abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:54:41 #26
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Ga morgen mooi boodschappen doen en tanken in Emmerich. Paar uurtjes koele supermarkt
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:57:13 #27
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221147266
Ik kijk er niet naar uit -O-
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_221147295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk er niet naar uit -O-
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Gewoon dicht laten dus.
pi_221147300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:03:42 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147314
quote:
ooh in oosten wel lekker droog. Wie weet toch recordje!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 19:06:04 #31
284411 crew  heywoodu
pi_221147336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten :P
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:08:08 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147354
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten :P
Zou gewoon lekker in de auto met airco blijven zitten en doorrijden naar noord Friesland
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147360
We gaan er allemaal aan morgen :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:13:44 #34
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147403
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:13:58 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147406
Staat nu wel meer wind
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:28 #36
184769 crew  Deisyy
pi_221147571
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:35:16 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147608
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

[ afbeelding ]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
pi_221147610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

[ afbeelding ]
Duidelijk een bug.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:00 #39
862 Arcee
Look closer
pi_221147623
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Inderdaad, ik begrijp niet hoe weersites tot 38 graden komen in De Bilt morgen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:33 #40
184769 crew  Deisyy
pi_221147629
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
Met zijn trompet :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:54 #41
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_221147632
Heerlijk hier nu in het noorden, lekker briesje! 8-)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:23 #42
184769 crew  Deisyy
pi_221147633
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Duidelijk een bug.
Ik schrok toch even, maar toen ik de datum opklapte zag ik de lagere temperaturen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:40:31 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147651
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:03 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden :o
Geef maar door
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:42:13 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221147672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Geef maar door
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
pi_221147703
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:46:10 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147707
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
Tot zonsondergang
pi_221147711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:46 schreef kilon het volgende:
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
Altijd handig ja :D
pi_221147716
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit. *O*
pi_221147727
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:47 schreef S_E het volgende:
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit. *O*
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')