abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 17:54:13 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb steeds het idee dat morgen het laatste is, maar is helemaal niet zo.
Nee zaterdag nog een vreselijk broeierige dag met hopelijk 's avonds wat verkoeling
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146788
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja ho maar weer. Oktober tot maart is erg zat.
Morgen begint de herfst. Geniet nog maar ff van het zonnetje.
pi_221146794
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Morgen begint de herfst. Geniet nog maar ff van het zonnetje.
Geen moeite met de herfst, wel met het gezeur. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221146801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat er gaat gebeuren en dat is mijn probleem met dit soort kneuterige maatregelen is een kutsmoes voor bedrijven en overheden om flink te gaan afschalen, Dus de NS gaat minder treinen laten rijden, scholen gaan (alweer) dicht, winkels gaan eerder dicht en de zwembaden en pretparken enz blijven ook dicht. Het is een verkapte snipperdag voor een groep mensen die toch al louter lamstralen.

Ondertussen gaan de werkzaamheden op de A12 gewoon door in de volle zon met asfalt waar je letterlijk een eitje op kan bakken.

Waarschuwen is prima maar het moet in Nederland altijd uitgebuit worden, zelfde met 5cm snil. Gelijk het hele land plat.
In Frankrijk rijden ook veel treinen niet: https://www.franceinfo.fr(...)u-ouigo_8079488.html
pi_221146802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geen moeite met de herfst, wel met het gezeur. :D
:D

Gelukkig is mijn 'mood' dan weer positief :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:58:25 #281
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221146813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Harmonie model geeft morgen vanaf 2 uur al minder warm. Rond 1 uur is het het warmst hier in Rotterdam. Vanuit Zee wordt het dan "koeler"
Viel mij ook op ja. Vanaf westen koelt het redelijk snel af. Maar dan hebben we het wel over 31 graden in de avond rond 21:00 (binnen drie uur tijd komend vanaf 39).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221146847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:58 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Viel mij ook op ja. Vanaf westen koelt het redelijk snel af. Maar dan hebben we het wel over 31 graden in de avond rond 21:00 (binnen drie uur tijd komend vanaf 39).
Bizarre uitspraak. :D
Maar je hebt wel gelijk.
pi_221146889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:10:05 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221146905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Idem voor Perrin junior.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221146916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Hier gaat de school van mijn zoontje (met airco) vooralsnog gewoon door. De andere school - zonder airco - ook. Maar goed, daar laten ze de kinderen ook gewoon met 33 graden in de volle zon rondrennen, terwijl dat volgens hun eigen hitteprotocol toch echt niet zou gebeuren.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:12:13 #286
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221146917
Heb maar even een trui aangetrokken, het werd best fris onder de airco.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:23 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221146926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Heb maar even een trui aangetrokken, het werd best fris onder de airco.
First world problems.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:49 #288
42184 crew  DaMart
pi_221146930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Hier ook. Met code oranje was het met dezelfde weersverwachting blijkbaar wel verantwoord voor de kinderen om naar school te gaan :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221146938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef DaMart het volgende:

[..]
Hier ook. Met code oranje was het met dezelfde weersverwachting blijkbaar wel verantwoord voor de kinderen om naar school te gaan :').
Ik vind het besluit ook enigszins vreemd. Maar ik begrijp dat het nu vanuit de scholen stichting is die het min of meer eist.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:16:00 #290
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221146941
Code rood vanaf middernacht vind ik wel bijzonder, lijkt me niet dat de omstandigheden 's Nachts al zo zorgelijk zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221146943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Heb maar even een trui aangetrokken, het werd best fris onder de airco.
Ik heb ook maar de kachel aangestoken om wat tegenwicht aan die airco te bieden.
pi_221146974
Nou als alle collega's met de kleine kinderen thuiszitten morgen DAN DOE IK OOK NIKS
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:19:46 #293
42184 crew  DaMart
pi_221146984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik vind het besluit ook enigszins vreemd. Maar ik begrijp dat het nu vanuit de scholen stichting is die het min of meer eist.
Ik snap het besluit en ik vind het terecht met het binnenklimaat in het gebouw, maar vind het vooral bijzonder dat ze dit niet eerder bedacht hebben.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:20:32 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221146999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
Code rood vanaf middernacht vind ik wel bijzonder, lijkt me niet dat de omstandigheden 's Nachts al zo zorgelijk zijn.
Nacht van donderdag op vrijdag wordt waarschijnlijk warmste ooit in Nederland
Het KNMI verwacht dat de nacht van donderdag op vrijdag de warmste nacht wordt die ooit is gemeten in Nederland. Het weerinstituut gaat ervan uit dat de temperatuur in De Bilt die nacht niet onder de 24 graden zal zakken.
pi_221147038
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
Code rood vanaf middernacht vind ik wel bijzonder, lijkt me niet dat de omstandigheden 's Nachts al zo zorgelijk zijn.
Zuiden wel. Gaat hier tussen de bebouwing niet afkoelen onder de 26. Mogelijk nog hoger,afgelopen nacht gaven de KNMI stations hier 22 en 22.8 aan, maar dat is buitengebied. Ik zit aan de rand van de wijk en meet best ver van enige bebouwing en bestrating af in mijn tuin, maar toch heb ik 24.1 gemeten als minimum.

Als je midden in een dorp/stad zit is dat allicht nog wat hoger.

Eigenlijk is die hoge nachttemperatuur problematischer dan de piek van de dagtemperatuur. Zonder afkoeling 's nachts wordt het juist problematisch bij veel mensen thuis.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:23:03 #296
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221147045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:20 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, ik heb mooi een Franziskaner opengetrokken.

Je moet goed drinken met dit weer
Poh! Geniet'n!
pi_221147068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Dat komt puur door Code Rood want in feite is en was er niets aan de hand en kon het gewoon doorgaan.
blablablabla
pi_221147082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat komt puur door Code Rood want in feite is en was er niets aan de hand en kon het gewoon doorgaan.
De meeste scholen staan er niet best voor hoor. Dat besluit is wel terecht verder. Zijn maar weinig scholen zoals die van mijn dochter met alles erop en eraan. Ik heb daar 1x mogen volleyballen een avond in de gymzaal, zelfs dat was een genot zo lekker koel. En verder is dat hele schoolplein zo'n beetje schaduwrijk ingericht en voorzien van water tap en zulks.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147089
Zittingen van rechtszaken uitgesteld, Walibi en Drievliet vrijdag dicht
blablablabla
pi_221147090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat komt puur door Code Rood want in feite is en was er niets aan de hand en kon het gewoon doorgaan.
Mja, ze moeten ook weer naar huis reizen en niet iedereen heeft een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')