Vandaag en vannacht en morgen kun je beter juist alles dichtlaten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als de boel blijkbaar al uren openstaat vind ik het bijzonder dat het niet 35 graden is bij hemquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Zondag verkoeling!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ochtend en avond ECMWF run
's Winters heeft hij het raam open voor frisse lucht. Vervolgens wel klagen over de gasprijzenquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Koop dan horrenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen
Die heb ik maar aan een kantquote:
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ochtend en avond ECMWF run
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die heb ik maar aan een kantWant de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
Ja toch maar ff fiksen voor volgende hittegolfquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen
Die had het over sneeuwstorm vanmiddagquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Die houden niet van tocht, dus dat valt wel mee. Bovendien geen licht aan. Ik ben al van 28,5 naar 26,5 gezakt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen
Heeft hij dat nog niet gedaan? Valt tegenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Fijn dat je even een uitvalsbasis in de koelte hebt gevonden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.
Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.
Wel even snel een bakje tomaten geplukt![]()
Warme tomaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |