Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapenquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is em net nietliever had ik signalen ergens in Flevoland willen zien en dan door naar het noorden, dit komt echt veel te laat op gang.
Dus er is nog wel wat werk aan de winkel.
Wel goede ingrediënten zaterdagquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen
Nou, dán ga ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen
Mooi - kan deze onnozele hysterie over keertje 38 graden ook weer stoppen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Betalen zo ver ik weet best prima ja. Maar dat wil niet zeggen dat iedere ambetnaar maar zoveel financiële ruimte heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.
Ik vrees dat dat hier ongeveer de minimumtemperatuur gaat zijn in het dorp zelfquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Jazeker, massionette woningquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?
In steden en bij bebouwing sowieso.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat hier ongeveer de minimumtemperatuur gaat zijn in het dorp zelf
Niet alle ambtenaren...ik heb geen aircoquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Ik heb ook 6 jaar in een maisonnette gewoond en die had de woonkamer beneden en de slaapkamers bovenquote:
Lekker je huis verder opwarmen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu!Ophoeren met die hitte!!!!
Neequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu!Ophoeren met die hitte!!!!
Nahh... 26.8 hier nu bij ons. Nog steeds warmer dan bij jou.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |