abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:58:18 #151
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145910
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Die komt om 3 uur snachts
Dan ben ik wakker, dat scheelt :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221145914
CODE ROOD PUSHMELDINGEN

CODE ROOD PUSHMELDINGEN

CODE ROOD PUSHMELDINGEN
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 15:58:36 #153
284411 crew  heywoodu
pi_221145915
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Die komt om 3 uur snachts
Dan legt Brobbey net de 6-0 in het doel, NL Alert om te vieren!
pi_221145916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef DefKu het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming. Dan roepen ze code rood uit; en dan? Wat verandert het precies ten opzichte van code oranje?
Wat er gaat gebeuren en dat is mijn probleem met dit soort kneuterige maatregelen is een kutsmoes voor bedrijven en overheden om flink te gaan afschalen, Dus de NS gaat minder treinen laten rijden, scholen gaan (alweer) dicht, winkels gaan eerder dicht en de zwembaden en pretparken enz blijven ook dicht. Het is een verkapte snipperdag voor een groep mensen die toch al louter lamstralen.

Ondertussen gaan de werkzaamheden op de A12 gewoon door in de volle zon met asfalt waar je letterlijk een eitje op kan bakken.

Waarschuwen is prima maar het moet in Nederland altijd uitgebuit worden, zelfde met 5cm snil. Gelijk het hele land plat.
blablablabla
pi_221145918
Code Rood.
Uniek voor hitte.
Dat laat ook wel zien wat voor dag we tegemoet gaan.
pi_221145919
En de knmi app heeft er voor morgen in Hilversum ook maar gelijk 40 graden van gemaakt. Waarom ook niet.
pi_221145921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan legt Brobbey net de 6-0 in het doel, NL Alert om te vieren!
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_221145924
LOCKDOWN NU
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 15:59:53 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145927
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221145930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan legt Brobbey net de 6-0 in het doel, NL Alert om te vieren!
NL ALERT 03:00

NL HEEFT WEDSTRIJD GEWONNEN
EN IETS OVER HITTE OFZO
Twiddel
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:01:13 #161
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145934
quote:
Vanaf middernacht geldt in acht provincies in Nederland code rood vanwege de verwachte extreme hitte. Het is voor het eerst dat dit hoogste waarschuwingsniveau voor gevaarlijk weer in Nederland wordt afgegeven vanwege hitte. Ook bij de recordtemperaturen van 2019 was dit niveau niet van kracht.

Het gaat om de provincies Noord-Brabant, Gelderland, Utrecht, Limburg, Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland en Overijssel. In Zeeland, Friesland, Groningen en Drenthe blijft code oranje van kracht en op de Waddeneilanden code geel.
Vanaf middernacht al zelfs :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:02:06 #162
284411 crew  heywoodu
pi_221145941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat er gaat gebeuren en dat is mijn probleem met dit soort kneuterige maatregelen is een kutsmoes voor bedrijven en overheden om flink te gaan afschalen, Dus de NS gaat minder treinen laten rijden, scholen gaan (alweer) dicht, winkels gaan eerder dicht en de zwembaden en pretparken enz blijven ook dicht. Het is een verkapte snipperdag voor een groep mensen die toch al louter lamstralen.

Ondertussen gaan de werkzaamheden op de A12 gewoon door in de volle zon met asfalt waar je letterlijk een eitje op kan bakken.

Waarschuwen is prima maar het moet in Nederland altijd uitgebuit worden, zelfde met 5cm snil. Gelijk het hele land plat.
Met 'Nederland' bedoel je neem ik aan in dit geval 'Europa', aangezien in allerlei landen scholen eerder dicht gaan of zelfs geheel dicht blijven, treinen veel minder rijden, alcohol niet geschonken mag worden, dingen afgelast worden, winkels eerder sluiten en allerhande verdere maatregelen genomen worden?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 16:02:26 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221145944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vanaf middernacht al zelfs :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221145948
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:03:48 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221145952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef butz0rs het volgende:
CODE ROOD :R
Well.... in dat geval, vanuit het koele zuiden van Spanje zeg ik:

.......

....
...

...
..
.

  donderdag 25 juni 2026 @ 16:03:56 #166
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145954
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Bingo natuurlijk.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 16:04:01 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221145956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Gewoon doorgaan omdat airco?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:05:39 #168
284411 crew  heywoodu
pi_221145968
Benieuwd hoe het morgen gaat zijn, het was gisteren en is vandaag al bijzonder stil buiten, zoals meestal als het echt achterlijk warm is, morgenmiddag hoor ik behalve het irritante gezoem van wat airco's helemaal niks gok ik :+
pi_221145974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gewoon doorgaan omdat airco?
Dat verwacht ik eigenlijk ook wel.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:06:53 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221145976
Oh toch wel code rood ja? Duurde al zo lang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221145978
Zou Defqon dan afgelast worden met een code rood?
pi_221145979
Ik ga maar om 6 uur in de ochtend slapen en om 5 uur smiddags wakker worden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:07:45 #173
42184 crew  DaMart
pi_221145984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoe het morgen gaat zijn, het was gisteren en is vandaag al bijzonder stil buiten, zoals meestal als het echt achterlijk warm is, morgenmiddag hoor ik behalve het irritante gezoem van wat airco's helemaal niks gok ik :+
En wellicht nog wat kinderen die afkoelen in een zwembad in de schaduw misschien, aangezien ze niet naar school hoeven.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221145987
Ik heb medelijden met de bezoekers aan Concert at Sea. Normaal gesproken vanwege de belegen line-up, maar nu vooral vanwege die enorme asfaltvlakte wat de Brouwersdam is. :')
pi_221145994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met 'Nederland' bedoel je neem ik aan in dit geval 'Europa', aangezien in allerlei landen scholen eerder dicht gaan of zelfs geheel dicht blijven, treinen veel minder rijden, alcohol niet geschonken mag worden, dingen afgelast worden, winkels eerder sluiten en allerhande verdere maatregelen genomen worden?
Was dat alcoholverbod niet vanwege een of andere nationale zuip feestdag? En het is daar een stuk heter dan hier. Mijn zwager is in Eurodisney momenteel met 41 graden _O-
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:09:25 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221145997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:07 schreef DefKu het volgende:
Zou Defqon dan afgelast worden met een code rood?
Misschien toch best lastige beslissing met zoveel buitenlanders die nu hier al zijn en dik geld hebben neergelegd voor hotel en vlucht. Maarja veiligheid boven alles natuurlijk.
pi_221146001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Was dat alcoholverbod niet vanwege een of andere nationale zuip feestdag? En het is daar een stuk heter dan hier. Mijn zwager is in Eurodisney momenteel met 41 graden _O-
Leuk voor je! ^O^
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:10:14 #178
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221146005
Daar gaan we.

  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:10:48 #179
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Kinderen om 06.00 uur afgeven en pas om 23.00 uur weer ophalen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:10 schreef Eightyone het volgende:
Daar gaan we.

[ link | afbeelding ]
Bijzonder dat Zeeland op oranje blijft staan.
Zonder wrijving geen glans
pi_221146015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gewoon doorgaan omdat airco?
Dat zou de standaard moeten zijn op alle scholen. Schandalig dat kinderen in die hitte moeten leren. Om maar te zwijgen over het ronduit ranzige binnenklimaat.
blablablabla
pi_221146023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Bijzonder dat Zeeland op oranje blijft staan.
Rotterdam zit dicht aan de kust. Hier zullen we geen 40 halen maar zeker wel 35 maar dat hadden we gister ook hier
pi_221146025
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kinderen om 06.00 uur afgeven en pas om 23.00 uur weer ophalen
Kan dit niet gewoon de standaard worden :7
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:12:44 #184
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146026
Geen trams in Utrecht

Utrecht moet het voorlopig stellen zonder trams. Door de hitte werken de wissels niet, zegt vervoerder Transdev tegen het ANP. De vervoerder laat vandaag al het materieel binnen en waarschijnlijk rijden er morgen ook geen trams.

"Wissels moeten open en dicht kunnen. Door de hitte lukt dat niet en zitten ze vast. Daardoor kunnen we nu al zeggen dat de problemen voorlopig niet voorbij zijn", zegt een woordvoerder tegen het ANP.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:14:31 #185
284411 crew  heywoodu
pi_221146037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Was dat alcoholverbod niet vanwege een of andere nationale zuip feestdag? En het is daar een stuk heter dan hier. Mijn zwager is in Eurodisney momenteel met 41 graden _O-
Ja, verschillende landen hebben inderdaad verschillende klimaten en dan logischerwijze ook verschillende eisen voor waarschuwingen en dergelijken, dat klopt. Er zijn ook landen waar men voor kou begint te waarschuwen als het niet eens onder de 10 graden komt, voor ons overdreven, voor hun logisch.
pi_221146040
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Geen trams in Utrecht

Utrecht moet het voorlopig stellen zonder trams. Door de hitte werken de wissels niet, zegt vervoerder Transdev tegen het ANP. De vervoerder laat vandaag al het materieel binnen en waarschijnlijk rijden er morgen ook geen trams.

