abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221147493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bijna alles is dicht hier morgen vanaf 12 uur.. enige wat zou kunnen is dat hij van 6 tot 10 ofzo mag werken

Of hij zegt dat hij moet werken en gaat lekker bij vrienden zitten
Hier wordt gewoon gewerkt door mijn partner in de bouw, de klus móét echt af helaas...dus het is natuurlijk mogelijk dat hij moet werken
pi_221147506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Of ze neemt ze zelf mee naar de belevenisboerderij of ander uitje, want dat kan natuurlijk wel. O, wacht het is morgen MG zijn dag, zij moet werken...
Ze heeft morgen vast tropenrooster (vrije dag) ivm de warmte.
pi_221147525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...(auto een week kwijt)

En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
In Frankrijk zijn ze heel streng als het om te hard rijden gaat. De boetes zijn niet mis voor de Fransen als ze meerdere keren een “zwaar” vergrijp hebben. En auto’s van buitenlanders worden dus ook zonder moeite in beslag genomen. Ze mag blij zijn dat ze hem zo snel al konden ophalen.
pi_221147528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:11 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Zal alleen in Frankrijk gelden?
Misschien dat MCW daarom de auto moest halen laatst en niet Tim
pi_221147542
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...
Ja, hij is ook verontwaardigd dat hij een cursus moet volgen omdat ie al veel te vaak te hard heeft gereden. Puber.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221147543
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:56 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Hij hoefde toch niet te werken?
Afgelopen maandag of dinsdag werd in de media verkondigd dat hoveniers vrijdag vrij zijn. Is nog steeds te vinden via google.
pi_221147580
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:59 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar hij rijd toch gewoon nu ook iedere keer weer
Als alleen zijn auto in beslag is genomen en niet zijn rijbewijs dan mag hij gewoon rijden in NL. Rijbewijs in beslag genomen, dan mag hij nergens meer rijden.
pi_221147605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat Sanneke zegt klopt trouwens voor geen meter! Ziekenhuis heeft het zelfs op insta gezet! Ja ze zijn open maar afspraken kunnen verzet worden of eventueel online plaats vinden.... dus ze lult echt onzin....
Ze zegt ook niet dat ze haar afspraak niet heeft kunnen verplaatsen. Ik snap wel dat een ziekenhuis de mogelijkheid biedt om afspraken te verplaatsen. Maar ik snap ook dat ze afspraken door laten gaan: auto met airco en ziekenhuis met klimaatbeheersing lijkt mij geen verkeerde combi op warme dagen.
Maar Sanneke vindt het weer waanzin. Sanneke lijkt te denken dat iedereen die naar een ziekenhuis moet kwetsbaar is.
pi_221147613
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik snap m wel, onze kinderen vonden het ook altijd prachtig, tropenrooster, in bikini naar school, opblaasbadjes waterpistool en ijsjes .
Er worden wel watjes gekweekt zo hoor.
Ennover 2 weken allemaal naar het zonnige zuiden, de bosbranden opzoeken🫣
Kunnen ze daar weer over klagen
pi_221147615
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat Sanneke zegt klopt trouwens voor geen meter! Ziekenhuis heeft het zelfs op insta gezet! Ja ze zijn open maar afspraken kunnen verzet worden of eventueel online plaats vinden.... dus ze lult echt onzin....
Haar gefrituurde brein heeft het vast verkeerd begrepen.
pi_221147628
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja, hij is ook verontwaardigd dat hij een cursus moet volgen omdat ie al veel te vaak te hard heeft gereden. Puber.
Hij kan niet bedenken dat het misschien één keer teveel is geweest? MCW is ook altijd zo trots op haar rechtervoet op het gaspedaal.
pi_221147638
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al :')
pi_221147685
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al :')
Het vaste patroon bij MCW.
Jantje lacht, Jantje huilt en herhaal
pi_221147787
Sanneke; wat een waanzin dat mensen gewoon moeten werken. Als het ziekenhuis had gebeld om de afspraak te verzetten was dat waarschijnlijk weer waanzin geweest.

