Hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus is het m.i. geen probleem. Waarom ze niet door kunnen luchten snap ik niet. Je kan toch deuren en ramen openzetten. Daar zal hij echt niet wakker door blijven of wakker van worden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Am denkt echt dat ze de ontdekker is van alle hippe dingen hè, en dan nog fout zeggen ook!
Chat heeft haar vast niet geholpen!
DBM oh die meid is zo stoer 👍
Wat ik bij Sanneke niet snap,, leg dat kind bij jullie op de kamer als het daar koeler is, zet de hele dag de airco in zijn kamertje aan..
Chat had haar kunnen vertellen dat de Nederlandse versie Gerda heet...quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Am denkt echt dat ze de ontdekker is van alle hippe dingen hè, en dan nog fout zeggen ook!
Chat heeft haar vast niet geholpen!
Ja maar Sanneke heeft autisme dus ja het kan niet anders dan wat zij vind…quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus is het m.i. geen probleem. Waarom ze niet door kunnen luchten snap ik niet. Je kan toch deuren en ramen openzetten. Daar zal hij echt niet wakker door blijven of wakker van worden.
Soms heb ik het gevoel dat zij dingen expres doet..quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Chat had haar kunnen vertellen dat de Nederlandse versie Gerda heet...
Maar echt hè! Heb het ook warm maar doe wel me dingen, wel met een zweet kop en bloedheetquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Dat geneuzel over hitte vind ik sws nogal vervelend.
Ja, het is warm, zoals in grote delen van de wereld het grootste deel van het jaar. Maar Nederlanders doen na 5 dagen boven de 30 graden meteen alsof normaal functioneren niet meer mogelijk is. Echt, die normaal!!
Dat denk ik ook. Reacties uitlokken, discussies, en kan ze daar weer op voort met weer 100 zinloze storys.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat zij dingen expres doet..
Welja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Maar echt hè! Heb het ook warm maar doe wel me dingen, wel met een zweet kop en bloedheet
Maar ik heb gisterenavond gewoon een muur geschilderd omdat het moest, ja ik kon wachten tot volgende week maar weet je ik hou niet van uitstellen,
Sommige landen heb je 6 maanden per jaar dit weer!
Soms?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat zij dingen expres doet..
Ik haalde er niet uit dat Mirjam daar werkt, dacht meer dat ze als ouder aan het helpen zou zijn. (Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze er werkt haha)quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:47 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vind er trouwens ook wel iets van dat AM gewoon deelt dat IJsland vriendinnetje juf is op de school van haar kinderen.
Iedereen die dat wil weet inmiddels op welke school ze zitten, en aangezien de leerkrachten daar met naam en toenaam op de site staan
( wat ik dan weer weet doordat er een kennis werkt) is 1 en 1 toch 2.
Voor iemand die een opstel bestseller schreef over de grote gevaren en bedreigingen waar een instagram grootheid mee moet dealen vind ik dit dan weer zeer bijzonder.
Ze vertelde eerder al dat Mirjam juf is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik haalde er niet uit dat Mirjam daar werkt, dacht meer dat ze als ouder aan het helpen zou zijn. (Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze er werkt haha)
En waarom moet AM (en de rest) zo vroeg alsnog gaan rijden? Doe het gewoon niet, laat die paarden lekker met rust.
wat??? echt de wereld wordt steeds gekker.. kinderen verhandeld via vinted.. hmm hmm...quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
Ik heb nog eens even de filmpjes bekeken en ik moet weer lachen om jouw post. Echt spot on, die beschrijving van twee belegen klungelige Karens in een kinderles.... door de man van J. (ook even noemen)quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:
AM en die Ijslandse muis die om 6:00 gaan paardrijden. Je ziet alleen maar kinderen en jonge meisjes/jongens die meerijden en er fietst iemand achterna om alles in de gaten te houden. Waarom moeten die twee belegen Karens (see what i did there) nou mee op zo een kinder rit. En hoe Mirjam op dat paard zit te hotseklotsen, vreselijk. AM vindt het schoolreisje nog steeds onverantwoord. Ik vind jonge kinderen in badkleding op een openbaar instagram account zetten pas onverantwoord. Maar you do you Annie.
Sanneke plaatst een foto met wederom een zeurverhaal over de warmte erbij, gelukkig duidelijk te zien op de foto dat er helemaal niets mis is met haar huid... 😖
Wtf zijn er mensen die geloven dat er gemalen kinderen in hamburgers van de McDonald's zitten? 😂quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
Dat heb ik gemist/niet onthouden door mijn gefrituurde moeder brein 🙈.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:52 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder al dat Mirjam juf is.
Ze kan zeker als ouder mee zijn, maar wanneer mensen gek genoeg zijn om AM te volgen en te bedreigen zijn ze ook gek genoeg om even op de site van de school te kijken.
Sws niet heel slim en al zeker niet erg professioneel om als leerkracht zo mee te gaan met het IG account van een ouder van school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |