abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:20:41 #201
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146079
Tijd voor een biertje
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:24:32 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221146108
52 in de zon, gemeentes waren vandaag al dicht in woestijn land
pi_221146120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jazeker. Brazilië, bijvoorbeeld, volgens mij zag ik die daar vorig jaar nog langskomen: waarschuwingen voor kou, want het koelde af naar een graad of 10-11. Voor ons overdreven, voor hun logisch.

Overigens waarschuwt men daar zeker weten ook als ze het weer dat wij morgen krijgen zouden hebben, inclusief oproepen om rustiger aan te doen en de hele meuk.
Het waarschuwen is het probleem niet nogmaals, de overtrokken reacties en met name het OV dat gelijk gaat afschalen wel. Werknemers worden namelijk wel geacht worden om gewoon op werk te verschijnen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-zomaar-thuisblijven

Ook trams die zogenaamd niet kunnen rijden in Utrecht terwijl ze dat met soortgelijke temperaturen woensdag wel gewoon konden. Bij mijn weten is het er tijdens de vorige recordtemperatuur van 40 graden lokaal helemaal geen grootschalig alarm afgegeven. En reden trams en treinen gewoon. Die complete massahysterie omdat het wat warmer of kouder is dan gebruikelijk slaat nergens op.

Vroeger werd je geacht om zelf na te denken en daarmee creëer je een stukje bewustwording en verstand dat straks een complete generatie mist.
blablablabla
pi_221146133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef kilon het volgende:
Ik zit me net te bedenken hoe het gaat met al die producten in het keukenkastje die je koel en droog moet bewaren :D

En ja, ik weet dat het voor het overgrote deel geen probleem is.
De Nutellla kun je gewoon opdrinken onder je dekentje op de bank.
blablablabla
pi_221146135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
Tijd voor een biertje
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
A mind with a heart of it's own
pi_221146145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Het waarschuwen is het probleem niet nogmaals, de overtrokken reacties en met name het OV dat gelijk gaat afschalen wel. Werknemers worden namelijk wel geacht worden om gewoon op werk te verschijnen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-zomaar-thuisblijven

Ook trams die zogenaamd niet kunnen rijden in Utrecht terwijl ze dat met soortgelijke temperaturen woensdag wel gewoon konden. Bij mijn weten is het er tijdens de vorige recordtemperatuur van 40 graden lokaal helemaal geen grootschalig alarm afgegeven. En reden trams en treinen gewoon. Die complete massahysterie omdat het wat warmer of kouder is dan gebruikelijk slaat nergens op.

Vroeger werd je geacht om zelf na te denken en daarmee creëer je een stukje bewustwording en verstand dat straks een complete generatie mist.
Tijdens de vorige 40 graden was de luchtvochtighei veel lager en daarmee het risico veel kleiner
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:30:01 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221146152
Morgen: de atmosfeer is ontploft
pi_221146153
School morgen dicht dus kinderen thuis. Nu kan ik wel voetbal kijken want hoef toch niet vroeg op :')
pi_221146158
In Zeeland komt de weg omhoog

pi_221146163
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
Ik heb nog een bak ben and jerry
pi_221146179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Dutch_view het volgende:
In Zeeland komt de weg omhoog

[ afbeelding ]
Gaat helemaal fout. w/

Headed for a disaster of biblical proportions. Fire and brimstone coming down from the skies! Rivers and seas boiling! 40 years of darkness! Earthquakes, volcanoes!

Bekijk deze YouTube-video
pi_221146209


Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
blablablabla
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:36:28 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146236
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Melleyn het volgende:
School morgen dicht dus kinderen thuis. Nu kan ik wel voetbal kijken want hoef toch niet vroeg op :')
Daarom hebben ze dus die code rood ingesteld :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:29 schreef -0- het volgende:

[..]
Tijdens de vorige 40 graden was de luchtvochtighei veel lager en daarmee het risico veel kleiner
Heb je daar een bron voor? Tropische hitte en extreme vochtigheid zijn zeldzaam. Laat staan recordtemperaturen van 40 graden of meer.

Je zag vorige week vrijdag al dat als de luchtvochtiheid eenmaal heel hoog is bij 30+ het al heel snel resulteert in terreurbuien.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:39:23 #215
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221146283
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölsch :') en veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @Arizona
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:39:38 #216
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221146290
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef THEFXR het volgende:
52 in de zon, gemeentes waren vandaag al dicht in woestijn land
In de zon :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:40:16 #217
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221146299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:39 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölsch :') en veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @:arizona
De Mahou 0.0 staat hier ook koud!

(ben vrijwel helemaal gestopt met alcohol drinken sinds aantal maanden, bevalt me prima :) )
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:40:40 #218
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146303
Verschil tussen noord en rest Nederland is wel groot
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:42:20 #219
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:40 schreef INViCTuS het volgende:
Verschil tussen noord en rest Nederland is wel groot
Beetje een soort reserve-Scandinavië :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:42:31 #220
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221146329
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Effect van Tatasteel op de omgevingstemperatuur ook goed zichtbaar
pi_221146368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:38 schreef Elan het volgende:
Je zag vorige week vrijdag al dat als de luchtvochtiheid eenmaal heel hoog is bij 30+ het al heel snel resulteert in terreurbuien.
Ik vond vorige week vrijdag hier erger eigenlijk. Gister en vandaag vervelend, maar te doen. Vorige week vrijdag was het echt heel vochtig hier. Ik heb nu namelijk geen last van condens in de badkamer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:46:43 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vond vorige week vrijdag hier erger eigenlijk. Gister en vandaag vervelend, maar te doen. Vorige week vrijdag was het echt heel vochtig hier. Ik heb nu namelijk geen last van condens in de badkamer.
Jij woont in het noorden....
pi_221146383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij woont in het noorden....
Ging over de luchtvochtigheid. Gister was het hier even warm als vorige week vrijdag namelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221146387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:39 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölsch :') en veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @:arizona
Ga vanavond nog wel even moed verzamelen en naar de supermarkt. Dan heb ik als het goed is genoeg in huis van alles t/m zaterdag :P
A mind with a heart of it's own
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:55:02 #225
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221146422
Ik hoop morgen op een herhaling in het noorden :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')