abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221143480
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221143492
Am denkt echt dat ze de ontdekker is van alle hippe dingen hè, en dan nog fout zeggen ook!

Chat heeft haar vast niet geholpen!

DBM oh die meid is zo stoer 👍

Wat ik bij Sanneke niet snap,, leg dat kind bij jullie op de kamer als het daar koeler is, zet de hele dag de airco in zijn kamertje aan..
pi_221143505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Am denkt echt dat ze de ontdekker is van alle hippe dingen hè, en dan nog fout zeggen ook!

DBM oh die meid is zo stoer 👍

Wat ik bij Sanneke niet snap,, leg dat kind bij jullie op de kamer als het daar koeler is, zet de hele dag de airco in zijn kamertje aan..
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus is het m.i. geen probleem. Waarom ze niet door kunnen luchten snap ik niet. Je kan toch deuren en ramen openzetten. Daar zal hij echt niet wakker door blijven of wakker van worden.
pi_221143507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:

Chat had haar kunnen vertellen dat de Nederlandse versie Gerda heet...
pi_221143508
Wat heeft Debbie een energie he voor waterdrop.

@DeEnigeEchteLouca wij hadden van de week ook een emotioneel gesprek voor een van de kinderen. Toen was het (gelukkig) nog <30°C, maar gevoelsmatig was het 45°C. Succes vandaag! ❤️
pi_221143525
Haar hele volgmeute bestaat uit Karens en Gerda's.

En de term drone- moeder past nog beyer dan helikoptermoeder in haar geval.
pi_221143537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus is het m.i. geen probleem. Waarom ze niet door kunnen luchten snap ik niet. Je kan toch deuren en ramen openzetten. Daar zal hij echt niet wakker door blijven of wakker van worden.
Ja maar Sanneke heeft autisme dus ja het kan niet anders dan wat zij vind…

Succes voor iedereen vandaag 🩷
pi_221143539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Chat had haar kunnen vertellen dat de Nederlandse versie Gerda heet...
Soms heb ik het gevoel dat zij dingen expres doet..
pi_221143545
Dat geneuzel over hitte vind ik sws nogal vervelend.
Ja, het is warm, zoals in grote delen van de wereld het grootste deel van het jaar. Maar Nederlanders doen na 5 dagen boven de 30 graden meteen alsof normaal functioneren niet meer mogelijk is. Echt, die normaal!!
pi_221143591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat geneuzel over hitte vind ik sws nogal vervelend.
Ja, het is warm, zoals in grote delen van de wereld het grootste deel van het jaar. Maar Nederlanders doen na 5 dagen boven de 30 graden meteen alsof normaal functioneren niet meer mogelijk is. Echt, die normaal!!
Maar echt hè! Heb het ook warm maar doe wel me dingen, wel met een zweet kop en bloedheet
Maar ik heb gisterenavond gewoon een muur geschilderd omdat het moest, ja ik kon wachten tot volgende week maar weet je ik hou niet van uitstellen,
Sommige landen heb je 6 maanden per jaar dit weer!
pi_221143596
AM en die Ijslandse muis die om 6:00 gaan paardrijden. Je ziet alleen maar kinderen en jonge meisjes/jongens die meerijden en er fietst iemand achterna om alles in de gaten te houden. Waarom moeten die twee belegen Karens (see what i did there) nou mee op zo een kinder rit. En hoe Mirjam op dat paard zit te hotseklotsen, vreselijk. AM vindt het schoolreisje nog steeds onverantwoord. Ik vind jonge kinderen in badkleding op een openbaar instagram account zetten pas onverantwoord. Maar you do you Annie.

Sanneke plaatst een foto met wederom een zeurverhaal over de warmte erbij, gelukkig duidelijk te zien op de foto dat er helemaal niets mis is met haar huid... 😖
pi_221143597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Reacties uitlokken, discussies, en kan ze daar weer op voort met weer 100 zinloze storys.

Zielig leven als je zo aan je centen moet komen en een normale baan blijkbaar niet voor je weggelegd is.
pi_221143603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt hè! Heb het ook warm maar doe wel me dingen, wel met een zweet kop en bloedheet
Maar ik heb gisterenavond gewoon een muur geschilderd omdat het moest, ja ik kon wachten tot volgende week maar weet je ik hou niet van uitstellen,
Sommige landen heb je 6 maanden per jaar dit weer!
Welja.
Gewoon goed blijven drinken, en niet in de volle zon gaan bootcampen.

AM vond het gisteren om 12 uur al onverantwoord🤣🤣🤣
pi_221143605
quote:

[..]
Soms?
pi_221143619
Maarten die AM ook een zeur vindt hahaha, zou hij al geblokkeerd zijn?
pi_221143645
MG is zeker geblokkeerd... en pikstraf want wat denkt hij wel niet....
pi_221143650
Ik vind er trouwens ook wel iets van dat AM gewoon deelt dat IJsland vriendinnetje juf is op de school van haar kinderen.

Iedereen die dat wil weet inmiddels op welke school ze zitten, en aangezien de leerkrachten daar met naam en toenaam op de site staan
( wat ik dan weer weet doordat er een kennis werkt) is 1 en 1 toch 2.

Voor iemand die een opstel bestseller schreef over de grote gevaren en bedreigingen waar een instagram grootheid mee moet dealen vind ik dit dan weer zeer bijzonder.
pi_221143661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:47 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vind er trouwens ook wel iets van dat AM gewoon deelt dat IJsland vriendinnetje juf is op de school van haar kinderen.

Iedereen die dat wil weet inmiddels op welke school ze zitten, en aangezien de leerkrachten daar met naam en toenaam op de site staan
( wat ik dan weer weet doordat er een kennis werkt) is 1 en 1 toch 2.

Voor iemand die een opstel bestseller schreef over de grote gevaren en bedreigingen waar een instagram grootheid mee moet dealen vind ik dit dan weer zeer bijzonder.
Ik haalde er niet uit dat Mirjam daar werkt, dacht meer dat ze als ouder aan het helpen zou zijn. (Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze er werkt haha)

En waarom moet AM (en de rest) zo vroeg alsnog gaan rijden? Doe het gewoon niet, laat die paarden lekker met rust.

Aanvulling: ik heb geen flauw idee op welke school de kinderen zitten, maar dat komt misschien ook omdat het me niet interesseert.
pi_221143672
Sorry hoor, maar als je kind om 8.45 uur wakker word, heb je niks te zeuren. Hier gewoon iedere ochtend om 6 uur wakker, Sanneke!
pi_221143676
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik haalde er niet uit dat Mirjam daar werkt, dacht meer dat ze als ouder aan het helpen zou zijn. (Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze er werkt haha)

En waarom moet AM (en de rest) zo vroeg alsnog gaan rijden? Doe het gewoon niet, laat die paarden lekker met rust.
Ze vertelde eerder al dat Mirjam juf is.
Ze kan zeker als ouder mee zijn, maar wanneer mensen gek genoeg zijn om AM te volgen en te bedreigen zijn ze ook gek genoeg om even op de site van de school te kijken.

Sws niet heel slim en al zeker niet erg professioneel om als leerkracht zo mee te gaan met het IG account van een ouder van school.
pi_221143677
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
pi_221143714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
wat??? echt de wereld wordt steeds gekker.. kinderen verhandeld via vinted.. hmm hmm...
pi_221143717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:
AM en die Ijslandse muis die om 6:00 gaan paardrijden. Je ziet alleen maar kinderen en jonge meisjes/jongens die meerijden en er fietst iemand achterna om alles in de gaten te houden. Waarom moeten die twee belegen Karens (see what i did there) nou mee op zo een kinder rit. En hoe Mirjam op dat paard zit te hotseklotsen, vreselijk. AM vindt het schoolreisje nog steeds onverantwoord. Ik vind jonge kinderen in badkleding op een openbaar instagram account zetten pas onverantwoord. Maar you do you Annie.

Sanneke plaatst een foto met wederom een zeurverhaal over de warmte erbij, gelukkig duidelijk te zien op de foto dat er helemaal niets mis is met haar huid... 😖
Ik heb nog eens even de filmpjes bekeken en ik moet weer lachen om jouw post. Echt spot on, die beschrijving van twee belegen klungelige Karens in een kinderles.... door de man van J. (ook even noemen)

En wie schreef over die wortels?
Het kunnen 2 dingen zijn: ooit heeft iemand AM gezegd dat een wortel oké was als snack en daar heeft ze gelijk een in beton gegoten plan / gewoonte van gemaakt. 1 of 12 wortels is haar niet verteld.
Of zij heeft de zak op de haar gebruikelijke nonchalante lompe manier van 3 meter hoogte in de zak gegooid en geeft nu haar paard 1 wortel en neemt er 11 weer mee naar huis.
pi_221143741
quote:
Wtf zijn er mensen die geloven dat er gemalen kinderen in hamburgers van de McDonald's zitten? 😂
pi_221143774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze vertelde eerder al dat Mirjam juf is.
Ze kan zeker als ouder mee zijn, maar wanneer mensen gek genoeg zijn om AM te volgen en te bedreigen zijn ze ook gek genoeg om even op de site van de school te kijken.

Sws niet heel slim en al zeker niet erg professioneel om als leerkracht zo mee te gaan met het IG account van een ouder van school.
Dat heb ik gemist/niet onthouden door mijn gefrituurde moeder brein 🙈.
pi_221143805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Haar hele volgmeute bestaat uit Karens en Gerda's.

En de term drone- moeder past nog beyer dan helikoptermoeder in haar geval.
wanneer je een helikoptervisie hebt dan kun je het goed het geheel overzien, dus dat kan ze echt niet. ik zie een watertrappelende half verzuipende AM door angst wat er wel of niet allemaal kan gebeuren die dag ! drama queen!
pi_221144083
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wtf zijn er mensen die geloven dat er gemalen kinderen in hamburgers van de McDonald's zitten? 😂
Ja, er was laatst ook zo'n momfluencer die dat beweerde, ik kom even niet meer op haar naam. Maar als je het niet geloofde was je nog niet 'wakker' volgens haar. Het is in ieder geval in conspiracy kringen een hot item.
pi_221144114
Jongens heb ik een hitteberoerte of zie ik het goed, M IN EEN ZWEMBADJE?! Dus dat betekent dat Sanneke buiten is? Of is Dion vrij…
pi_221144164
quote:

[..]
Dat weet ik wel zeker. Mijn moeder heeft een histrionische persoonlijkheidsstoornis en zegt vaak (plaats)namen en andere woorden expres verkeerd. Dat is vaak om reactie, wat voor een dan ook, uit te lokken. Want reactie is immers aandacht! Ik vermoed dat AM deze stoornis ook heeft overigens 👍🏻
pi_221144180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef miep123456 het volgende:

[..]
wanneer je een helikoptervisie hebt dan kun je het goed het geheel overzien, dus dat kan ze echt niet. ik zie een watertrappelende half verzuipende AM door angst wat er wel of niet allemaal kan gebeuren die dag ! drama queen!
Am is een helikoptermoeder als het haar uitkomt, als ze weg moet, of een reclame moet schieten of weer eens op vakantie gaat laat ze alles los! Ze doet alleen zo dom als feestjes en uitjes van school omdat ze het weer op haar trauma kan gooien! Die vrouw is compleet gestoord
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:47:10 #31
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221144215
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef Mirp het volgende:
Jongens heb ik een hitteberoerte of zie ik het goed, M IN EEN ZWEMBADJE?! Dus dat betekent dat Sanneke buiten is? Of is Dion vrij…
Tropenrooster in de groenvoorziening?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_221144219
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef Mirp het volgende:
Nu weten we zeker dat Sanneke last heeft van de warmte! Ze gaat zulke gekke dingen doen!
pi_221144233
quote:
Kan ik er ook een van mij opzetten 😂
Meisje 25 heel eigenwijs( heeft ze niet van mij 😳
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:52:36 #34
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221144244
AM legt iets uit voor de 50plussers. Echt AM de meeste 50plussers hebben geen 25 jaar onder een steen gelegen hoor , die hebben een baan en zijn altijd bijgebleven.
DBM over dat verhandelen van kinderen op Vinted, die vrouw is werkelijk knotsknettergek met al haar idiote content van haar neusgaten en kroketten.
pi_221144257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt iets uit voor de 50plussers. Echt AM de meeste 50plussers hebben geen 25 jaar onder een steen gelegen hoor , die hebben een baan en zijn altijd bijgebleven.

Ik ben als eind vijftiger echt hoogst beledigd hierover! Man man man, volgens haar ben ik natuurlijk allang bejaard ook!
pi_221144277
quote:
DBM over dat verhandelen van kinderen op Vinted, die vrouw is werkelijk knotsknettergek met al haar idiote content van haar neusgaten en kroketten.
50+ hier
En ik volg AM niet maar van wat ik hier lees sta ik compleet anders in het leven dan zij.
pi_221144344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Kan ik er ook een van mij opzetten 😂
Meisje 25 heel eigenwijs( heeft ze niet van mij 😳
Niet in deze context hoor! Ik zag het ook bij iemand voorbij komen, maar het zou om het exploiteren van kinderen zijn, kinderp#*no dus.
pi_221144353
DBM is zoooo voorspelbaar, die arme kinderen ze hebben het zoooo zwaar morgen maar lekker thuisblijven inderdaad. 😡
pi_221144357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:56 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik ben als eind vijftiger echt hoogst beledigd hierover! Man man man, volgens haar ben ik natuurlijk allang bejaard ook!
Maar dan ook echt.
Zijzelf noemt zichzelf met haar 50 jaar altijd quasi grappig bejaard, maar uit alles blijkt dat zichzelf maar een hippe bijdetijdse fluflu vindt.
pi_221144460
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Morgen is de groenvoorziening vrij. Misschien vandaag ook wel. Of een vrije dag omdat z’n verloofde het zo zwaar heeft. Dat Sanneke zelf het badje heeft gevuld kan natuurlijk ook.
pi_221144621
Vermiste vermalen kinderen in McDonals burgers? Dan vraag ik me af of die ‘wakkeren’ ook weten waarom? Goedkoper dan koeien? Om van mensen tot kannibaal te maken zodat de bevolking kan afnemen???
pi_221144639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Niet in deze context hoor! Ik zag het ook bij iemand voorbij komen, maar het zou om het exploiteren van kinderen zijn, kinderp#*no dus.
Oh ik dacht verkopen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221144648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:16 schreef IlseMarije het volgende:
DBM is zoooo voorspelbaar, die arme kinderen ze hebben het zoooo zwaar morgen maar lekker thuisblijven inderdaad. 😡
Hier gaat hij juist blij naar school. Extra buitenspelen, film kijken en weinig werken.
pi_221144679
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Vermiste vermalen kinderen in McDonals burgers? Dan vraag ik me af of die ‘wakkeren’ ook weten waarom? Goedkoper dan koeien? Om van mensen tot kannibaal te maken zodat de bevolking kan afnemen???
zijn dat dezelfde mensen die altijd iets roepen over 'chemtrails' in de lucht?
pi_221144750
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Morgen is de groenvoorziening vrij. Misschien vandaag ook wel. Of een vrije dag omdat z’n verloofde het zo zwaar heeft. Dat Sanneke zelf het badje heeft gevuld kan natuurlijk ook.
Dan zal ze nu wel in pannetje 10 lopen te zitten.
pi_221144836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hier gaat hij juist blij naar school. Extra buitenspelen, film kijken en weinig werken.
Alle kinderen hebben het warm en slapen slecht en dan hebben ze bij DBM nog de luxe van een airco wat anderen kinderen meestal niet hebben. Het programma is inderdaad vast aangepast.
pi_221144861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Kan niet anders.
pi_221144889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:58 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dan zal ze nu wel in pannetje 10 lopen te zitten.
Ze zit nu verbaasd lopen te zijn dat haar kind bepaalde geluiden verschrikkelijk vindt. Zij, als ras autist die overal last van heeft, zou daar niet verbaasd over moeten zijn.

Ze had er trouwens ook voor kunnen kiezen om haar kind vanaf dag één te laten wennen aan geluid. Dat zij baalt wanneer iemand overdag klust als haar kind moet slapen zegt mij dat ze haar kind niet heeft laten wennen aan geluiden.
pi_221144911
AM sorteert vast voor om morgen haar zin te krijgen.
Met haar: het is zó benauwd!
Terwijl het juist vandaag minder warm is dan gister. Ik woon in dezelfde regio en het verfrissende briesje scheelt echt wel
pi_221144912
quote:
Ik kwam hier om dit te zeggen💀
pi_221144917
Ja jongens, wat een domme advies om Mijan bij Sanneke en Dion op de kamer te leggen! Snappen jullie dan niet dat het met zn 3en warmer is dan met zn 2en?!
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:31:02 #52
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221144959
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ach ja chemtrails, complottheorieën, blue nogwat.....allemaal gekkies. Ik had er 1 in de verre familie, die is nu dood 🤣🤣🤣
pi_221144974
DBM zegt dat ze met haar lipoedeem geen strakke broeken aan kan omdat dat pijn doet..eeehhh, we zien haar toch alleen maar in van die megastrakke jeans short, zelfs nog altijd met zo'n opgerold randje, wat mij nog pijnlijker lijkt met lipoedeem? Van die jeans shorts heeft ze er volgens ook 50 stuk van ofzo...allemaal hetzelfde model en nagenoeg dezelfde kleur...meid, koop een een wat losser zittend model, van een dunne luchtige stof, en een lange broek met bredere pijpen en van een dunne stof..
pi_221145011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:31 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ach ja chemtrails, complottheorieën, blue nogwat.....allemaal gekkies. Ik had er 1 in de verre familie, die is nu dood 🤣🤣🤣
Van de platte aarde gevallen?

[ Bericht 0% gewijzigd door proud_mami op 25-06-2026 14:29:11 ]
pi_221145024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:34 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt dat ze met haar lipoedeem geen strakke broeken aan kan omdat dat pijn doet..eeehhh, we zien haar toch alleen maar in van die megastrakke jeans short, zelfs nog altijd met zo'n opgerold randje, wat mij nog pijnlijker lijkt met lipoedeem? Van die jeans shorts heeft ze er volgens ook 50 stuk van ofzo...allemaal hetzelfde model en nagenoeg dezelfde kleur...meid, koop een een wat losser zittend model, van een dunne luchtige stof, en een lange broek met bredere pijpen en van een dunne stof..
Gewoon lekker een jurkje, dat staat haar veel beter. Gelukkig heeft ze eens wat andere kleur gekocht dan dat eeuwige beige.
pi_221145037
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Oooh is dat het geheime ingrediënt. Verklaart waarom ik thuis nooit die smaak kan evenaren van de McDo-burgers.

OT: mijn lievelingscomplot is toch wel het midden van de aarde (theorie die gepresenteerd werd op een flat earth conferentie, maar moest wel eerst worden erkend dat de aarde toch rond is en er iets in de kern zit. Denk aan: zeemeerminnen, eenhoorns etc.)

🤡
pi_221145075
Het badje van Mijan staat fijn bij de buitenbank, dan kan ze mooi de binnen en de buitenbank afwisselen.

En ligt het aan mij of heeft Debbie een beetje hangwangen?
pi_221145087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:34 schreef opwegnaar het volgende:
Die broeken zijn nergens te vinden dus direct een paar meegenomen en toen vond ze in een andere winkel nog een, wat uniek!

Ik zocht eeb jeans en inderdaad lastig met een relatief slanke taille en lipoedeem benen. Ik ben jeanscenter ingelopen en gevraagd om hulp em tataaaa binnen 5 minuten een perfecte jeans. Maar ja bij de zeeman, wibra temu en dat soort winkels daar slaag je niet dat is eigenlijk one size fits all of hoe schrijf je dat.
pi_221145134
DBM; heegt een nieuwe bikini gekocht voor dochter, want ze had een 122/128 gekocht, maar die wad veel te groot, dus nu 110/116. Dochter is 5? En zwaar ondergewicht toch?

Mijn 5jarige draagt 110/116, korte broeken/zwembroeken 98/104. Moet ik me al zorgen gaan maken? Of de spoed bellen?
pi_221145136
Hoezo gaat AM een uur slapen overdag. Verbaast mij nog steeds. Ze mankeert toch niks, behalve dan dat ze “bejaard” is?

Als ik een hottub had en een uurtje alleen was wist ik het wel 🤣
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:04:15 #61
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221145178
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:59 schreef Spezi het volgende:
Hoezo gaat AM een uur slapen overdag. Verbaast mij nog steeds. Ze mankeert toch niks, behalve dan dat ze “bejaard” is?

Het staat in de planner, dus het moet.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221145196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Ja jongens, wat een domme advies om Mijan bij Sanneke en Dion op de kamer te leggen! Snappen jullie dan niet dat het met zn 3en warmer is dan met zn 2en?!
Nouja, als de airco daar niet aan kan staan als hij slaapt dan wordt het idd nog warmer in zo’n kamer.

En zo’n mobiele airco maakt ook enorm veel lawaai. Ik denk dat er heel veel kinderen zijn die door dat geluid niet kunnen slapen.
pi_221145216
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nouja, als de airco daar niet aan kan staan als hij slaapt dan wordt het idd nog warmer in zo’n kamer.

En zo’n mobiele airco maakt ook enorm veel lawaai. Ik denk dat er heel veel kinderen zijn die door dat geluid niet kunnen slapen.
Mijan wordt al wakker van de mixer dus van de airco helemaal
pi_221145292
Wat ziet dat gras eruit bij Sanneke. De heermoes staat weer overal, want bukken omdat er uit te trekken is ook te moeilijk, maar een grasmaaier hebben ze kennelijk ook niet. Een parasol zie ik ook niet en dan de deur en raam heerlijk open weer, zodat het binnen lekker verder opwarmt. Gelukkig nog maar 3 dagen zaniken over de hitte, kan ze daarna weer op pad naar haar favoriete winkels elke dag, misschien dat ze dan weer wat minder depri overkomt.
pi_221145317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Zelfs warmer dan op z’n eigen kamer zonder airco lijkt mij sterk. Maar oké.
pi_221145323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:31 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Was die gevaccineerd?
pi_221145349
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Dit
pi_221145369
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef Earring het volgende:
AM sorteert vast voor om morgen haar zin te krijgen.
Met haar: het is zó benauwd!
Terwijl het juist vandaag minder warm is dan gister. Ik woon in dezelfde regio en het verfrissende briesje scheelt echt wel
maar ze gaat vanavond wel zelf 'sporten', dat rare uit de maat springen en horkerige groepje bedoel ik
pi_221145377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:18 schreef papierentas het volgende:
Wat ziet dat gras eruit bij Sanneke. De heermoes staat weer overal, want bukken omdat er uit te trekken is ook te moeilijk, maar een grasmaaier hebben ze kennelijk ook niet. Een parasol zie ik ook niet en dan de deur en raam heerlijk open weer, zodat het binnen lekker verder opwarmt. Gelukkig nog maar 3 dagen zaniken over de hitte, kan ze daarna weer op pad naar haar favoriete winkels elke dag, misschien dat ze dan weer wat minder depri overkomt.
Met steeds die ramen open zal het daarbinnen ondertussen warmer zijn dan buiten.
pi_221145398
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:59 schreef Spezi het volgende:

Vandaag ook? Het moet bloedheet daar op zolder, waar de slaapkamer is, zijn.
pi_221145403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kan niet anders.
En chips die in je huid werden geplaatst bij een corona vaccin
Bij mij in de buurt woont ook zo'n complot wappie, alles heeft een bijbedoeling, niets is wat het lijkt. Overal tegen aan schoppen. Tijd teveel denk ik
pi_221145416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het badje van Mijan staat fijn bij de buitenbank, dan kan ze mooi de binnen en de buitenbank afwisselen.

En ligt het aan mij of heeft Debbie een beetje hangwangen?
Ik vond vooral haar benen vreemd, hangwangen niet op gelet ga nog ff kijken
pi_221145437
AM weer over dat ze Suus en Saar niet uit elkaar kon houden vroeger en het was bijna een paar keer mis gegaan. Waarom deed je dan dezelfde kleren aan als het zo lastig was. En mss ging het vroeger wel echt een keer mis en is Saar eigenlijk Suus en Saar dus eigenlijk Suus :Y
pi_221145471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef poohenzo het volgende:

[..]
maar ze gaat vanavond wel zelf 'sporten', dat rare uit de maat springen en horkerige groepje bedoel ik
Alles voor haarzelf laat ze altijd doorgaan
pi_221145502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:39 schreef proud_mami het volgende:
AM weer over dat ze Suus en Saar niet uit elkaar kon houden vroeger en het was bijna een paar keer mis gegaan. Waarom deed je dan dezelfde kleren aan als het zo lastig was. En mss ging het vroeger wel echt een keer mis en is Saar eigenlijk Suus en Saar dus eigenlijk Suus :Y
Ach het zal niet de 1ste tweeling zijn die van naam is gewisseld 🤪
pi_221145517
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met steeds die ramen open zal het daarbinnen ondertussen warmer zijn dan buiten.
Nou, dat snap ik ook niet. Wij hebben vannacht zoveel mogelijk open gehad, en vanochtend tot een uur of 9-10 (stond wel een lekker briesje) maar zodra de temp een halve graad omhoog ging alles dicht. En nu is het 26 graden binnen. Prima te doen. En dan wel Sanneke die bijdehand gaat doen tegen volgers. Zó bijdehand is ze toch zelf ook niet.
pi_221145655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:56 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nou, dat snap ik ook niet. Wij hebben vannacht zoveel mogelijk open gehad, en vanochtend tot een uur of 9-10 (stond wel een lekker briesje) maar zodra de temp een halve graad omhoog ging alles dicht. En nu is het 26 graden binnen. Prima te doen. En dan wel Sanneke die bijdehand gaat doen tegen volgers. Zó bijdehand is ze toch zelf ook niet.
Nee in de nacht M. zijn kamer luchten kan niet zegt ze. Geen idee waarom niet.
pi_221145702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:21 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nee in de nacht M. zijn kamer luchten kan niet zegt ze. Geen idee waarom niet.
Misschien bang dat hij uit het raam klimt?
pi_221145881
[quote]0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien bang dat hij uit het raam klimt?

Zou goed kunnen, hij loopt wél voor natuurlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sstt1993 op 25-06-2026 15:54:01 (Typefoutje) ]
pi_221146351
Zal DBM balen overal code rood behalve in Zeeland en het hoge noorden!

Dus gewoon naar school Flipje en Flapje!

M kan toch nog niet uit zijn bed? Daarbij kan je zijn raam dichtdoen voor jezelf naar bed gaat
En open doen als Dion de deur uit gaat. Maar ik denk niet dat zij voor Dion opstaat
pi_221146435
Haha, ik zag het net ook géén code Rood bij DBM, wat zal ze balen dat ze morgen toch dr nest uit moet komen om de flapjes naar school te brengen..maar ze zal het wel weer op de zogenaamde fragiele gezondheid van ze gooien, dat ze morgen niet naar school kunnen komen..
pi_221146439
Dat die kinderen verplicht mee gaan op zomervakantie, gaan die kids mee omdat het gratis is. Als partner moet je dus ook maar verplicht mee gaan. Ik gun hen zo een ander leven laat hen toch gewoon eens los. Maarja dan zitten AM en Maarten opgescheept alleen met de jongesten.
pi_221146451
Chips en fruit in een broodtrommel. Terwijl ze thuis zijn.
AM is echt zo flexibel als een deur he?

Ah wacht. Het is donderdag, plasticmeukmammma promotie tijd.
Hoe kon ik dat vergeten 8)7
pi_221146460
Am laat lekker de school van de kinderen weer eens zien! Die van IJsland is gewoon juf daar, ja ik ben gaan kijken door het bericht hier!
Ten eerste heel onprofessioneel dat je dan zo op een open kanaal gaat staan als juf! Dat je een vriendschap met een ouder opbouwt snap ik, maar laat je niet zo misbruiken door haar!

En wat zal die vrouw blij zijn dat ze vanavond kan zeggen nou jongens zie je! Gaat niet door hè en jullie die zeiden dat ik een Karen was!
pi_221146516
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...(auto een week kwijt)

En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
pi_221146526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Joleinuitdestad het volgende:
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...

Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...
pi_221146542
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.

Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
pi_221146576
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
pi_221146583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.

Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
Ja wat een grap dat zwemmen bij AM he?! En nu weet ik waar die bak waar ze in staan te "zwemmen" me aan doet denken; een haring-ton! 🤣
En wat zal ze blij zijn met code rood, geen leuke speeldag voor de kinderen met hun klasgenoten. Maar lekker thuis met mama, koekjes en fruit eten uit een plastic reclame bakje en in de haring-ton rond draaien. Kan geen schoolreis tegen op natuurlijk.
pi_221146632
Spoiler-alert!
Er wordt vast speelgoed in een grote bak water ingevroren, zodat deze morgen losgebikt kunnen worden met een hamertje. Zijn ze mooi weer een kwartier zoet.
pi_221146686
M'n zoon is niet blij met code rood🤣🤣. Nu is er geen waterpistool gevecht morgen op school🤣
pi_221146712
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef AnnArt het volgende:
Spoiler-alert!
Er wordt vast speelgoed in een grote bak water ingevroren, zodat deze morgen losgebikt kunnen worden met een hamertje. Zijn ze mooi weer een kwartier zoet.
Of ze neemt ze zelf mee naar de belevenisboerderij of ander uitje, want dat kan natuurlijk wel. O, wacht het is morgen MG zijn dag, zij moet werken...
pi_221146741
En dat geluid weer bij die reclamebakjes. Gatverdamme, wat een obsessief gedrag!!

En zij hangt er boven als drone-moeder om te filmen hoe dat eruit ziet met z'n allen in die ton.
Ik vind het er ook goor uitzien. Neem dan een zwembad als je wilt zwemmen.
pi_221146746
quote:
Spoiler-alert!
🤣🤣🤣🤣🤣👍
pi_221146748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
Te hard rijden of alcohol? Hij drinkt toch niet als fanatiek voetbalcoach.
pi_221146758
quote:
Spoiler-alert!
😂
pi_221146783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:48 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Te hard rijden of alcohol? Hij drinkt toch niet als fanatiek voetbalcoach.
Ze heeft hem alcohol leren drinken en hij is gelijk naar de andere kant doorgeslagen?
pi_221146789
Debbie die adviseert om je rustig te houden. Dat doet zij 24/7 toch al en niet alleen als het heel warm is...
pi_221146792
quote:

[..]
Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat stel.
MCW altijd janken over dat misbruikverhaal van haar en ondertusdlsen gewoon je dochtertje
van vijf zo goed als bloot online gooien.
Het is net een stel pubers.
pi_221146796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Lynnyl het volgende:
Debbie die adviseert om je rustig te houden. Dat doet zij 24/7 toch al en niet alleen als het heel warm is...
Alsof iedereen die keuze heeft...
pi_221146798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:57 schreef opwegnaar het volgende:
Haha, ik zag het net ook géén code Rood bij DBM, wat zal ze balen dat ze morgen toch dr nest uit moet komen om de flapjes naar school te brengen..maar ze zal het wel weer op de zogenaamde fragiele gezondheid van ze gooien, dat ze morgen niet naar school kunnen komen..
Ik baal stiekem wel 🥴 niet vanwege de kinderen die redden zich prima en hebben al vakantie maar op mijn werkplek was het vorige week al 25gr. Ik hoopte dat als het hier code rood was dat ze de winkel dicht zouden doen, maar helaas. Ik heb eigenlijk ook niks te klagen want hoef “maar” tot 12 maar warm is het wel.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:59:07 #102
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221146821
Mijn kind mag thuisblijven maar gaat gewoon tot 12:00. Het is daar lekkerder dan thuis met airco. Het is op het kleurtje na in principe niet anders dan gisteren hier.
pi_221146825
Maar hij rijd toch gewoon nu ook iedere keer weer
pi_221146902
quote:
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...(auto een week kwijt)

Was de reden te hard gereden?kon nergens vinden waarom de auto in Parijs was gebleven, maar dat was het dus.
Nou gelukkig dat de 6 kids er niet bij in zaten dan.
pi_221146910
quote:

[..]
Dat zegt ze in de vlog? Hij zal er trots op wezen dan.
pi_221146914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:59 schreef Loveischocolala het volgende:
Zal alleen in Frankrijk gelden?
pi_221146921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:38 schreef Lalaland79 het volgende:
M'n zoon is niet blij met code rood🤣🤣. Nu is er geen waterpistool gevecht morgen op school🤣
🤣😂🤣😂 hier ook!!! Eerst een bericht "morgen waterpret!" Kind helemaal hyper... net "we zijn toch dicht" kind kwaad!!!!
pi_221146929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Lynnyl het volgende:
T is toch ook net een ouwe taart hoe ze daar zit met haar e reader.
pi_221146935
quote:
Lekker zwemmen, idd.

En van de week aten ze er tosti’s in. Lekker hoor die kruimels
pi_221146937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣😂🤣😂 hier ook!!! Eerst een bericht "morgen waterpret!" Kind helemaal hyper... net "we zijn toch dicht" kind kwaad!!!!
Dit idd.
Maar hij kan nu wel voetbal kijken en dan morgen uitslapen
pi_221146942
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap m wel, onze kinderen vonden het ook altijd prachtig, tropenrooster, in bikini naar school, opblaasbadjes waterpistool en ijsjes .
Er worden wel watjes gekweekt zo hoor.
Ennover 2 weken allemaal naar het zonnige zuiden, de bosbranden opzoeken🫣
pi_221146944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dit idd.
Maar hij kan nu wel voetbal kijken en dan morgen uitslapen
😂🤣 twins!!! Dit was dus precies waarmee ik hem weer blij kreeg 🤣😂👌
pi_221147014
Als je in frankrijk meer dan 50km te hard rijd word je auto in beslag genomen zoals ik lees.
pi_221147079
Ik denk dat de Geertsen aandelen in de feta hebben! Wat denken jullie?
pi_221147086
quote:
Ik schrijf dan ook: 'Hij moest al eerder op cursus.'
Daarvoor is er dus ook al een forse overtreding geweest. Op dag 3 of 4 van de vlog komt hij namelijk terug van de cursus, terwijl ze de dag ervoor naar Parijs rijden met de kindjes van Tim achterin de auto.
pi_221147131
Pascal is weer begonnen met het liken van filmpjes van de snackspert (eten) oftewel ze gaat gewoon weer op dezelfde manier verder als na haar vorige opname.
pi_221147192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik snap m wel, onze kinderen vonden het ook altijd prachtig, tropenrooster, in bikini naar school, opblaasbadjes waterpistool en ijsjes .
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.
pi_221147203
quote:
Lekker zwemmen, idd.

Dit. Ik denk niet dat de filter tegen zoveel mensen op kan. En dan te bedenken dat daar niet dagelijks gedoucht wordt door de jongere kinderen. Brrrr.
pi_221147232
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:43 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Ik denk niet dat de filter tegen zoveel mensen op kan. En dan te bedenken dat daar niet dagelijks gedoucht wordt door de jongere kinderen. Brrrr.
Ik geloof door allemaal niet, sorry heb geen hoge pet van Am en hygiëne

Dion moet morgen werken zegt Sanneke, zou dat kloppen?
pi_221147247
Ik kijk de laatste vlog van Michelle. Wat een irritainment. Maud had een familieweekend en Michelle belt haar minimaal 10 keer.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221147262
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Ik schrijf dan ook: 'Hij moest al eerder op cursus.'
Daarvoor is er dus ook al een forse overtreding geweest. Op dag 3 of 4 van de vlog komt hij namelijk terug van de cursus, terwijl ze de dag ervoor naar Parijs rijden met de kindjes van Tim achterin de auto.

Jaaa klopt maar ben gewoon enorm verbaasd erover hoe ze daarmee omgaan en dan kleine kindjes in de auto die gelukkig niet gefilmd mogen worden! Maar wel melden
pi_221147263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Hij hoefde toch niet te werken?
pi_221147338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:56 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Dat werd hier gezegd. Niet door Sanneke
Maar dat de ziekenhuizen gewoon open blijven, poehpoeh. Of ze wel rekening willen houden met Sanneke, Mijan en haar moeder die een half uur in een auto moeten zitten
pi_221147363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Bijna alles is dicht hier morgen vanaf 12 uur.. enige wat zou kunnen is dat hij van 6 tot 10 ofzo mag werken

Of hij zegt dat hij moet werken en gaat lekker bij vrienden zitten
pi_221147394
Wat Sanneke zegt klopt trouwens voor geen meter! Ziekenhuis heeft het zelfs op insta gezet! Ja ze zijn open maar afspraken kunnen verzet worden of eventueel online plaats vinden.... dus ze lult echt onzin....
pi_221147493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bijna alles is dicht hier morgen vanaf 12 uur.. enige wat zou kunnen is dat hij van 6 tot 10 ofzo mag werken

Of hij zegt dat hij moet werken en gaat lekker bij vrienden zitten
Hier wordt gewoon gewerkt door mijn partner in de bouw, de klus móét echt af helaas...dus het is natuurlijk mogelijk dat hij moet werken
pi_221147506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Of ze neemt ze zelf mee naar de belevenisboerderij of ander uitje, want dat kan natuurlijk wel. O, wacht het is morgen MG zijn dag, zij moet werken...
Ze heeft morgen vast tropenrooster (vrije dag) ivm de warmte.
pi_221147525
quote:

In Frankrijk zijn ze heel streng als het om te hard rijden gaat. De boetes zijn niet mis voor de Fransen als ze meerdere keren een “zwaar” vergrijp hebben. En auto’s van buitenlanders worden dus ook zonder moeite in beslag genomen. Ze mag blij zijn dat ze hem zo snel al konden ophalen.
pi_221147528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:11 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Zal alleen in Frankrijk gelden?
Misschien dat MCW daarom de auto moest halen laatst en niet Tim
pi_221147542
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja, hij is ook verontwaardigd dat hij een cursus moet volgen omdat ie al veel te vaak te hard heeft gereden. Puber.
pi_221147543
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:56 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Afgelopen maandag of dinsdag werd in de media verkondigd dat hoveniers vrijdag vrij zijn. Is nog steeds te vinden via google.
pi_221147580
quote:
Als alleen zijn auto in beslag is genomen en niet zijn rijbewijs dan mag hij gewoon rijden in NL. Rijbewijs in beslag genomen, dan mag hij nergens meer rijden.
pi_221147605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat Sanneke zegt klopt trouwens voor geen meter! Ziekenhuis heeft het zelfs op insta gezet! Ja ze zijn open maar afspraken kunnen verzet worden of eventueel online plaats vinden.... dus ze lult echt onzin....
Ze zegt ook niet dat ze haar afspraak niet heeft kunnen verplaatsen. Ik snap wel dat een ziekenhuis de mogelijkheid biedt om afspraken te verplaatsen. Maar ik snap ook dat ze afspraken door laten gaan: auto met airco en ziekenhuis met klimaatbeheersing lijkt mij geen verkeerde combi op warme dagen.
Maar Sanneke vindt het weer waanzin. Sanneke lijkt te denken dat iedereen die naar een ziekenhuis moet kwetsbaar is.
pi_221147613
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Kunnen ze daar weer over klagen
pi_221147615
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Haar gefrituurde brein heeft het vast verkeerd begrepen.
pi_221147628
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja, hij is ook verontwaardigd dat hij een cursus moet volgen omdat ie al veel te vaak te hard heeft gereden. Puber.
Hij kan niet bedenken dat het misschien één keer teveel is geweest? MCW is ook altijd zo trots op haar rechtervoet op het gaspedaal.
pi_221147638
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al :')
pi_221147685
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al :')
Het vaste patroon bij MCW.
Jantje lacht, Jantje huilt en herhaal
pi_221147787
Sanneke; wat een waanzin dat mensen gewoon moeten werken. Als het ziekenhuis had gebeld om de afspraak te verzetten was dat waarschijnlijk weer waanzin geweest.

MW; ik heb de vlog niet gekeken, snap niet hoe mensen daar doorheen komen🙈. Maar Timmie moet een cursus omdat ie zo vaak te hard rijdt? En daarmee laat ze haar kinderen ook meerijden?
Noem me een Karen en ik ben ook echt geen heilige, ik rij echt wel eens een keer te hard. Maar als mijn man (pf wie dan ook) structureel zoveel te hard zou rijden stapten mijn kinderen daar niet meer.
pi_221147853
Wat ziet MCW er trouwens ontzettend slecht uit in die vlog van Mallorca.
De foto's van die shoot voor Kapten waren heel gelikt, kun je nagaan hoe die worden bewerkt.
Ze zag er echt belabberd uit ondanks die laag make-up en Tim oogde ook niet echt fris
pi_221147862
Sommige mensen hebben in ziekenhuizen ook hele belangrijke afspraken die ze niet willen uitstellen.. Zou dat wel eens bij Sanneke opkomen?
pi_221147887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; wat een waanzin dat mensen gewoon moeten werken. Als het ziekenhuis had gebeld om de afspraak te verzetten was dat waarschijnlijk weer waanzin geweest.

MW; ik heb de vlog niet gekeken, snap niet hoe mensen daar doorheen komen🙈. Maar Timmie moet een cursus omdat ie zo vaak te hard rijdt? En daarmee laat ze haar kinderen ook meerijden?
Noem me een Karen en ik ben ook echt geen heilige, ik rij echt wel eens een keer te hard. Maar als mijn man (pf wie dan ook) structureel zoveel te hard zou rijden stapten mijn kinderen daar niet meer.
Walkies ook vaak zonder veiligheidsgordel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 25-06-2026 20:08:43 (Fout) ]
pi_221147997
MCW

Hoeveel oppassen heeft Mies wel niet? De huishoudster (3 x per week!) past ook op Laurens (en Tims kinderen?). Maar die stopt ermee. En Maud pastte ook op (en deed de shoot). En ma Walk doet de donderdag toch?

En dan maximaal janken omdat Lau straks naar school moet en ze hem zo zal missen. Ze heeft de kinderen maar een halve week steeds, waarvan ze de meeste tijd druk is (en anderen voor ze zorgen).

Laatste ergernis: met Laurens de klassen bij langs om broers en zus kussen te geven (en te filmen). Cringe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 25-06-2026 20:20:31 (Aanvulling ) ]
pi_221148295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:24 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Hier wordt gewoon gewerkt door mijn partner in de bouw, de klus móét echt af helaas...dus het is natuurlijk mogelijk dat hij moet werken
Zou wel raar zijn dat hij 1 van de weinige in die regio wel moet werken 😂
pi_221148301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:55 schreef lila01 het volgende:

[..]
Alsof iedereen die keuze heeft...
Dit inderdaad. Ik doe wel kalmer aan, maar echt rustig gaat niet lukken, want ik moet gewoon werken (en nee, daar is geen airco).
pi_221148371
Sanneke wil dat de kwetsbaren beschermd worden. Ze vindt zichzelf en Dion dus kwetsbaar? 😂

Oké, emotioneel gezien is zij zeeeeer kwetsbaar.
pi_221148433
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sanneke wil dat de kwetsbaren beschermd worden. Ze vindt zichzelf en Dion dus kwetsbaar? 😂

Oké, emotioneel gezien is zij zeeeeer kwetsbaar.
Jahaaa want ze heeft autisme!!

(En het waait)
pi_221148460
Sanneke vindt weer iets waanzin. Ze is zelf compleet waanzinnig. Wat is nou het probleem? Als je niet naar je afspraak wil, dan zeg je het af. Sommige mensen willen wel graag naar hun afspraak in het ziekenhuis, in de airco.
En Dion is een jonge man in de prime van zn leven. Hoezo is die kwetsbaar en kan die niet werken morgen? Overigens denk ik dat hij gewoon vroeg begint en 12:00 naar huis mag.
En dan weer zo een gigantische cringe foto van zichzelf plaatsen , met dat handje zo tegen haar hoofd en dat halve, geniepige grimasje. Ik vind het zo een ontiegelijk, onuitstaanbare vrouw.
P.s ik hoop zó dat ze geen afspraak in het ziekenhuis had omdat ze zwanger is. Wat een drama zou dat zijn.
pi_221148518
Sanneke is echt wel kwetsbaar, maar niet zoals bedoeld wordt in relatie tot de hitte 🙈.

Ik heb zo te doen met Mijan, die staal al met 2-0 achter vanwege zijn moeder.
pi_221148533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Jahaaa want ze heeft autisme!!

(En het waait)
Ik was vandaag in de stad, een schamele 39 graden (bij mij was het 42,5) en het waaide. Zo’n heerlijke warme föhn.
Er was niemand die mij beschermde.
Ik ben zo blij dat Sanneke mij overal geblokkeerd heeft, scheelt een hoop ergernis.
pi_221148602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Er waren 4 kinderen opgehaald met klachten als hoofdpijn en overgeven
Maar fijn dat hier zulke bikkels zitten die "gewoon lekker doorgaan".
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221148649
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zij heeft serieus problemen hoor.

Geen woorden voor die 2, wat een stelletje losers bij elkaar
pi_221148696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij heeft serieus problemen hoor.

Geen woorden voor die 2, wat een stelletje losers bij elkaar
En ze brengt het alsof het allemaal geweldig gaat, maar ik heb het gevoel dat de trein van de rails loopt eigenlijk.
pi_221148720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Sommige mensen hebben in ziekenhuizen ook hele belangrijke afspraken die ze niet willen uitstellen.. Zou dat wel eens bij Sanneke opkomen?
Nee.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:35:06 #155
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221148736
Annick loopt weer ontzettend te zemelen op Instagram |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221148811
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:51 schreef Cyan het volgende:
Ik kijk de laatste vlog van Michelle. Wat een irritainment. Maud had een familieweekend en Michelle belt haar minimaal 10 keer.
En Maud neemt op? Zo ja: maf.
pi_221148881
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
Daarvoor een post van Roy. Dat Annick niet is vreemd gegaan en een verdere ode aan haar adres.

Die mensen hoeven van mij helemaal geen enkele uitleg te geven.
Annick bleef maar vaag posten en dat is de keerzijde van je leven delen online en daarmee ook inkomen genereren.
Nu komen er posts van beide kanten voor schadebeperking. Ik denk dat als Roy die post vandaag eerder had geplaatst en Annick niet steeds zo vaag had gedaan, dat het minder gedoe had opgeleverd.
pi_221148949
Kinderen van DBM zijn morgen wel vrij, natuurlijk met toestemming 😡
pi_221149006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef IlseMarije het volgende:
Kinderen van DBM zijn morgen wel vrij, natuurlijk met toestemming 😡
Ja want ze zijn moe
pi_221149014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Daarvoor een post van Roy. Dat Annick niet is vreemd gegaan en een verdere ode aan haar adres.

Die mensen hoeven van mij helemaal geen enkele uitleg te geven.
Annick bleef maar vaag posten en dat is de keerzijde van je leven delen online en daarmee ook inkomen genereren.
Nu komen er posts van beide kanten voor schadebeperking. Ik denk dat als Roy die post vandaag eerder had geplaatst en Annick niet steeds zo vaag had gedaan, dat het minder gedoe had opgeleverd.
Ja of Annick had het zelf kunnen posten. Of gewoon niets erover. Dat was ook een optie hè. Ze wilden er niets over delen maar zij liet wel steeds plukjes los. Dan krijg je dus dit. Onnodige stress die ze zelf heeft veroorzaakt.

Ik vind die vrouw er trouwens jaren ouder uit zien dan ze is. Echt, druk dat haar eens plat.
pi_221149222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:02 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja want ze zijn moe
Alsof de andere kinderen uit de klas dat niet zijn, hoe creëer je snowflakes. Zou Sanneke DBM haar ideaalbeeld zijn voor de kinderen later?
pi_221149228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Hier is code rood en de school is gewoon dicht, dus we hebben geen keuze (ja noodopvang, maar die hebben wij morgen niet nodig).

Het grote verschil is natuurlijk wel dat DBM haar kinderen om alles thuishoud, ze heeft niet gedeeld dat haar kinderen enorm last hebben van de warmte, anders dan het slechte slapen (join the club).
Het is in Friesland geen code rood morgen volgens mij (ja het is nog steeds t*fus heet). Met code oranje mochten wij zelf bepalen of je je kind naar school bracht, ik ging er vanuit dat dat landelijk bepaald is en dat DBM dus niet per se toestemming nodig heeft.
pi_221149272
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
pi_221149291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Alsof de andere kinderen uit de klas dat niet zijn, hoe creëer je snowflakes. Zou Sanneke DBM haar ideaalbeeld zijn voor de kinderen later?
Sanneke is te lui om elke dag naar de dokter en het ziekenhuis te gaan, dbm heeft haar rijbewijs dus die komt overal. Sanneke is afhankelijk
pi_221149353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Hope88 het volgende:
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
Gelukkig heeft ze vanmorgen nog kunnen shoppen en is ze daar niet gesmolten. Al dat gezeur al dagen van die bankklagers, die snappen toch niet dat je van blijven zeuren het nog warmer krijgt.
pi_221149398
quote:
Hier eentje een halve dag (tot 1 uur) en de andere gewoon een volle school dag 🫣
pi_221149529
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier is code rood en de school is gewoon dicht, dus we hebben geen keuze (ja noodopvang, maar die hebben wij morgen niet nodig).

Het grote verschil is natuurlijk wel dat DBM haar kinderen om alles thuishoud, ze heeft niet gedeeld dat haar kinderen enorm last hebben van de warmte, anders dan het slechte slapen (join the club).
Het is in Friesland geen code rood morgen volgens mij (ja het is nog steeds t*fus heet). Met code oranje mochten wij zelf bepalen of je je kind naar school bracht, ik ging er vanuit dat dat landelijk bepaald is en dat DBM dus niet per se toestemming nodig heeft.
Zij heeft toestemming van de juffen dus de school is daar gewoon open.
Maar ze hadden een moeilijke dag en ze was sjaggo dus ze hadden een rustdag nodig. Terwijl ze juist zo leuk gedlaagd was met shoppen! En het is daar zeker geen weekend na morgen? Rustdagen genoeg dus. Niet te filmen die meid
pi_221149586
quote:
Ze hebben airco oa boven dus die hebben het in de nacht vast niet super heet. Daarnaast is het het einde van het schooljaar en zijn de meeste kinderen moe.
pi_221149601
Ik had mijn telefoon open staan op een story van Sanneke. Mijn man: “jeetje, wat is dat voor een parel” :o
pi_221149716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze hebben airco oa boven dus die hebben het in de nacht vast niet super heet. Daarnaast is het het einde van het schooljaar en zijn de meeste kinderen moe.
Dat ook, ze moeten nog een week, maar vorig jaar was de laatste week volgens mij ook zo'n week waarin ze ze nog amper wegbracht.
pi_221149725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Am laat lekker de school van de kinderen weer eens zien! Die van IJsland is gewoon juf daar, ja ik ben gaan kijken door het bericht hier!
Ten eerste heel onprofessioneel dat je dan zo op een open kanaal gaat staan als juf! Dat je een vriendschap met een ouder opbouwt snap ik, maar laat je niet zo misbruiken door haar!

En wat zal die vrouw blij zijn dat ze vanavond kan zeggen nou jongens zie je! Gaat niet door hè en jullie die zeiden dat ik een Karen was!
Precies! Maar als zij van IJsland 2 dagen kan werken dan kan AM dat toch ook? (Theoretisch gezien dan). Of ziet zij werken met AM als bijbaantje.
pi_221149753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Sanneke is te lui om elke dag naar de dokter en het ziekenhuis te gaan, dbm heeft haar rijbewijs dus die komt overal. Sanneke is afhankelijk
Ik bedoel meer dat ze de kinderen zo opvoedt (en dan niet kwa dokters) van dat alles moeilijk en lastig is en dat ze heel makkelijk thuis mogen blijven. Kunnen geen zuchtje wind hebben. Laatst met de sneeuw, school was open,vriendje en vriendinnetje waren thuis, morgen net zo. Hoe willen ze straks meedraaien in de maatschappij? Bazen zijn echt niet blij met mensen die altijd ziek zijn.

Mijn zoon moet morgen bij de mac werken,zal hem koude washandjes gaan brengen anders smelt dat arme jongetje 😉 (vinden zn collega's vast lief van mij 🤣)
pi_221149791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat ook, ze moeten nog een week, maar vorig jaar was de laatste week volgens mij ook zo'n week waarin ze ze nog amper wegbracht.
En bij het feest op de laatste schooldag staan ze fris en fruitig klaar, let maar op!
pi_221149816
Ach ach het is officieel ze kan nooit meer werken vanwege haar ‘autisme’. Wat zal ze blij zijn geweest
Met de diagnose. Vrijstelling rest van haar leven om nog iets te doen

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 25-06-2026 23:17:54 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221149959
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat ze de kinderen zo opvoedt (en dan niet kwa dokters) van dat alles moeilijk en lastig is en dat ze heel makkelijk thuis mogen blijven. Kunnen geen zuchtje wind hebben. Laatst met de sneeuw, school was open,vriendje en vriendinnetje waren thuis, morgen net zo. Hoe willen ze straks meedraaien in de maatschappij? Bazen zijn echt niet blij met mensen die altijd ziek zijn.

Mijn zoon moet morgen bij de mac werken,zal hem koude washandjes gaan brengen anders smelt dat arme jongetje 😉 (vinden zn collega's vast lief van mij 🤣)
Besef even dat dit gewoon bijna een half jaar geleden is 🤣. De tijd gaat zo hard.. pff
pi_221149973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef RipCity het volgende:
Ach ach het is officieel ze kan nooit meer werken vanwege haar ‘autisme’. Wat zal ze blij zijn geweest
Met de diagnose. Vrijstelling redt van haar leven om nog iets te doen
[ link | afbeelding ]
Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.
pi_221149977
quote:

[..]
Ja want ze zijn moe
Ik denk dat de school DBM-moe is. Einde schooljaar, het is warm. De rek is er daar ook wel uit. Dan trek je zo'n miemel als DBM niet meer. Volgend schooljaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:50 #178
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221149999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Hyacinth het volgende:
Ik had mijn telefoon open staan op een story van Sanneke. Mijn man: “jeetje, wat is dat voor een parel” :o
Ik ging de mijne laatst een voor een de stories van AM voorlezen _O- Hij was erg verbaasd over de 100K volgers, en dan druk ik me nog licht uit :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221150585
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.
Triest eigenlijk. Ik zie Debbie eigenlijk ook niet meer aan het werk gaan
pi_221150602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Mensen in de zorg moeten ook gewoon aan de bak in hun uniform, postbezorgers, bouwvakkers.
pi_221150706
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo zemelen?
Wat ze door laat schemeren is triest genoeg.
Dat iemand zich zo ellendig voelt omdat er mensen zijn die allerlei insinuaties de wereld in brengen vind ik geen zemelen.
pi_221150719
quote:

[..]
Ja want ze zijn moe
Zul je zien, sleept ze ze mee de stad in, vast een jadootjes want het is zo warm
pi_221150744
quote:
Nou dat dus, wat een gezeur en gezever over de hitte.
Ja het is vreselijk heet, en ja ik vind het ook niet wat.
Maar er moet gewoon gewerkt worden, we willen allemaal boodschappen kunnen halen, post ontvangen en de zorgmedewerkers kunnen ook niet thuisblijven.
Het is een paar dagen, met een beetje aanpassen overleef je het echt wel.
pi_221150802
Sanneke op die reel van AM over dat huisje met die hottub vol pis:

“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
pi_221150812
We raken elkaar een beetje kwijt. En het waait. En Dion moet met 50 dozen sjouwen. En wie geeft de postbode een ijsje? Ik heb autisme en Mijan plakt aan me vast. En ik plak aan de bank. Tering.
pi_221150814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:

“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
🙄🙄🙄
pi_221151374
quote:

We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.
pi_221151413
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Hoeveel oppassen heeft Mies wel niet? De huishoudster (3 x per week!) past ook op Laurens (en Tims kinderen?). Maar die stopt ermee. En Maud pastte ook op (en deed de shoot). En ma Walk doet de donderdag toch?

En dan maximaal janken omdat Lau straks naar school moet en ze hem zo zal missen. Ze heeft de kinderen maar een halve week steeds, waarvan ze de meeste tijd druk is (en anderen voor ze zorgen).

Laatste ergernis: met Laurens de klassen bij langs om broers en zus kussen te geven (en te filmen). Cringe.
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?

Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
pi_221152586

[ Bericht 100% gewijzigd door Die_van_verderop op 26-06-2026 06:05:20 (Pakt de quote niet.) ]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 06:05:36 #190
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221152587
quote:

Ik vind het zo vreemd dat ze meedoet met een winactie van een andere influencer. En dan met deze zielige tekst. Ze raken elkaar een beetje kwijt… Laat me niet lachen. Wederom denkt ze dat dit soort problemen opgelost worden met een nachtje weg. Ze kan ook verbinding creëren met haar vent door eens van die bank af te komen en ervoor te zorgen dat hij kan bijkomen van een dag werken in de bloedhitte. Maar nee, hij heeft een vriendin in pannetje 5 die overprikkeld is door de warmte terwijl ze de hele dag geen reet heeft gedaan.

Ik lees ook dingen in de winactie als yoga, ademsessie, SUP’s en kano’s. Terwijl we allemaal weten dat haar enige zorg is of het huisje wel een bank heeft waar ze op kan zitten.

En als ze wint (wat me niet zou verbazen), dan kunnen we de klaag-bingolijst natuurlijk weer tevoorschijn halen. Niemand kan/wil op M. passen, ze wil hem liever toch niet wegbrengen, de incheckdagen zijn doordeweeks maar dan moet Dion onkruid plukken op zijn werk, het is te warm/koud/het regent en ook vast nog iets over het eten. Want dat is geen all-you-can-eat of pizza.
pi_221152589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Mensen in de zorg moeten ook gewoon aan de bak in hun uniform, postbezorgers, bouwvakkers.
Ik weet het, werk zelf in de zorg. En ik ben blij dat mijn werkgever waar mogelijk aanpassingen doet om het werkbaar te houden. Maar die kinderen krijgen niks van een dagje thuis, en dat gaat nou eenmaal niet op in de zorg. Dus sta ik er helemaal achter ondanks dat we in onze sector niet thuis kunnen blijven. En als ik dan lees dat kinderen met hoofdpijn en overgevend op school opgehaald worden snap ik jouw standpunt helemaal niet. Zorg voor elkaar, daar is niks mis mee.
pi_221152651
quote:

En toen ze laatst geen geschikte overnachting kon vinden met aparte slaapkamer voor haar kind was zonder kind weggaan geen optie.
Van wat ik zie is ze Dion al tijden kwijt maar een nachtje samen weg gaat dat niet oplossen. Misschien is het voor Dion wel goed om eens een nachtje of langer weg te gaan. Alleen.
pi_221152740
We raken elkaar kwijt? Nee.

Sanneke raakt haar geldschieter en slaafje kwijt. Och, stel ze gaan ooit uit elkaar. Dan moet Sanneke van de bank af, door de wind op de bakfiets naar haar werk. Wat een leven!
pi_221152765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
We raken elkaar kwijt? Nee.

Sanneke raakt haar geldschieter en slaafje kwijt. Och, stel ze gaan ooit uit elkaar. Dan moet Sanneke van de bank af, door de wind op de bakfiets naar haar werk. Wat een leven!
Zij gaat nooit werken. Die gaat teren op de bijstand.

Ik keek net het filmpje van Sanneke over dat kussen. Hoe fijn, groot, koel, bla bla. Dion vindt het ook een heel fijn kussen. Maar ik hoor nergens dat er ook één voor hem is besteld.
Oh, en als je single bent is het ook heel fijn om mee te knuffelen. Gun Dion dan zo’n kussen!
pi_221152843
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij gaat nooit werken. Die gaat teren op de bijstand.

Ik keek net het filmpje van Sanneke over dat kussen. Hoe fijn, groot, koel, bla bla. Dion vindt het ook een heel fijn kussen. Maar ik hoor nergens dat er ook één voor hem is besteld.
Oh, en als je single bent is het ook heel fijn om mee te knuffelen. Gun Dion dan zo’n kussen!
Het is gewoon een derde ‘persoon’ in hun bed. Een soort poly 😁
pi_221152848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zou ze hem delen met Dion? Ik denk eerder dat Dion in deze driehoeksverhouding de toeschouwer is.
pi_221152873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.
Zijn ze elkaar nu alweer kwijt? September moesten ze op vakantie, want ze waren elkaar kwijt. Daarna nog tig nachtjes weg voorbij zien komen. Maarja, allemaal de schuld van M. zo te lezen. Vervelend hoor een kind hebben en zelf niks willen en doen alsof je niks kunt, misschien is een 2e erbij wel leuk!
pi_221152877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😆
Kronkelen met het kussen
pi_221152883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:08 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou dat dus, wat een gezeur en gezever over de hitte.
Ja het is vreselijk heet, en ja ik vind het ook niet wat.
Maar er moet gewoon gewerkt worden, we willen allemaal boodschappen kunnen halen, post ontvangen en de zorgmedewerkers kunnen ook niet thuisblijven.
Het is een paar dagen, met een beetje aanpassen overleef je het echt wel.
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:02:02 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221152896
Dbm weer ze slapen niet want het is warm. Je hebt airco Kim...
pi_221152906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
pi_221152932
quote:

Ze wil weg zonder Mijan, maar wil niet zonder hem? Als Dion even met hem bezig is voelt ze zich buiten gesloten.
Je raakt elkaar kwijt omdat Dion alles moet doen terwijl jij vastgeplakt zit aan de bank.
pi_221152944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
🤣🤣🤣🙈🙈
pi_221152962
DBM moet even in haar noeuwe post benoemen dat kind ASS heeft.
Zo plakt ze een diagnose zonder dat volgers het door hebben
pi_221152968
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:18 #206
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221152984
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
Ja, ze heeft de levering van een pakket verzet naar volgende week. Wat een fantastische vrouw is het toch.

Ze vergeet zeker dat dit pakket allang in het sorteercentrum ligt (of misschien zelfs in de bezorgbus), waar mensen het nu extra in hun handen moeten hebben? Als je zo wilt deugen, misschien gewoon helemaal geen zooi bestellen met deze temperaturen?

Oh, en is dit dezelfde Sanneke die een paar weken geleden DHL nog uitfoeterde omdat ze haar pakket niet leverde?
pi_221152987
quote:
Vast niet, want Mijan zit aan dr vastgeplakt 🤪
pi_221153044
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
pi_221153064
Vanmorgen om kwart over 7 gingen er allemaal kinderen die op een s(b)o school zitten met de taxi naar school. Veel van deze kinderen wonen in een sociale huurwoning zonder airco, deze kinderen moeten extra vroeg op om naar het ophaalpunt van de taxi te gaan om vervolgens 3 kwartier in de taxi te moeten zitten onderweg naar school. (En vanmiddag moeten ze weer terug en vanaf het afhaalpunt weer terug naar huis lopen) Deze kinderen zijn ook moe, het is warm, het is einde schooljaar (hebben misschien ook, ass of wat voor extraatje) maar die gaan wel naar school. Of het makkelijk ging, veel kinderen hadden er duidelijk moeite mee en dat is heel goed te snappen.

De kinderen van DBM hebben airco in huis en kunnen voor huis in de auto gaan zitten om vervolgens bijna in de klas eruit gezet te worden. Maar die kinderen blijven thuis want ze zijn moe, wie niet zo aan het eind van het schooljaar en het is warm. (Hebben andere kinderen dat dan niet, waarom zijn de kids van DBM daar dan anders in?)

Waarschijnlijk spelen ze de hele dag in de brandende zon buiten en is er van de vermoeidheid niks te zien.
pi_221153078
quote:
Nee.
pi_221153110
de posts van AM van gisterenavond geven wel enorm goed het niveau van humor in dat huishouden weer. "Jim heeft altijd grappige t-shirts" Plaatst vervolgens een foto van Jim in een shirt met de union jack erop.. nou hilarisch idd.. echt su-per grappig.

De verheerlijking van die oudste kinderen is zo raar bij haar...
pi_221153168
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
Want zij kon met haar gefrituurde brein niet bedenken dat het voor kwetsbare mensen beter was om dat gisteren te doen?

Dan is je behoefte om geld uit te geven wel heel groot. En ik snap echt dat mensen boodschappen moeten doen maar aangezien zij alle tijd van de wereld heeft had ze dit ook anders kunnen plannen. Gelukkig heeft ze wel de laatste ijsjes!

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 26-06-2026 09:06:40 ]
pi_221153173
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
pi_221153187
Sanneke paar weken geleden nadat ze tips voor makkelijk mee te nemen tussendoortjes voor mijan had gevraagd en met knijpfruit tipte... "haha met tipt knijpfruit haha maar zit echt super veel troep in knijpfruit haha echt dat is zo een foute tip haha!!!"
Sanneke vandaag "dikke tip bij de aldi... knijpfruit!"

Ha ha ha Sanneke? Goede tip hoor... zelf bedacht? Echt knap...
pi_221153199
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
pi_221153213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
Ze was energieadviseur of noemde ze het nou energiecoach?

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 26-06-2026 09:24:12 ]
pi_221153254
Wat ik gewoon niet snap, is de drang zo groot om elke dag naar de winkel te gaan dat je vandaag ook moet? Ze heeft zeeën van tijd.. en je kan me niet voorstellen dat ze geen boodschappen voorraad hebt, dat je op zo een warme dag weer naar buiten moet? Misschien kan ze beter haar BH gaan wassen zie dat paarse ding al dagen.. ben echt benieuwd of zij überhaupt wat in het huishouden doet op zulke dagen, of ze verwacht van Dion dat hij het vanavond nog even doet.

De lekkere smerige lakens liggen alweer in de vriezer bij AM! Zullen vast gaan zwemmen in de tuin. Als Sanneke die winactie wint kan ze in de jacuzzi gaan zitten daar maar of ze er nog uitkomt?
Bij de familie Geerts zou ik btw nooit eten! Smerig echt bah onhygiënisch.

DBM plakt er maar weer bij beide een labeltje op? Hele post er van maken dat ze haar kinderen thuis houdt, ze kan beter een post maken als ze naar school gaan, dat is uitzonderlijker dan niet naar school gaan bij haar. Ze heeft airco wat zeikt dat mens zeg! Nee fietsen met 32 graden goed idee, gaan vast vanmiddag nog een leuke knuffel halen want ze zijn overprikkeld.
pi_221153264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef Snaky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
Ik ook. En ze is nu nog altijd niet emotioneel volwassen, waardoor ze ook het leven van haar volwassen kinderen etaleert en ophemelt.
Alsof dat daardoor ook op haar afstraalt.
Net als zeggen dat ze zo gaat werken. Iedereen weet dat ze niet werkt, de klusjes die ze doet noemt een gewoon mens natuurlijk geen werk. Maar wanneer ze het maar vaak genoeg zegt gaat ze zelf ook steeds meer geloven dat zij ook echt wel een baan heeft ( wat ze blijkbaar belangrijk vindt)

Ik heb zo'n zus. Zelf niet geworden wat ze had gewild en veel te jong getrouwd. Nu altijd en overal vertellen over ( het werk van) haar dochter. Eigenlijk vooral zielig.
pi_221153295
Sanneke lijkt wel gepreoccupeerd met de warmte.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:23:24 #220
184769 crew  Deisyy
pi_221153300
quote:

[..]
Heb je het nieuws gemist? :D

Het is code rood, voor sommige mensen is het heel ongezond om nu naar buiten te gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221153304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
Ik ken haar niet anders dan dat ze niks doet en vooral op de bank zit en over eten praat. Ik volg haar al jaren.
pi_221153316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Hier in Friesland is geen code rood.
pi_221153318
Sanneke en de winactie 😂🤣 heeft ze wel gelezen dat het met yoga workshop is en dat je daar allemaal dingen kan doen zoals kano varen enzo? Dat het niet parkeer je reet op de bank en loop af en toe naar het buffet... en dat het niet all inclusive all you can eat principe is maar echt gericht op wellness en niet op vreetfeest 🤣😂
Ik heb het vermoeden dat ze zag dat er eten was en nu daar heen wilt
pi_221153383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?

Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
Volgens haar was ze zich heel bewust van zichzelf in die podcast vanwege alle 'haat'. Normaal gesproken tettert ze nog veel vaker door Iris heen en draait ze ieder verhaal zodat het over haar gaat.

Het viel me in de laatste vlog ook op dat zowel zij als Tim hun verhalen aandikken. Veel bla bla bla, teveel details, langdradig en een hoofdrol voor zichzelf.
pi_221153425
Sanneke die liegt om een overnachting te winnen.

Zij wilden perse Mijan meenemen toen ze naar Antwerpen gingen, dat vond Dion ook gezelliger.
En nu raken ze elkaar kwijt en hebben ze een weekendje nodig met elkaar.
pi_221153430
Zou Sanneke beseffen dat ze met alles afhankelijk is van Dion, dat ze volkomen onzelfstandig leeft. Inkomen vergaren, wassen, koken, dweilen, airco’s aanzetten, ouderlijk huis leegruimen, klussen, schoonmaken, achtertuin opknappen, auto rijden, kind opvoeden; alles doet Dion. Het lijkt wel een patiënt zorgverlener relatie. Ik vind het naast een hele ongezonde ook een verdrietige situatie.
pi_221153503
AM heeft haar gesprekken verplaatst. Want boven te warm. Kan ze echt niet even ergens anders gaan zitten (op een van de slaapkamers van de kinderen) om een paar telefoontjes te plegen?
Ik snap trouwens niet dat handyman Maarten nog geen airco op zolder heeft geinstalleerd.
pi_221153524
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een Karen ben, mijn zoon mag van mij niet naar zijn bijbaantje omdat ik het echt onverantwoord vind. 🙈
pi_221153559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef Snaky het volgende:
Haha, ik ben 37 en ik draag nog een tuinbroek! Maar verder helemaal eens hoor hahaha
pi_221153570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:48 schreef Harper het volgende:
AM heeft haar gesprekken verplaatst. Want boven te warm. Kan ze echt niet even ergens anders gaan zitten (op een van de slaapkamers van de kinderen) om een paar telefoontjes te plegen?
Ik snap trouwens niet dat handyman Maarten nog geen airco op zolder heeft geinstalleerd.
sowieso, die "gesprekken" altijd.. ik kan me er niks bij voorstellen... met de plaatselijke boekhandel ofzo?
pi_221153592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Stillemeelezer het volgende:
Zou Sanneke beseffen dat ze met alles afhankelijk is van Dion, dat ze volkomen onzelfstandig leeft. Inkomen vergaren, wassen, koken, dweilen, airco’s aanzetten, ouderlijk huis leegruimen, klussen, schoonmaken, achtertuin opknappen, auto rijden, kind opvoeden; alles doet Dion. Het lijkt wel een patiënt zorgverlener relatie. Ik vind het naast een hele ongezonde ook een verdrietige situatie.
Ja hoor, dit beseft ze zeker. En ze vindt het heerlijk!
pi_221153652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel 100x zeggen dat ze ouder is en hij eigenlijk in haar ogen een jongetje.... maar als hij weg zou vallen is ze minder zelfstandig dan mijn puber van 15
pi_221153696
Ach wat is Sanneke toch behulpzaam! Haar pakketje, gekocht van Dion z’n zuurverdiende geld, mag wel even later bezorgd worden! Wat een wereldverbeteraar is ze! Hulde!
pi_221153751
quote:

[..]
Zou het? Haar koopdrang, meltdowns op beeld en dat ze nu weer onder deze winactie schrijft elkaar verliezen geeft denk ik aan dat ze ergens heel goed aanvoelt dat deze situatie niet houdbaar is. Ze zitten nu nog in de tropenjaren dus echt ruimte voor reflectie is er (nog) niet. Als M. straks wat ouder is en naar school gaat en je hebt nog steeds een partner met dit gedrag, zou deze relatie dan nog wel standhouden?
pi_221153793
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]

Ik vind juist dat we heel weinig 'echts' zien bij MCW. Alles wat ze laat zien is in scène gezet, of wordt neergezet alof iedereen daar constant maximaal gelukkig is, geniet, helemaal blij is met elkaar etc. etc.
De waarheid krijgen we in ieder geval niet te zien.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221153810
quote:

[..]
Ik denk eigenlijk dat Sanneke oprecht vindt dat ze veel doet (zorgen voor Mijan)
pi_221153826
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:23 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik ken haar niet anders dan dat ze niks doet en vooral op de bank zit en over eten praat. Ik volg haar al jaren.
Ik volg haar ook jaren en ze heeft kortstondige banen gehad. Opleidingen ook niet afgemaakt (dacht ik)
pi_221153849
DBM had gister toch ook zoveel manden staan met schone was, en nu weer!!! Hoe dan???? Als je idd voor elk vlekje een schoon setje aantrekt gaat het hard naar dan nog vindt ik dit overdreven veel.
Ze heeft niet eens tijd om buitenshuis een baan te hebben, dan komt ze nooit door de was heen
pi_221153853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:24 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
Zou het? Haar koopdrang, meltdowns op beeld en dat ze nu weer onder deze winactie schrijft elkaar verliezen geeft denk ik aan dat ze ergens heel goed aanvoelt dat deze situatie niet houdbaar is. Ze zitten nu nog in de tropenjaren dus echt ruimte voor reflectie is er (nog) niet. Als M. straks wat ouder is en naar school gaat en je hebt nog steeds een partner met dit gedrag, zou deze relatie dan nog wel standhouden?
Ze onderneemt geen enkele actie om de situatie te veranderen. Deze relatie blijft bestaan omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Zij tot Dion omdat ze totaal afhankelijk is, Dion tot haar omdat hij, hoop ik, ziet dat hij de enige ouder is met een beetje draagkracht.
pi_221153858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke en de winactie 😂🤣 heeft ze wel gelezen dat het met yoga workshop is en dat je daar allemaal dingen kan doen zoals kano varen enzo? Dat het niet parkeer je reet op de bank en loop af en toe naar het buffet... en dat het niet all inclusive all you can eat principe is maar echt gericht op wellness en niet op vreetfeest 🤣😂
Ik heb het vermoeden dat ze zag dat er eten was en nu daar heen wilt
Het is eten wat de pot schaft en op gerichte tijden + met z’n allen eten. Zie ik haar niet doen.
pi_221153865
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
Zij raken elkaar elke keer kwijt. Hoevaak heb ik dat nu niet van haar gehoord? Een weekendje weg is echt niet de oplossing. Een relatie is hard werken. Maarja, Sanneke werkt niet 🤣
pi_221153886
quote:

[..]
Ik gisteren ook en idd gemeentehuis gesloten. Een bizar contrast met aan de overkant waar mensen in de bouw aan het werk waren.
pi_221153918
quote:
Dat kost geld en daar doen AM en MG niet aan.
Bij hoogste uitzondering een 6ehands op MP, waar onfortuinlijk aan gesleuteld kan worden. Maar liever spon of gekregen.
pi_221153931
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Zij raken elkaar elke keer kwijt. Hoevaak heb ik dat nu niet van haar gehoord? Een weekendje weg is echt niet de oplossing. Een relatie is hard werken. Maarja, Sanneke werkt niet 🤣
Misschien moet ze eens een gps-tracker kopen tegen dat kwijtraken.
pi_221153936
Ik kijk bij dbm en zie een zwembadje in de volle zon staan.
En ze schrijft "Die vrijdag voor de zomervakantie missen ze niks" (alsof ze daar op andere dagen ooit rekening mee hield?)
Alsof ze komende week al vakantie hebben.
Wat een wazig type, deze vrouw.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221153942
Sanne in een spijkerbroek? Meid trek een luchtige jurk aan. Ik loop nu zelf ook thuis in bikini. Het is goed zo vandaag.
pi_221154051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:43 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Het is eten wat de pot schaft en op gerichte tijden + met z’n allen eten. Zie ik haar niet doen.
Dit... ze heeft van die all inclusive buffet hotels in gedachte waar je op je zonne bedje bij het zwembad ligt en 24 rondjes bar en buffet doet... en 5x langs het toetjes buffet 😂
Denk dat als ze zou winnen ze helemaal in paniek schiet en non stop gaat klagen
pi_221154105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:55 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne in een spijkerbroek? Meid trek een luchtige jurk aan. Ik loop nu zelf ook thuis in bikini. Het is goed zo vandaag.
Dion loopt achter met de was... jurk had ze al paar dagen aan
pi_221154305
MCW
Wat stukjes van de vlogs bekeken, wat een infantiel stel is dit samen hoe Tim ook zijn verhaal doet over de Spaanse politie waar hij mee moest gaan pinnen.. leuk dat ze zichzelf vinden.

En dan de vlog van Parijs in het eerste gedeelte waar Mies weer mank loopt vanwege de knie en eigenlijk een nieuwe knie moet naar eigen zeggen “maar wie heeft daar zin in? Dan liever eerst nieuwe tieten”
Dus Mies ondergaat liever een operatie voor nieuwe tieten ipv een (noodzakelijke) operatie..

En maudje continu nodig hebben,zelfs om te vertellen welke dag en datum het is.. Echt dat deze mensen 6 kinderen onder de hoede hebben
Gelukkig hebben ze een maudje die orde schept, wat ook erg ongezond is maar waar Mies erg trots verteld hoeveel gemiste oproepen ze wel niet had van Mies op haar weekendje weg.. “Echt wel meer dan 10!!”
pi_221154311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dion loopt achter met de was... jurk had ze al paar dagen aan
Haar bh mag ook wel eens in de was
pi_221154424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind juist dat we heel weinig 'echts' zien bij MCW. Alles wat ze laat zien is in scène gezet, of wordt neergezet alof iedereen daar constant maximaal gelukkig is, geniet, helemaal blij is met elkaar etc. etc.
De waarheid krijgen we in ieder geval niet te zien.
Ik ben ook nog steeds zooo benieuwd hoe JvP en Koen naar haar kijken? We zien eigenlijk allemaal dat ze doodongelukkig is. Wat ik vooral vind is dat er bin no time de situatie geheel verandert en zij dat normaal vindt en ook iedereen om haar heen dat maar normaal moet vinden. Een jaar geleden was haar leven compleet anders. Voor haar ouders ook; je zal maar zo'n dochter hebben
pi_221154478
Sanneke en elkaar kwijtraken. Volgens mij moet je elkaar dan eerst gevonden hebben en die indruk heb ik bij hen al nooit gehad. Zij zag in hem gewoon een makkelijk slachtoffer.
Run Dion. RUN!
pi_221154486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik ben ook nog steeds zooo benieuwd hoe JvP en Koen naar haar kijken? We zien eigenlijk allemaal dat ze doodongelukkig is. Wat ik vooral vind is dat er bin no time de situatie geheel verandert en zij dat normaal vindt en ook iedereen om haar heen dat maar normaal moet vinden. Een jaar geleden was haar leven compleet anders. Voor haar ouders ook; je zal maar zo'n dochter hebben
Dat veranderen van situatie is al eerder gebeurd: van een gezin met twee ouders naar de poly. Dit ging ook heel rap en dat moest ook iedereen maar normaal vinden. Zij blijft alles en iedereen meetrekken in haar gekkigheid.
pi_221154502
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke en elkaar kwijtraken. Volgens mij moet je elkaar dan eerst gevonden hebben en die indruk heb ik bij hen al nooit gehad. Zij zag in hem gewoon een makkelijk slachtoffer.
Run Dion. RUN!
Vadermateriaal. Daar was ze naar op zoek. En een wandelende pinpas.
pi_221154583
AM kan normaal gesproken niet goed naar de wc maar met die warmte wel?

Was alle muesli promo dan een leugen?!!🤣🙃
pi_221154592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat veranderen van situatie is al eerder gebeurd: van een gezin met twee ouders naar de poly. Dit ging ook heel rap en dat moest ook iedereen maar normaal vinden. Zij blijft alles en iedereen meetrekken in haar gekkigheid.
Dat krijg je he met van die allerverslindende verliefdheden waar niet tegenop te vechten is
pi_221154633
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En dat is precies waarom ze geen begeleiding wil.
pi_221154648
Die DBM is gewoon echt niet goed, stug vol blijven houden dat haar kinderen ASS hebben zonder officiële diagnose. Wat een gemiep over dat ze moe zijn, ze slapen verdorie in de airco! Hebben wij ook op de slaapkamers en iedereen slaapt daardoor meer dan prima. Gaat lekker op tijd aan en als het bedtijd is is het koel. Absurd dat school iedere keer maar meegaat met haar gejank.
pi_221154655
quote:
ik heb in code rood gebied in een kantoor waar het 30 graden is gewoon essentiele vergaderingen gehad vanochtend hoor. Nu is het ook wel goed geweest voor vandaag maar een paar telefoontjes kun je echt wel plegen nu.

Wat dacht ze dat mensen in de thuiszorg nu doen? Iemand geen insuline geven een dagje?
pi_221154677
AM maakt vanmiddag wat tijd vrij om haar DM te beantwoorden.
Zou ze haar uurtje slaap dan wel gaan redden?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:24:01 #261
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221154683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

En die borden met smerige meuk elke keer. Ze moet nog even uitzoeken wat poepgarantie heeft. Ze beweerde dat "haar zelf ontworpen muesli" zo goed werkte maar nu de samenwerking is gestopt is ze ook gestopt met het eten van die rommel. Ik snap sowieso al die suikers daar niet. Gisteren ook die megazoete eierkoeken en dan nog boter en kaneelsuiker erop 🤢.
Gewone goedkope basismuesli met evt een beetje honing is lekker, gezond en zal ook vast goed poepen.
pi_221154714
Het is gewoon heel sneu dat Sanneke niet inziet dat haar leven zoveel leuker kan zijn als je wel de juiste hulp hebt.
Sterker nog; dan kan ze kijken naar werk wat past, omdat ze het kan! En dat geeft voldoening én geld. En dan zou ze dus vaker met Dion weg kunnen of meer kunnen shoppen; word ze nog gelukkiger van! Maar ja dat kan ik niet tippen want ik zit al lang in de blokkendoos.
pi_221154715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:24 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En die borden met smerige meuk elke keer. Ze moet nog even uitzoeken wat poepgarantie heeft. Ze beweerde dat "haar zelf ontworpen muesli" zo goed werkte maar nu de samenwerking is gestopt is ze ook gestopt met het eten van die rommel. Ik snap sowieso al die suikers daar niet. Gisteren ook die megazoete eierkoeken en dan nog boter en kaneelsuiker erop 🤢.
Gewone goedkope basismuesli met evt een beetje honing is lekker, gezond en zal ook vast goed poepen.
En nu die zoetstof meuk. Waar ze altijd zo tegen was.
Erg hoor, dat zelfs wat je eet beïnvloed wordt door de hang naar geld.
pi_221154744
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nee ik denk niet het me onwil omtrent werken oid te maken heeft. ASS zorgt er nu eenmaal voor dat er maar 1 waarheid is voor haar. En zij denkt dat ze goed met haar beperking om gaat. Dus niet nodig. En je moet echt van goede huize komen om zo iemand te helpen.
pi_221154749
En het gepiep bij DBM snap ik ook niet. Noord is geen code rood en ja heus warm, maar dat vind iedereen toch?
Ik heb een airco en durf hem bijna niet aan te zeten omdat ik zoveel mensen om me heen heb die er geen hebben, voel me een enorm luxe paard. Maar tja ik kocht de woning mét de airco er al in. Ik heb zonnepanelen. Niet aanzetten omdat er zoveel mensen om mij heen er geen hebben was toch ook wel wat suf. Dus hij staat aan, en mensen om me heen weten dat ze welkom zijn om een goede nacht te slapen. En grappig genoeg zegt iedereen; lief, maar ach het word na het weekend beter. Als het echt niet meer wil dan meld ik me.

DBM daarintegen heeft een airco en klaagt steen en been over slecht slapende kinderen; omdat er gewoon heel veel kinderen slecht slapen met dit weer ofzo? Misschien had ze de airco beter niet kunnen hebben zodat ze recht van klagen had. En een ritje SEH extra kon doen.
pi_221154750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef Harper het volgende:

[..]
En nu die zoetstof meuk. Waar ze altijd zo tegen was.
Erg hoor, dat zelfs wat je eet beïnvloed wordt door de hang naar geld.
En dat het hele gezin daarin meegaat
pi_221154752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit in heel veel situaties gebeurd alleen zien we dat niet omdat dat niet publiek is. Maar waar relaties stuk lopen wordt er heel vaak in een sneltreinvaart in een nieuwe relatie gesprongen. Mensen zijn toch vaak overtuigd van hun recht op geluk.
pi_221154759
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze schreef dat ze therapie heeft gehad. Dat heeft dan weinig geholpen.
pi_221154770
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef tulpje19 het volgende:
Run Dion. RUN!
Dion is er zelf bij hè. Als hij weg wilde had hij dat vast gedaan.
pi_221154781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze schreef dat ze therapie heeft gehad. Dat heeft dan weinig geholpen.
Dan weet ze ook dat het advies is om bij elke nieuwe levensfase opnieuw in therapie te gaan. Die vrouw heeft nooit fatsoenlijke therapie gehad hoor. Ze heeft vast een boek gelezen en dan weet ze alles.
pi_221154798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef TantePien1990 het volgende:
Het is gewoon heel sneu dat Sanneke niet inziet dat haar leven zoveel leuker kan zijn als je wel de juiste hulp hebt.
Sterker nog; dan kan ze kijken naar werk wat past, omdat ze het kan! En dat geeft voldoening én geld. En dan zou ze dus vaker met Dion weg kunnen of meer kunnen shoppen; word ze nog gelukkiger van! Maar ja dat kan ik niet tippen want ik zit al lang in de blokkendoos.
Het zou dan ook geen enkel nut hebben om dit soort adviezen te geven. Denk niet dat ze dan ineens het licht ziet.
pi_221154813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:35 schreef Karenwalker het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit in heel veel situaties gebeurd alleen zien we dat niet omdat dat niet publiek is. Maar waar relaties stuk lopen wordt er heel vaak in een sneltreinvaart in een nieuwe relatie gesprongen. Mensen zijn toch vaak overtuigd van hun recht op geluk.
Ja en dat samen met de nodige clichés 'kinderen zijn flexibel' 'ze hebben er meer aan als papa/mama gelukkig is' om de dringende jeuk in het kruis goed te praten.
pi_221154830
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dion is het type man die niet goed stil kan zitten. Daarnaast helpt een vrouw op de bank hebben zitten thuis tegen gevoelens va eenzaamheid. Tot slot heeft hij ook nog een gezin kunnen stichten, is dus vader en misschien ooit wel opa etc. wat hem wellicht een gevoel van nut en toekomstperspectief geeft.
Zo zielig is hij niet, als hij iets echt zat is geeft hij haar ook wel tegengas.
pi_221154859
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dan weet ze ook dat het advies is om bij elke nieuwe levensfase opnieuw in therapie te gaan. Die vrouw heeft nooit fatsoenlijke therapie gehad hoor. Ze heeft vast een boek gelezen en dan weet ze alles.
Misschien heeft de therapeut haar dat niet verteld. Vraag me trouwens af wanneer ze die therapie heeft gevolgd. Vlak nadat ze de door haar gewenste diagnose kreeg was ze zwanger en vanaf dat moment had ze het vooral druk met klagen over zwanger zijn en de moedermaffia.
pi_221154881
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

Dan zal ze nu eindelijk eens voldoende vocht binnenkrijgen
pi_221154893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Echt, doe normaal!!!
Je weet dat er letterlijk mensen dood gaan door de hitte?
Toevallig de ellende in Parijs gezien? Engeland?
Maar goed, blijkbaar snap je niet waarom een hitteprotocol nodig is.
pi_221154909
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Klopt, alleen is het soms bijzonder lastig als je eenmaal in een bepaald patroon zit. Het kan echt een hele tijd duren voor iemand doorheeft wat er aan de hand is. En dan daar nog naar gaan handelen terwijl er een kind in het spel is, dan moet je best wel sterk in je schoenen staan.
pi_221154978
AM heeft kippenvel van de 'duik ', ik krijg ook de rillingen van die smerige pisbak waar ze altijd ongewassen inhangen
pi_221154983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:59 schreef lila01 het volgende:

[..]
Je weet dat er letterlijk mensen dood gaan door de hitte?
Toevallig de ellende in Parijs gezien? Engeland?
Maar goed, blijkbaar snap je niet waarom een hitteprotocol nodig is.
Ja inderdaad. Dit is wel wat anders dan een zomers dagje. Het is gewoon gevaarlijk, het is echt heel slecht weer.
pi_221154985
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:10 schreef poohenzo het volgende:
AM heeft kippenvel van de 'duik ', ik krijg ook de rillingen van die smerige pisbak waar ze altijd ongewassen inhangen
En 1x per jaar een keer het water van verversen
pi_221155003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Klopt, alleen is het soms bijzonder lastig als je eenmaal in een bepaald patroon zit. Het kan echt een hele tijd duren voor iemand doorheeft wat er aan de hand is. En dan daar nog naar gaan handelen terwijl er een kind in het spel is, dan moet je best wel sterk in je schoenen staan.
We vullen natuurlijk allemaal vanalles in voor Dion, ik net zo goed, maar hoe komt iedereen er bij dat hij eigenlijk wel weg zou willen etc.
Wat ik eerder hier al noemde, hij haalt echt wel voordelen voor zichzelf uit deze relatie.
Hij is ook niet iemand die makkelijk aan de vrouw komt. Dit geldt voor best wat mannen. Het wordt ook een soort kosten baten analyse he (misschien wel bij iedereen op den duur😅)
pi_221155008
Voor wie zich afvraagt waarom Dion doet wat hij doet: op zijn insta staat een post van 20 feb. 2023. Hij schrijft daarin wat zijn valkuil is.
pi_221155012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:10 schreef poohenzo het volgende:
_O- _O-
pi_221155106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
Wat stukjes van de vlogs bekeken, wat een infantiel stel is dit samen hoe Tim ook zijn verhaal doet over de Spaanse politie waar hij mee moest gaan pinnen.. leuk dat ze zichzelf vinden.

En dan de vlog van Parijs in het eerste gedeelte waar Mies weer mank loopt vanwege de knie en eigenlijk een nieuwe knie moet naar eigen zeggen “maar wie heeft daar zin in? Dan liever eerst nieuwe tieten”
Dus Mies ondergaat liever een operatie voor nieuwe tieten ipv een (noodzakelijke) operatie..

En maudje continu nodig hebben,zelfs om te vertellen welke dag en datum het is.. Echt dat deze mensen 6 kinderen onder de hoede hebben
Gelukkig hebben ze een maudje die orde schept, wat ook erg ongezond is maar waar Mies erg trots verteld hoeveel gemiste oproepen ze wel niet had van Mies op haar weekendje weg.. “Echt wel meer dan 10!!”
Mariereinders kreeg gesponsorde nieuwe tieten. Dus ik gok binnenkort MCW ook
pi_221155155
-Dit doen we niet

[ Bericht 78% gewijzigd door Donna op 26-06-2026 15:53:06 ]
pi_221155223
LotteB kijkt nooit nieuws en vraagt zich af of alle kinderen thuis zijn.
Nee Lotte heel NL (of de provincies met code rood) zitten gewoon op school behalve jouw kinderen.
pi_221155246
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nee Lotte heel NL (of de provincies met code rood) zitten gewoon op school behalve jouw kinderen.
Lekker engagement creëeren he, mensen gaan nu massaal haar berichten dat hun kind ook thuis is
pi_221155258
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
hahaha , LotteB moet nog even voelen hoe het zit en zo
pi_221155312
Jemig , Janneke Jelies moet even in een storie beschrijven hoe het met de darmen van de jongste dochter gaat....lekker hoor die privacy!
pi_221155439
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Jemig , Janneke Jelies moet even in een storie beschrijven hoe het met de darmen van de jongste dochter gaat....lekker hoor die privacy!
Privacy is overrated 🤪
pi_221155766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef poohenzo het volgende:

[..]
hahaha , LotteB moet nog even voelen hoe het zit en zo
Ze voelt het journaal niet zo
pi_221155797
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze voelt het journaal niet zo
Er zit niet alleen een huil maar ook een zonnesteekje vast...
pi_221155827
Sanneke: een beetje lief voor elkaar zijn, voor elkaar zorgen en op elkaar letten. Vrouw, begin eerst eens thuis in plaats van bij de pakketbezorger. Precies de drie dingen die ze bij Dion over het hoofd lijkt te zien en het gek vindt dat ze elkaar kwijtraken.
pi_221155868
Wat een reclame AM. Alleen al omdat ze het hondenbrokken blijft noemen een reden om af te haken en het nooit te kopen.
pi_221155895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef Lynnyl het volgende:
Wat een reclame AM. Alleen al omdat ze het hondenbrokken blijft noemen een reden om af te haken en het nooit te kopen.
ik zou als opdrachtgever daar ook niet echt blij mee zijn.
pi_221155898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Er zit niet alleen een huil maar ook een zonnesteekje vast...
_O_
pi_221155923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom Dion doet wat hij doet: op zijn insta staat een post van 20 feb. 2023. Hij schrijft daarin wat zijn valkuil is.
En hij zit nog steeds in die vicieuze cirkel dus
pi_221155927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef Lynnyl het volgende:
Ja en bij de vorige steeds dat smerige woord poepgarantie erbij maakte meteen dat alle eetlust me verging. En dan had ik nog niet naar de prijs gekeken.
pi_221155980
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:41 schreef Earring het volgende:

[..]
En hij zit nog steeds in die vicieuze cirkel dus
Naar mijn idee wel. Misschien kunnen ze samen in therapie gaan.
pi_221156012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW

Geen woorden voor, die meid spoort serieus niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')