abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:20:41 #201
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146079
Tijd voor een biertje
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:24:32 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221146108
52 in de zon, gemeentes waren vandaag al dicht in woestijn land
pi_221146120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jazeker. Brazilië, bijvoorbeeld, volgens mij zag ik die daar vorig jaar nog langskomen: waarschuwingen voor kou, want het koelde af naar een graad of 10-11. Voor ons overdreven, voor hun logisch.

Overigens waarschuwt men daar zeker weten ook als ze het weer dat wij morgen krijgen zouden hebben, inclusief oproepen om rustiger aan te doen en de hele meuk.
Het waarschuwen is het probleem niet nogmaals, de overtrokken reacties en met name het OV dat gelijk gaat afschalen wel. Werknemers worden namelijk wel geacht worden om gewoon op werk te verschijnen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-zomaar-thuisblijven

Ook trams die zogenaamd niet kunnen rijden in Utrecht terwijl ze dat met soortgelijke temperaturen woensdag wel gewoon konden. Bij mijn weten is het er tijdens de vorige recordtemperatuur van 40 graden lokaal helemaal geen grootschalig alarm afgegeven. En reden trams en treinen gewoon. Die complete massahysterie omdat het wat warmer of kouder is dan gebruikelijk slaat nergens op.

Vroeger werd je geacht om zelf na te denken en daarmee creëer je een stukje bewustwording en verstand dat straks een complete generatie mist.
blablablabla
pi_221146133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef kilon het volgende:
Ik zit me net te bedenken hoe het gaat met al die producten in het keukenkastje die je koel en droog moet bewaren :D

En ja, ik weet dat het voor het overgrote deel geen probleem is.
De Nutellla kun je gewoon opdrinken onder je dekentje op de bank.
blablablabla
pi_221146135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
Tijd voor een biertje
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
A mind with a heart of it's own
pi_221146145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Het waarschuwen is het probleem niet nogmaals, de overtrokken reacties en met name het OV dat gelijk gaat afschalen wel. Werknemers worden namelijk wel geacht worden om gewoon op werk te verschijnen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)-zomaar-thuisblijven

Ook trams die zogenaamd niet kunnen rijden in Utrecht terwijl ze dat met soortgelijke temperaturen woensdag wel gewoon konden. Bij mijn weten is het er tijdens de vorige recordtemperatuur van 40 graden lokaal helemaal geen grootschalig alarm afgegeven. En reden trams en treinen gewoon. Die complete massahysterie omdat het wat warmer of kouder is dan gebruikelijk slaat nergens op.

Vroeger werd je geacht om zelf na te denken en daarmee creëer je een stukje bewustwording en verstand dat straks een complete generatie mist.
Tijdens de vorige 40 graden was de luchtvochtighei veel lager en daarmee het risico veel kleiner
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:30:01 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221146152
Morgen: de atmosfeer is ontploft
pi_221146153
School morgen dicht dus kinderen thuis. Nu kan ik wel voetbal kijken want hoef toch niet vroeg op :')
pi_221146158
In Zeeland komt de weg omhoog

pi_221146163
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
Ik heb nog een bak ben and jerry
pi_221146179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Dutch_view het volgende:
In Zeeland komt de weg omhoog

[ afbeelding ]
Gaat helemaal fout. w/

Headed for a disaster of biblical proportions. Fire and brimstone coming down from the skies! Rivers and seas boiling! 40 years of darkness! Earthquakes, volcanoes!

Bekijk deze YouTube-video
pi_221146209


Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
blablablabla
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:36:28 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146236
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:30 schreef Melleyn het volgende:
School morgen dicht dus kinderen thuis. Nu kan ik wel voetbal kijken want hoef toch niet vroeg op :')
Daarom hebben ze dus die code rood ingesteld :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:29 schreef -0- het volgende:

[..]
Tijdens de vorige 40 graden was de luchtvochtighei veel lager en daarmee het risico veel kleiner
Heb je daar een bron voor? Tropische hitte en extreme vochtigheid zijn zeldzaam. Laat staan recordtemperaturen van 40 graden of meer.

Je zag vorige week vrijdag al dat als de luchtvochtiheid eenmaal heel hoog is bij 30+ het al heel snel resulteert in terreurbuien.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:39:23 #215
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221146283
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölsch :') en veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @Arizona
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:39:38 #216
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221146290
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef THEFXR het volgende:
52 in de zon, gemeentes waren vandaag al dicht in woestijn land
In de zon :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:40:16 #217
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221146299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:39 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölsch :') en veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @:arizona
De Mahou 0.0 staat hier ook koud!

(ben vrijwel helemaal gestopt met alcohol drinken sinds aantal maanden, bevalt me prima :) )
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:40:40 #218
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146303
Verschil tussen noord en rest Nederland is wel groot
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 16:42:20 #219
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:40 schreef INViCTuS het volgende:
Verschil tussen noord en rest Nederland is wel groot
Beetje een soort reserve-Scandinavië :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:42:31 #220
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221146329
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Effect van Tatasteel op de omgevingstemperatuur ook goed zichtbaar
pi_221146368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:38 schreef Elan het volgende:
Je zag vorige week vrijdag al dat als de luchtvochtiheid eenmaal heel hoog is bij 30+ het al heel snel resulteert in terreurbuien.
Ik vond vorige week vrijdag hier erger eigenlijk. Gister en vandaag vervelend, maar te doen. Vorige week vrijdag was het echt heel vochtig hier. Ik heb nu namelijk geen last van condens in de badkamer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:46:43 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221146375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vond vorige week vrijdag hier erger eigenlijk. Gister en vandaag vervelend, maar te doen. Vorige week vrijdag was het echt heel vochtig hier. Ik heb nu namelijk geen last van condens in de badkamer.
Jij woont in het noorden....
pi_221146383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij woont in het noorden....
Ging over de luchtvochtigheid. Gister was het hier even warm als vorige week vrijdag namelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221146387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:39 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ijsjes? Check!
Bier? Nog 2 flesjes Kölsch :') en veel alcoholvrij
Wijn? Een speciale koelkast vol! Net nog twee Rieslings gehaald omdat ik langs mijn favoriete wijnhandel kwam (Elhorst, O'zaal) @:arizona
Ga vanavond nog wel even moed verzamelen en naar de supermarkt. Dan heb ik als het goed is genoeg in huis van alles t/m zaterdag :P
A mind with a heart of it's own
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:55:02 #225
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221146422
Ik hoop morgen op een herhaling in het noorden :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:56:11 #226
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221146426
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
De Mahou 0.0 staat hier ook koud!

(ben vrijwel helemaal gestopt met alcohol drinken sinds aantal maanden, bevalt me prima :) )
Top! Ik ben wel enorm geminderd. Maar op warme dagen moet ik bier drinken omdat het mijn dorst enorm lest :)
Maar datzelfde effect heb ik ook gewoon met 0.0 dus die keuze is sinds een paar jaar wel makkelijk. In het weekend drink ik wel alcohol..wijn meestal. Met water ernaast...
pi_221146434
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:55 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop morgen op een herhaling in het noorden :@
Morgen gaan we er allemaal aan.

Weet iemand hoe de onweerkansen zijn dit weekend? Is het al zeker dat het helemaal los gaat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221146436
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:56 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Top! Ik ben wel enorm geminderd. Maar op warme dagen moet ik bier drinken omdat het mijn dorst enorm lest :)
Maar datzelfde effect heb ik ook gewoon met 0.0 dus die keuze is sinds een paar jaar wel makkelijk. In het weekend drink ik wel alcohol..wijn meestal. Met water ernaast...
Pak tegenwoordig vaak een 2,5% biertje zonder alcohol is je wel echt het bittertje.
blablablabla
pi_221146442
Noordelijke gebieden halen net een zomerse waarde. Dat is wel Code Oranje-waardig hoor :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:02:15 #230
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221146462
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ga vanavond nog wel even moed verzamelen en naar de supermarkt. Dan heb ik als het goed is genoeg in huis van alles t/m zaterdag :P
Bij de Dirk (Stadsveld of Deppenbronx) hebben ze een goede NZ Sauvignon Blanc genaamd Little Kiwi ^O^
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 17:03:26 #231
8781 crew  Frutsel
pi_221146467
quote:
Code rood voor hitte
Vanaf komende nacht geldt code rood vanwege de extreme hitte. Het is de eerste keer dat het KNMI code rood afgeeft om te waarschuwen voor hitte sinds het weerinstituut in 2010 met kleurcodes begon.
De waarschuwing geldt voor alle provincies, behalve Zeeland, Drenthe, Groningen en Friesland. Daar blijft code oranje van kracht. In het Waddengebied geldt code geel. Code rood geldt tot zeker zaterdag 0.00 uur.

"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte", meldt het KNMI. De temperatuur kan lokaal oplopen tot 40 graden.

"Iedereen kan hierdoor gezondheidsklachten krijgen, zoals uitdroging, oververhitting en hitteberoerte. De hittekracht komt daarbij in de middag uit op 9 tot 10. Het Nationaal Hitteplan van het RIVM is hiervoor van kracht, tot ten minste zaterdag."

Code rood is het weeralarm voor een gevaarlijke weersituatie. Daarom is het belangrijk om in de schaduw te blijven, geen zware lichamelijke activiteiten te doen en genoeg water te drinken, waarschuwt het weerinstituut.

Code rood heeft maatschappelijke impact
Het besluit is genomen na overleg van het weerimpactteam (WIT), zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Dat is een overleg tussen onder meer het KNMI, Rijkswaterstaat, ProRail en veiligheidsregio's. Al die partijen zijn betrokken vanwege de maatschappelijke impact van code rood.

Er worden nu allerlei protocollen toegepast in verschillende sectoren, zegt de woordvoerder. Een voorbeeld is de inzet van het tropenrooster in het onderwijs.

Wat code rood momenteel precies inhoudt, is nog niet duidelijk. Een woordvoerder van het KNMI was nog niet bereikbaar voor uitleg. Eerder liet het KNMI weten dat het kan gaan om maatregelen als het sluiten van de kinderopvang.

Donderdagmiddag kwam de temperatuur in De Bilt boven de 30 graden uit, waarmee er officieel sprake is van een landelijke hittegolf. Daarvoor moet het vijf dagen warmer dan 25 graden zijn, waarvan drie dagen warmer dan 30 graden.

De huidige hittegolf duurt inmiddels acht dagen en komt daarmee op gelijke hoogte met de hittegolven van juni 1936 en 1976. Met de huidige prognose verwacht Weeronline de langste hittegolf in juni ooit. Het einde van de hittegolf is voorlopig namelijk nog niet in zicht. Mogelijk wordt vrijdag ook de warmste dag ooit gemeten in De Bilt.
pi_221146471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Morgen gaan we er allemaal aan.

Weet iemand hoe de onweerkansen zijn dit weekend? Is het al zeker dat het helemaal los gaat?
Stel je niet zo aan. Het noorden krijgt een temperatuur van waar we hier in het zuiden niet meer van schrikken.

Sowieso totaal niet eens het belangrijkste, of het nu 34, 35, 36 of 37 graden wordt uiteindelijk. Het belangrijkste verschil dat er vannacht in het noorden nog ruimte voor afkoeling is, terwijl in het zuiden - zeker in de dorpen zelf - de temperatuur niet onder de 25 graden komt. De gemiddelde temperatuur is zoveel hoger in de zuidelijke helft, dat is echt van een totaal andere orde dan in de noordelijke helft.

Verder wel: opbokken met die hitte :(
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:06:24 #233
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221146485
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Pak tegenwoordig vaak een 2,5% biertje zonder alcohol is je wel echt het bittertje.
Ja, het is wel een typisch smaakje, alcoholvrij, maar ik hou er wel van.
Ik heb nu Krombacher Herb 0.0 wat ook nog suikervrij is. Dat bevalt me ook wel goed eigenlijk...maw, goed voor de dorst :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:06:24 #234
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146486
twitter


twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221146487
Absurd hoge temperaturen, en toch is er een NO wind. Hoe kan dit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 17:08:17 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221146502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Stel je niet zo aan.
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 17:08:29 #237
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146505
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:06 schreef Alpha0 het volgende:
Absurd hoge temperaturen, en toch is er een NO wind. Hoe kan dit?
Er is geen verkoelende zeewind
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:06 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ja, het is wel een typisch smaakje, alcoholvrij, maar ik hou er wel van.
Ik heb nu Krombacher Herb 0.0 wat ook nog suikervrij is. Dat bevalt me ook wel goed eigenlijk...maw, goed voor de dorst :P
Zijn zelden echt alcoholvrij er mag sowieso 0.5% inzitten en alsnog als alcoholvrij verkocht te worden.
blablablabla
pi_221146555
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Noordelijke gebieden halen net een zomerse waarde. Dat is wel Code Oranje-waardig hoor :P
w/ w/ w/ Hup Holland w/ w/ w/
blablablabla
pi_221146559
Zowel Harmonie als ICON D2 geven voor hier 41 graden aan morgen ;(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 17:15:40 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221146569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:06 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]

[ x ]
Perfect barbecueweer!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221146570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn zelden echt alcoholvrij er mag sowieso 0.5% inzitten en alsnog als alcoholvrij verkocht te worden.
In Nederland niet, dan moet er minder dan 0.1% in zitten.
pi_221146580
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In Nederland niet, dan moet er minder dan 0.1% in zitten.
Is dat alleen met bier dan want ik heb alcoholvrije wijn staan (staat op het etiket) met 0,5%
blablablabla
pi_221146581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Er is geen verkoelende zeewind
Die was er vannacht ook al niet, in Ukkel bleef het reeds 24 graden en dat zal vannacht nog wel wat erger zijn.
Inb4 wie gaat er dan ook in Ukkel wonen :|W
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:19:47 #245
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zowel Harmonie als ICON D2 geven voor hier 41 graden aan morgen ;(
Hier ook
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:20:03 #246
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221146588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:14 schreef DefKu het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat je dit wel voorbereid zou hebben :') :')
Nee waarom? Dit komt een paar keer per jaar voor. Kosten-baten: niet economisch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:20:26 #247
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221146591
Nou, ik heb mooi een Franziskaner opengetrokken.

Je moet goed drinken met dit weer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221146594
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Is dat alleen met bier dan want ik heb alcoholvrije wijn staan (staat op het etiket) met 0,5%
Bijzonder, het lijkt inderdaad alleen voor bier te tellen.
Nog een reden dat het lijkt dat het vooral een anti bierlobby lijkt te zijn en wijn overal tussendoor glipt. Net zoals met accijnzen. Maar goed dat is een andere discussie :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:22:41 #249
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_221146596
Hopelijk dik onweer zaterdag 8-)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_221146598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:')
Ja kijk. Ik ben natuurlijk een überaansteller met warm weer. Feit. Ik word er melodramatisch van.

Natuurlijk overdrijf ik ook wel een beetje hier, want eigenlijk pendel ik vanuit het koele huis, naar het zwembad in de tuin en weer terug naar de koelte. Dus echt last van de warmte heb ik op zulke extreme dagen helemaal niet :P
Ik vind het alleen zwaar kut dat ik niet naar buiten kan, want ik weet de gevolgen daarvan bij mezelf ;( :P

Maar hij komt al dagen met dingen als paniek, nu gaat hij morgen kapot etc, terwijl hij vooralsnog ligt te chillen bij 25 graden met nachten van 16.

Een kerel als @THEFXR, die gaat kapot. Die heeft vandaag 36 graden op z'n kop, vannacht koelt het niet onder de 25 af en morgen krijgt hij nog 40 op z'n harses. Dát is kapot gaan als je de warmte niet kwijt kunt.
pi_221146616
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Bijzonder, het lijkt inderdaad alleen voor bier te tellen.
Nog een reden dat het lijkt dat het vooral een anti bierlobby lijkt te zijn en wijn overal tussendoor glipt. Net zoals met accijnzen. Maar goed dat is een andere discussie :+
Ja heel bijzonder. En zolang het in het Duits op het etiket staat mag je het ook als zodanig verkopen.


Al valt het dan officieel weer onder alcoholarm bier en mag het niet aan minderjarigen verkocht worden.
blablablabla
pi_221146624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja heel bijzonder. En zolang het in het Duits op het etiket staat mag je het ook als zodanig verkopen.
[ afbeelding ]

Al valt het dan officieel weer onder alcoholarm bier en mag het niet aan minderjarigen verkocht worden.
Precies bij bier heb je het verschil tussen alcoholvrij en arm.
Nouja beide zou geen probleem moeten zijn want als je een iets te rijpe banaan eet krijg je meer binnen.
Dus proost B:)B
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:30:28 #253
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221146634
In 2019 was er geen code rood
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_221146646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
In 2019 was er geen code rood
In de zomer van 2019 waren er ook nog niet zoveel corona-gevaccineerden.
pi_221146649
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Precies bij bier heb je het verschil tussen alcoholvrij en arm.
Nouja beide zou geen probleem moeten zijn want als je een iets te rijpe banaan eet krijg je meer binnen.
Dus proost B:)B
Thanks!
Beste is een dikke joint met dit weer, voetjes in een badje met op de achtergrond wat Eek a Mouse dan waan je je op een tropisch eiland B-) :7
blablablabla
pi_221146651
Harmonie model geeft morgen vanaf 2 uur al minder warm. Rond 1 uur is het het warmst hier in Rotterdam. Vanuit Zee wordt het dan "koeler"
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:33:07 #257
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221146655
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In de zomer van 2019 waren er ook nog niet zoveel corona-gevaccineerden.
Klopt ook, 0 namelijk.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_221146660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Klopt ook, 0 namelijk.
Ik zie een verband.
pi_221146661
‘Ga alleen naar buiten als het echt nodig is’

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-nodig-is~ad2bac58/




Een situatieschets. @RamboDirk
pi_221146665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Harmonie model geeft morgen vanaf 2 uur al minder warm. Rond 1 uur is het het warmst hier in Rotterdam. Vanuit Zee wordt het dan "koeler"
Harmonie komt ook als een van de weinige modellen met buien. De meeste kans daarop is voor zaterdag weggelegd.
pi_221146691
Het KNMI adviseerde in eerste instantie om alleen naar buiten te gaan als dat echt nodig is, maar trok dat advies al snel weer in, omdat ook huizen erg warm kunnen zijn. Het advies is nu: zoek verkoeling!

Echte experts dit
pi_221146717
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Harmonie komt ook als een van de weinige modellen met buien. De meeste kans daarop is voor zaterdag weggelegd.
Nos zei het net ook om 5 uur kans op een bui
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:42:14 #263
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221146718
Hoe laat persconferentie? Jetten en Van Dissel? Gaan we wel of niet vaccineren?

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221146720
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:39 schreef lbosse het volgende:
Het KNMI adviseerde in eerste instantie om alleen naar buiten te gaan als dat echt nodig is, maar trok dat advies al snel weer in, omdat ook huizen erg warm kunnen zijn. Het advies is nu: zoek verkoeling!

Echte experts dit
Ga wel in de badkamer zitten 😅😅😅
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:43:43 #265
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221146724
Bekijk deze YouTube-video

Dit gaat er morgen gebeuren .

@BNW @Wappie
RED ONS HENNIEGOD
pi_221146725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:42 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Nos zei het net ook om 5 uur kans op een bui
Gebaseerd op welk model? :P
De NOS is namelijk geen weermodel.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 17:44:41 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146729
Er staat voor morgen wel bewolking op de planning, lekker heel de dag broeien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146735
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef LTVDK het volgende:
Er staat voor morgen wel bewolking op de planning, lekker heel de dag broeien
Grijze treurnis ohne ende.
pi_221146740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gebaseerd op welk model? :P
De NOS is namelijk geen weermodel.
Geen idee. Maar ik hoorde het diegene zeggen. Morgen kans op een bui
pi_221146752
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat is wel een dingetje. Gister vergeten bier en wijn te halen.
Wel 2 dozen ijsjes in de vriezer :9
Die waren mijn buren rond een uur of 11 aan het uitdelen aan de stratenmakers.
pi_221146759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:46 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Geen idee. Maar ik hoorde het diegene zeggen. Morgen kans op een bui
Zou zo maar kunnen. We gaan het zien :)
pi_221146768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die waren mijn buren rond een uur of 11 aan het uitdelen aan de stratenmakers.
Dat zijn de echte eindbazen _O_ .
Wij maar janken vanaf ons laptopje of telefoon dat het heet is. :O
blablablabla
pi_221146774
quote:
18s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:45 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende.
Ja ho maar weer. Oktober tot maart is erg zat.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221146775
Ik heb steeds het idee dat morgen het laatste is, maar is helemaal niet zo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221146780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die waren mijn buren rond een uur of 11 aan het uitdelen aan de stratenmakers.
Heel lief. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 17:54:13 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221146787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb steeds het idee dat morgen het laatste is, maar is helemaal niet zo.
Nee zaterdag nog een vreselijk broeierige dag met hopelijk 's avonds wat verkoeling
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221146788
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja ho maar weer. Oktober tot maart is erg zat.
Morgen begint de herfst. Geniet nog maar ff van het zonnetje.
pi_221146794
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Morgen begint de herfst. Geniet nog maar ff van het zonnetje.
Geen moeite met de herfst, wel met het gezeur. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221146801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat er gaat gebeuren en dat is mijn probleem met dit soort kneuterige maatregelen is een kutsmoes voor bedrijven en overheden om flink te gaan afschalen, Dus de NS gaat minder treinen laten rijden, scholen gaan (alweer) dicht, winkels gaan eerder dicht en de zwembaden en pretparken enz blijven ook dicht. Het is een verkapte snipperdag voor een groep mensen die toch al louter lamstralen.

Ondertussen gaan de werkzaamheden op de A12 gewoon door in de volle zon met asfalt waar je letterlijk een eitje op kan bakken.

Waarschuwen is prima maar het moet in Nederland altijd uitgebuit worden, zelfde met 5cm snil. Gelijk het hele land plat.
In Frankrijk rijden ook veel treinen niet: https://www.franceinfo.fr(...)u-ouigo_8079488.html
pi_221146802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geen moeite met de herfst, wel met het gezeur. :D
:D

Gelukkig is mijn 'mood' dan weer positief :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:58:25 #281
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221146813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:32 schreef Maver24 het volgende:
Harmonie model geeft morgen vanaf 2 uur al minder warm. Rond 1 uur is het het warmst hier in Rotterdam. Vanuit Zee wordt het dan "koeler"
Viel mij ook op ja. Vanaf westen koelt het redelijk snel af. Maar dan hebben we het wel over 31 graden in de avond rond 21:00 (binnen drie uur tijd komend vanaf 39).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221146847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:58 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Viel mij ook op ja. Vanaf westen koelt het redelijk snel af. Maar dan hebben we het wel over 31 graden in de avond rond 21:00 (binnen drie uur tijd komend vanaf 39).
Bizarre uitspraak. :D
Maar je hebt wel gelijk.
pi_221146889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:03 schreef Haags het volgende:
School van mijn dochter stuurde gister bericht dat de lessen gewoon doorgaan. Hebben sinds kort een nieuw hyper modern gebouw met alles erop en eraan dus geen probleem met hitte in principe. Maar vraag me toch af wat ze gaan doen met code rood.
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:10:05 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221146905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Idem voor Perrin junior.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221146916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Hier gaat de school van mijn zoontje (met airco) vooralsnog gewoon door. De andere school - zonder airco - ook. Maar goed, daar laten ze de kinderen ook gewoon met 33 graden in de volle zon rondrennen, terwijl dat volgens hun eigen hitteprotocol toch echt niet zou gebeuren.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:12:13 #286
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221146917
Heb maar even een trui aangetrokken, het werd best fris onder de airco.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:23 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221146926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Heb maar even een trui aangetrokken, het werd best fris onder de airco.
First world problems.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:13:49 #288
42184 crew  DaMart
pi_221146930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Hier ook. Met code oranje was het met dezelfde weersverwachting blijkbaar wel verantwoord voor de kinderen om naar school te gaan :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_221146938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef DaMart het volgende:

[..]
Hier ook. Met code oranje was het met dezelfde weersverwachting blijkbaar wel verantwoord voor de kinderen om naar school te gaan :').
Ik vind het besluit ook enigszins vreemd. Maar ik begrijp dat het nu vanuit de scholen stichting is die het min of meer eist.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:16:00 #290
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221146941
Code rood vanaf middernacht vind ik wel bijzonder, lijkt me niet dat de omstandigheden 's Nachts al zo zorgelijk zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221146943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Heb maar even een trui aangetrokken, het werd best fris onder de airco.
Ik heb ook maar de kachel aangestoken om wat tegenwicht aan die airco te bieden.
pi_221146974
Nou als alle collega's met de kleine kinderen thuiszitten morgen DAN DOE IK OOK NIKS
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:19:46 #293
42184 crew  DaMart
pi_221146984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik vind het besluit ook enigszins vreemd. Maar ik begrijp dat het nu vanuit de scholen stichting is die het min of meer eist.
Ik snap het besluit en ik vind het terecht met het binnenklimaat in het gebouw, maar vind het vooral bijzonder dat ze dit niet eerder bedacht hebben.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:20:32 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221146999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
Code rood vanaf middernacht vind ik wel bijzonder, lijkt me niet dat de omstandigheden 's Nachts al zo zorgelijk zijn.
Nacht van donderdag op vrijdag wordt waarschijnlijk warmste ooit in Nederland
Het KNMI verwacht dat de nacht van donderdag op vrijdag de warmste nacht wordt die ooit is gemeten in Nederland. Het weerinstituut gaat ervan uit dat de temperatuur in De Bilt die nacht niet onder de 24 graden zal zakken.
pi_221147038
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
Code rood vanaf middernacht vind ik wel bijzonder, lijkt me niet dat de omstandigheden 's Nachts al zo zorgelijk zijn.
Zuiden wel. Gaat hier tussen de bebouwing niet afkoelen onder de 26. Mogelijk nog hoger,afgelopen nacht gaven de KNMI stations hier 22 en 22.8 aan, maar dat is buitengebied. Ik zit aan de rand van de wijk en meet best ver van enige bebouwing en bestrating af in mijn tuin, maar toch heb ik 24.1 gemeten als minimum.

Als je midden in een dorp/stad zit is dat allicht nog wat hoger.

Eigenlijk is die hoge nachttemperatuur problematischer dan de piek van de dagtemperatuur. Zonder afkoeling 's nachts wordt het juist problematisch bij veel mensen thuis.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:23:03 #296
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221147045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:20 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, ik heb mooi een Franziskaner opengetrokken.

Je moet goed drinken met dit weer
Poh! Geniet'n!
pi_221147068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:07 schreef Haags het volgende:

[..]
Het bericht waarvan je wist dat ie ging komen. De school is gesloten. :')
Dat komt puur door Code Rood want in feite is en was er niets aan de hand en kon het gewoon doorgaan.
blablablabla
pi_221147082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat komt puur door Code Rood want in feite is en was er niets aan de hand en kon het gewoon doorgaan.
De meeste scholen staan er niet best voor hoor. Dat besluit is wel terecht verder. Zijn maar weinig scholen zoals die van mijn dochter met alles erop en eraan. Ik heb daar 1x mogen volleyballen een avond in de gymzaal, zelfs dat was een genot zo lekker koel. En verder is dat hele schoolplein zo'n beetje schaduwrijk ingericht en voorzien van water tap en zulks.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147089
Zittingen van rechtszaken uitgesteld, Walibi en Drievliet vrijdag dicht
blablablabla
pi_221147090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat komt puur door Code Rood want in feite is en was er niets aan de hand en kon het gewoon doorgaan.
Mja, ze moeten ook weer naar huis reizen en niet iedereen heeft een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')