Vannacht lekker alles open laten. In elk geval fris nachtje om te slapen. Dat vind ik al dikke prima!quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Mwah, daar zal het dan vannacht ook niet heel warm zijn (en vandaag dus ook niet loeiheet verwacht ik). Kun je als je goed doorlucht (met wat wind of een berg fans) best nog wat afkoelen hoor. Moet je wel meer dan één raam openzetten uiteraard.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Gewoon niks dicht doen danquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Het werk is gecanceldquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:00 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/
Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
Heerlijk is niet direct het eerste woord wat mij te binnen schiet (eerder iets als %~#@*"e:
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
Tijd om naar de kelder te verkassen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Heb ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Tijd om naar de kelder te verkassen.
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
Dat zijn perfecte temperatuur, zo tussen grofweg 20 en 25quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Nope, maar op vrijdag kun je op veel overheidskantoren een kanon afschieten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Daarom alles open laten. Duh!quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Het is em net nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |