaans, één van de grootste zangers in Latijns Amerika.
Ik neem aan 0 meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:08 schreef Arizona het volgende:
4785 / 5000
Uiteraard 100 punten voor station Enschede. Ik as daar vanavond nog
Mooi dan mag ik hem dus wel leuk vindenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:49 schreef Strani het volgende:
Dank voor de video's, ik had het inmiddels zelf ook gevonden. Dus geen Spaans liedje van origine in elk geval.
Ik ben opkomende back.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Waar was iedereen? @:BillDauterive en ik stonden gewoon linksvoor hoor.
Beiden linksvoor? Liepen jullie elkaar niet in de weg met de bal?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Waar was iedereen? @:BillDauterive en ik stonden gewoon linksvoor hoor.
Ah was jij de crowdsurfer?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben opkomende back.
Het is wel vrij zorgwekkend dat je vijf tegendoelpunten tegen ze krijgt in twee wedstrijden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sion weet ook weer waar het staat.
Nee hoor, plek zat. Ik moest wel vroeg naar de bank, euh huis, want werken morgen en dat soort ongein.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beiden linksvoor? Liepen jullie elkaar niet in de weg met de bal?
Kan ik mij wel voorstellen. Het is een flink eind van Bakoe weer terug naar huis als je morgen weer moet werken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee hoor, plek zat. Ik moest wel vroeg naar de bank, euh huis, want werken morgen en dat soort ongein.
Gekke naam voor Eindhoven, maar ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen. Het is een flink eind van Bakoe weer terug naar huis als je morgen weer moet werken.
Zolang je er eentje meer maakt dan je tegenstander, win je.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wel vrij zorgwekkend dat je vijf tegendoelpunten tegen ze krijgt in twee wedstrijden.
Ja, dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beiden linksvoor? Liepen jullie elkaar niet in de weg met de bal?
Nee helaas, het blijft toch Rolf Sanchez hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik hem dus wel leuk vinden
Hij schijnt heel productief te zijn geweest bij z'n vorige club. Maar voorlopig lijkt het een enorme miskoop. Die Tolu is veel beter, in alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
Marcos Leonardo zou zelfs nog niet eens scoren als het doel twintig meter breed is.
Maar zijn vorige club was Al-Hilal he. Al is het alsnog wel een goede spits en denk dat als die wat vertrouwen heeft gekregen zijn doelpunten wel gaat maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij schijnt heel productief te zijn geweest bij z'n vorige club. Maar voorlopig lijkt het een enorme miskoop. Die Tolu is veel beter, in alles.
Hoi jijquote:
Ik zie wel hem eigenlijk wel een leuke La venda jakajooo in elkaar flansenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:41 schreef Fred_B het volgende:
Zou Rolf Sanchez een NSF kunnen winnen?
(Ik vrees er wel voor)
89 jaarquote:
Na de berichtgeving van gisteren niet geheel onverwacht, maar toch nog snel gegaan vervolgens.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:03 schreef zorro28 het volgende:
Ik had een pakketje besteld, ik wist dat het even ging duren, maar gister dacht ik ineens, wanneer zou ie nou komen. Krijg ik gisteravond ineens een mail dat ie onderweg is
Wat leuk! Daar was ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik ben even in Eindhoven, bandjes kijken.
quote:
Hebben jullie elkaar ook ontmoet dan, of stond jij weer op het podium?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar was ik ook.
Dusse... er was gisteren een
[..]
Hoe was high vis nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar was ik ook.
Dusse... er was gisteren een
[..]
Ja linksvoor dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar ook ontmoet dan, of stond jij weer op het podium?
Ja sneuquote:
Ik ben er wel voor dat je dat volgende keer gewoon bij random mensen probeert die wellicht niet eens op hen lijken, gewoon voor ons vermaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja linksvoor dus.Al durfde ik niet te vragen of @:BillDauterive het was, want ik dacht 'm te herkennen maar was ook alweer een tijdje terug. En de vraag 'he, ken ik je niet ergens van?' kan dat ook heel anders worden begrepen.
Renswoude: 99quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je. Daar kan je niet inzoomen
https://woonplaatsguesser.nl/
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslânquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Renswoude: 99
Goes: 65
Weesp: 63
Veenendaal: 60
Kampen: 53
Achtkarspelen: 0
Berkelland: 0
Montfoort: 0
Tholen: 0
Woensdrecht: 0![]()
Degene waar ik echt heel fout zat was vaak omdat ik ervanuit ging dat ze in de buurt liggen van iets waar ze op lijken(Achtkarspelen en Oudkarspel, Berkelland en Berkel en Rodenrijs), of dat ik het echt niet wist
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Bijna alle Noren die ik op Insta heb delen een foto van hem, ik vroeg me wel af of dat bij W-A ook zou gebeuren, eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.
Ik denk niet dat er veel Noren zullen zijn die een foto van W-A gaan delen op ig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sneu![]()
Bijna alle Noren die ik op Insta heb delen een foto van hem, ik vroeg me wel af of dat bij W-A ook zou gebeuren, eigenlijk
Slechte grappen makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel Noren zullen zijn die een foto van W-A gaan delen op ig.
*Verlaat SC.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Slechte grappen maken![]()
Slechte grappen jatten
Ja je mag één deel niet meedoen.quote:
Oef, veel lompe mannen die een stage dive deden. Bij het tweede nummer raakte er eentje het hoofd van een vriendin van me en moesten we even naar achteren zodat ze rustig kon zitten en bijkomen. Vanaf een afstandje voelde het een stuk veiliger en wel leuk!quote:
één deel? Is dat een (standaard)pagina? Of een heel topic van 301 posts?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je mag één deel niet meedoen.
Tenzij Trump @:Redefine bezwaar indient omdat hij niet snapt hoe rode kaarten werken
Ja ik dat vond ik ook al bijzonder, zo klein is die gemeente nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslân![]()
![]()
![]()
Woudenberg: 85
Súdwest-Fryslân: 79
Zandvoort: 74
Sliedrecht: 65
Hoorn: 64
Nieuwkoop: 60
Meppel: 53
West Betuwe: 35
Oudewater: 0
De Wolden: 0
Ik las SC en dacht aan Safety Car.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:18 schreef Meke het volgende:
Ik zat ook even na te denken wie de Infantino van deze SC is maar dat vind ik bijna een nog grotere belediging dan Trump dus dan ontken ik denk ik echt een ruzie
Een heel topic natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één deel? Is dat een (standaard)pagina? Of een heel topic van 301 posts?
Je kan in dat spel nooit 100 punten pakken als je dikke vingers hebt, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslân![]()
![]()
![]()
Woudenberg: 85
Súdwest-Fryslân: 79
Zandvoort: 74
Sliedrecht: 65
Hoorn: 64
Nieuwkoop: 60
Meppel: 53
West Betuwe: 35
Oudewater: 0
De Wolden: 0
Oow stage diving hou ik ook niet van. Crowdsurfers kun je meestal nog wel ontwijken. Of ik help ze meestal, maar daar heeft ook niet iedereen zin in natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, veel lompe mannen die een stage dive deden. Bij het tweede nummer raakte er eentje het hoofd van een vriendin van me en moesten we even naar achteren zodat ze rustig kon zitten en bijkomen. Vanaf een afstandje voelde het een stuk veiliger en wel leuk!
Deadletter was wel echt goed
Net weten hoe sport en Rode kaarten in elkaar zitten zou eerder wat voor jou zijn Meke Trumpquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je mag één deel niet meedoen.
Tenzij Trump @:Redefine bezwaar indient omdat hij niet snapt hoe rode kaarten werken
Inwoners van Belgie zijn bij deze uitgesloten, die mogen hun eigen wafelprikker gaan doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Maximumscore genot[ afbeelding ]
Hij was ook wel redelijk makkelijk, en die in Groningen wist ik toevallig.
4912 / 5000quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:28 schreef zorro28 het volgende:
#Polderprikker nummer 88 • 4536/5000
🟩955 🟨850 🟩912 🟨844 🟩975
https://polderprikker.nl/
Hij is leuk vandaag
Ik had bij Naarden-Vesting en het die in Groningen geen 1000quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Maximumscore genot[ afbeelding ]
Hij was ook wel redelijk makkelijk, en die in Groningen wist ik toevallig.
Ssstquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net weten hoe sport en Rode kaarten in elkaar zitten zou eerder wat voor jou zijn Meke Trump
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow stage diving hou ik ook niet van. Crowdsurfers kun je meestal nog wel ontwijken. Of ik help ze meestal, maar daar heeft ook niet iedereen zin in natuurlijk.
Achquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had bij Naarden-Vesting en het die in Groningen geen 1000
Ik zat denk ik bij Muidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach![]()
Naarden-Vesting is gewoon aan de A1, dat is ook een afrit.
Dus jij hebt nu jouw vakantie geannuleerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Over Groningen gesproken. Volgende week is daar een groot festival - Hullabaloo. Het lijkt mij best leuk om daar een keer heen te gaan maar het valt altijd in mijn vakantie. Maar dit jaar is dat maar goed ook want er treed een nieuw tributeband op.
De Ed Sheeran Tributeband![]()
Stage diving en crowdsurfen is dan ook gewoon asociaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebben
Gelukkig voor de lead zanger is dezelfde uitstraling hebben als Ed niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Over Groningen gesproken. Volgende week is daar een groot festival - Hullabaloo. Het lijkt mij best leuk om daar een keer heen te gaan maar het valt altijd in mijn vakantie. Maar dit jaar is dat maar goed ook want er treed een nieuw tributeband op.
De Ed Sheeran Tributeband![]()
Ligt eraan of je mensen erbij betrekt die daar helemaal geen zin in hebben.quote:
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu jouw vakantie geannuleerd.
Dat gaan wij juist allemaal wel doen en dan hoor jij een de telefoon alleen maar Ed Sheeranquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellen
Crowdsurfen kan ik vaak nog wel hebben. Vorig jaar was ik bij een concert waarbij er vanuit achteren elke keer crowdsurfers kwamen. Dat was wat minder, want dan moest je daar elke keer op letten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stage diving en crowdsurfen is dan ook gewoon asociaal
Erger nog vind ik schoenen in mn nek ineens, als ik de crowdsurfer niet zag aankomen. Bij metalconcerten tikt je achterbuurman je even aan, maar dat gebruik kent niet iedereen. 😅quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebben
Wat voor plannen heb je daar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellen
Goed cadeau, ja. Wel een beetje duur cadeau.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik weet al een goed cadeau voor @:NailQueen haar verjaardag - een privé-concert van Ed Sheeran.
Mwah het is alleen maar leuk voor die mensen die het zelf doen. De rest zit het alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Crowdsurfen kan ik vaak nog wel hebben. Vorig jaar was ik bij een concert waarbij er vanuit achteren elke keer crowdsurfers kwamen. Dat was wat minder, want dan moest je daar elke keer op letten.
Ja wel duur, maarja voor de blik op haar gezicht hebben we dat wel over tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goed cadeau, ja. Wel een beetje duur cadeau.
W-A heeft wel wat met norenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.
En om dan met een tributeband aan te komen is ook een beetje karig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel duur, maarja voor de blik op haar gezicht hebben we dat wel over toch
Gewoon een random gast met rood haar en een gitaar moet wel voldoende zijn tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En om dan met een tributeband aan te komen is ook een beetje karig.
Mwah dat hoeft niet hoor. Die gast is veel te duur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik weet al een goed cadeau voor @:NailQueen haar verjaardag - een privé-concert van Ed Sheeran.
Die zal het vast beter doen dan Rolf Sanchez.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gewoon een random gast met rood haar en een gitaar moet wel voldoende zijn toch
Dan leg je de lat ook wel heel erg laag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zal het vast beter doen dan Rolf Sanchez.
Je hebt gelijk, dan doen we maar de tributeband.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah dat hoeft niet hoor. Die gast is veel te duur.
Ik kreeg die actie van Telgenkamp net mee.quote:
Het was net als bij voetbal wanneer we tegen iets uit Zuid-Europa spelen. Zij provoceren, wij laten ons uit de tent lokken en lopen tegen een zeperd aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kreeg die actie van Telgenkamp net mee.
We feliciteren @:Strani met het bereiken van de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |