abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221146616
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Bijzonder, het lijkt inderdaad alleen voor bier te tellen.
Nog een reden dat het lijkt dat het vooral een anti bierlobby lijkt te zijn en wijn overal tussendoor glipt. Net zoals met accijnzen. Maar goed dat is een andere discussie :+
Ja heel bijzonder. En zolang het in het Duits op het etiket staat mag je het ook als zodanig verkopen.


Al valt het dan officieel weer onder alcoholarm bier en mag het niet aan minderjarigen verkocht worden.
blablablabla
pi_221146624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja heel bijzonder. En zolang het in het Duits op het etiket staat mag je het ook als zodanig verkopen.
[ afbeelding ]

Al valt het dan officieel weer onder alcoholarm bier en mag het niet aan minderjarigen verkocht worden.
Precies bij bier heb je het verschil tussen alcoholvrij en arm.
Nouja beide zou geen probleem moeten zijn want als je een iets te rijpe banaan eet krijg je meer binnen.
Dus proost B:)B
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:30:28 #253
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221146634
In 2019 was er geen code rood
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_221146646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
In 2019 was er geen code rood
In de zomer van 2019 waren er ook nog niet zoveel corona-gevaccineerden.
pi_221146649
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Precies bij bier heb je het verschil tussen alcoholvrij en arm.
Nouja beide zou geen probleem moeten zijn want als je een iets te rijpe banaan eet krijg je meer binnen.
Dus proost B:)B
Thanks!
Beste is een dikke joint met dit weer, voetjes in een badje met op de achtergrond wat Eek a Mouse dan waan je je op een tropisch eiland B-) :7
blablablabla
pi_221146651
Harmonie model geeft morgen vanaf 2 uur al minder warm. Rond 1 uur is het het warmst hier in Rotterdam. Vanuit Zee wordt het dan "koeler"
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:33:07 #257
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221146655
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In de zomer van 2019 waren er ook nog niet zoveel corona-gevaccineerden.
Klopt ook, 0 namelijk.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_221146660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Klopt ook, 0 namelijk.
Ik zie een verband.
pi_221146661
‘Ga alleen naar buiten als het echt nodig is’

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-nodig-is~ad2bac58/




Een situatieschets. @RamboDirk
pi_221146665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Harmonie model geeft morgen vanaf 2 uur al minder warm. Rond 1 uur is het het warmst hier in Rotterdam. Vanuit Zee wordt het dan "koeler"
Harmonie komt ook als een van de weinige modellen met buien. De meeste kans daarop is voor zaterdag weggelegd.
pi_221146691
Het KNMI adviseerde in eerste instantie om alleen naar buiten te gaan als dat echt nodig is, maar trok dat advies al snel weer in, omdat ook huizen erg warm kunnen zijn. Het advies is nu: zoek verkoeling!

Echte experts dit
pi_221146717
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Harmonie komt ook als een van de weinige modellen met buien. De meeste kans daarop is voor zaterdag weggelegd.
Nos zei het net ook om 5 uur kans op een bui
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:42:14 #263
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221146718
Hoe laat persconferentie? Jetten en Van Dissel? Gaan we wel of niet vaccineren?

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221146720
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:39 schreef lbosse het volgende:
Het KNMI adviseerde in eerste instantie om alleen naar buiten te gaan als dat echt nodig is, maar trok dat advies al snel weer in, omdat ook huizen erg warm kunnen zijn. Het advies is nu: zoek verkoeling!

Echte experts dit
Ga wel in de badkamer zitten 😅😅😅
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:43:43 #265
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221146724
Bekijk deze YouTube-video

Dit gaat er morgen gebeuren .

@BNW @Wappie
RED ONS HENNIEGOD
pi_221146725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:42 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Nos zei het net ook om 5 uur kans op een bui
Gebaseerd op welk model? :P
De NOS is namelijk geen weermodel.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 17:44:41 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146729
Er staat voor morgen wel bewolking op de planning, lekker heel de dag broeien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146735
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef LTVDK het volgende:
Er staat voor morgen wel bewolking op de planning, lekker heel de dag broeien
Grijze treurnis ohne ende.
pi_221146740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gebaseerd op welk model? :P
De NOS is namelijk geen weermodel.
Geen idee. Maar ik hoorde het diegene zeggen. Morgen kans op een bui
pi_221146752
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
Die waren mijn buren rond een uur of 11 aan het uitdelen aan de stratenmakers.
pi_221146759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:46 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Geen idee. Maar ik hoorde het diegene zeggen. Morgen kans op een bui
Zou zo maar kunnen. We gaan het zien :)
pi_221146768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die waren mijn buren rond een uur of 11 aan het uitdelen aan de stratenmakers.
Dat zijn de echte eindbazen _O_ .
Wij maar janken vanaf ons laptopje of telefoon dat het heet is. :O
blablablabla
pi_221146774
quote:
18s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende.
Ja ho maar weer. Oktober tot maart is erg zat.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221146775
Ik heb steeds het idee dat morgen het laatste is, maar is helemaal niet zo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221146780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die waren mijn buren rond een uur of 11 aan het uitdelen aan de stratenmakers.
Heel lief. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')