Vandaag en vannacht en morgen kun je beter juist alles dichtlaten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Binnen nog steeds 30.5 alles staat al uren open
Als de boel blijkbaar al uren openstaat vind ik het bijzonder dat het niet 35 graden is bij hemquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het buiten 33 graden is, wat denk je dan dat luchten precies doet?
Zondag verkoeling!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ochtend en avond ECMWF run
's Winters heeft hij het raam open voor frisse lucht. Vervolgens wel klagen over de gasprijzenquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koop dan horrenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen
Die heb ik maar aan een kantquote:
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ochtend en avond ECMWF run
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die heb ik maar aan een kantWant de andere kant heb ik eigk nooit. Behalve nu dan want het moet doorwaaien
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier blijft het voorlopig nog 25+. Zie ook best wat leden voor hogere temperaturen richting het eind van de pluim gaan..
Ja toch maar ff fiksen voor volgende hittegolfquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zo duur is een hor toch niet. Kunt er dan toch ook gewoon zo'n basic ding ophangen met wat magneetjes oid. Gewoon aanschaffen, dit gaan we vaker krijgen
Die had het over sneeuwstorm vanmiddagquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Die houden niet van tocht, dus dat valt wel mee. Bovendien geen licht aan. Ik ben al van 28,5 naar 26,5 gezakt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Starhopper het volgende:
Nadeel van alles open is wel vliegen en muggen binnen
Heeft hij dat nog niet gedaan? Valt tegenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zal Marc Putto vast aankondigen dat er al een nieuwe hittegolf des doods aankomt.
Fijn dat je even een uitvalsbasis in de koelte hebt gevonden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef kilon het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders om West Friesland en er is een heerlijk windje en 21 graden. Ik kan je vertellen, dat voelt als een orgasme na een week 24/7 in de hitte.
Moeielijk voor te stellen dat het hier morgen ook 36 graden zou worden, maar eenmalig is het een stuk minder erg.
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tering, ik kwam net voor het eerst buiten sinds 10.30 uur vanochtend ofzo
Nog bloedheet, meet nog ~30 graden nu.
Wel even snel een bakje tomaten geplukt![]()
Warme tomaten
Het is buiten 26 en eerder ook al minder warm dan binnen. Weet heus wel wanneer het open moet. het is nog steeds 30.5quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker! Slokken goed water deze dagen die moestuinen ja..quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vond het al wel lekkerder buiten met iets van een windje.
Ook de moestuin flink gewaterd en wat sla, doperwtjes en broccoli geoogst.
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Bijna 23:00 uur en nog steeds ruim 28 graden
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannachtquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou graag wat verkoeling jouw kant op sturen, maar weet niet of het veel zoden aan de dijk zet met die 26,5 hier.
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
Bijna 23 hierquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dauwpunt is ook gewoon belachelijk hoog momenteel.
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren heb ik ook heel Marokko gekeken omdat ik niet in slaap kon komen
Bepaald niet, neequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Zou zeggen blijf nog ff waar je zit ,, daar zit je 100% beterquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuidelijkste puntje van Italie, Calabrie, is het heerlijk weer. 29 graden overdag met een verkoelend zeewindje. Is het in NL ook lekker weer 😂?
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, binnen is het ook nog 29 dus heb alles voor het idee maar open gegooid. Echt veel koeler gaat het toch niet meer worden vannacht
40 lijkt mogelijk her en der ...pffffquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef Arcee het volgende:
Ik verwacht geen records morgen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel graden we her en der gaan halen.
Er staat een heel klein beetje wind.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het voelt nu beter dan gisteren op dit tijdstip. Temperatuur is niet veel anders, maar lijkt meer wind te staan. Of zijn dauwpunten lager?
Qua temperatuur maakt het weinig uit ja, maar dat 'frisse' briesje maakt het wel net wat draaglijkerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner.
Vond het vandaag helemaal kak.
Duitsland staat achterquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima
Lekker ff een voetenbankje met koud water erbij hoppaquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima
Over een uurtje in code oranjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Het is 00.00 uur geweest, dus we zitten officieel in de code rood
dat meen jequote:
Poh, dat kost een klap geldquote:
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja, mijn buurmeisje is ook al aan het janken
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
Overdreven gedoequote:
Het is, helaas, ook gewoon terecht. Met bijna 40 graden is het vragen om dingen die fout gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.
Je zit als organisatie ook in een erg lastige situatie natuurlijk. Je bent óf degene die overdreven reageerde óf degene die schuldig isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:54 schreef Dutch_view het volgende:
Zal misschien ook een verzekeringsding zijn. Als je toch open gaat en er gebeurd wat, kijken ze vast ook naar de organisator.
Misschien kan de organisatie nu ook ergens geld claimen, net als met de lockdowns in corona tijd. Dat was toen ook overmacht.
De reis er naartoe (en terug) hebben ze dan nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ben ooit met 37 graden naar een festival geweest, toen ging je al kapot laat staan met 40 graden![]()
En het is geen eo-jongerendag achtig feest volgens mijDus dan is de kans op mensen die out gaan wel een stuk groter.
Moet er niet aan denken om met die temperatuur een xtc pilletje te nemen zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
17 graden buiten.
Schuifpuien open om binnen af te laten koelen voordat de grote hitte komt.
Daarom verbaasde met me dat ze gisteren het nog wouden laten doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Bij mij willen niet koeler worden dan 23,5 graad, want plat dak en ik woon op de bovenste verdieping.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net.
Oh ja, die had ik bijgehouden dacht ik. Alleen was ik na de lunch dood ofzo? Er ontbreekt een vrij cruciaal stukje van de dagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Lekker met je zatte kop de boel slopen op Defqon, toegangspoorten en alles kapot trappen, man man man wat heb je toch een kansloos kutvolk.
Eindhoven loopt nu een heel uur voor op dat schema:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
Nou ja, prima als je dat doet en je hebt het lekker met zijn allen naar je zin zonder gedoe natuurlijk, maar nu de boel gaan slopen...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |