Ik baal stiekem wel 🥴 niet vanwege de kinderen die redden zich prima en hebben al vakantie maar op mijn werkplek was het vorige week al 25gr. Ik hoopte dat als het hier code rood was dat ze de winkel dicht zouden doen, maar helaas. Ik heb eigenlijk ook niks te klagen want hoef “maar” tot 12 maar warm is het wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:57 schreef opwegnaar het volgende:
Haha, ik zag het net ook géén code Rood bij DBM, wat zal ze balen dat ze morgen toch dr nest uit moet komen om de flapjes naar school te brengen..maar ze zal het wel weer op de zogenaamde fragiele gezondheid van ze gooien, dat ze morgen niet naar school kunnen komen..
Was de reden te hard gereden?kon nergens vinden waarom de auto in Parijs was gebleven, maar dat was het dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Ik keek even een stukje vlog van MCW
IN Moreira werd de auto weggesleept, op Mallorca hadden ze een wielklem en in Parijs werd de auto in beslag genomen ivm veel te hard rijden...(auto een week kwijt)
En dat heeft de zorg voor 6 kinderen......
Dat zegt ze in de vlog? Hij zal er trots op wezen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Yep en dat terwijl Tim al eerder op cursus moest, boete van 1000 euro En rijbewijs 4 maanden kwijt was.
IN de vlog is het net een opstandige puber en inderdaad het volgzame hondje van MCW
Zal alleen in Frankrijk gelden?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:59 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar hij rijd toch gewoon nu ook iedere keer weer
🤣😂🤣😂 hier ook!!! Eerst een bericht "morgen waterpret!" Kind helemaal hyper... net "we zijn toch dicht" kind kwaad!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:38 schreef Lalaland79 het volgende:
M'n zoon is niet blij met code rood🤣🤣. Nu is er geen waterpistool gevecht morgen op school🤣
T is toch ook net een ouwe taart hoe ze daar zit met haar e reader.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:54 schreef Lynnyl het volgende:
Debbie die adviseert om je rustig te houden. Dat doet zij 24/7 toch al en niet alleen als het heel warm is...
En van de week aten ze er tosti’s in. Lekker hoor die kruimelsquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.
Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
Dit idd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂🤣😂 hier ook!!! Eerst een bericht "morgen waterpret!" Kind helemaal hyper... net "we zijn toch dicht" kind kwaad!!!!
Ik snap m wel, onze kinderen vonden het ook altijd prachtig, tropenrooster, in bikini naar school, opblaasbadjes waterpistool en ijsjes .quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:38 schreef Lalaland79 het volgende:
M'n zoon is niet blij met code rood🤣🤣. Nu is er geen waterpistool gevecht morgen op school🤣
😂🤣 twins!!! Dit was dus precies waarmee ik hem weer blij kreeg 🤣😂👌quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit idd.
Maar hij kan nu wel voetbal kijken en dan morgen uitslapen
Ik schrijf dan ook: 'Hij moest al eerder op cursus.'quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:59 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar hij rijd toch gewoon nu ook iedere keer weer
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:16 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik snap m wel, onze kinderen vonden het ook altijd prachtig, tropenrooster, in bikini naar school, opblaasbadjes waterpistool en ijsjes .
Er worden wel watjes gekweekt zo hoor.
Ennover 2 weken allemaal naar het zonnige zuiden, de bosbranden opzoeken🫣
Dit. Ik denk niet dat de filter tegen zoveel mensen op kan. En dan te bedenken dat daar niet dagelijks gedoucht wordt door de jongere kinderen. Brrrr.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van die muis van IJsland komen ook zwemmen bij AM. Zwemmen? Als verticale haringen in een ton met z'n zessen.
Lekker zwemmen, idd.
Ik vind het een vies ding, die hottub bij hun. Zoveel verschillende lijven in zo'n klein badje. Daar kan geen chloor tegenop. 🤢
Ik geloof door allemaal niet, sorry heb geen hoge pet van Am en hygiënequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Ik denk niet dat de filter tegen zoveel mensen op kan. En dan te bedenken dat daar niet dagelijks gedoucht wordt door de jongere kinderen. Brrrr.
Jaaa klopt maar ben gewoon enorm verbaasd erover hoe ze daarmee omgaan en dan kleine kindjes in de auto die gelukkig niet gefilmd mogen worden! Maar wel meldenquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:27 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ik schrijf dan ook: 'Hij moest al eerder op cursus.'
Daarvoor is er dus ook al een forse overtreding geweest. Op dag 3 of 4 van de vlog komt hij namelijk terug van de cursus, terwijl ze de dag ervoor naar Parijs rijden met de kindjes van Tim achterin de auto.
Hij hoefde toch niet te werken?quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik geloof door allemaal niet, sorry heb geen hoge pet van Am en hygiëne
Dion moet morgen werken zegt Sanneke, zou dat kloppen?
Dat werd hier gezegd. Niet door Sannekequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:56 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hij hoefde toch niet te werken?
Bijna alles is dicht hier morgen vanaf 12 uur.. enige wat zou kunnen is dat hij van 6 tot 10 ofzo mag werkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik geloof door allemaal niet, sorry heb geen hoge pet van Am en hygiëne
Dion moet morgen werken zegt Sanneke, zou dat kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |