abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221150521
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima 14.gif
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 23:44:49 #152
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150523
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner. :P
Vond het vandaag helemaal kak.
Qua temperatuur maakt het weinig uit ja, maar dat 'frisse' briesje maakt het wel net wat draaglijker :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:45:16 #153
8781 crew  Frutsel
pi_221150527
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima 14.gif
Duitsland staat achter
pi_221150535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Duitsland staat achter
Lekker he?!
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:46:19 #155
8781 crew  Frutsel
pi_221150540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:46 schreef Haags het volgende:

[..]
Lekker he?!
Niet dat het wat uitmaakt maar toch... :)
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:58:13 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima 14.gif
Lekker ff een voetenbankje met koud water erbij hoppa *O* :G :R *G*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 00:03:44 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221150712
Het is 00.00 uur geweest, dus we zitten officieel in de code rood *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 00:10:55 #158
8781 crew  Frutsel
pi_221150753
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Het is 00.00 uur geweest, dus we zitten officieel in de code rood *G*
Over een uurtje in code oranje *O*
pi_221150763
Begin het koud te krijgen buiten. Tot nu toe helemaal geen plaknacht.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:19:07 #160
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221150789
Nog 30 gr buiten
pi_221150853
En over een maand allemaal met de camper naar Frankrijk omdat we zo graag met 38 graden op de camping willen genieten van het zonnetje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221150891
Net de tuin eens goed gesproeid. Rond middernacht was het nog 27 graden. Bizar eigenlijk
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:49:07 #163
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221150897
Een lekkere net geen 17 graden in Assen nu.
Scheelt ff 10 graden met Maastricht
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:52:42 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221150917
23.6 buiten *G* en in huis toch alweer halve graad gedaald _O_ ^O^
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:22 #165
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_221150965
Heel Defqon afgelast :D
Tics van je petten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:57:36 #166
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221150966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef nattermann het volgende:
Heel Defqon afgelast :D
dat meen je
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:26 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221151207
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
dat meen je
Ja, mijn buurmeisje is ook al aan het janken :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:12:09 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221151266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef nattermann het volgende:
Heel Defqon afgelast :D
Poh, dat kost een klap geld

Toch begrijp ik het wel. Verantwoordelijk voor 60.000 mensen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:14:36 #169
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221151310
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja, mijn buurmeisje is ook al aan het janken :D
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:38 #170
284411 crew  heywoodu
pi_221151343
Net even gefietst, het is hier buiten echt uitstekend nu :9
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:22 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221151389
Mooi alles open nu
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:27:15 #172
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221151485
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221151669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef nattermann het volgende:
Heel Defqon afgelast :D
Overdreven gedoe

Jezelf volproppen met rommel uit een brabants schuurtje is altijd je eigen risico
pi_221151779
Zal misschien ook een verzekeringsding zijn. Als je toch open gaat en er gebeurd wat, kijken ze vast ook naar de organisator.
Misschien kan de organisatie nu ook ergens geld claimen, net als met de lockdowns in corona tijd. Dat was toen ook overmacht.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:54:56 #175
284411 crew  heywoodu
pi_221151780
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.
Het is, helaas, ook gewoon terecht. Met bijna 40 graden is het vragen om dingen die fout gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')