"Wissels moeten open en dicht kunnen. Door de hitte lukt dat niet en zitten ze vast. Daardoor kunnen we nu al zeggen dat de problemen voorlopig niet voorbij zijn", zegt een woordvoerder tegen het ANP.
Je zou zeggen dat je dit wel voorbereid zou hebben :') :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:14:59 #187
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221146041
Worden we morgen ook nog opgeschrikt door NL-Alert?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:15:27 #188
284411 crew  heywoodu
pi_221146044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien toch best lastige beslissing met zoveel buitenlanders die nu hier al zijn en dik geld hebben neergelegd voor hotel en vlucht. Maarja veiligheid boven alles natuurlijk.
Ja, laten we eerlijk zijn: duizenden en duizenden mensen die morgen staan te stampen en springen met hun vaak enigszins doorgesnoven hoofd in de volle zon bij 38 graden...dat gaat niet goed. Dat moge vrij duidelijk zijn natuurlijk.
pi_221146045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, verschillende landen hebben inderdaad verschillende klimaten en dan logischerwijze ook verschillende eisen voor waarschuwingen en dergelijken, dat klopt. Er zijn ook landen waar men voor kou begint te waarschuwen als het niet eens onder de 10 graden komt, voor ons overdreven, voor hun logisch.
Que?
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:16:18 #190
284411 crew  heywoodu
pi_221146046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef DefKu het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat je dit wel voorbereid zou hebben :') :')
Hoe, precies? Door tig jaar eerder, toen temperaturen als deze nog min of meer ondenkbaar waren, alvast op schier onmogelijk geacht weer te bouwen?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:16:36 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146047
quote:
Bij code oranje of rood is er een grote kans op gevaarlijk weer waarbij de impact groot is met mogelijk schade, letsel of veel overlast. De meeste rode en oranje waarschuwingen worden gegeven in de maanden januari, december en juli. Maar code rood voor de hitte werd nog nooit afgegeven.
Toch weer een nieuw record erbij deze hittegolf *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe, precies? Door tig jaar eerder, toen temperaturen als deze nog min of meer ondenkbaar waren, alvast op schier onmogelijk geacht weer te bouwen?
Water erop spuiten ofzo
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:17:49 #193
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221146054
Worden alle vrijmibo's ook afgelast?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:18:40 #194
284411 crew  heywoodu
pi_221146060
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Que?
Jazeker. Brazilië, bijvoorbeeld, volgens mij zag ik die daar vorig jaar nog langskomen: waarschuwingen voor kou, want het koelde af naar een graad of 10-11. Voor ons overdreven, voor hun logisch.

Overigens waarschuwt men daar zeker weten ook als ze het weer dat wij morgen krijgen zouden hebben, inclusief oproepen om rustiger aan te doen en de hele meuk.
pi_221146063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef kibo het volgende:
Worden alle vrijmibo's ook afgelast?
In plaats van twee traytjes drink ik maar één traytje
pi_221146064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, laten we eerlijk zijn: duizenden en duizenden mensen die morgen staan te stampen en springen met hun vaak enigszins doorgesnoven hoofd in de volle zon bij 38 graden...dat gaat niet goed. Dat moge vrij duidelijk zijn natuurlijk.
Bovendien, als je mensen met een dagkaart al hebt geweigerd, kan dat ook voor mensen met weekendkaarten.
Uitermate kut voor ze, maar een stoet ambulances en lijkwagens als het mis gaat is nog kutter.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:19:17 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146065
twitter


Waarom krijgen wij niks?
pi_221146070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:17 schreef kibo het volgende:
Worden alle vrijmibo's ook afgelast?
De domibo die gepland stond is wel afgelast ;(
A mind with a heart of it's own
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:20:12 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146072
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Bovendien, als je mensen met een dagkaart al hebt geweigerd, kan dat ook voor mensen met weekendkaarten.
Uitermate kut voor ze, maar een stoet ambulances en lijkwagens als het mis gaat is nog kutter.
Als je uren in de zon staat op een festival in de felle zon met 38 graden, moet je goed daar tegen drinken, en dan niet alcohol.
pi_221146078
Ik zit me net te bedenken hoe het gaat met al die producten in het keukenkastje die je koel en droog moet bewaren :D

En ja, ik weet dat het voor het overgrote deel geen probleem is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')