abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:29:49 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147093


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147097
School? Dicht
Rechtbank? Dicht
Drievliet? Ook dicht
ALLES DICHT w/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:30:48 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147098
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @INViCTuS
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:31:34 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147099
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:31:43 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221147101
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:35 schreef Elan het volgende: [ afbeelding ] Is dat paarse gebiedje een glitch in de matrix of is het echt zon heet daar?
Glitch in the matrix.
https://www.hetweeractueel.nl/weer/hupsel/actueel/

Zit zelf in dat gebied.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:32:26 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik dacht waar is het topic. Het is de bedoeling om een nieuw deel te openen @:INViCTuS
Gun hem dan ook even wat tijd :') Die kaap van jou was minder dan een minuut
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:33:13 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147117
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gun hem dan ook even wat tijd :') Die kaap van jou was minder dan een minuut
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147122
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:

[..]
De meeste scholen staan er niet best voor hoor. Dat besluit is wel terecht verder. Zijn maar weinig scholen zoals die van mijn dochter met alles erop en eraan. Ik heb daar 1x mogen volleyballen een avond in de gymzaal, zelfs dat was een genot zo lekker koel. En verder is dat hele schoolplein zo'n beetje schaduwrijk ingericht en voorzien van water tap en zulks.
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
blablablabla
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:51 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221147138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.

Code rood:

Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221147150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Eigenlijk zou ze de maatregel moeten nemen voor scholen die geen airco hebben.

Code rood:

Alle scholen dicht uitgezonderd nieuwbouw scholen met airco.
Scholen hebben daar toch sowieso autonomie over of lessen wel/niet doorgaan? Tenminste dat begreep ik met die snil, sommige juffen en meesters reden gewoon en anderen durfden niet dan viel de lesdag uit.
blablablabla
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 18:36:31 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Oh, hiervoor oprecht mijn excuses. dacht dat die al tijdje dicht was.
En een minder debiele TT :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh nee dat zonder meer. Van de week nog een topic over gepost in NWS.
Maar als je dan toch moderne klimaatregulatie hebt zou je toch denken dat school gewoon door kan gaan :o .
Naar school brengen zal ook niet echt een probleem zijn gok ik, meer het ophalen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
mijn dochter met alles erop en eraan.
:9
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:36:56 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147155
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Wat is de geschatte LV?
pi_221147176
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
pi_221147189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
pindazakje
pi_221147191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
In Gouda mogen ouderen morgen gratis naar de bios. Misschien kun je ze joinen en lekker samen Sound of Music kijken.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:42:11 #18
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
pi_221147213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Het advies is om morgen verkoeling te zoeken. Graag, want het is nu 32 graden binnen en dat zal morgen ongetwijfeld verder oplopen. Maar waar dan als ze alles gaan lopen sluiten? De bieb hier heeft blijkbaar geen airco want die openingstijden zijn ook aangepast. Moet ik dan een stoeltje meenemen naar de supermarkt en daar bij het brood gaan zitten of zo?
Naar het park/bos
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:14 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Wat is de geschatte LV?
Dat weet ik niet ;( Geen idee waar ik dat kan vinden.

Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:20 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221147224
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:49:47 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147235
Zaterdag net zo heet
pi_221147245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Morgen is gewoon een werkdag hoor, wat dacht je van op kantoor zitten met airco.
Thuiswerkgenot. Behalve in dit soort situaties dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:45 schreef lbosse het volgende:

[..]
Naar het park/bos
Scheelt iets, maar 35 graden in het bos is ook niet het ideaalbeeld.

Ik denk er nog even over na. In het ergste geval blijf ik gewoon de hele dag onder een lauwe douche staan.
pi_221147251
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat weet ik niet ;( Geen idee waar ik dat kan vinden.

Bij weeralarm staat ook alleen hoge luchtvochtigheid:
"De combinatie van hoge temperaturen en luchtvochtigheid zorgt voor een onaangename, benauwde hitte."


  donderdag 25 juni 2026 @ 18:53:34 #25
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147252
Oow, ik had nieuwe moeten openen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:54:41 #26
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Ga morgen mooi boodschappen doen en tanken in Emmerich. Paar uurtjes koele supermarkt
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:57:13 #27
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221147266
Ik kijk er niet naar uit -O-
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_221147295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk er niet naar uit -O-
Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik morgen mijn werk laptop open.
Waarschijnlijk het vooruitzicht op het verplaatsen van een paar honderd examens.
Gewoon dicht laten dus.
pi_221147300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Gemeentes zijn dicht en die hebben airco.
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:03:42 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147314
quote:
ooh in oosten wel lekker droog. Wie weet toch recordje!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 19:06:04 #31
284411 crew  heywoodu
pi_221147336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef de middelvinger aan Rijkswaterstaat en ga gewoon vrolijk naar Rotterdam voor aircogenot.
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten :P
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:08:08 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147354
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als ik een auto had en bij kantoor kon parkeren zou ik daar wellicht ook wel zijn gaan zitten :P
Zou gewoon lekker in de auto met airco blijven zitten en doorrijden naar noord Friesland
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221147360
We gaan er allemaal aan morgen :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:13:44 #34
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147403
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:13:58 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147406
Staat nu wel meer wind
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:32:28 #36
184769 crew  Deisyy
pi_221147571
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:35:16 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221147608
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

[ afbeelding ]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
pi_221147610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Buienradar het weer op zijn heupen heeft :o

[ afbeelding ]
Duidelijk een bug.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:00 #39
862 Arcee
Look closer
pi_221147623
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Maar als de code rood er oa is vanwege de hoge luchtvochtigheid morgen. Dan gaan we toch nooit de 40 graden kunnen halen want met hoge luchtvochtigheid kost het toch veel meer energie om de temperatuur hoger te krijgen?
Inderdaad, ik begrijp niet hoe weersites tot 38 graden komen in De Bilt morgen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:33 #40
184769 crew  Deisyy
pi_221147629
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb medelijden met Jan Klaasen
Met zijn trompet :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:37:54 #41
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_221147632
Heerlijk hier nu in het noorden, lekker briesje! 8-)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:23 #42
184769 crew  Deisyy
pi_221147633
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Duidelijk een bug.
Ik schrok toch even, maar toen ik de datum opklapte zag ik de lagere temperaturen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:40:31 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147651
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:03 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
Er begint opeens bewolking op te doemen hier in het zuiden :o
Geef maar door
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:42:13 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221147672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Geef maar door
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
pi_221147703
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:46:10 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147707
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zo'n deken waardoor de warmte niet weg kan, ideaal.
Tot zonsondergang
pi_221147711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:46 schreef kilon het volgende:
Mijn situatie is ook opgelost. Blijkbaar waren mijn ouders niet op vakantie (ik zou zweren van wel maar ok), dus ik ga naar hen toe in West-Friesland. Veel beter weer daar. Dan zie ik maandag wel wat de schade thuis is geworden (qua temperatuur, maar misschien ook door de onweer. Spannond)
Altijd handig ja :D
pi_221147716
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit. *O*
pi_221147727
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:47 schreef S_E het volgende:
Er staat hier gewoon een frisse bries. Alles al open gezet en de temperatuur binnen gaat snel naar beneden. Niet verwacht dit. *O*
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Zonder wrijving geen glans
pi_221147737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Vannacht lekker alles open laten. In elk geval fris nachtje om te slapen. Dat vind ik al dikke prima!
pi_221147743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Mwah, daar zal het dan vannacht ook niet heel warm zijn (en vandaag dus ook niet loeiheet verwacht ik). Kun je als je goed doorlucht (met wat wind of een berg fans) best nog wat afkoelen hoor. Moet je wel meer dan één raam openzetten uiteraard.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 19:57:50 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221147790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Gewoon niks dicht doen dan :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:00:45 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Het werk is gecanceld
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:00:47 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221147817
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/

Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
pi_221147828
Hier ook heerlijk buiten _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:06:42 #57
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_221147874
Morgen een bruiloft van mijn schoonzus, blij dat ik zelf in oktober ben getrouwd
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:06:55 #58
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221147876
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:00 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DZ9_sBQMb7y/

Iemand al een pannenkoek of eitje geprobeerd te bakken?
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:07:13 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hier ook heerlijk buiten _O_
Heerlijk is niet direct het eerste woord wat mij te binnen schiet (eerder iets als %~#@*& :( :{w :r ), maar er stond vandaag een redelijk briesje, wat het iets minder %~#@*& :( :{w :r maakte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147882
Kabinet Jetten 1: zoek verkoeling op. @RamboDirk

twitter
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:08:42 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:06 schreef beantherio het volgende:

[..]
Mijn dakraam leent zich daar qua vorm niet zo voor maar zou wel de temperatuur ervoor hebben.
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:09:52 #62
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221147904
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mijn zolder (=slaapkamer) is zo heet dat er bijna spontaan kernfusie onstaat.
Tijd om naar de kelder te verkassen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:11:28 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Tijd om naar de kelder te verkassen.
Heb ik niet :'(

Bovenwoning.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147923
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:13:40 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel blij. Mijn slaapkamer is beneden en niet boven waar de woonkamer zit. Beneden scheelt het zeker wel in temp maar nog altijd warm maar zeker niet die 30 van boven
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:16:15 #66
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221147955
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:19:13 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Dat zijn perfecte temperatuur, zo tussen grofweg 20 en 25 _O_

Aangenaam warm, waarbij je ook nog eens vanalles kunt doen zonder je loom te voelen, en je 's nachts ook lekker kunt slapen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221148056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:38:48 #69
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_221148228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Nope, maar op vrijdag kun je op veel overheidskantoren een kanon afschieten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_221148364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:')

Alsof elke ambtenaar het zo breed heeft.
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:56:30 #71
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148440
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:57:40 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148451
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 20:57:49 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Op bezoek bij @SpeedyGJ *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:48 schreef Haags het volgende:

[..]
Moet je eens opletten als je alles weer dicht doet straks. Dan zit je gewoon weer op die hoge temperatuur.
Daarom alles open laten. Duh!
pindazakje
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:01:11 #75
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221148477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op bezoek bij @:SpeedyGJ *O*
Het is em net niet -O- liever had ik signalen ergens in Flevoland willen zien en dan door naar het noorden, dit komt echt veel te laat op gang.
Dus er is nog wel wat werk aan de winkel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:03:38 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Het is em net niet -O- liever had ik signalen ergens in Flevoland willen zien en dan door naar het noorden, dit komt echt veel te laat op gang.
Dus er is nog wel wat werk aan de winkel.
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:04:56 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen :@
Wel goede ingrediënten zaterdag
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 21:06:39 #78
284411 crew  heywoodu
pi_221148517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja dan ga ik ook niet jagen, dan moet ik in de auto slapen :@
Nou, dán ga ik ook niet hoor :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:12:04 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148554
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:04 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wel goede ingrediënten zaterdag
Ja dan moet ik barbecuen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:12:14 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148555
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou, dán ga ik ook niet hoor :{
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148556
Ik las dit:

https://www.telegraaf.nl/(...)ekken/157646954.html

Die koelruimtes zou mijns inziens iedere stad moeten doen.
Genoeg mensen die geen verkoeling in huis kunnen creeren en dan is zoiets wel fijn denk ik.
Mijn gemeente heeft het in iedergeval niet.
pi_221148565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend volgt een periode met veel aangenamer zomerweer: dagelijks temperaturen tussen 22 en 26 graden, geregeld zon en soms een bui.
Mooi - kan deze onnozele hysterie over keertje 38 graden ook weer stoppen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221148590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dan doe je echt iets fout, als je ergens slapend rijk kunt worden dan is het wel bij de overheid.
Betalen zo ver ik weet best prima ja. Maar dat wil niet zeggen dat iedere ambetnaar maar zoveel financiële ruimte heeft.

Het bedrijfsleven betaald ook meer dan prima. Net als veel semi-overheidsorganen.
En ook overal heb je minder goed betaalde banen.
pi_221148597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Ik vrees dat dat hier ongeveer de minimumtemperatuur gaat zijn in het dorp zelf :P
pi_221148635
Meerdere ongevallen op het water: zwemmer overleden na aanvaring in Limburg, jongen (13) verdronken in Utrecht

https://www.ad.nl/binnenl(...)in-utrecht~a0d5240e/

Ze vallen nu bij bosjes. @RamboDirk
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:24:26 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221148639
Drie mensen vandaag verdronken in Nederland
pi_221148702
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Slaapkamer beneden en woonkamer boven?
Jazeker, massionette woning
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:31:56 #88
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148721
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:19 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik vrees dat dat hier ongeveer de minimumtemperatuur gaat zijn in het dorp zelf :P
In steden en bij bebouwing sowieso.

Aan mijn woonkamer kant een groot grasveld/speelveld en zooi populieren. Koelt iets meer af

Mijn slaapkamer is warmer, dus ga denk ik op matras in woonkamer pitten. Voetbal mis maar
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:35:11 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221148737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk ook dat elke ambtenaar die daar werkt thuis wel een dikke airco unit hebben. Die hoeven zich nergens druk om te maken.
Niet alle ambtenaren...ik heb geen airco :)
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:08 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148753
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu! :D Ophoeren met die hitte!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:19 #91
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221148756
Frankrijk reeds terreur buien
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:47 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:30 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Jazeker, massionette woning
Ik heb ook 6 jaar in een maisonnette gewoond en die had de woonkamer beneden en de slaapkamers boven :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:53 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221148760
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu! :D Ophoeren met die hitte!!!!
Lekker je huis verder opwarmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221148761
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef Starhopper het volgende:
Net als tegenelkaar open gezet. Waait lekker door nu! :D Ophoeren met die hitte!!!!
Nee
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:39:45 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221148774
Onder de 30 buiten nu *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221148793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
* Geschiedkundige gaat de trampoline extra stevig vastmaken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:45:45 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221148817
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Nee
Wat nee? Laat mij genieten van een beetje koelte ;( ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:45:49 #98
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221148820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
Binnen nu 25.5. eigenlijk al te warm. Hopelijk kan vannacht even de deur open.
Nahh... 26.8 hier nu bij ons. Nog steeds warmer dan bij jou.
Ramen open nu, plafond ventilatoren aan. Niks aan t handje :)
pi_221148851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
Frankrijk reeds terreur buien
[ x ]
Als dit zaterdagmiddag komt, tilt ik mn woning 45 graden zodat t mooi naar binnen kan gieten.
pi_221148853
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')