Ga morgen mooi boodschappen doen en tanken in Emmerich. Paar uurtjes koele supermarktquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Gewoon dicht laten dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk er niet naar uit![]()
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
ooh in oosten wel lekker droog. Wie weet toch recordje!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zittenquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Zou gewoon lekker in de auto met airco blijven zitten en doorrijden naar noord Frieslandquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten
Ik heb medelijden met Jan Klaasenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een bug.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik begrijp niet hoe weersites tot 38 graden komen in De Bilt morgen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Met zijn trompetquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
Ik schrok toch even, maar toen ik de datum opklapte zag ik de lagere temperaturen.quote:
Geef maar doorquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden
Tot zonsondergangquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
Altijd handig jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:46 schreef kilon het volgende:
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:47 schreef S_E het volgende:
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |