*Verlaat SC.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Slechte grappen maken![]()
Slechte grappen jatten
Ja je mag één deel niet meedoen.quote:
Oef, veel lompe mannen die een stage dive deden. Bij het tweede nummer raakte er eentje het hoofd van een vriendin van me en moesten we even naar achteren zodat ze rustig kon zitten en bijkomen. Vanaf een afstandje voelde het een stuk veiliger en wel leuk!quote:
één deel? Is dat een (standaard)pagina? Of een heel topic van 301 posts?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je mag één deel niet meedoen.
Tenzij Trump @:Redefine bezwaar indient omdat hij niet snapt hoe rode kaarten werken
Ja ik dat vond ik ook al bijzonder, zo klein is die gemeente nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslân![]()
![]()
![]()
Woudenberg: 85
Súdwest-Fryslân: 79
Zandvoort: 74
Sliedrecht: 65
Hoorn: 64
Nieuwkoop: 60
Meppel: 53
West Betuwe: 35
Oudewater: 0
De Wolden: 0
Ik las SC en dacht aan Safety Car.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:18 schreef Meke het volgende:
Ik zat ook even na te denken wie de Infantino van deze SC is maar dat vind ik bijna een nog grotere belediging dan Trump dus dan ontken ik denk ik echt een ruzie
Een heel topic natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één deel? Is dat een (standaard)pagina? Of een heel topic van 301 posts?
Je kan in dat spel nooit 100 punten pakken als je dikke vingers hebt, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik doe nu de gemeentes maar HOEZO is dat ook maar een klein stipje?! Ik weet 300000% zeker dat ik goed zat met Súdwest-Fryslân![]()
![]()
![]()
Woudenberg: 85
Súdwest-Fryslân: 79
Zandvoort: 74
Sliedrecht: 65
Hoorn: 64
Nieuwkoop: 60
Meppel: 53
West Betuwe: 35
Oudewater: 0
De Wolden: 0
Oow stage diving hou ik ook niet van. Crowdsurfers kun je meestal nog wel ontwijken. Of ik help ze meestal, maar daar heeft ook niet iedereen zin in natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, veel lompe mannen die een stage dive deden. Bij het tweede nummer raakte er eentje het hoofd van een vriendin van me en moesten we even naar achteren zodat ze rustig kon zitten en bijkomen. Vanaf een afstandje voelde het een stuk veiliger en wel leuk!
Deadletter was wel echt goed
Net weten hoe sport en Rode kaarten in elkaar zitten zou eerder wat voor jou zijn Meke Trumpquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je mag één deel niet meedoen.
Tenzij Trump @:Redefine bezwaar indient omdat hij niet snapt hoe rode kaarten werken
Inwoners van Belgie zijn bij deze uitgesloten, die mogen hun eigen wafelprikker gaan doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Maximumscore genot[ afbeelding ]
Hij was ook wel redelijk makkelijk, en die in Groningen wist ik toevallig.
4912 / 5000quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:28 schreef zorro28 het volgende:
#Polderprikker nummer 88 • 4536/5000
🟩955 🟨850 🟩912 🟨844 🟩975
https://polderprikker.nl/
Hij is leuk vandaag
Ik had bij Naarden-Vesting en het die in Groningen geen 1000quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Maximumscore genot[ afbeelding ]
Hij was ook wel redelijk makkelijk, en die in Groningen wist ik toevallig.
Ssstquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net weten hoe sport en Rode kaarten in elkaar zitten zou eerder wat voor jou zijn Meke Trump
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow stage diving hou ik ook niet van. Crowdsurfers kun je meestal nog wel ontwijken. Of ik help ze meestal, maar daar heeft ook niet iedereen zin in natuurlijk.
Achquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had bij Naarden-Vesting en het die in Groningen geen 1000
Ik zat denk ik bij Muidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach![]()
Naarden-Vesting is gewoon aan de A1, dat is ook een afrit.
Dus jij hebt nu jouw vakantie geannuleerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef NailQueen het volgende:
Over Groningen gesproken. Volgende week is daar een groot festival - Hullabaloo. Het lijkt mij best leuk om daar een keer heen te gaan maar het valt altijd in mijn vakantie. Maar dit jaar is dat maar goed ook want er treed een nieuw tributeband op.
De Ed Sheeran Tributeband![]()
Stage diving en crowdsurfen is dan ook gewoon asociaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een kapotte bril gehad omdat iemand op me zat te stage diven. Daar was ik ook niet blij mee. Ik begrijp ook niet dat mensen dat doen. Dan krijg je ineens een bezweet lichaam tegen je hoofd aan. Ew. Niets mis met bezwete lichamen, want dat krijg je al snel in een warme zaal. Maar wel alles mis met bezwete lichamen tegen hoofden die er niet om gevraagd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |