abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:09:25 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221145997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:07 schreef DefKu het volgende:
Zou Defqon dan afgelast worden met een code rood?
Misschien toch best lastige beslissing met zoveel buitenlanders die nu hier al zijn en dik geld hebben neergelegd voor hotel en vlucht. Maarja veiligheid boven alles natuurlijk.
pi_221146001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Was dat alcoholverbod niet vanwege een of andere nationale zuip feestdag? En het is daar een stuk heter dan hier. Mijn zwager is in Eurodisney momenteel met 41 graden _O-
Leuk voor je! ^O^
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:10:14 #178
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221146005
Daar gaan we.

  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:10:48 #179
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Kinderen om 06.00 uur afgeven en pas om 23.00 uur weer ophalen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:10 schreef Eightyone het volgende:
Daar gaan we.

[ link | afbeelding ]
Bijzonder dat Zeeland op oranje blijft staan.
Zonder wrijving geen glans
pi_221146015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gewoon doorgaan omdat airco?
Dat zou de standaard moeten zijn op alle scholen. Schandalig dat kinderen in die hitte moeten leren. Om maar te zwijgen over het ronduit ranzige binnenklimaat.
blablablabla
pi_221146023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Bijzonder dat Zeeland op oranje blijft staan.
Rotterdam zit dicht aan de kust. Hier zullen we geen 40 halen maar zeker wel 35 maar dat hadden we gister ook hier
pi_221146025
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kinderen om 06.00 uur afgeven en pas om 23.00 uur weer ophalen
Kan dit niet gewoon de standaard worden :7
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:12:44 #184
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146026
Geen trams in Utrecht

Utrecht moet het voorlopig stellen zonder trams. Door de hitte werken de wissels niet, zegt vervoerder Transdev tegen het ANP. De vervoerder laat vandaag al het materieel binnen en waarschijnlijk rijden er morgen ook geen trams.

"Wissels moeten open en dicht kunnen. Door de hitte lukt dat niet en zitten ze vast. Daardoor kunnen we nu al zeggen dat de problemen voorlopig niet voorbij zijn", zegt een woordvoerder tegen het ANP.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:14:31 #185
284411 crew  heywoodu
pi_221146037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Was dat alcoholverbod niet vanwege een of andere nationale zuip feestdag? En het is daar een stuk heter dan hier. Mijn zwager is in Eurodisney momenteel met 41 graden _O-
Ja, verschillende landen hebben inderdaad verschillende klimaten en dan logischerwijze ook verschillende eisen voor waarschuwingen en dergelijken, dat klopt. Er zijn ook landen waar men voor kou begint te waarschuwen als het niet eens onder de 10 graden komt, voor ons overdreven, voor hun logisch.
pi_221146040
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Geen trams in Utrecht

Utrecht moet het voorlopig stellen zonder trams. Door de hitte werken de wissels niet, zegt vervoerder Transdev tegen het ANP. De vervoerder laat vandaag al het materieel binnen en waarschijnlijk rijden er morgen ook geen trams.

"Wissels moeten open en dicht kunnen. Door de hitte lukt dat niet en zitten ze vast. Daardoor kunnen we nu al zeggen dat de problemen voorlopig niet voorbij zijn", zegt een woordvoerder tegen het ANP.
Je zou zeggen dat je dit wel voorbereid zou hebben :') :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:14:59 #187
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221146041
Worden we morgen ook nog opgeschrikt door NL-Alert?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:15:27 #188
284411 crew  heywoodu
pi_221146044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien toch best lastige beslissing met zoveel buitenlanders die nu hier al zijn en dik geld hebben neergelegd voor hotel en vlucht. Maarja veiligheid boven alles natuurlijk.
Ja, laten we eerlijk zijn: duizenden en duizenden mensen die morgen staan te stampen en springen met hun vaak enigszins doorgesnoven hoofd in de volle zon bij 38 graden...dat gaat niet goed. Dat moge vrij duidelijk zijn natuurlijk.
pi_221146045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, verschillende landen hebben inderdaad verschillende klimaten en dan logischerwijze ook verschillende eisen voor waarschuwingen en dergelijken, dat klopt. Er zijn ook landen waar men voor kou begint te waarschuwen als het niet eens onder de 10 graden komt, voor ons overdreven, voor hun logisch.
Que?
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:16:18 #190
284411 crew  heywoodu
pi_221146046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef DefKu het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat je dit wel voorbereid zou hebben :') :')
Hoe, precies? Door tig jaar eerder, toen temperaturen als deze nog min of meer ondenkbaar waren, alvast op schier onmogelijk geacht weer te bouwen?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:16:36 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146047
quote:
Bij code oranje of rood is er een grote kans op gevaarlijk weer waarbij de impact groot is met mogelijk schade, letsel of veel overlast. De meeste rode en oranje waarschuwingen worden gegeven in de maanden januari, december en juli. Maar code rood voor de hitte werd nog nooit afgegeven.
Toch weer een nieuw record erbij deze hittegolf *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe, precies? Door tig jaar eerder, toen temperaturen als deze nog min of meer ondenkbaar waren, alvast op schier onmogelijk geacht weer te bouwen?
Water erop spuiten ofzo
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:17:49 #193
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221146054
Worden alle vrijmibo's ook afgelast?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:18:40 #194
284411 crew  heywoodu
pi_221146060
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Que?
Jazeker. Brazilië, bijvoorbeeld, volgens mij zag ik die daar vorig jaar nog langskomen: waarschuwingen voor kou, want het koelde af naar een graad of 10-11. Voor ons overdreven, voor hun logisch.

Overigens waarschuwt men daar zeker weten ook als ze het weer dat wij morgen krijgen zouden hebben, inclusief oproepen om rustiger aan te doen en de hele meuk.
pi_221146063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef kibo het volgende:
Worden alle vrijmibo's ook afgelast?
In plaats van twee traytjes drink ik maar één traytje
pi_221146064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, laten we eerlijk zijn: duizenden en duizenden mensen die morgen staan te stampen en springen met hun vaak enigszins doorgesnoven hoofd in de volle zon bij 38 graden...dat gaat niet goed. Dat moge vrij duidelijk zijn natuurlijk.
Bovendien, als je mensen met een dagkaart al hebt geweigerd, kan dat ook voor mensen met weekendkaarten.
Uitermate kut voor ze, maar een stoet ambulances en lijkwagens als het mis gaat is nog kutter.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:19:17 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146065
twitter


Waarom krijgen wij niks?
pi_221146070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef kibo het volgende:
Worden alle vrijmibo's ook afgelast?
De domibo die gepland stond is wel afgelast ;(
A mind with a heart of it's own
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:20:12 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146072
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Bovendien, als je mensen met een dagkaart al hebt geweigerd, kan dat ook voor mensen met weekendkaarten.
Uitermate kut voor ze, maar een stoet ambulances en lijkwagens als het mis gaat is nog kutter.
Als je uren in de zon staat op een festival in de felle zon met 38 graden, moet je goed daar tegen drinken, en dan niet alcohol.
pi_221146078
Ik zit me net te bedenken hoe het gaat met al die producten in het keukenkastje die je koel en droog moet bewaren :D

En ja, ik weet dat het voor het overgrote deel geen probleem is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')