abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221148874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Vandaag en vannacht en morgen kun je beter juist alles dichtlaten.
Dan komt er in iedergeval geen warmte meer bij
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:53:33 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148921
Ik voelde net ff een koud briesje *O* :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:25 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Als de boel blijkbaar al uren openstaat vind ik het bijzonder dat het niet 35 graden is bij hem _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:06:11 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149062
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
pi_221149069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
Zijn het wel echte terreur buien als het tafelkleed niet eens wegwaait
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:49 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221149106




Ochtend en avond ECMWF run
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:07 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ochtend en avond ECMWF run
Zondag verkoeling!
pi_221149209
Er is wel een graad af bij de verwachting van morgen hier. Ik ga nu slapen, morgen de apotheose. Het zal hier goed afkoelen vannacht hoop is, maar ik hoop ook dat er zo'n energie in de lucht zit dat we morgenavond al een groots donderfestijn gaan hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221149236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
's Winters heeft hij het raam open voor frisse lucht. Vervolgens wel klagen over de gasprijzen :'(
pi_221149243
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
Koop dan horren :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:41 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Koop dan horren :D
Die heb ik maar aan een kant :') Want de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
pi_221149267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ochtend en avond ECMWF run
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
pi_221149276
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die heb ik maar aan een kant :') Want de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen -O-
pi_221149363
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.

Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:22:33 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221149383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:24:43 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen -O-
Ja toch maar ff fiksen voor volgende hittegolf :T
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:41 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Die had het over sneeuwstorm vanmiddag :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:28:18 #119
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221149506
Na het weekend bokt de hitte op. *O*

En dan kan die ook opbokken uit m'n woning!
pi_221149612
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
Die houden niet van tocht, dus dat valt wel mee. Bovendien geen licht aan. Ik ben al van 28,5 naar 26,5 gezakt.
pi_221149689


Misschien helpt dit iets.

Ik probeer ook maar wat joh :')
De enige echte.
pi_221149706
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Heeft hij dat nog niet gedaan? Valt tegen -O-
pi_221149714
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.

Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
Fijn dat je even een uitvalsbasis in de koelte hebt gevonden. ^O^
pi_221149752
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo :')
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.

Wel even snel een bakje tomaten geplukt :9

Warme tomaten -O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:43:49 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221149838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo :')
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.

Wel even snel een bakje tomaten geplukt :9

Warme tomaten -O-
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.

Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst. :9
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')