SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Glitch in the matrix.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende: [ afbeelding ] Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Gun hem dan ook even wat tijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @:INViCTuS
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gun hem dan ook even wat tijdDie kaap van jou was minder dan een minuut
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
De meeste scholen staan er niet best voor hoor. Dat besluit is wel terecht verder. Zijn maar weinig scholen zoals die van mijn dochter met alles erop en eraan. Ik heb daar 1x mogen volleyballen een avond in de gymzaal, zelfs dat was een genot zo lekker koel. En verder is dat hele schoolplein zo'n beetje schaduwrijk ingericht en voorzien van water tap en zulks.
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan.
Scholen hebben daar toch sowieso autonomie over of lessen wel/niet doorgaan? Tenminste dat begreep ik met die snil, sommige juffen en meesters reden gewoon en anderen durfden niet dan viel de lesdag uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.
Code rood:
Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
En een minder debiele TTquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
Naar school brengen zal ook niet echt een probleem zijn gok ik, meer het ophalen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan.
Wat is de geschatte LV?quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
In Gouda mogen ouderen morgen gratis naar de bios. Misschien kun je ze joinen en lekker samen Sound of Music kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Naar het park/bosquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Dat weet ik nietquote:
Thuiswerkgenot. Behalve in dit soort situaties dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Scheelt iets, maar 35 graden in het bos is ook niet het ideaalbeeld.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat weet ik nietGeen idee waar ik dat kan vinden.
Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |