Je zit als organisatie ook in een erg lastige situatie natuurlijk. Je bent óf degene die overdreven reageerde óf degene die schuldig isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:54 schreef Dutch_view het volgende:
Zal misschien ook een verzekeringsding zijn. Als je toch open gaat en er gebeurd wat, kijken ze vast ook naar de organisator.
Misschien kan de organisatie nu ook ergens geld claimen, net als met de lockdowns in corona tijd. Dat was toen ook overmacht.
De reis er naartoe (en terug) hebben ze dan nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lullig voor de mensen die de halve wereld hebben afgereisd.
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ben ooit met 37 graden naar een festival geweest, toen ging je al kapot laat staan met 40 graden![]()
En het is geen eo-jongerendag achtig feest volgens mijDus dan is de kans op mensen die out gaan wel een stuk groter.
Moet er niet aan denken om met die temperatuur een xtc pilletje te nemen zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
17 graden buiten.
Schuifpuien open om binnen af te laten koelen voordat de grote hitte komt.
Daarom verbaasde met me dat ze gisteren het nog wouden laten doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Degenen die out gaan van xtc en oververhitting mankeren al sowieso vaak iets. Of ze hebben al last van hart&bloedvaten. En/of overgewicht.
Obeesjes gaan ook vaak neer met feesjes.
Bij mij willen niet koeler worden dan 23,5 graad, want plat dak en ik woon op de bovenste verdieping.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb de boel afgekoeld van 25 gisteravond naar 22,5 nu net.
Oh ja, die had ik bijgehouden dacht ik. Alleen was ik na de lunch dood ofzo? Er ontbreekt een vrij cruciaal stukje van de dagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Lekker met je zatte kop de boel slopen op Defqon, toegangspoorten en alles kapot trappen, man man man wat heb je toch een kansloos kutvolk.
Eindhoven loopt nu een heel uur voor op dat schema:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
Nou ja, prima als je dat doet en je hebt het lekker met zijn allen naar je zin zonder gedoe natuurlijk, maar nu de boel gaan slopen...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is sowieso kansloos volk wat daar komt vanwege dat ze pilletjes nodig hebben om de hele dag te kunnen feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |