abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144917
Ja jongens, wat een domme advies om Mijan bij Sanneke en Dion op de kamer te leggen! Snappen jullie dan niet dat het met zn 3en warmer is dan met zn 2en?!
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:31:02 #52
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221144959
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
zijn dat dezelfde mensen die altijd iets roepen over 'chemtrails' in de lucht?
Ach ja chemtrails, complottheorieën, blue nogwat.....allemaal gekkies. Ik had er 1 in de verre familie, die is nu dood 🤣🤣🤣
pi_221144974
DBM zegt dat ze met haar lipoedeem geen strakke broeken aan kan omdat dat pijn doet..eeehhh, we zien haar toch alleen maar in van die megastrakke jeans short, zelfs nog altijd met zo'n opgerold randje, wat mij nog pijnlijker lijkt met lipoedeem? Van die jeans shorts heeft ze er volgens ook 50 stuk van ofzo...allemaal hetzelfde model en nagenoeg dezelfde kleur...meid, koop een een wat losser zittend model, van een dunne luchtige stof, en een lange broek met bredere pijpen en van een dunne stof..
pi_221145011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:31 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ach ja chemtrails, complottheorieën, blue nogwat.....allemaal gekkies. Ik had er 1 in de verre familie, die is nu dood 🤣🤣🤣
Van de platte aarde gevallen?

[ Bericht 0% gewijzigd door proud_mami op 25-06-2026 14:29:11 ]
pi_221145024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:34 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt dat ze met haar lipoedeem geen strakke broeken aan kan omdat dat pijn doet..eeehhh, we zien haar toch alleen maar in van die megastrakke jeans short, zelfs nog altijd met zo'n opgerold randje, wat mij nog pijnlijker lijkt met lipoedeem? Van die jeans shorts heeft ze er volgens ook 50 stuk van ofzo...allemaal hetzelfde model en nagenoeg dezelfde kleur...meid, koop een een wat losser zittend model, van een dunne luchtige stof, en een lange broek met bredere pijpen en van een dunne stof..
Gewoon lekker een jurkje, dat staat haar veel beter. Gelukkig heeft ze eens wat andere kleur gekocht dan dat eeuwige beige.
pi_221145037
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wtf zijn er mensen die geloven dat er gemalen kinderen in hamburgers van de McDonald's zitten? 😂
Oooh is dat het geheime ingrediënt. Verklaart waarom ik thuis nooit die smaak kan evenaren van de McDo-burgers.

OT: mijn lievelingscomplot is toch wel het midden van de aarde (theorie die gepresenteerd werd op een flat earth conferentie, maar moest wel eerst worden erkend dat de aarde toch rond is en er iets in de kern zit. Denk aan: zeemeerminnen, eenhoorns etc.)

🤡
pi_221145075
Het badje van Mijan staat fijn bij de buitenbank, dan kan ze mooi de binnen en de buitenbank afwisselen.

En ligt het aan mij of heeft Debbie een beetje hangwangen?
pi_221145087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:34 schreef opwegnaar het volgende:
Die broeken zijn nergens te vinden dus direct een paar meegenomen en toen vond ze in een andere winkel nog een, wat uniek!

Ik zocht eeb jeans en inderdaad lastig met een relatief slanke taille en lipoedeem benen. Ik ben jeanscenter ingelopen en gevraagd om hulp em tataaaa binnen 5 minuten een perfecte jeans. Maar ja bij de zeeman, wibra temu en dat soort winkels daar slaag je niet dat is eigenlijk one size fits all of hoe schrijf je dat.
pi_221145134
DBM; heegt een nieuwe bikini gekocht voor dochter, want ze had een 122/128 gekocht, maar die wad veel te groot, dus nu 110/116. Dochter is 5? En zwaar ondergewicht toch?

Mijn 5jarige draagt 110/116, korte broeken/zwembroeken 98/104. Moet ik me al zorgen gaan maken? Of de spoed bellen?
pi_221145136
Hoezo gaat AM een uur slapen overdag. Verbaast mij nog steeds. Ze mankeert toch niks, behalve dan dat ze “bejaard” is?

Als ik een hottub had en een uurtje alleen was wist ik het wel 🤣
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:04:15 #61
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221145178
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:59 schreef Spezi het volgende:
Hoezo gaat AM een uur slapen overdag. Verbaast mij nog steeds. Ze mankeert toch niks, behalve dan dat ze “bejaard” is?

Het staat in de planner, dus het moet.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221145196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Ja jongens, wat een domme advies om Mijan bij Sanneke en Dion op de kamer te leggen! Snappen jullie dan niet dat het met zn 3en warmer is dan met zn 2en?!
Nouja, als de airco daar niet aan kan staan als hij slaapt dan wordt het idd nog warmer in zo’n kamer.

En zo’n mobiele airco maakt ook enorm veel lawaai. Ik denk dat er heel veel kinderen zijn die door dat geluid niet kunnen slapen.
pi_221145216
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nouja, als de airco daar niet aan kan staan als hij slaapt dan wordt het idd nog warmer in zo’n kamer.

En zo’n mobiele airco maakt ook enorm veel lawaai. Ik denk dat er heel veel kinderen zijn die door dat geluid niet kunnen slapen.
Mijan wordt al wakker van de mixer dus van de airco helemaal
pi_221145292
Wat ziet dat gras eruit bij Sanneke. De heermoes staat weer overal, want bukken omdat er uit te trekken is ook te moeilijk, maar een grasmaaier hebben ze kennelijk ook niet. Een parasol zie ik ook niet en dan de deur en raam heerlijk open weer, zodat het binnen lekker verder opwarmt. Gelukkig nog maar 3 dagen zaniken over de hitte, kan ze daarna weer op pad naar haar favoriete winkels elke dag, misschien dat ze dan weer wat minder depri overkomt.
pi_221145317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:24 schreef Hope88 het volgende:
Zelfs warmer dan op z’n eigen kamer zonder airco lijkt mij sterk. Maar oké.
pi_221145323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:31 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Was die gevaccineerd?
pi_221145349
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Tropenrooster in de groenvoorziening?
Dit
pi_221145369
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef Earring het volgende:
AM sorteert vast voor om morgen haar zin te krijgen.
Met haar: het is zó benauwd!
Terwijl het juist vandaag minder warm is dan gister. Ik woon in dezelfde regio en het verfrissende briesje scheelt echt wel
maar ze gaat vanavond wel zelf 'sporten', dat rare uit de maat springen en horkerige groepje bedoel ik
pi_221145377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:18 schreef papierentas het volgende:
Wat ziet dat gras eruit bij Sanneke. De heermoes staat weer overal, want bukken omdat er uit te trekken is ook te moeilijk, maar een grasmaaier hebben ze kennelijk ook niet. Een parasol zie ik ook niet en dan de deur en raam heerlijk open weer, zodat het binnen lekker verder opwarmt. Gelukkig nog maar 3 dagen zaniken over de hitte, kan ze daarna weer op pad naar haar favoriete winkels elke dag, misschien dat ze dan weer wat minder depri overkomt.
Met steeds die ramen open zal het daarbinnen ondertussen warmer zijn dan buiten.
pi_221145398
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:59 schreef Spezi het volgende:

Vandaag ook? Het moet bloedheet daar op zolder, waar de slaapkamer is, zijn.
pi_221145403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kan niet anders.
En chips die in je huid werden geplaatst bij een corona vaccin
Bij mij in de buurt woont ook zo'n complot wappie, alles heeft een bijbedoeling, niets is wat het lijkt. Overal tegen aan schoppen. Tijd teveel denk ik
pi_221145416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het badje van Mijan staat fijn bij de buitenbank, dan kan ze mooi de binnen en de buitenbank afwisselen.

En ligt het aan mij of heeft Debbie een beetje hangwangen?
Ik vond vooral haar benen vreemd, hangwangen niet op gelet ga nog ff kijken
pi_221145437
AM weer over dat ze Suus en Saar niet uit elkaar kon houden vroeger en het was bijna een paar keer mis gegaan. Waarom deed je dan dezelfde kleren aan als het zo lastig was. En mss ging het vroeger wel echt een keer mis en is Saar eigenlijk Suus en Saar dus eigenlijk Suus :Y
pi_221145471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef poohenzo het volgende:

[..]
maar ze gaat vanavond wel zelf 'sporten', dat rare uit de maat springen en horkerige groepje bedoel ik
Alles voor haarzelf laat ze altijd doorgaan
pi_221145502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:39 schreef proud_mami het volgende:
AM weer over dat ze Suus en Saar niet uit elkaar kon houden vroeger en het was bijna een paar keer mis gegaan. Waarom deed je dan dezelfde kleren aan als het zo lastig was. En mss ging het vroeger wel echt een keer mis en is Saar eigenlijk Suus en Saar dus eigenlijk Suus :Y
Ach het zal niet de 1ste tweeling zijn die van naam is gewisseld 🤪
pi_221145517
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met steeds die ramen open zal het daarbinnen ondertussen warmer zijn dan buiten.
Nou, dat snap ik ook niet. Wij hebben vannacht zoveel mogelijk open gehad, en vanochtend tot een uur of 9-10 (stond wel een lekker briesje) maar zodra de temp een halve graad omhoog ging alles dicht. En nu is het 26 graden binnen. Prima te doen. En dan wel Sanneke die bijdehand gaat doen tegen volgers. Zó bijdehand is ze toch zelf ook niet.
pi_221145655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:56 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nou, dat snap ik ook niet. Wij hebben vannacht zoveel mogelijk open gehad, en vanochtend tot een uur of 9-10 (stond wel een lekker briesje) maar zodra de temp een halve graad omhoog ging alles dicht. En nu is het 26 graden binnen. Prima te doen. En dan wel Sanneke die bijdehand gaat doen tegen volgers. Zó bijdehand is ze toch zelf ook niet.
Nee in de nacht M. zijn kamer luchten kan niet zegt ze. Geen idee waarom niet.
pi_221145702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:21 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nee in de nacht M. zijn kamer luchten kan niet zegt ze. Geen idee waarom niet.
Misschien bang dat hij uit het raam klimt?
pi_221145881
[quote]0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien bang dat hij uit het raam klimt?

Zou goed kunnen, hij loopt wél voor natuurlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sstt1993 op 25-06-2026 15:54:01 (Typefoutje) ]
pi_221146351
Zal DBM balen overal code rood behalve in Zeeland en het hoge noorden!

Dus gewoon naar school Flipje en Flapje!

M kan toch nog niet uit zijn bed? Daarbij kan je zijn raam dichtdoen voor jezelf naar bed gaat
En open doen als Dion de deur uit gaat. Maar ik denk niet dat zij voor Dion opstaat
pi_221146435
Haha, ik zag het net ook géén code Rood bij DBM, wat zal ze balen dat ze morgen toch dr nest uit moet komen om de flapjes naar school te brengen..maar ze zal het wel weer op de zogenaamde fragiele gezondheid van ze gooien, dat ze morgen niet naar school kunnen komen..
pi_221146439
Dat die kinderen verplicht mee gaan op zomervakantie, gaan die kids mee omdat het gratis is. Als partner moet je dus ook maar verplicht mee gaan. Ik gun hen zo een ander leven laat hen toch gewoon eens los. Maarja dan zitten AM en Maarten opgescheept alleen met de jongesten.
pi_221146451
Chips en fruit in een broodtrommel. Terwijl ze thuis zijn.
AM is echt zo flexibel als een deur he?

Ah wacht. Het is donderdag, plasticmeukmammma promotie tijd.
Hoe kon ik dat vergeten 8)7
pi_221146460
Am laat lekker de school van de kinderen weer eens zien! Die van IJsland is gewoon juf daar, ja ik ben gaan kijken door het bericht hier!
Ten eerste heel onprofessioneel dat je dan zo op een open kanaal gaat staan als juf! Dat je een vriendschap met een ouder opbouwt snap ik, maar laat je niet zo misbruiken door haar!

En wat zal die vrouw blij zijn dat ze vanavond kan zeggen nou jongens zie je! Gaat niet door hè en jullie die zeiden dat ik een Karen was!
pi_221146516
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...(auto een week kwijt)

En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
pi_221146526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...

En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...
pi_221146542
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.

Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
pi_221146576
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Dat meen je niet... en hi ha ho wat lachen ze erom zeker...
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
pi_221146583
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.

Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
Ja wat een grap dat zwemmen bij AM he?! En nu weet ik waar die bak waar ze in staan te "zwemmen" me aan doet denken; een haring-ton! 🤣
En wat zal ze blij zijn met code rood, geen leuke speeldag voor de kinderen met hun klasgenoten. Maar lekker thuis met mama, koekjes en fruit eten uit een plastic reclame bakje en in de haring-ton rond draaien. Kan geen schoolreis tegen op natuurlijk.
pi_221146632
Spoiler-alert!
Er wordt vast speelgoed in een grote bak water ingevroren, zodat deze morgen losgebikt kunnen worden met een hamertje. Zijn ze mooi weer een kwartier zoet.
pi_221146686
M'n zoon is niet blij met code rood🤣🤣. Nu is er geen waterpistool gevecht morgen op school🤣
pi_221146712
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef AnnArt het volgende:
Spoiler-alert!
Er wordt vast speelgoed in een grote bak water ingevroren, zodat deze morgen losgebikt kunnen worden met een hamertje. Zijn ze mooi weer een kwartier zoet.
Of ze neemt ze zelf mee naar de belevenisboerderij of ander uitje, want dat kan natuurlijk wel. O, wacht het is morgen MG zijn dag, zij moet werken...
pi_221146741
En dat geluid weer bij die reclamebakjes. Gatverdamme, wat een obsessief gedrag!!

En zij hangt er boven als drone-moeder om te filmen hoe dat eruit ziet met z'n allen in die ton.
Ik vind het er ook goor uitzien. Neem dan een zwembad als je wilt zwemmen.
pi_221146746
quote:
Spoiler-alert!
🤣🤣🤣🤣🤣👍
pi_221146748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
Te hard rijden of alcohol? Hij drinkt toch niet als fanatiek voetbalcoach.
pi_221146758
quote:
Spoiler-alert!
😂
pi_221146783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:48 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Te hard rijden of alcohol? Hij drinkt toch niet als fanatiek voetbalcoach.
Ze heeft hem alcohol leren drinken en hij is gelijk naar de andere kant doorgeslagen?
pi_221146789
Debbie die adviseert om je rustig te houden. Dat doet zij 24/7 toch al en niet alleen als het heel warm is...
pi_221146792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat stel.
MCW altijd janken over dat misbruikverhaal van haar en ondertusdlsen gewoon je dochtertje
van vijf zo goed als bloot online gooien.
Het is net een stel pubers.
pi_221146796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Lynnyl het volgende:
Debbie die adviseert om je rustig te houden. Dat doet zij 24/7 toch al en niet alleen als het heel warm is...
Alsof iedereen die keuze heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')