abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221148874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Vandaag en vannacht en morgen kun je beter juist alles dichtlaten.
Dan komt er in iedergeval geen warmte meer bij
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:53:33 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148921
Ik voelde net ff een koud briesje *O* :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:25 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148992
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Als de boel blijkbaar al uren openstaat vind ik het bijzonder dat het niet 35 graden is bij hem _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:06:11 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149062
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
pi_221149069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
Zijn het wel echte terreur buien als het tafelkleed niet eens wegwaait
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:49 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221149106




Ochtend en avond ECMWF run
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:07 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ochtend en avond ECMWF run
Zondag verkoeling!
pi_221149209
Er is wel een graad af bij de verwachting van morgen hier. Ik ga nu slapen, morgen de apotheose. Het zal hier goed afkoelen vannacht hoop is, maar ik hoop ook dat er zo'n energie in de lucht zit dat we morgenavond al een groots donderfestijn gaan hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221149236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
's Winters heeft hij het raam open voor frisse lucht. Vervolgens wel klagen over de gasprijzen :'(
pi_221149243
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
Koop dan horren :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:41 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Koop dan horren :D
Die heb ik maar aan een kant :') Want de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
pi_221149267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ochtend en avond ECMWF run
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
pi_221149276
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die heb ik maar aan een kant :') Want de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen -O-
pi_221149363
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.

Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:22:33 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221149383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:24:43 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen -O-
Ja toch maar ff fiksen voor volgende hittegolf :T
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:25:41 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221149451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Die had het over sneeuwstorm vanmiddag :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:28:18 #119
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221149506
Na het weekend bokt de hitte op. *O*

En dan kan die ook opbokken uit m'n woning!
pi_221149612
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen :')
Die houden niet van tocht, dus dat valt wel mee. Bovendien geen licht aan. Ik ben al van 28,5 naar 26,5 gezakt.
pi_221149689


Misschien helpt dit iets.

Ik probeer ook maar wat joh :')
De enige echte.
pi_221149706
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Heeft hij dat nog niet gedaan? Valt tegen -O-
pi_221149714
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.

Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
Fijn dat je even een uitvalsbasis in de koelte hebt gevonden. ^O^
pi_221149752
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo :')
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.

Wel even snel een bakje tomaten geplukt :9

Warme tomaten -O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:43:49 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221149838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo :')
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.

Wel even snel een bakje tomaten geplukt :9

Warme tomaten -O-
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.

Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst. :9
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221149858
Net een wandelingetje gemaakt door de wijk.
Wat zijn mensen toch gastvrij geworden opeens, heb een hoop open voordeuren gezien.
Kon me inhouden om niet random bij iemand naar binnen te lopen :P
pi_221149865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Het is buiten 26 en eerder ook al minder warm dan binnen. Weet heus wel wanneer het open moet. het is nog steeds 30.5
pi_221149868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.

Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst. :9
Lekker! Slokken goed water deze dagen die moestuinen ja..
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 22:48:44 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149878
Bijna 23:00 uur en nog steeds ruim 28 graden ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 22:51:05 #130
284411 crew  heywoodu
pi_221149898
Binnen bijna 26 en buiten voelt het een stukje aangenamer, deur iets eerder open dan gedacht *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:52:17 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Bijna 23:00 uur en nog steeds ruim 28 graden ;(
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:52:52 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149917
Airco heeft het onder de 25 gekregen in m'n slaapkamer, ik ben weer blij. Succes allen!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:00 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:33 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221149963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:09 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221149983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.
Bijna 23 hier :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:52 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221150000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bijna 23 hier :')
Veel plezier met de wedstrijd zo :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:57 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Veel plezier met de wedstrijd zo :P
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:15 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221150016
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komen :')
;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 23:14:42 #139
862 Arcee
Look closer
pi_221150142
Ik verwacht geen records morgen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel graden we her en der gaan halen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:18:22 #140
8781 crew  Frutsel
pi_221150193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Veel plezier met de wedstrijd zo :P
Als ie niet wordt uitgesteld :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 23:22:55 #141
284411 crew  heywoodu
pi_221150234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Als ie niet wordt uitgesteld :')
Hoop het niet, dan fiets ik zo helemaal voor niks naar mijn ouders.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:23:15 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150240
Het is wel goed aan het waaien, klapperende jaloezieėn en alles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221150294
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 23:27:25 #144
284411 crew  heywoodu
pi_221150301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Bepaald niet, nee _O-
pi_221150325
Nog een tip voor mensen met een (Velux) dakraam op zolder.
Normaal kan het dakraam niet verder open dan ongeveer horizontaal.
Draai hem gewoon verder open totdat het raam verticaal staat en zet een stok tussen het raam en het kozijn, zo valt ie niet terug naar horizontaal.
Zo krijg je veel meer "luchttrek" en gaat de warme lucht net als een schoorsteen recht naar boven de zolder uit.
Wanneer je elders een raam op een verdieping eronder open zet merk je dat meteen.
Zelfs al staat er geen wind, de warme lucht stijgt vanzelf op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:38:10 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Zou zeggen blijf nog ff waar je zit ,, daar zit je 100% beter :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:38:40 #147
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221150446
Het voelt nu beter dan gisteren op dit tijdstip. Temperatuur is niet veel anders, maar lijkt meer wind te staan. Of zijn dauwpunten lager?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:40:15 #148
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner. :P
Vond het vandaag helemaal kak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:41:26 #149
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150485
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht geen records morgen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel graden we her en der gaan halen.
40 lijkt mogelijk her en der ...pffff :%
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:43:39 #150
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221150508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het voelt nu beter dan gisteren op dit tijdstip. Temperatuur is niet veel anders, maar lijkt meer wind te staan. Of zijn dauwpunten lager?
Er staat een heel klein beetje wind.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')