Hier wordt gewoon gewerkt door mijn partner in de bouw, de klus móét echt af helaas...dus het is natuurlijk mogelijk dat hij moet werkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bijna alles is dicht hier morgen vanaf 12 uur.. enige wat zou kunnen is dat hij van 6 tot 10 ofzo mag werken
Of hij zegt dat hij moet werken en gaat lekker bij vrienden zitten
Ze heeft morgen vast tropenrooster (vrije dag) ivm de warmte.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Of ze neemt ze zelf mee naar de belevenisboerderij of ander uitje, want dat kan natuurlijk wel. O, wacht het is morgen MG zijn dag, zij moet werken...
In Frankrijk zijn ze heel streng als het om te hard rijden gaat. De boetes zijn niet mis voor de Fransen als ze meerdere keren een “zwaar” vergrijp hebben. En auto’s van buitenlanders worden dus ook zonder moeite in beslag genomen. Ze mag blij zijn dat ze hem zo snel al konden ophalen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...(auto een week kwijt)
En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
Ja, hij is ook verontwaardigd dat hij een cursus moet volgen omdat ie al veel te vaak te hard heeft gereden. Puber.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...
Afgelopen maandag of dinsdag werd in de media verkondigd dat hoveniers vrijdag vrij zijn. Is nog steeds te vinden via google.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:56 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hij hoefde toch niet te werken?
Als alleen zijn auto in beslag is genomen en niet zijn rijbewijs dan mag hij gewoon rijden in NL. Rijbewijs in beslag genomen, dan mag hij nergens meer rijden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:59 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar hij rijd toch gewoon nu ook iedere keer weer
Ze zegt ook niet dat ze haar afspraak niet heeft kunnen verplaatsen. Ik snap wel dat een ziekenhuis de mogelijkheid biedt om afspraken te verplaatsen. Maar ik snap ook dat ze afspraken door laten gaan: auto met airco en ziekenhuis met klimaatbeheersing lijkt mij geen verkeerde combi op warme dagen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat Sanneke zegt klopt trouwens voor geen meter! Ziekenhuis heeft het zelfs op insta gezet! Ja ze zijn open maar afspraken kunnen verzet worden of eventueel online plaats vinden.... dus ze lult echt onzin....
Kunnen ze daar weer over klagenquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik snap m wel, onze kinderen vonden het ook altijd prachtig, tropenrooster, in bikini naar school, opblaasbadjes waterpistool en ijsjes .
Er worden wel watjes gekweekt zo hoor.
Ennover 2 weken allemaal naar het zonnige zuiden, de bosbranden opzoeken🫣
Haar gefrituurde brein heeft het vast verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat Sanneke zegt klopt trouwens voor geen meter! Ziekenhuis heeft het zelfs op insta gezet! Ja ze zijn open maar afspraken kunnen verzet worden of eventueel online plaats vinden.... dus ze lult echt onzin....
Hij kan niet bedenken dat het misschien één keer teveel is geweest? MCW is ook altijd zo trots op haar rechtervoet op het gaspedaal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, hij is ook verontwaardigd dat hij een cursus moet volgen omdat ie al veel te vaak te hard heeft gereden. Puber.
Het vaste patroon bij MCW.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al
Walkies ook vaak zonder veiligheidsgordel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke; wat een waanzin dat mensen gewoon moeten werken. Als het ziekenhuis had gebeld om de afspraak te verzetten was dat waarschijnlijk weer waanzin geweest.
MW; ik heb de vlog niet gekeken, snap niet hoe mensen daar doorheen komen🙈. Maar Timmie moet een cursus omdat ie zo vaak te hard rijdt? En daarmee laat ze haar kinderen ook meerijden?
Noem me een Karen en ik ben ook echt geen heilige, ik rij echt wel eens een keer te hard. Maar als mijn man (pf wie dan ook) structureel zoveel te hard zou rijden stapten mijn kinderen daar niet meer.
Zou wel raar zijn dat hij 1 van de weinige in die regio wel moet werken 😂quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:24 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Hier wordt gewoon gewerkt door mijn partner in de bouw, de klus móét echt af helaas...dus het is natuurlijk mogelijk dat hij moet werken
Dit inderdaad. Ik doe wel kalmer aan, maar echt rustig gaat niet lukken, want ik moet gewoon werken (en nee, daar is geen airco).quote:
Jahaaa want ze heeft autisme!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sanneke wil dat de kwetsbaren beschermd worden. Ze vindt zichzelf en Dion dus kwetsbaar? 😂
Oké, emotioneel gezien is zij zeeeeer kwetsbaar.
Ik was vandaag in de stad, een schamele 39 graden (bij mij was het 42,5) en het waaide. Zo’n heerlijke warme föhn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Jahaaa want ze heeft autisme!!
(En het waait)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |