abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221143805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Haar hele volgmeute bestaat uit Karens en Gerda's.

En de term drone- moeder past nog beyer dan helikoptermoeder in haar geval.
wanneer je een helikoptervisie hebt dan kun je het goed het geheel overzien, dus dat kan ze echt niet. ik zie een watertrappelende half verzuipende AM door angst wat er wel of niet allemaal kan gebeuren die dag ! drama queen!
pi_221144083
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wtf zijn er mensen die geloven dat er gemalen kinderen in hamburgers van de McDonald's zitten? 😂
Ja, er was laatst ook zo'n momfluencer die dat beweerde, ik kom even niet meer op haar naam. Maar als je het niet geloofde was je nog niet 'wakker' volgens haar. Het is in ieder geval in conspiracy kringen een hot item.
pi_221144114
Jongens heb ik een hitteberoerte of zie ik het goed, M IN EEN ZWEMBADJE?! Dus dat betekent dat Sanneke buiten is? Of is Dion vrij…
pi_221144164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Soms heb ik het gevoel dat zij dingen expres doet..
Dat weet ik wel zeker. Mijn moeder heeft een histrionische persoonlijkheidsstoornis en zegt vaak (plaats)namen en andere woorden expres verkeerd. Dat is vaak om reactie, wat voor een dan ook, uit te lokken. Want reactie is immers aandacht! Ik vermoed dat AM deze stoornis ook heeft overigens 👍🏻
pi_221144180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef miep123456 het volgende:

[..]
wanneer je een helikoptervisie hebt dan kun je het goed het geheel overzien, dus dat kan ze echt niet. ik zie een watertrappelende half verzuipende AM door angst wat er wel of niet allemaal kan gebeuren die dag ! drama queen!
Am is een helikoptermoeder als het haar uitkomt, als ze weg moet, of een reclame moet schieten of weer eens op vakantie gaat laat ze alles los! Ze doet alleen zo dom als feestjes en uitjes van school omdat ze het weer op haar trauma kan gooien! Die vrouw is compleet gestoord
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:47:10 #31
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221144215
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef Mirp het volgende:
Jongens heb ik een hitteberoerte of zie ik het goed, M IN EEN ZWEMBADJE?! Dus dat betekent dat Sanneke buiten is? Of is Dion vrij…
Tropenrooster in de groenvoorziening?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_221144219
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef Mirp het volgende:
Nu weten we zeker dat Sanneke last heeft van de warmte! Ze gaat zulke gekke dingen doen!
pi_221144233
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is weer in alle staten, want er worden kinderen verhandeld/te koop aangeboden via Vinted. Volgens mij is dit weer zo'n hoax, net zoals dat er in de hamburgers van Mc Donalds vermalen vermiste kinderen zouden zitten...maar goed DBM neemt het gelijk weer voor waarheid aan....die vrouw is zo dom...maar wel lekker alle privacy gevoelige info van je kinderen online blijven delen👍🏻
Kan ik er ook een van mij opzetten 😂
Meisje 25 heel eigenwijs( heeft ze niet van mij 😳
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:52:36 #34
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221144244
AM legt iets uit voor de 50plussers. Echt AM de meeste 50plussers hebben geen 25 jaar onder een steen gelegen hoor , die hebben een baan en zijn altijd bijgebleven.
DBM over dat verhandelen van kinderen op Vinted, die vrouw is werkelijk knotsknettergek met al haar idiote content van haar neusgaten en kroketten.
pi_221144257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt iets uit voor de 50plussers. Echt AM de meeste 50plussers hebben geen 25 jaar onder een steen gelegen hoor , die hebben een baan en zijn altijd bijgebleven.

Ik ben als eind vijftiger echt hoogst beledigd hierover! Man man man, volgens haar ben ik natuurlijk allang bejaard ook!
pi_221144277
quote:
DBM over dat verhandelen van kinderen op Vinted, die vrouw is werkelijk knotsknettergek met al haar idiote content van haar neusgaten en kroketten.
50+ hier
En ik volg AM niet maar van wat ik hier lees sta ik compleet anders in het leven dan zij.
pi_221144344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Kan ik er ook een van mij opzetten 😂
Meisje 25 heel eigenwijs( heeft ze niet van mij 😳
Niet in deze context hoor! Ik zag het ook bij iemand voorbij komen, maar het zou om het exploiteren van kinderen zijn, kinderp#*no dus.
pi_221144353
DBM is zoooo voorspelbaar, die arme kinderen ze hebben het zoooo zwaar morgen maar lekker thuisblijven inderdaad. 😡
pi_221144357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:56 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik ben als eind vijftiger echt hoogst beledigd hierover! Man man man, volgens haar ben ik natuurlijk allang bejaard ook!
Maar dan ook echt.
Zijzelf noemt zichzelf met haar 50 jaar altijd quasi grappig bejaard, maar uit alles blijkt dat zichzelf maar een hippe bijdetijdse fluflu vindt.
pi_221144460
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Tropenrooster in de groenvoorziening?
Morgen is de groenvoorziening vrij. Misschien vandaag ook wel. Of een vrije dag omdat z’n verloofde het zo zwaar heeft. Dat Sanneke zelf het badje heeft gevuld kan natuurlijk ook.
pi_221144621
Vermiste vermalen kinderen in McDonals burgers? Dan vraag ik me af of die ‘wakkeren’ ook weten waarom? Goedkoper dan koeien? Om van mensen tot kannibaal te maken zodat de bevolking kan afnemen???
pi_221144639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:16 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Niet in deze context hoor! Ik zag het ook bij iemand voorbij komen, maar het zou om het exploiteren van kinderen zijn, kinderp#*no dus.
Oh ik dacht verkopen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221144648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:16 schreef IlseMarije het volgende:
DBM is zoooo voorspelbaar, die arme kinderen ze hebben het zoooo zwaar morgen maar lekker thuisblijven inderdaad. 😡
Hier gaat hij juist blij naar school. Extra buitenspelen, film kijken en weinig werken.
pi_221144679
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef proud_mami het volgende:
Vermiste vermalen kinderen in McDonals burgers? Dan vraag ik me af of die ‘wakkeren’ ook weten waarom? Goedkoper dan koeien? Om van mensen tot kannibaal te maken zodat de bevolking kan afnemen???
zijn dat dezelfde mensen die altijd iets roepen over 'chemtrails' in de lucht?
pi_221144750
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Morgen is de groenvoorziening vrij. Misschien vandaag ook wel. Of een vrije dag omdat z’n verloofde het zo zwaar heeft. Dat Sanneke zelf het badje heeft gevuld kan natuurlijk ook.
Dan zal ze nu wel in pannetje 10 lopen te zitten.
pi_221144836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hier gaat hij juist blij naar school. Extra buitenspelen, film kijken en weinig werken.
Alle kinderen hebben het warm en slapen slecht en dan hebben ze bij DBM nog de luxe van een airco wat anderen kinderen meestal niet hebben. Het programma is inderdaad vast aangepast.
pi_221144861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
zijn dat dezelfde mensen die altijd iets roepen over 'chemtrails' in de lucht?
Kan niet anders.
pi_221144889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:58 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dan zal ze nu wel in pannetje 10 lopen te zitten.
Ze zit nu verbaasd lopen te zijn dat haar kind bepaalde geluiden verschrikkelijk vindt. Zij, als ras autist die overal last van heeft, zou daar niet verbaasd over moeten zijn.

Ze had er trouwens ook voor kunnen kiezen om haar kind vanaf dag één te laten wennen aan geluid. Dat zij baalt wanneer iemand overdag klust als haar kind moet slapen zegt mij dat ze haar kind niet heeft laten wennen aan geluiden.
pi_221144911
AM sorteert vast voor om morgen haar zin te krijgen.
Met haar: het is zó benauwd!
Terwijl het juist vandaag minder warm is dan gister. Ik woon in dezelfde regio en het verfrissende briesje scheelt echt wel
pi_221144912
quote:
Ik kwam hier om dit te zeggen💀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')