Qua temperatuur maakt het weinig uit ja, maar dat 'frisse' briesje maakt het wel net wat draaglijkerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb de boel toch ook net open geknald het voelde zo intens binnen..en voel gewoon de koele lucht binnen stromen. Voelt net ff fijner.
Vond het vandaag helemaal kak.
Duitsland staat achterquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima
Lekker ff een voetenbankje met koud water erbij hoppaquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef Haags het volgende:
Zit gewoon in de tuin in alleen een zwembroek. Knal zo het tv'tje aan voor voetbal. Helemaal prima
Over een uurtje in code oranjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Het is 00.00 uur geweest, dus we zitten officieel in de code rood
dat meen jequote:
Poh, dat kost een klap geldquote:
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja, mijn buurmeisje is ook al aan het janken
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
Overdreven gedoequote:
Het is, helaas, ook gewoon terecht. Met bijna 40 graden is het vragen om dingen die fout gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zeker! maar veiligheid voor alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |