Het waarschuwen is het probleem niet nogmaals, de overtrokken reacties en met name het OV dat gelijk gaat afschalen wel. Werknemers worden namelijk wel geacht worden om gewoon op werk te verschijnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jazeker. Brazilië, bijvoorbeeld, volgens mij zag ik die daar vorig jaar nog langskomen: waarschuwingen voor kou, want het koelde af naar een graad of 10-11. Voor ons overdreven, voor hun logisch.
Overigens waarschuwt men daar zeker weten ook als ze het weer dat wij morgen krijgen zouden hebben, inclusief oproepen om rustiger aan te doen en de hele meuk.
De Nutellla kun je gewoon opdrinken onder je dekentje op de bank.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef kilon het volgende:
Ik zit me net te bedenken hoe het gaat met al die producten in het keukenkastje die je koel en droog moet bewaren![]()
En ja, ik weet dat het voor het overgrote deel geen probleem is.
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.quote:
Tijdens de vorige 40 graden was de luchtvochtighei veel lager en daarmee het risico veel kleinerquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Het waarschuwen is het probleem niet nogmaals, de overtrokken reacties en met name het OV dat gelijk gaat afschalen wel. Werknemers worden namelijk wel geacht worden om gewoon op werk te verschijnen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-zomaar-thuisblijven
Ook trams die zogenaamd niet kunnen rijden in Utrecht terwijl ze dat met soortgelijke temperaturen woensdag wel gewoon konden. Bij mijn weten is het er tijdens de vorige recordtemperatuur van 40 graden lokaal helemaal geen grootschalig alarm afgegeven. En reden trams en treinen gewoon. Die complete massahysterie omdat het wat warmer of kouder is dan gebruikelijk slaat nergens op.
Vroeger werd je geacht om zelf na te denken en daarmee creëer je een stukje bewustwording en verstand dat straks een complete generatie mist.
Ik heb nog een bak ben and jerryquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer
Gaat helemaal fout.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Dutch_view het volgende:
In Zeeland komt de weg omhoog
[ afbeelding ]
Daarom hebben ze dus die code rood ingesteldquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Melleyn het volgende:
School morgen dicht dus kinderen thuis. Nu kan ik wel voetbal kijken want hoef toch niet vroeg op
Heb je daar een bron voor? Tropische hitte en extreme vochtigheid zijn zeldzaam. Laat staan recordtemperaturen van 40 graden of meer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:29 schreef -0- het volgende:
[..]
Tijdens de vorige 40 graden was de luchtvochtighei veel lager en daarmee het risico veel kleiner
Ijsjes? Check!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer
In de zonquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef THEFXR het volgende:
52 in de zon, gemeentes waren vandaag al dicht in woestijn land
De Mahou 0.0 staat hier ook koud!quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölschen veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @:arizona
Beetje een soort reserve-Scandinaviëquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:40 schreef INViCTuS het volgende:
Verschil tussen noord en rest Nederland is wel groot
Effect van Tatasteel op de omgevingstemperatuur ook goed zichtbaarquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Ik vond vorige week vrijdag hier erger eigenlijk. Gister en vandaag vervelend, maar te doen. Vorige week vrijdag was het echt heel vochtig hier. Ik heb nu namelijk geen last van condens in de badkamer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:38 schreef Elan het volgende:
Je zag vorige week vrijdag al dat als de luchtvochtiheid eenmaal heel hoog is bij 30+ het al heel snel resulteert in terreurbuien.
Jij woont in het noorden....quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vond vorige week vrijdag hier erger eigenlijk. Gister en vandaag vervelend, maar te doen. Vorige week vrijdag was het echt heel vochtig hier. Ik heb nu namelijk geen last van condens in de badkamer.
Ging over de luchtvochtigheid. Gister was het hier even warm als vorige week vrijdag namelijk.quote:
Ga vanavond nog wel even moed verzamelen en naar de supermarkt. Dan heb ik als het goed is genoeg in huis van alles t/m zaterdagquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölschen veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @:arizona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |