abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 01:56:56 #176
284411 crew  heywoodu
pi_221151795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:54 schreef Dutch_view het volgende:
Zal misschien ook een verzekeringsding zijn. Als je toch open gaat en er gebeurd wat, kijken ze vast ook naar de organisator.
Misschien kan de organisatie nu ook ergens geld claimen, net als met de lockdowns in corona tijd. Dat was toen ook overmacht.
Je zit als organisatie ook in een erg lastige situatie natuurlijk. Je bent óf degene die overdreven reageerde óf degene die schuldig is :P
pi_221151799
Ben ooit met 37 graden naar een festival geweest, toen ging je al kapot laat staan met 40 graden :X
En het is geen eo-jongerendag achtig feest volgens mij :P Dus dan is de kans op mensen die out gaan wel een stuk groter.
pi_221152072
Frisjes buiten
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 03:17:01 #179
284411 crew  heywoodu
pi_221152382
Het was net op de fiets in shirt en korte broek bijna een beetje fris :D

Dat was even genieten.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 04:12:52 #180
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221152424
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
De reis er naartoe (en terug) hebben ze dan nog.

Al zal dat vast bij weinigen door het hoofd gaan.

-----

Amper een druppel zweet verder, vannacht. Je beddegoed blijft zo relatief schoon, en toch zit het me niet lekker.

Momenteel is het in die ruimte nog steeds 28,5 graden.
pi_221152450
het is hier aan de kust best lekker afgekoeld?

23 graden buiten nu op de klok.

nog te heet iig, maar alles ff open hier nu :P
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 04:49:05 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221152452
Nu nog 26
pi_221152541
morning her aan de kust is het redelijk gekoeld buiten vannacht.

Alles open gezet dus alvast, maar alsnog benauwd atmosfeertje hoor.
Do what you love, love what you do!
pi_221152601
Ik heb tot dusver weinig last van echte plaknachten eigenlijk.

Heb eerdere hittegolven meegemaakt dat ik echt zwetend wakker werd en om 4 uur 's ochtends op het balkon ging zitten wanhopig op zoek naar een stukje verkoeling.

Nu relatief goed geslapen met ramen open, uurtje geleden alles tegen elkaar open gezet en het lucht al lekker door. Koud is het niet natuurlijk, maar prima te verdragen in een jurkje of korte broek/shirt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 06:24:38 #185
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152608
17 graden buiten.

Schuifpuien open om binnen af te laten koelen voordat de grote hitte komt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221152701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ben ooit met 37 graden naar een festival geweest, toen ging je al kapot laat staan met 40 graden :X
En het is geen eo-jongerendag achtig feest volgens mij :P Dus dan is de kans op mensen die out gaan wel een stuk groter.
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:18:53 #187
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221152758
In het zuiden van het land komt de temperatuur alweer aan de 25°C, na een minimum van 23°C.

En dat bij een dauwpunt van 20°C.
pi_221152794
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:

[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Moet er niet aan denken om met die temperatuur een xtc pilletje te nemen zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 07:30:49 #189
862 Arcee
Look closer
pi_221152795


Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221152797
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 06:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
17 graden buiten.

Schuifpuien open om binnen af te laten koelen voordat de grote hitte komt.
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 07:32:36 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152803
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:

[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets.
Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Daarom verbaasde met me dat ze gisteren het nog wouden laten doorgaan.
Bij dat soort festivals is toch alleen maar drugs en drank en met die hitte erbij gaat het sowieso fout.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 07:34:32 #192
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net. :D
Bij mij willen niet koeler worden dan 23,5 graad, want plat dak en ik woon op de bovenste verdieping.
Rond 8 uur de puien dicht doen voordat het opwarmt binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 07:48:08 #193
284411 crew  heywoodu
pi_221152840
Lekker met je zatte kop de boel slopen op Defqon, toegangspoorten en alles kapot trappen, man man man wat heb je toch een kansloos kutvolk.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 07:48:46 #194
284411 crew  heywoodu
pi_221152842
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Oh ja, die had ik bijgehouden dacht ik. Alleen was ik na de lunch dood ofzo? Er ontbreekt een vrij cruciaal stukje van de dag :D
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 07:50:17 #195
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152844
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Lekker met je zatte kop de boel slopen op Defqon, toegangspoorten en alles kapot trappen, man man man wat heb je toch een kansloos kutvolk.
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:51:29 #196
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221152847
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Eindhoven loopt nu een heel uur voor op dat schema:


Maastricht weet ik niet, maar daar gaat het ook hard omhoog met de temperatuur.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:57:13 #197
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
:')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 07:59:27 #198
284411 crew  heywoodu
pi_221152886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
Nou ja, prima als je dat doet en je hebt het lekker met zijn allen naar je zin zonder gedoe natuurlijk, maar nu de boel gaan slopen... :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:06:18 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221152909
Nu al 27 graden in Limburg
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:09:27 #200
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221152923
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')