abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:29:49 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147093


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147097
School? Dicht
Rechtbank? Dicht
Drievliet? Ook dicht
ALLES DICHT w/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:30:48 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147098
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @INViCTuS
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:31:34 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147099
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:31:43 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221147101
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende: [ afbeelding ] Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Glitch in the matrix.
https://www.hetweeractueel.nl/weer/hupsel/actueel/

Zit zelf in dat gebied.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:32:26 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @:INViCTuS
Gun hem dan ook even wat tijd :') Die kaap van jou was minder dan een minuut
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:33:13 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147117
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gun hem dan ook even wat tijd :') Die kaap van jou was minder dan een minuut
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147122
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:

[..]
De meeste scholen staan er niet best voor hoor. Dat besluit is wel terecht verder. Zijn maar weinig scholen zoals die van mijn dochter met alles erop en eraan. Ik heb daar 1x mogen volleyballen een avond in de gymzaal, zelfs dat was een genot zo lekker koel. En verder is dat hele schoolplein zo'n beetje schaduwrijk ingericht en voorzien van water tap en zulks.
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
blablablabla
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:51 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.

Code rood:

Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.

Code rood:

Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
Scholen hebben daar toch sowieso autonomie over of lessen wel/niet doorgaan? Tenminste dat begreep ik met die snil, sommige juffen en meesters reden gewoon en anderen durfden niet dan viel de lesdag uit.
blablablabla
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:36:31 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
En een minder debiele TT :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
Naar school brengen zal ook niet echt een probleem zijn gok ik, meer het ophalen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
mijn dochter met alles erop en eraan.
:9
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:36:56 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147155
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Wat is de geschatte LV?
pi_221147176
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
pi_221147189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
pindazakje
pi_221147191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
In Gouda mogen ouderen morgen gratis naar de bios. Misschien kun je ze joinen en lekker samen Sound of Music kijken.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:42:11 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
pi_221147213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Naar het park/bos
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:14 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Wat is de geschatte LV?
Dat weet ik niet ;( Geen idee waar ik dat kan vinden.

Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:20 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221147224
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:49:47 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147235
Zaterdag net zo heet
pi_221147245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Thuiswerkgenot. Behalve in dit soort situaties dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:45 schreef lbosse het volgende:

[..]
Naar het park/bos
Scheelt iets, maar 35 graden in het bos is ook niet het ideaalbeeld.

Ik denk er nog even over na. In het ergste geval blijf ik gewoon de hele dag onder een lauwe douche staan.
pi_221147251
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat weet ik niet ;( Geen idee waar ik dat kan vinden.

Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."


  donderdag 25 juni 2026 @ 18:53:34 #25
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147252
Oow, ik had nieuwe moeten openen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')