Gelukkig voor de lead zanger is dezelfde uitstraling hebben als Ed niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Over Groningen gesproken. Volgende week is daar een groot festival - Hullabaloo. Het lijkt mij best leuk om daar een keer heen te gaan maar het valt altijd in mijn vakantie. Maar dit jaar is dat maar goed ook want er treed een nieuw tributeband op.
De Ed Sheeran Tributeband![]()
Ligt eraan of je mensen erbij betrekt die daar helemaal geen zin in hebben.quote:
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu jouw vakantie geannuleerd.
Dat gaan wij juist allemaal wel doen en dan hoor jij een de telefoon alleen maar Ed Sheeranquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellen
Crowdsurfen kan ik vaak nog wel hebben. Vorig jaar was ik bij een concert waarbij er vanuit achteren elke keer crowdsurfers kwamen. Dat was wat minder, want dan moest je daar elke keer op letten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stage diving en crowdsurfen is dan ook gewoon asociaal
Erger nog vind ik schoenen in mn nek ineens, als ik de crowdsurfer niet zag aankomen. Bij metalconcerten tikt je achterbuurman je even aan, maar dat gebruik kent niet iedereen. 😅quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebben
Wat voor plannen heb je daar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op Gran Canaria. Mij nie bellen
Goed cadeau, ja. Wel een beetje duur cadeau.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik weet al een goed cadeau voor @:NailQueen haar verjaardag - een privé-concert van Ed Sheeran.
Mwah het is alleen maar leuk voor die mensen die het zelf doen. De rest zit het alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Crowdsurfen kan ik vaak nog wel hebben. Vorig jaar was ik bij een concert waarbij er vanuit achteren elke keer crowdsurfers kwamen. Dat was wat minder, want dan moest je daar elke keer op letten.
Ja wel duur, maarja voor de blik op haar gezicht hebben we dat wel over tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goed cadeau, ja. Wel een beetje duur cadeau.
W-A heeft wel wat met norenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, zoveel hebben de Noren niet met W-A.
En om dan met een tributeband aan te komen is ook een beetje karig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel duur, maarja voor de blik op haar gezicht hebben we dat wel over toch
Gewoon een random gast met rood haar en een gitaar moet wel voldoende zijn tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En om dan met een tributeband aan te komen is ook een beetje karig.
Mwah dat hoeft niet hoor. Die gast is veel te duur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:09 schreef zorro28 het volgende:
Ik weet al een goed cadeau voor @:NailQueen haar verjaardag - een privé-concert van Ed Sheeran.
Die zal het vast beter doen dan Rolf Sanchez.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gewoon een random gast met rood haar en een gitaar moet wel voldoende zijn toch
Dan leg je de lat ook wel heel erg laag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zal het vast beter doen dan Rolf Sanchez.
Je hebt gelijk, dan doen we maar de tributeband.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah dat hoeft niet hoor. Die gast is veel te duur.
Ik kreeg die actie van Telgenkamp net mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |