abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221143480
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221143492
Am denkt echt dat ze de ontdekker is van alle hippe dingen hè, en dan nog fout zeggen ook!

Chat heeft haar vast niet geholpen!

DBM oh die meid is zo stoer 👍

Wat ik bij Sanneke niet snap,, leg dat kind bij jullie op de kamer als het daar koeler is, zet de hele dag de airco in zijn kamertje aan..
pi_221143505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Am denkt echt dat ze de ontdekker is van alle hippe dingen hè, en dan nog fout zeggen ook!

DBM oh die meid is zo stoer 👍

Wat ik bij Sanneke niet snap,, leg dat kind bij jullie op de kamer als het daar koeler is, zet de hele dag de airco in zijn kamertje aan..
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus is het m.i. geen probleem. Waarom ze niet door kunnen luchten snap ik niet. Je kan toch deuren en ramen openzetten. Daar zal hij echt niet wakker door blijven of wakker van worden.
pi_221143507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:

Chat had haar kunnen vertellen dat de Nederlandse versie Gerda heet...
pi_221143508
Wat heeft Debbie een energie he voor waterdrop.

@DeEnigeEchteLouca wij hadden van de week ook een emotioneel gesprek voor een van de kinderen. Toen was het (gelukkig) nog <30°C, maar gevoelsmatig was het 45°C. Succes vandaag! ❤️
pi_221143525
Haar hele volgmeute bestaat uit Karens en Gerda's.

En de term drone- moeder past nog beyer dan helikoptermoeder in haar geval.
pi_221143537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus is het m.i. geen probleem. Waarom ze niet door kunnen luchten snap ik niet. Je kan toch deuren en ramen openzetten. Daar zal hij echt niet wakker door blijven of wakker van worden.
Ja maar Sanneke heeft autisme dus ja het kan niet anders dan wat zij vind…

Succes voor iedereen vandaag 🩷
pi_221143539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Chat had haar kunnen vertellen dat de Nederlandse versie Gerda heet...
Soms heb ik het gevoel dat zij dingen expres doet..
pi_221143545
Dat geneuzel over hitte vind ik sws nogal vervelend.
Ja, het is warm, zoals in grote delen van de wereld het grootste deel van het jaar. Maar Nederlanders doen na 5 dagen boven de 30 graden meteen alsof normaal functioneren niet meer mogelijk is. Echt, die normaal!!
pi_221143591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat geneuzel over hitte vind ik sws nogal vervelend.
Ja, het is warm, zoals in grote delen van de wereld het grootste deel van het jaar. Maar Nederlanders doen na 5 dagen boven de 30 graden meteen alsof normaal functioneren niet meer mogelijk is. Echt, die normaal!!
Maar echt hè! Heb het ook warm maar doe wel me dingen, wel met een zweet kop en bloedheet
Maar ik heb gisterenavond gewoon een muur geschilderd omdat het moest, ja ik kon wachten tot volgende week maar weet je ik hou niet van uitstellen,
Sommige landen heb je 6 maanden per jaar dit weer!
pi_221143596
AM en die Ijslandse muis die om 6:00 gaan paardrijden. Je ziet alleen maar kinderen en jonge meisjes/jongens die meerijden en er fietst iemand achterna om alles in de gaten te houden. Waarom moeten die twee belegen Karens (see what i did there) nou mee op zo een kinder rit. En hoe Mirjam op dat paard zit te hotseklotsen, vreselijk. AM vindt het schoolreisje nog steeds onverantwoord. Ik vind jonge kinderen in badkleding op een openbaar instagram account zetten pas onverantwoord. Maar you do you Annie.

Sanneke plaatst een foto met wederom een zeurverhaal over de warmte erbij, gelukkig duidelijk te zien op de foto dat er helemaal niets mis is met haar huid... 😖
pi_221143597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Reacties uitlokken, discussies, en kan ze daar weer op voort met weer 100 zinloze storys.

Zielig leven als je zo aan je centen moet komen en een normale baan blijkbaar niet voor je weggelegd is.
pi_221143603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt hè! Heb het ook warm maar doe wel me dingen, wel met een zweet kop en bloedheet
Maar ik heb gisterenavond gewoon een muur geschilderd omdat het moest, ja ik kon wachten tot volgende week maar weet je ik hou niet van uitstellen,
Sommige landen heb je 6 maanden per jaar dit weer!
Welja.
Gewoon goed blijven drinken, en niet in de volle zon gaan bootcampen.

AM vond het gisteren om 12 uur al onverantwoord🤣🤣🤣
pi_221143605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Soms?
pi_221143619
Maarten die AM ook een zeur vindt hahaha, zou hij al geblokkeerd zijn?
pi_221143645
MG is zeker geblokkeerd... en pikstraf want wat denkt hij wel niet....
pi_221143650
Ik vind er trouwens ook wel iets van dat AM gewoon deelt dat IJsland vriendinnetje juf is op de school van haar kinderen.

Iedereen die dat wil weet inmiddels op welke school ze zitten, en aangezien de leerkrachten daar met naam en toenaam op de site staan
( wat ik dan weer weet doordat er een kennis werkt) is 1 en 1 toch 2.

Voor iemand die een opstel bestseller schreef over de grote gevaren en bedreigingen waar een instagram grootheid mee moet dealen vind ik dit dan weer zeer bijzonder.
pi_221143661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:47 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vind er trouwens ook wel iets van dat AM gewoon deelt dat IJsland vriendinnetje juf is op de school van haar kinderen.

Iedereen die dat wil weet inmiddels op welke school ze zitten, en aangezien de leerkrachten daar met naam en toenaam op de site staan
( wat ik dan weer weet doordat er een kennis werkt) is 1 en 1 toch 2.

Voor iemand die een opstel bestseller schreef over de grote gevaren en bedreigingen waar een instagram grootheid mee moet dealen vind ik dit dan weer zeer bijzonder.
Ik haalde er niet uit dat Mirjam daar werkt, dacht meer dat ze als ouder aan het helpen zou zijn. (Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze er werkt haha)

En waarom moet AM (en de rest) zo vroeg alsnog gaan rijden? Doe het gewoon niet, laat die paarden lekker met rust.

Aanvulling: ik heb geen flauw idee op welke school de kinderen zitten, maar dat komt misschien ook omdat het me niet interesseert.
pi_221143672
Sorry hoor, maar als je kind om 8.45 uur wakker word, heb je niks te zeuren. Hier gewoon iedere ochtend om 6 uur wakker, Sanneke!
pi_221143676
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik haalde er niet uit dat Mirjam daar werkt, dacht meer dat ze als ouder aan het helpen zou zijn. (Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze er werkt haha)

En waarom moet AM (en de rest) zo vroeg alsnog gaan rijden? Doe het gewoon niet, laat die paarden lekker met rust.
Ze vertelde eerder al dat Mirjam juf is.
Ze kan zeker als ouder mee zijn, maar wanneer mensen gek genoeg zijn om AM te volgen en te bedreigen zijn ze ook gek genoeg om even op de site van de school te kijken.

Sws niet heel slim en al zeker niet erg professioneel om als leerkracht zo mee te gaan met het IG account van een ouder van school.
pi_221143677
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
pi_221143714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
wat??? echt de wereld wordt steeds gekker.. kinderen verhandeld via vinted.. hmm hmm...
pi_221143717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:
AM en die Ijslandse muis die om 6:00 gaan paardrijden. Je ziet alleen maar kinderen en jonge meisjes/jongens die meerijden en er fietst iemand achterna om alles in de gaten te houden. Waarom moeten die twee belegen Karens (see what i did there) nou mee op zo een kinder rit. En hoe Mirjam op dat paard zit te hotseklotsen, vreselijk. AM vindt het schoolreisje nog steeds onverantwoord. Ik vind jonge kinderen in badkleding op een openbaar instagram account zetten pas onverantwoord. Maar you do you Annie.

Sanneke plaatst een foto met wederom een zeurverhaal over de warmte erbij, gelukkig duidelijk te zien op de foto dat er helemaal niets mis is met haar huid... 😖
Ik heb nog eens even de filmpjes bekeken en ik moet weer lachen om jouw post. Echt spot on, die beschrijving van twee belegen klungelige Karens in een kinderles.... door de man van J. (ook even noemen)

En wie schreef over die wortels?
Het kunnen 2 dingen zijn: ooit heeft iemand AM gezegd dat een wortel oké was als snack en daar heeft ze gelijk een in beton gegoten plan / gewoonte van gemaakt. 1 of 12 wortels is haar niet verteld.
Of zij heeft de zak op de haar gebruikelijke nonchalante lompe manier van 3 meter hoogte in de zak gegooid en geeft nu haar paard 1 wortel en neemt er 11 weer mee naar huis.
pi_221143741
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
Wtf zijn er mensen die geloven dat er gemalen kinderen in hamburgers van de McDonald's zitten? 😂
pi_221143774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze vertelde eerder al dat Mirjam juf is.
Ze kan zeker als ouder mee zijn, maar wanneer mensen gek genoeg zijn om AM te volgen en te bedreigen zijn ze ook gek genoeg om even op de site van de school te kijken.

Sws niet heel slim en al zeker niet erg professioneel om als leerkracht zo mee te gaan met het IG account van een ouder van school.
Dat heb ik gemist/niet onthouden door mijn gefrituurde moeder brein 🙈.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')