abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:58:18 #151
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145910
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Die komt om 3 uur snachts
Dan ben ik wakker, dat scheelt :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221145914
CODE ROOD PUSHMELDINGEN

CODE ROOD PUSHMELDINGEN

CODE ROOD PUSHMELDINGEN
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 15:58:36 #153
284411 crew  heywoodu
pi_221145915
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Die komt om 3 uur snachts
Dan legt Brobbey net de 6-0 in het doel, NL Alert om te vieren!
pi_221145916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef DefKu het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming. Dan roepen ze code rood uit; en dan? Wat verandert het precies ten opzichte van code oranje?
Wat er gaat gebeuren en dat is mijn probleem met dit soort kneuterige maatregelen is een kutsmoes voor bedrijven en overheden om flink te gaan afschalen, Dus de NS gaat minder treinen laten rijden, scholen gaan (alweer) dicht, winkels gaan eerder dicht en de zwembaden en pretparken enz blijven ook dicht. Het is een verkapte snipperdag voor een groep mensen die toch al louter lamstralen.

Ondertussen gaan de werkzaamheden op de A12 gewoon door in de volle zon met asfalt waar je letterlijk een eitje op kan bakken.

Waarschuwen is prima maar het moet in Nederland altijd uitgebuit worden, zelfde met 5cm snil. Gelijk het hele land plat.
blablablabla
pi_221145918
Code Rood.
Uniek voor hitte.
Dat laat ook wel zien wat voor dag we tegemoet gaan.
pi_221145919
En de knmi app heeft er voor morgen in Hilversum ook maar gelijk 40 graden van gemaakt. Waarom ook niet.
pi_221145921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan legt Brobbey net de 6-0 in het doel, NL Alert om te vieren!
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_221145924
LOCKDOWN NU
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 15:59:53 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145927
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221145930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan legt Brobbey net de 6-0 in het doel, NL Alert om te vieren!
NL ALERT 03:00

NL HEEFT WEDSTRIJD GEWONNEN
EN IETS OVER HITTE OFZO
Twiddel
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:01:13 #161
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145934
quote:
Vanaf middernacht geldt in acht provincies in Nederland code rood vanwege de verwachte extreme hitte. Het is voor het eerst dat dit hoogste waarschuwingsniveau voor gevaarlijk weer in Nederland wordt afgegeven vanwege hitte. Ook bij de recordtemperaturen van 2019 was dit niveau niet van kracht.

Het gaat om de provincies Noord-Brabant, Gelderland, Utrecht, Limburg, Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland en Overijssel. In Zeeland, Friesland, Groningen en Drenthe blijft code oranje van kracht en op de Waddeneilanden code geel.
Vanaf middernacht al zelfs :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:02:06 #162
284411 crew  heywoodu
pi_221145941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat er gaat gebeuren en dat is mijn probleem met dit soort kneuterige maatregelen is een kutsmoes voor bedrijven en overheden om flink te gaan afschalen, Dus de NS gaat minder treinen laten rijden, scholen gaan (alweer) dicht, winkels gaan eerder dicht en de zwembaden en pretparken enz blijven ook dicht. Het is een verkapte snipperdag voor een groep mensen die toch al louter lamstralen.

Ondertussen gaan de werkzaamheden op de A12 gewoon door in de volle zon met asfalt waar je letterlijk een eitje op kan bakken.

Waarschuwen is prima maar het moet in Nederland altijd uitgebuit worden, zelfde met 5cm snil. Gelijk het hele land plat.
Met 'Nederland' bedoel je neem ik aan in dit geval 'Europa', aangezien in allerlei landen scholen eerder dicht gaan of zelfs geheel dicht blijven, treinen veel minder rijden, alcohol niet geschonken mag worden, dingen afgelast worden, winkels eerder sluiten en allerhande verdere maatregelen genomen worden?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 16:02:26 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221145944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vanaf middernacht al zelfs :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221145948
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:03:48 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221145952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef butz0rs het volgende:
CODE ROOD :R
Well.... in dat geval, vanuit het koele zuiden van Spanje zeg ik:

.......

....
...

...
..
.

  donderdag 25 juni 2026 @ 16:03:56 #166
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145954
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Bingo natuurlijk.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 16:04:01 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221145956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Gewoon doorgaan omdat airco?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 16:05:39 #168
284411 crew  heywoodu
pi_221145968
Benieuwd hoe het morgen gaat zijn, het was gisteren en is vandaag al bijzonder stil buiten, zoals meestal als het echt achterlijk warm is, morgenmiddag hoor ik behalve het irritante gezoem van wat airco's helemaal niks gok ik :+
pi_221145974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gewoon doorgaan omdat airco?
Dat verwacht ik eigenlijk ook wel.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:06:53 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221145976
Oh toch wel code rood ja? Duurde al zo lang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221145978
Zou Defqon dan afgelast worden met een code rood?
pi_221145979
Ik ga maar om 6 uur in de ochtend slapen en om 5 uur smiddags wakker worden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:07:45 #173
42184 crew  DaMart
pi_221145984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoe het morgen gaat zijn, het was gisteren en is vandaag al bijzonder stil buiten, zoals meestal als het echt achterlijk warm is, morgenmiddag hoor ik behalve het irritante gezoem van wat airco's helemaal niks gok ik :+
En wellicht nog wat kinderen die afkoelen in een zwembad in de schaduw misschien, aangezien ze niet naar school hoeven.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221145987
Ik heb medelijden met de bezoekers aan Concert at Sea. Normaal gesproken vanwege de belegen line-up, maar nu vooral vanwege die enorme asfaltvlakte wat de Brouwersdam is. :')
pi_221145994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met 'Nederland' bedoel je neem ik aan in dit geval 'Europa', aangezien in allerlei landen scholen eerder dicht gaan of zelfs geheel dicht blijven, treinen veel minder rijden, alcohol niet geschonken mag worden, dingen afgelast worden, winkels eerder sluiten en allerhande verdere maatregelen genomen worden?
Was dat alcoholverbod niet vanwege een of andere nationale zuip feestdag? En het is daar een stuk heter dan hier. Mijn zwager is in Eurodisney momenteel met 41 graden _O-
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')