MW; ik heb de vlog niet gekeken, snap niet hoe mensen daar doorheen komen🙈. Maar Timmie moet een cursus omdat ie zo vaak te hard rijdt? En daarmee laat ze haar kinderen ook meerijden?
Noem me een Karen en ik ben ook echt geen heilige, ik rij echt wel eens een keer te hard. Maar als mijn man (pf wie dan ook) structureel zoveel te hard zou rijden stapten mijn kinderen daar niet meer.
pi_221147853
Wat ziet MCW er trouwens ontzettend slecht uit in die vlog van Mallorca.
De foto's van die shoot voor Kapten waren heel gelikt, kun je nagaan hoe die worden bewerkt.
Ze zag er echt belabberd uit ondanks die laag make-up en Tim oogde ook niet echt fris
pi_221147862
Sommige mensen hebben in ziekenhuizen ook hele belangrijke afspraken die ze niet willen uitstellen.. Zou dat wel eens bij Sanneke opkomen?
pi_221147887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; wat een waanzin dat mensen gewoon moeten werken. Als het ziekenhuis had gebeld om de afspraak te verzetten was dat waarschijnlijk weer waanzin geweest.

MW; ik heb de vlog niet gekeken, snap niet hoe mensen daar doorheen komen🙈. Maar Timmie moet een cursus omdat ie zo vaak te hard rijdt? En daarmee laat ze haar kinderen ook meerijden?
Noem me een Karen en ik ben ook echt geen heilige, ik rij echt wel eens een keer te hard. Maar als mijn man (pf wie dan ook) structureel zoveel te hard zou rijden stapten mijn kinderen daar niet meer.
Walkies ook vaak zonder veiligheidsgordel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 25-06-2026 20:08:43 (Fout) ]
pi_221147997
MCW

Hoeveel oppassen heeft Mies wel niet? De huishoudster (3 x per week!) past ook op Laurens (en Tims kinderen?). Maar die stopt ermee. En Maud pastte ook op (en deed de shoot). En ma Walk doet de donderdag toch?

En dan maximaal janken omdat Lau straks naar school moet en ze hem zo zal missen. Ze heeft de kinderen maar een halve week steeds, waarvan ze de meeste tijd druk is (en anderen voor ze zorgen).

Laatste ergernis: met Laurens de klassen bij langs om broers en zus kussen te geven (en te filmen). Cringe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 25-06-2026 20:20:31 (Aanvulling ) ]
pi_221148295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:24 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Hier wordt gewoon gewerkt door mijn partner in de bouw, de klus móét echt af helaas...dus het is natuurlijk mogelijk dat hij moet werken
Zou wel raar zijn dat hij 1 van de weinige in die regio wel moet werken 😂
pi_221148301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:55 schreef lila01 het volgende:

[..]
Alsof iedereen die keuze heeft...
Dit inderdaad. Ik doe wel kalmer aan, maar echt rustig gaat niet lukken, want ik moet gewoon werken (en nee, daar is geen airco).
pi_221148371
Sanneke wil dat de kwetsbaren beschermd worden. Ze vindt zichzelf en Dion dus kwetsbaar? 😂

Oké, emotioneel gezien is zij zeeeeer kwetsbaar.
pi_221148433
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sanneke wil dat de kwetsbaren beschermd worden. Ze vindt zichzelf en Dion dus kwetsbaar? 😂

Oké, emotioneel gezien is zij zeeeeer kwetsbaar.
Jahaaa want ze heeft autisme!!

(En het waait)
pi_221148460
Sanneke vindt weer iets waanzin. Ze is zelf compleet waanzinnig. Wat is nou het probleem? Als je niet naar je afspraak wil, dan zeg je het af. Sommige mensen willen wel graag naar hun afspraak in het ziekenhuis, in de airco.
En Dion is een jonge man in de prime van zn leven. Hoezo is die kwetsbaar en kan die niet werken morgen? Overigens denk ik dat hij gewoon vroeg begint en 12:00 naar huis mag.
En dan weer zo een gigantische cringe foto van zichzelf plaatsen , met dat handje zo tegen haar hoofd en dat halve, geniepige grimasje. Ik vind het zo een ontiegelijk, onuitstaanbare vrouw.
P.s ik hoop zó dat ze geen afspraak in het ziekenhuis had omdat ze zwanger is. Wat een drama zou dat zijn.
pi_221148518
Sanneke is echt wel kwetsbaar, maar niet zoals bedoeld wordt in relatie tot de hitte 🙈.

Ik heb zo te doen met Mijan, die staal al met 2-0 achter vanwege zijn moeder.
pi_221148533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Jahaaa want ze heeft autisme!!

(En het waait)
Ik was vandaag in de stad, een schamele 39 graden (bij mij was het 42,5) en het waaide. Zo’n heerlijke warme föhn.
Er was niemand die mij beschermde.
Ik ben zo blij dat Sanneke mij overal geblokkeerd heeft, scheelt een hoop ergernis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')