Het is buiten 26 en eerder ook al minder warm dan binnen. Weet heus wel wanneer het open moet. het is nog steeds 30.5quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Lekker! Slokken goed water deze dagen die moestuinen ja..quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.
Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst.
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Bijna 23:00 uur en nog steeds ruim 28 graden
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannachtquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Bijna 23 hierquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komen
Bepaald niet, neequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Zou zeggen blijf nog ff waar je zit ,, daar zit je 100% beterquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
40 lijkt mogelijk her en der ...pffffquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht geen records morgen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel graden we her en der gaan halen.
Er staat een heel klein beetje wind.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het voelt nu beter dan gisteren op dit tijdstip. Temperatuur is niet veel anders, maar lijkt meer wind te staan. Of zijn dauwpunten lager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |