abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:29:49 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147093


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147097
School? Dicht
Rechtbank? Dicht
Drievliet? Ook dicht
ALLES DICHT w/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:30:48 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147098
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @INViCTuS
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:31:34 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147099
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:31:43 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221147101
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende: [ afbeelding ] Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Glitch in the matrix.
https://www.hetweeractueel.nl/weer/hupsel/actueel/

Zit zelf in dat gebied.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:32:26 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @:INViCTuS
Gun hem dan ook even wat tijd :') Die kaap van jou was minder dan een minuut
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:33:13 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147117
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gun hem dan ook even wat tijd :') Die kaap van jou was minder dan een minuut
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147122
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:

[..]
De meeste scholen staan er niet best voor hoor. Dat besluit is wel terecht verder. Zijn maar weinig scholen zoals die van mijn dochter met alles erop en eraan. Ik heb daar 1x mogen volleyballen een avond in de gymzaal, zelfs dat was een genot zo lekker koel. En verder is dat hele schoolplein zo'n beetje schaduwrijk ingericht en voorzien van water tap en zulks.
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
blablablabla
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:51 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.

Code rood:

Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.

Code rood:

Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
Scholen hebben daar toch sowieso autonomie over of lessen wel/niet doorgaan? Tenminste dat begreep ik met die snil, sommige juffen en meesters reden gewoon en anderen durfden niet dan viel de lesdag uit.
blablablabla
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:36:31 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
En een minder debiele TT :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
Naar school brengen zal ook niet echt een probleem zijn gok ik, meer het ophalen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
mijn dochter met alles erop en eraan.
:9
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:36:56 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147155
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Wat is de geschatte LV?
pi_221147176
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
pi_221147189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
pindazakje
pi_221147191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
In Gouda mogen ouderen morgen gratis naar de bios. Misschien kun je ze joinen en lekker samen Sound of Music kijken.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:42:11 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
pi_221147213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Naar het park/bos
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:14 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Wat is de geschatte LV?
Dat weet ik niet ;( Geen idee waar ik dat kan vinden.

Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:20 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221147224
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:49:47 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147235
Zaterdag net zo heet
pi_221147245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Thuiswerkgenot. Behalve in dit soort situaties dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:45 schreef lbosse het volgende:

[..]
Naar het park/bos
Scheelt iets, maar 35 graden in het bos is ook niet het ideaalbeeld.

Ik denk er nog even over na. In het ergste geval blijf ik gewoon de hele dag onder een lauwe douche staan.
pi_221147251
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat weet ik niet ;( Geen idee waar ik dat kan vinden.

Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."


  donderdag 25 juni 2026 @ 18:53:34 #25
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147252
Oow, ik had nieuwe moeten openen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:54:41 #26
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Ga morgen mooi boodschappen doen en tanken in Emmerich. Paar uurtjes koele supermarkt
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:57:13 #27
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221147266
Ik kijk er niet naar uit -O-
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_221147295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk er niet naar uit -O-
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Gewoon dicht laten dus.
pi_221147300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:03:42 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147314
quote:
ooh in oosten wel lekker droog. Wie weet toch recordje!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 19:06:04 #31
284411 crew  heywoodu
pi_221147336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten :P
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:08:08 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147354
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten :P
Zou gewoon lekker in de auto met airco blijven zitten en doorrijden naar noord Friesland
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147360
We gaan er allemaal aan morgen :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:13:44 #34
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147403
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:13:58 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147406
Staat nu wel meer wind
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:28 #36
184769 crew  Deisyy
pi_221147571
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:35:16 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147608
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

[ afbeelding ]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
pi_221147610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

[ afbeelding ]
Duidelijk een bug.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:00 #39
862 Arcee
Look closer
pi_221147623
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Inderdaad, ik begrijp niet hoe weersites tot 38 graden komen in De Bilt morgen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:33 #40
184769 crew  Deisyy
pi_221147629
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
Met zijn trompet :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:54 #41
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_221147632
Heerlijk hier nu in het noorden, lekker briesje! 8-)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:23 #42
184769 crew  Deisyy
pi_221147633
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Duidelijk een bug.
Ik schrok toch even, maar toen ik de datum opklapte zag ik de lagere temperaturen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:40:31 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147651
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:03 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden :o
Geef maar door
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:42:13 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221147672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Geef maar door
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
pi_221147703
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:46:10 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147707
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
Tot zonsondergang
pi_221147711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:46 schreef kilon het volgende:
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
Altijd handig ja :D
pi_221147716
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit. *O*
pi_221147727
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:47 schreef S_E het volgende:
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit. *O*
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Vannacht lekker alles open laten. In elk geval fris nachtje om te slapen. Dat vind ik al dikke prima!
pi_221147743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Mwah, daar zal het dan vannacht ook niet heel warm zijn (en vandaag dus ook niet loeiheet verwacht ik). Kun je als je goed doorlucht (met wat wind of een berg fans) best nog wat afkoelen hoor. Moet je wel meer dan één raam openzetten uiteraard.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:57:50 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Gewoon niks dicht doen dan :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:00:45 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Het werk is gecanceld
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:00:47 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147817
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/

Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
pi_221147828
Hier ook heerlijk buiten _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:06:42 #57
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_221147874
Morgen een bruiloft van mijn schoonzus, blij dat ik zelf in oktober ben getrouwd
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:06:55 #58
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221147876
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:00 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/

Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:07:13 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hier ook heerlijk buiten _O_
Heerlijk is niet direct het eerste woord wat mij te binnen schiet (eerder iets als %~#@*& :( :{w :r ), maar er stond vandaag een redelijk briesje, wat het iets minder %~#@*& :( :{w :r maakte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147882
Kabinet Jetten 1: zoek verkoeling op. @RamboDirk

twitter
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:42 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:06 schreef beantherio het volgende:

[..]
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:09:52 #62
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147904
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Tijd om naar de kelder te verkassen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:11:28 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Tijd om naar de kelder te verkassen.
Heb ik niet :'(

Bovenwoning.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147923
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:13:40 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:16:15 #66
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147955
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:19:13 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Dat zijn perfecte temperatuur, zo tussen grofweg 20 en 25 _O_

Aangenaam warm, waarbij je ook nog eens vanalles kunt doen zonder je loom te voelen, en je 's nachts ook lekker kunt slapen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221148056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:38:48 #69
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_221148228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Nope, maar op vrijdag kun je op veel overheidskantoren een kanon afschieten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_221148364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:56:30 #71
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148440
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:57:40 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148451
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 20:57:49 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Op bezoek bij @SpeedyGJ *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Daarom alles open laten. Duh!
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:01:11 #75
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221148477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op bezoek bij @:SpeedyGJ *O*
Het is em net niet -O- liever had ik signalen ergens in Flevoland willen zien en dan door naar het noorden, dit komt echt veel te laat op gang.
Dus er is nog wel wat werk aan de winkel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:03:38 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Het is em net niet -O- liever had ik signalen ergens in Flevoland willen zien en dan door naar het noorden, dit komt echt veel te laat op gang.
Dus er is nog wel wat werk aan de winkel.
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:04:56 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen :@
Wel goede ingrediënten zaterdag
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 21:06:39 #78
284411 crew  heywoodu
pi_221148517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen :@
Nou, dán ga ik ook niet hoor :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:12:04 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148554
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:04 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wel goede ingrediënten zaterdag
Ja dan moet ik barbecuen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:12:14 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148555
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou, dán ga ik ook niet hoor :{
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148556
Ik las dit:

https://www.telegraaf.nl/(...)ekken/157646954.html

Die koelruimtes zou mijns inziens iedere stad moeten doen.
Genoeg mensen die geen verkoeling in huis kunnen creeren en dan is zoiets wel fijn denk ik.
Mijn gemeente heeft het in iedergeval niet.
pi_221148565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Mooi - kan deze onnozele hysterie over keertje 38 graden ook weer stoppen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221148590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.
Betalen zo ver ik weet best prima ja. Maar dat wil niet zeggen dat iedere ambetnaar maar zoveel financiële ruimte heeft.

Het bedrijfsleven betaald ook meer dan prima. Net als veel semi-overheidsorganen.
En ook overal heb je minder goed betaalde banen.
pi_221148597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Ik vrees dat dat hier ongeveer de minimumtemperatuur gaat zijn in het dorp zelf :P
pi_221148635
Meerdere ongevallen op het water: zwemmer overleden na aanvaring in Limburg, jongen (13) verdronken in Utrecht

https://www.ad.nl/binnenl(...)in-utrecht~a0d5240e/

Ze vallen nu bij bosjes. @RamboDirk
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:24:26 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221148639
Drie mensen vandaag verdronken in Nederland
pi_221148702
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?
Jazeker, massionette woning
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:31:56 #88
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148721
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:19 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik vrees dat dat hier ongeveer de minimumtemperatuur gaat zijn in het dorp zelf :P
In steden en bij bebouwing sowieso.

Aan mijn woonkamer kant een groot grasveld/speelveld en zooi populieren. Koelt iets meer af

Mijn slaapkamer is warmer, dus ga denk ik op matras in woonkamer pitten. Voetbal mis maar
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:35:11 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221148737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Niet alle ambtenaren...ik heb geen airco :)
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:08 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148753
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu! :D Ophoeren met die hitte!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:19 #91
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148756
Frankrijk reeds terreur buien
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:47 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:30 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Jazeker, massionette woning
Ik heb ook 6 jaar in een maisonnette gewoond en die had de woonkamer beneden en de slaapkamers boven :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:53 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148760
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu! :D Ophoeren met die hitte!!!!
Lekker je huis verder opwarmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148761
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu! :D Ophoeren met die hitte!!!!
Nee
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:39:45 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148774
Onder de 30 buiten nu *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221148793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
* Geschiedkundige gaat de trampoline extra stevig vastmaken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:45:45 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148817
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Nee
Wat nee? Laat mij genieten van een beetje koelte ;( ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:45:49 #98
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221148820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Nahh... 26.8 hier nu bij ons. Nog steeds warmer dan bij jou.
Ramen open nu, plafond ventilatoren aan. Niks aan t handje :)
pi_221148851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
Als dit zaterdagmiddag komt, tilt ik mn woning 45 graden zodat t mooi naar binnen kan gieten.
pi_221148853
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
pi_221148874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Vandaag en vannacht en morgen kun je beter juist alles dichtlaten.
Dan komt er in iedergeval geen warmte meer bij
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:53:33 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148921
Ik voelde net ff een koud briesje *O* :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:25 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Als de boel blijkbaar al uren openstaat vind ik het bijzonder dat het niet 35 graden is bij hem _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:06:11 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149062
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
pi_221149069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
Zijn het wel echte terreur buien als het tafelkleed niet eens wegwaait
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:49 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221149106




Ochtend en avond ECMWF run
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:07 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ochtend en avond ECMWF run
Zondag verkoeling!
pi_221149209
Er is wel een graad af bij de verwachting van morgen hier. Ik ga nu slapen, morgen de apotheose. Het zal hier goed afkoelen vannacht hoop is, maar ik hoop ook dat er zo'n energie in de lucht zit dat we morgenavond al een groots donderfestijn gaan hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221149236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
's Winters heeft hij het raam open voor frisse lucht. Vervolgens wel klagen over de gasprijzen :'(
pi_221149243
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
Koop dan horren :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:41 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Koop dan horren :D
Die heb ik maar aan een kant :') Want de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
pi_221149267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ochtend en avond ECMWF run
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
pi_221149276
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die heb ik maar aan een kant :') Want de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen -O-
pi_221149363
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.

Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:22:33 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221149383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:24:43 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen -O-
Ja toch maar ff fiksen voor volgende hittegolf :T
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:41 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Die had het over sneeuwstorm vanmiddag :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:28:18 #119
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221149506
Na het weekend bokt de hitte op. *O*

En dan kan die ook opbokken uit m'n woning!
pi_221149612
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
Die houden niet van tocht, dus dat valt wel mee. Bovendien geen licht aan. Ik ben al van 28,5 naar 26,5 gezakt.
pi_221149689


Misschien helpt dit iets.

Ik probeer ook maar wat joh :')
De enige echte.
pi_221149706
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Heeft hij dat nog niet gedaan? Valt tegen -O-
pi_221149714
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.

Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
Fijn dat je even een uitvalsbasis in de koelte hebt gevonden. ^O^
pi_221149752
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo :')
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.

Wel even snel een bakje tomaten geplukt :9

Warme tomaten -O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:43:49 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221149838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo :')
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.

Wel even snel een bakje tomaten geplukt :9

Warme tomaten -O-
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.

Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst. :9
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221149858
Net een wandelingetje gemaakt door de wijk.
Wat zijn mensen toch gastvrij geworden opeens, heb een hoop open voordeuren gezien.
Kon me inhouden om niet random bij iemand naar binnen te lopen :P
pi_221149865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Het is buiten 26 en eerder ook al minder warm dan binnen. Weet heus wel wanneer het open moet. het is nog steeds 30.5
pi_221149868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.

Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst. :9
Lekker! Slokken goed water deze dagen die moestuinen ja..
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 22:48:44 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149878
Bijna 23:00 uur en nog steeds ruim 28 graden ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 22:51:05 #130
284411 crew  heywoodu
pi_221149898
Binnen bijna 26 en buiten voelt het een stukje aangenamer, deur iets eerder open dan gedacht *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:52:17 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Bijna 23:00 uur en nog steeds ruim 28 graden ;(
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:52:52 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149917
Airco heeft het onder de 25 gekregen in m'n slaapkamer, ik ben weer blij. Succes allen!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:00 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:33 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:09 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.
Bijna 23 hier :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:52 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221150000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bijna 23 hier :')
Veel plezier met de wedstrijd zo :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:57 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Veel plezier met de wedstrijd zo :P
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:15 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221150016
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komen :')
;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 23:14:42 #139
862 Arcee
Look closer
pi_221150142
Ik verwacht geen records morgen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel graden we her en der gaan halen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:18:22 #140
8781 crew  Frutsel
pi_221150193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Veel plezier met de wedstrijd zo :P
Als ie niet wordt uitgesteld :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 23:22:55 #141
284411 crew  heywoodu
pi_221150234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Als ie niet wordt uitgesteld :')
Hoop het niet, dan fiets ik zo helemaal voor niks naar mijn ouders.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:23:15 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150240
Het is wel goed aan het waaien, klapperende jaloezieën en alles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221150294
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 23:27:25 #144
284411 crew  heywoodu
pi_221150301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Bepaald niet, nee _O-
pi_221150325
Nog een tip voor mensen met een (Velux) dakraam op zolder.
Normaal kan het dakraam niet verder open dan ongeveer horizontaal.
Draai hem gewoon verder open totdat het raam verticaal staat en zet een stok tussen het raam en het kozijn, zo valt ie niet terug naar horizontaal.
Zo krijg je veel meer "luchttrek" en gaat de warme lucht net als een schoorsteen recht naar boven de zolder uit.
Wanneer je elders een raam op een verdieping eronder open zet merk je dat meteen.
Zelfs al staat er geen wind, de warme lucht stijgt vanzelf op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:38:10 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Zou zeggen blijf nog ff waar je zit ,, daar zit je 100% beter :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:38:40 #147
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221150446
Het voelt nu beter dan gisteren op dit tijdstip. Temperatuur is niet veel anders, maar lijkt meer wind te staan. Of zijn dauwpunten lager?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:40:15 #148
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner. :P
Vond het vandaag helemaal kak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:41:26 #149
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150485
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht geen records morgen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel graden we her en der gaan halen.
40 lijkt mogelijk her en der ...pffff :%
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:43:39 #150
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221150508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het voelt nu beter dan gisteren op dit tijdstip. Temperatuur is niet veel anders, maar lijkt meer wind te staan. Of zijn dauwpunten lager?
Er staat een heel klein beetje wind.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221150521
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima 14.gif
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:44:49 #152
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150523
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner. :P
Vond het vandaag helemaal kak.
Qua temperatuur maakt het weinig uit ja, maar dat 'frisse' briesje maakt het wel net wat draaglijker :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:45:16 #153
8781 crew  Frutsel
pi_221150527
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima 14.gif
Duitsland staat achter
pi_221150535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Duitsland staat achter
Lekker he?!
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:46:19 #155
8781 crew  Frutsel
pi_221150540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:46 schreef Haags het volgende:

[..]
Lekker he?!
Niet dat het wat uitmaakt maar toch... :)
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:58:13 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima 14.gif
Lekker ff een voetenbankje met koud water erbij hoppa *O* :G :R *G*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 00:03:44 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150712
Het is 00.00 uur geweest, dus we zitten officieel in de code rood *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:10:55 #158
8781 crew  Frutsel
pi_221150753
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Het is 00.00 uur geweest, dus we zitten officieel in de code rood *G*
Over een uurtje in code oranje *O*
pi_221150763
Begin het koud te krijgen buiten. Tot nu toe helemaal geen plaknacht.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:19:07 #160
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221150789
Nog 30 gr buiten
pi_221150853
En over een maand allemaal met de camper naar Frankrijk omdat we zo graag met 38 graden op de camping willen genieten van het zonnetje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150891
Net de tuin eens goed gesproeid. Rond middernacht was het nog 27 graden. Bizar eigenlijk
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:49:07 #163
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221150897
Een lekkere net geen 17 graden in Assen nu.
Scheelt ff 10 graden met Maastricht
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:42 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150917
23.6 buiten *G* en in huis toch alweer halve graad gedaald _O_ ^O^
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:22 #165
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_221150965
Heel Defqon afgelast :D
Tics van je petten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:36 #166
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221150966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef nattermann het volgende:
Heel Defqon afgelast :D
dat meen je
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:26 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221151207
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
dat meen je
Ja, mijn buurmeisje is ook al aan het janken :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:09 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221151266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef nattermann het volgende:
Heel Defqon afgelast :D
Poh, dat kost een klap geld

Toch begrijp ik het wel. Verantwoordelijk voor 60.000 mensen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:36 #169
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221151310
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja, mijn buurmeisje is ook al aan het janken :D
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:38 #170
284411 crew  heywoodu
pi_221151343
Net even gefietst, het is hier buiten echt uitstekend nu :9
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:22 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221151389
Mooi alles open nu
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:27:15 #172
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221151485
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221151669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef nattermann het volgende:
Heel Defqon afgelast :D
Overdreven gedoe

Jezelf volproppen met rommel uit een brabants schuurtje is altijd je eigen risico
pi_221151779
Zal misschien ook een verzekeringsding zijn. Als je toch open gaat en er gebeurd wat, kijken ze vast ook naar de organisator.
Misschien kan de organisatie nu ook ergens geld claimen, net als met de lockdowns in corona tijd. Dat was toen ook overmacht.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:54:56 #175
284411 crew  heywoodu
pi_221151780
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.
Het is, helaas, ook gewoon terecht. Met bijna 40 graden is het vragen om dingen die fout gaan.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:56:56 #176
284411 crew  heywoodu
pi_221151795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:54 schreef Dutch_view het volgende:
Zal misschien ook een verzekeringsding zijn. Als je toch open gaat en er gebeurd wat, kijken ze vast ook naar de organisator.
Misschien kan de organisatie nu ook ergens geld claimen, net als met de lockdowns in corona tijd. Dat was toen ook overmacht.
Je zit als organisatie ook in een erg lastige situatie natuurlijk. Je bent óf degene die overdreven reageerde óf degene die schuldig is :P
pi_221151799
Ben ooit met 37 graden naar een festival geweest, toen ging je al kapot laat staan met 40 graden :X
En het is geen eo-jongerendag achtig feest volgens mij :P Dus dan is de kans op mensen die out gaan wel een stuk groter.
pi_221152072
Frisjes buiten
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 03:17:01 #179
284411 crew  heywoodu
pi_221152382
Het was net op de fiets in shirt en korte broek bijna een beetje fris :D

Dat was even genieten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 04:12:52 #180
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221152424
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
De reis er naartoe (en terug) hebben ze dan nog.

Al zal dat vast bij weinigen door het hoofd gaan.

-----

Amper een druppel zweet verder, vannacht. Je beddegoed blijft zo relatief schoon, en toch zit het me niet lekker.

Momenteel is het in die ruimte nog steeds 28,5 graden.
pi_221152450
het is hier aan de kust best lekker afgekoeld?

23 graden buiten nu op de klok.

nog te heet iig, maar alles ff open hier nu :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 04:49:05 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221152452
Nu nog 26
pi_221152541
morning her aan de kust is het redelijk gekoeld buiten vannacht.

Alles open gezet dus alvast, maar alsnog benauwd atmosfeertje hoor.
Do what you love, love what you do!
pi_221152601
Ik heb tot dusver weinig last van echte plaknachten eigenlijk.

Heb eerdere hittegolven meegemaakt dat ik echt zwetend wakker werd en om 4 uur 's ochtends op het balkon ging zitten wanhopig op zoek naar een stukje verkoeling.

Nu relatief goed geslapen met ramen open, uurtje geleden alles tegen elkaar open gezet en het lucht al lekker door. Koud is het niet natuurlijk, maar prima te verdragen in een jurkje of korte broek/shirt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 06:24:38 #185
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152608
17 graden buiten.

Schuifpuien open om binnen af te laten koelen voordat de grote hitte komt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221152701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ben ooit met 37 graden naar een festival geweest, toen ging je al kapot laat staan met 40 graden :X
En het is geen eo-jongerendag achtig feest volgens mij :P Dus dan is de kans op mensen die out gaan wel een stuk groter.
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:18:53 #187
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221152758
In het zuiden van het land komt de temperatuur alweer aan de 25°C, na een minimum van 23°C.

En dat bij een dauwpunt van 20°C.
pi_221152794
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:

[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Moet er niet aan denken om met die temperatuur een xtc pilletje te nemen zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 07:30:49 #189
862 Arcee
Look closer
pi_221152795


Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221152797
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
17 graden buiten.

Schuifpuien open om binnen af te laten koelen voordat de grote hitte komt.
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 07:32:36 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152803
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:

[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets.
Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Daarom verbaasde met me dat ze gisteren het nog wouden laten doorgaan.
Bij dat soort festivals is toch alleen maar drugs en drank en met die hitte erbij gaat het sowieso fout.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 07:34:32 #192
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net. :D
Bij mij willen niet koeler worden dan 23,5 graad, want plat dak en ik woon op de bovenste verdieping.
Rond 8 uur de puien dicht doen voordat het opwarmt binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 07:48:08 #193
284411 crew  heywoodu
pi_221152840
Lekker met je zatte kop de boel slopen op Defqon, toegangspoorten en alles kapot trappen, man man man wat heb je toch een kansloos kutvolk.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 07:48:46 #194
284411 crew  heywoodu
pi_221152842
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Oh ja, die had ik bijgehouden dacht ik. Alleen was ik na de lunch dood ofzo? Er ontbreekt een vrij cruciaal stukje van de dag :D
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 07:50:17 #195
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152844
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Lekker met je zatte kop de boel slopen op Defqon, toegangspoorten en alles kapot trappen, man man man wat heb je toch een kansloos kutvolk.
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:51:29 #196
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221152847
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Eindhoven loopt nu een heel uur voor op dat schema:


Maastricht weet ik niet, maar daar gaat het ook hard omhoog met de temperatuur.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:57:13 #197
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
:')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 07:59:27 #198
284411 crew  heywoodu
pi_221152886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
Nou ja, prima als je dat doet en je hebt het lekker met zijn allen naar je zin zonder gedoe natuurlijk, maar nu de boel gaan slopen... :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:06:18 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221152909
Nu al 27 graden in Limburg
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:09:27 #200
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221152923
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
pi_221152937
Hele nacht de ramen open gehad in de woonkamer. 0,5 graad afgekoeld :') :') :') :')
Vrees wel beetje voor mijn kat. 26,5 graad in woonkamer nu, heb maar 2 handdoeken nat gemaakt en even in de vriezer gelegd. Wat drinkbakjes extra geplaatst en een koelmatje. Hopen maar dat dat beest rustig aan gaat doen vandaag.

Zit nu op kantoor.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:12:35 #202
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152938
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
Ik eigenlijk ook wel. Zonder airco op 25 graden. Na 01:30 de balkondeur open gedaan en daar gelegen op matras.

Zo maar de deur uit boodschappen doen en tanken in Deutschland. Kabouters doen het ook niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:13:49 #203
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221152942
Uit AT5's hitteblog, https://www.at5.nl/artike(...)n-door-stroomstoring

quote:
Stroomstoringen in het centrum en in West, meerdere mensen opgesloten in liften

Wie liftangst heeft, kan het beste doorscrollen: in delen van het centrum en Nieuw-West vinden er momenteel stroomstoringen plaats waardoor meerdere mensen vast zijn komen te zitten in liften. De brandweer moest afgelopen halfuur zeven keer uitrukken om mensen uit liften te bevrijden. Onder meer op de Ookmeerweg in Osdorp en op de Prins Hendrikkade in het centrum zaten mensen vast.

Volgens Liander zijn alle stroomstoringen voor middernacht verholpen.
Leuk.
pi_221152947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook wel. Zonder airco op 25 graden. Na 01:30 de balkondeur open gedaan en daar gelegen op matras.

Zo maar de deur uit boodschappen doen en tanken in Deutschland. Kabouters doen het ook niet
:D
Heb je nu code rood vrij?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221152963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef DefKu het volgende:
Hele nacht de ramen open gehad in de woonkamer. 0,5 graad afgekoeld :') :') :') :')
Vrees wel beetje voor mijn kat. 26,5 graad in woonkamer nu, heb maar 2 handdoeken nat gemaakt en even in de vriezer gelegd. Wat drinkbakjes extra geplaatst en een koelmatje. Hopen maar dat dat beest rustig aan gaat doen vandaag.

Zit nu op kantoor.
Check. Hier woensdag ook een koelteparadijs voor de kat gemaakt. Wat doet ze? Vol in de zon, op het terras.
pi_221152966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:18 schreef S_E het volgende:

[..]
Check. Hier woensdag ook een koelteparadijs voor de kat gemaakt. Wat doet ze? Vol in de zon, op het terras.
Hahaha, ja die van mij ook. Gaat lekker op de vensterbank in de zon liggen midden op de dag.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:20:15 #207
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
:D
Heb je nu code rood vrij?
Nou, ik ben op vrijdag wel vaker vrij of tot max 13 uur, maar vandaag ga ik echt niet werken. Van de TD zijn er een paar en op de receptie.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:23:15 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152978
Katten houden van warmte. Het enige wat ik doe is extra waterbakjes en in de middag natvoer. Verder laat ik ze met rust.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221152981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Katten houden van warmte. Het enige wat ik doe is extra waterbakjes en in de middag natvoer. Verder laat ik ze met rust.
Blijkbaar... Zelfs onze coon met zijn dikke vacht ligt buiten in de zon 8)7
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:26 #210
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221152985
Die van ons vermijden de zon eigenlijk beiden. Ze liggen sowieso de hele dag op hun gat, maar dat is katten eigen :P
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:39 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152989
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:24 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Blijkbaar... Zelfs onze coon met zijn dikke vacht ligt buiten in de zon 8)7
's avonds zoeken mijn katten een koel plekje op in huis.

Echt maffe beesten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:47 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152990
twitter


twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221152999
Hier ging de airco vannacht 2 graden omhoog. Ook in de app. Mogelijk gebeurd dat bij sleeptime functie aldus Chatgpt. Dus oldskool alle ramen open en wijdbeebs liggen heeft toch wel iets geholpen.

Regio Eindhoven
08.25 uur.
27 graden al.
Echt een warme föhn buiten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 08:28:29 #214
862 Arcee
Look closer
pi_221153000
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Vandaag Maastricht 8:10 uur: 28.4.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:29:54 #215
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153002
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef cinderloom het volgende:
Hier ging de airco vannacht 2 graden omhoog. Ook in de app. Mogelijk gebeurd dat bij sleeptime functie aldus Chatgpt. Dus oldskool alle ramen open en wijdbeebs liggen heeft toch wel iets geholpen.

Regio Eindhoven
08.25 uur.
27 graden al.
Echt een warme föhn buiten
Klopt, doet die van ons ook, dan heb je idd de sleep functie gebruikt. Wel stuk beter qua stroomverbruik. Maar aks je echt perse je kamer op een strakke ingestelde X graden wilt houden de hele nacht (overigens niet nodig eigenlijk, maar ieder zijn ding natuurlijk) dan moet je de sleep-function niet gebruiken ;)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:35:34 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153036
Waar in Nederland gaan we over de 40 graden vandaag?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:39:42 #217
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153060
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef Arcee het volgende:

[..]
Vandaag Maastricht 8:10 uur: 28.4.
Ik denk dat de 30°C erg vroeg gehaald gaat worden... misschien dat dat ook een nieuw record zal zijn.

