Nou, dat snap ik ook niet. Wij hebben vannacht zoveel mogelijk open gehad, en vanochtend tot een uur of 9-10 (stond wel een lekker briesje) maar zodra de temp een halve graad omhoog ging alles dicht. En nu is het 26 graden binnen. Prima te doen. En dan wel Sanneke die bijdehand gaat doen tegen volgers. Zó bijdehand is ze toch zelf ook niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met steeds die ramen open zal het daarbinnen ondertussen warmer zijn dan buiten.
Nee in de nacht M. zijn kamer luchten kan niet zegt ze. Geen idee waarom niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:56 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik ook niet. Wij hebben vannacht zoveel mogelijk open gehad, en vanochtend tot een uur of 9-10 (stond wel een lekker briesje) maar zodra de temp een halve graad omhoog ging alles dicht. En nu is het 26 graden binnen. Prima te doen. En dan wel Sanneke die bijdehand gaat doen tegen volgers. Zó bijdehand is ze toch zelf ook niet.
Misschien bang dat hij uit het raam klimt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:21 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nee in de nacht M. zijn kamer luchten kan niet zegt ze. Geen idee waarom niet.
Op donderdag 25 juni 2026 15:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...
En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...
Ja wat een grap dat zwemmen bij AM he?! En nu weet ik waar die bak waar ze in staan te "zwemmen" me aan doet denken; een haring-ton! 🤣quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.
Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
Of ze neemt ze zelf mee naar de belevenisboerderij of ander uitje, want dat kan natuurlijk wel. O, wacht het is morgen MG zijn dag, zij moet werken...quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef AnnArt het volgende:
Spoiler-alert!
Er wordt vast speelgoed in een grote bak water ingevroren, zodat deze morgen losgebikt kunnen worden met een hamertje. Zijn ze mooi weer een kwartier zoet.
🤣🤣🤣🤣🤣👍quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef AnnArt het volgende:
Spoiler-alert!
Er wordt vast speelgoed in een grote bak water ingevroren, zodat deze morgen losgebikt kunnen worden met een hamertje. Zijn ze mooi weer een kwartier zoet.
Te hard rijden of alcohol? Hij drinkt toch niet als fanatiek voetbalcoach.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
😂quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef AnnArt het volgende:
Spoiler-alert!
Ze heeft hem alcohol leren drinken en hij is gelijk naar de andere kant doorgeslagen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:48 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Te hard rijden of alcohol? Hij drinkt toch niet als fanatiek voetbalcoach.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat stel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
Alsof iedereen die keuze heeft...quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Lynnyl het volgende:
Debbie die adviseert om je rustig te houden. Dat doet zij 24/7 toch al en niet alleen als het heel warm is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |