abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221147737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Vannacht lekker alles open laten. In elk geval fris nachtje om te slapen. Dat vind ik al dikke prima!
pi_221147743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Mwah, daar zal het dan vannacht ook niet heel warm zijn (en vandaag dus ook niet loeiheet verwacht ik). Kun je als je goed doorlucht (met wat wind of een berg fans) best nog wat afkoelen hoor. Moet je wel meer dan één raam openzetten uiteraard.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:57:50 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Gewoon niks dicht doen dan :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:00:45 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Het werk is gecanceld
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:00:47 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147817
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/

Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
pi_221147828
Hier ook heerlijk buiten _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:06:42 #57
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_221147874
Morgen een bruiloft van mijn schoonzus, blij dat ik zelf in oktober ben getrouwd
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:06:55 #58
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221147876
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:00 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/

Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:07:13 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hier ook heerlijk buiten _O_
Heerlijk is niet direct het eerste woord wat mij te binnen schiet (eerder iets als %~#@*& :( :{w :r ), maar er stond vandaag een redelijk briesje, wat het iets minder %~#@*& :( :{w :r maakte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147882
Kabinet Jetten 1: zoek verkoeling op. @RamboDirk

twitter
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:42 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:06 schreef beantherio het volgende:

[..]
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:09:52 #62
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147904
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Tijd om naar de kelder te verkassen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:11:28 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Tijd om naar de kelder te verkassen.
Heb ik niet :'(

Bovenwoning.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147923
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:13:40 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:16:15 #66
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147955
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:19:13 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Dat zijn perfecte temperatuur, zo tussen grofweg 20 en 25 _O_

Aangenaam warm, waarbij je ook nog eens vanalles kunt doen zonder je loom te voelen, en je 's nachts ook lekker kunt slapen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221148056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:38:48 #69
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_221148228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Nope, maar op vrijdag kun je op veel overheidskantoren een kanon afschieten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_221148364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:56:30 #71
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148440
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:57:40 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148451
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 20:57:49 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Op bezoek bij @SpeedyGJ *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Daarom alles open laten. Duh!
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:01:11 #75
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221148477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op bezoek bij @:SpeedyGJ *O*
Het is em net niet -O- liever had ik signalen ergens in Flevoland willen zien en dan door naar het noorden, dit komt echt veel te laat op gang.
Dus er is nog wel wat werk aan de winkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')