Temperaturen stijgen als een malle en de zon moet nog een eind klimmen om het hoogste punt te halen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:46:38 #218
284411 crew  heywoodu
pi_221153096
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:47:38 #219
284411 crew  heywoodu
pi_221153105
Zo te zien zitten wel al een graad of 3 boven het recordschema van 2019 _O-
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:48:15 #220
184769 crew  Deisyy
pi_221153111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes :P
WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:50:05 #221
284411 crew  heywoodu
pi_221153120
quote:
Dank u! Ik gok dat het dan toch meer in deze reeks gevolgd werd, want ik kan me niet voorstellen dat een recorddag zo'n ontzettend rustig topic opleverde :P
pi_221153122
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes :P
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.
pi_221153123
We zijn de 30 hier al voorbij.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:52:00 #224
184769 crew  Deisyy
pi_221153128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dank u! Ik gok dat het dan toch meer in deze reeks gevolgd werd, want ik kan me niet voorstellen dat een recorddag zo'n ontzettend rustig topic opleverde :P
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopend :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:56:03 #225
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_221153147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]

[ x ]
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:56:49 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221153149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopend :D
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @Arcee en @Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:57:37 #227
284411 crew  heywoodu
pi_221153154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef Remco het volgende:

[..]
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.
Ja, kwam ook een tweetje van KNMI tegen met als strekking "voor het eerst is in Nederland de 40 graden gemeten, inmiddels is het 41,7", even bijna twee graden er bovenop nog alsof het niks is :+

Maar dat was inderdaad Deelen dacht ik, voordat het nog doorschoot naar die 42
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:10:11 #228
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221153224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
Ook voor Brabant en Gelderland inmiddels :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221153278
Heb maar 5 uurtjes geslapen. Kan gewoon niet meer met deze warmte
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:24:37 #230
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153309
Maastricht is om 9:10u door de 30°C-grens... vroegste 30°C ooit?
pi_221153343
31.7, we tellen door.

Gaat sneller dan gisteren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:32:29 #232
862 Arcee
Look closer
pi_221153376
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
31.7, we tellen door.

Gaat sneller dan gisteren.
Waar zie je dat?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:33:33 #233
284411 crew  heywoodu
pi_221153379


:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:34:19 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153387
33 graden al in Molenbeek, de prachtwijk van België
pi_221153391
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:37:07 #236
284411 crew  heywoodu
pi_221153404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
Vroeger gingen we dan alsnog gewoon 15km hardlopend naar school :(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:07 #237
862 Arcee
Look closer
pi_221153424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
De Bilt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:16 #238
284411 crew  heywoodu
pi_221153427
Woensdrecht wint de eerste etappe, 30,4 om 09:20u _O-
pi_221153428
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:39 #240
284411 crew  heywoodu
pi_221153429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Arcee het volgende:

[..]
De Bilt?
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren :P
pi_221153432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:32 schreef Arcee het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Bij mijn eigen weerstation :P

Ik zit aan de rand van een dorp zuidelijk van Venlo.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:48:50 #242
862 Arcee
Look closer
pi_221153505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren :P
Toch mis ik die in de lijst. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221153525
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221153530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:50 schreef Haags het volgende:
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
Ja in Rotterdam moet het rond 1 a 2 uur het heetst zijn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:54:01 #245
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
In Woensdrecht stijgt de temperatuur nu het hardst... ben er wel bang voor dat het daar ook het vroegst piekt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:54:05 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153549
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
Toen hun jong waren was het 5 dagen 50+, de jeugd is niks meer gewend!
pi_221153551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]

[ x ]
Kom op met dat tempeest!
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221153569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
Ja, zeker Woensdrecht erbij. Dat is één van de favorieten voor het record.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221153574
Haha, net jingle bells op radio1! :)
pi_221153591
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:02:20 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153617
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur

Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.

Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.

B:)B :R
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:03:45 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221153622
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
pi_221153633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
KNMI heeft al code geel afgegeven. Zie het ook op nu.nl staan al een uur.

Wat verwacht je nog meer?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:06:30 #254
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_221153641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221153646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Momo het volgende:
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur

Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.

Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.

B:)B :R
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:07:17 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221153647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Op die dag was het om 09.30u het warmst in Gilze-Rijen met 28,9 graden....Woensdrecht en Maastricht zaten nu om die tijd al bijna op 31.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:07:50 #258
284411 crew  heywoodu
pi_221153651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @GarlandBriggs
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:10:28 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221153665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
Bah :{w

Hier nu al 31 buiten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221153680
Moet zeggen. Mijn lichaam heeft zich aangepast aan de warmte. Binnen is het 30 maar het kan er mee door. Heb wel een aircooler aanstaan, dat ding is beter dan een normale fan
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:15:43 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221153692
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al :P
pi_221153698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Laat mensen lekker zelf verantwoording nemen. Betutteling :r.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:16:02 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221153699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @:Arcee en @:Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was :P
Valt mij van je tegen hoor :T

Nee. Maar met de gegevens van alleen de ochtend komen we al een heel eind toch? :Y Ik vind het schema iig heel nuttig wat je toen gemaakt hebt _O_
pi_221153707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @:GarlandBriggs
Bekijk deze YouTube-video

Een situatieschets @RamboDirk
pi_221153720
Ik heb wel een sugar free redbull voor later
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:18:39 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221153721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al :P
Je we lopen ruim voor nu! Gaat hard :o :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:20:04 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221153729
Al een paar dagen staat er voor hier 39 ingetekend, zie net dat dat nu 'maar' 38 wordt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221153730
40 graden halen we niet in Rotterdam. Ik gok 37
pi_221153737
Het is natuurlijk niet direct vergelijkbaar. Ik weet niet of de omstandigheden hetzelfde zijn.

Er kan een reden zijn dat de stijging toen later op gang kwam of langer doorging o.i.d. Iemand daar nog info over?
pi_221153746
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://vrtnws.be/p.QA6yP(...)bV8xNzgyNDQ0NTU4Nzcx

Dit lijkt mij ook iets voor Nederland :P
Vrijdag nog meegemaakt.


Schaamteloos gejat van @Resistor
blablablabla
pi_221153769
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
pi_221153816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
pi_221153846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 10:43:07 #274
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153854
Airco net toch maar aangeslingerd, het was zowaar klammig hier met een 59% lv binnen, dan voelt die 28 graden inderdaad opeens een heel stuk minder behapbaar :o

> ding staat letterlijk 7 minuten aan ofzo en ben al van 59% al naar 50% gegaan _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:43:44 #275
284411 crew  heywoodu
pi_221153859
Ook een half uur eerder dan vorige keer de eerste 33 op de kaart :P
pi_221153864
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-rellen~a41e8c28/

Wat een lutsers om het zo laat alsnog af te blazen :')
blablablabla
pi_221153872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.
Ja Rotterdam. Hoorde idd wind uit het westen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:49:26 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221153896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-rellen~a41e8c28/

Wat een lutsers om het zo laat alsnog af te blazen :')
Vergunning ingetrokken
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221153924
In Almere (Buiten) gaat het ook al goed

https://www.weerstationalmerebuiten.nl/pwsWD/index.php
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:57:02 #280
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/

Net als de eerste roosterpunten de 40°C bereiken komt er koelere lucht uit het westen.
pi_221154164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:54 schreef DonGorgon het volgende:
In Almere (Buiten) gaat het ook al goed

https://www.weerstationalmerebuiten.nl/pwsWD/index.php
Daar klopt niks van. Dauwpunt is nooit 24.5.
blablablabla
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:12:54 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef DemonRage het volgende:

[..]
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/

Net als de eerste roosterpunten de 40°C bereiken komt er koelere lucht uit het westen.
Als de koelere lucht net iets later komt zou het nog wel kunnen in uiterste oosten of zuid limburg denk ik. Duimen dat er gunstige timing is
pi_221154203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vergunning ingetrokken
Oh vandaar, Ja das kut. Vond het al raar laat je mensen al dan niet onder invloed van drugs eerst hun tentjes opzetten en dan stuur je ze weg :')
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:15:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154211
Komt niet vaak voor dat de 'koele' zeebries nog steeds 30 graden is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:20:59 #285
284411 crew  heywoodu
pi_221154236
Om 11.30 moeten we ergens wel een 34,6 hebben anders lopen we achter op het recordjaar :o
pi_221154241
Woensdrecht zit op 34,2 om 11.10...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:23:32 #287
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154248


;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 26-06-2026 11:25:57 (Hotlinkers :')) ]
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:33 #288
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154256
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
bij mij was het 24 graden toen ik om 10:00 wakker werd :z
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:57 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154258
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(
Nee, dat kan hoger!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:25:24 #290
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154262
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(
Ben benieuwd of wij de 36 graden wel gaan halen hier in Friesland, van mij hoeft het natuurlijk niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:26:03 #291
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat kan hoger!
Supercellen des doods komen er weer aan :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:26:48 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154268
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:27:08 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Supercellen des doods komen er weer aan :')
Barbecueweer dus :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:27:47 #294
284411 crew  heywoodu
pi_221154275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
Ik was vanmorgen danig in de war toen ik in de topics van 2019 mensen zag juichen voor een plaatje met 25-26 graden, historisch etc, kwartje viel heel iets later dat het een hotlink was :+ :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:28:00 #295
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
sorry, warmte steeg naar me hoofd
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 11:30:44 #296
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154294
*Kijkt even op de kaarten naar luchtvochtigheid en actuele gevoelstemperatuur in NL*

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:33:22 #297
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154309
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
*Kijkt even op de kaarten naar luchtvochtigheid en actuele gevoelstemperatuur in NL*

[ afbeelding ]
Ja die vochtigheid maakt het niet lekkerdere op -O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:11 #298
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja die vochtigheid maakt het niet lekkerdere op -O-
Beetje zweten, goed voor je :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:29 #299
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154367
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:40:55 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen danig in de war toen ik in de topics van 2019 mensen zag juichen voor een plaatje met 25-26 graden, historisch etc, kwartje viel heel iets later dat het een hotlink was :+ :(
Ik wil juichen voor een max van 25 ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:08 #301
284411 crew  heywoodu
pi_221154395
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik wil juichen voor een max van 25 ;(
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')