abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221148602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Er waren 4 kinderen opgehaald met klachten als hoofdpijn en overgeven
Maar fijn dat hier zulke bikkels zitten die "gewoon lekker doorgaan".
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221148649
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al :')
Zij heeft serieus problemen hoor.

Geen woorden voor die 2, wat een stelletje losers bij elkaar
pi_221148696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij heeft serieus problemen hoor.

Geen woorden voor die 2, wat een stelletje losers bij elkaar
En ze brengt het alsof het allemaal geweldig gaat, maar ik heb het gevoel dat de trein van de rails loopt eigenlijk.
pi_221148720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Sommige mensen hebben in ziekenhuizen ook hele belangrijke afspraken die ze niet willen uitstellen.. Zou dat wel eens bij Sanneke opkomen?
Nee.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:35:06 #155
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221148736
Annick loopt weer ontzettend te zemelen op Instagram |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221148811
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:51 schreef Cyan het volgende:
Ik kijk de laatste vlog van Michelle. Wat een irritainment. Maud had een familieweekend en Michelle belt haar minimaal 10 keer.
En Maud neemt op? Zo ja: maf.
pi_221148881
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
Daarvoor een post van Roy. Dat Annick niet is vreemd gegaan en een verdere ode aan haar adres.

Die mensen hoeven van mij helemaal geen enkele uitleg te geven.
Annick bleef maar vaag posten en dat is de keerzijde van je leven delen online en daarmee ook inkomen genereren.
Nu komen er posts van beide kanten voor schadebeperking. Ik denk dat als Roy die post vandaag eerder had geplaatst en Annick niet steeds zo vaag had gedaan, dat het minder gedoe had opgeleverd.
pi_221148949
Kinderen van DBM zijn morgen wel vrij, natuurlijk met toestemming 😡
pi_221149006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef IlseMarije het volgende:
Kinderen van DBM zijn morgen wel vrij, natuurlijk met toestemming 😡
Ja want ze zijn moe
pi_221149014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Daarvoor een post van Roy. Dat Annick niet is vreemd gegaan en een verdere ode aan haar adres.

Die mensen hoeven van mij helemaal geen enkele uitleg te geven.
Annick bleef maar vaag posten en dat is de keerzijde van je leven delen online en daarmee ook inkomen genereren.
Nu komen er posts van beide kanten voor schadebeperking. Ik denk dat als Roy die post vandaag eerder had geplaatst en Annick niet steeds zo vaag had gedaan, dat het minder gedoe had opgeleverd.
Ja of Annick had het zelf kunnen posten. Of gewoon niets erover. Dat was ook een optie hè. Ze wilden er niets over delen maar zij liet wel steeds plukjes los. Dan krijg je dus dit. Onnodige stress die ze zelf heeft veroorzaakt.

Ik vind die vrouw er trouwens jaren ouder uit zien dan ze is. Echt, druk dat haar eens plat.
pi_221149222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:02 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja want ze zijn moe
Alsof de andere kinderen uit de klas dat niet zijn, hoe creëer je snowflakes. Zou Sanneke DBM haar ideaalbeeld zijn voor de kinderen later?
pi_221149228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Hier is code rood en de school is gewoon dicht, dus we hebben geen keuze (ja noodopvang, maar die hebben wij morgen niet nodig).

Het grote verschil is natuurlijk wel dat DBM haar kinderen om alles thuishoud, ze heeft niet gedeeld dat haar kinderen enorm last hebben van de warmte, anders dan het slechte slapen (join the club).
Het is in Friesland geen code rood morgen volgens mij (ja het is nog steeds t*fus heet). Met code oranje mochten wij zelf bepalen of je je kind naar school bracht, ik ging er vanuit dat dat landelijk bepaald is en dat DBM dus niet per se toestemming nodig heeft.
pi_221149272
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
pi_221149291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Alsof de andere kinderen uit de klas dat niet zijn, hoe creëer je snowflakes. Zou Sanneke DBM haar ideaalbeeld zijn voor de kinderen later?
Sanneke is te lui om elke dag naar de dokter en het ziekenhuis te gaan, dbm heeft haar rijbewijs dus die komt overal. Sanneke is afhankelijk
pi_221149353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Hope88 het volgende:
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
Gelukkig heeft ze vanmorgen nog kunnen shoppen en is ze daar niet gesmolten. Al dat gezeur al dagen van die bankklagers, die snappen toch niet dat je van blijven zeuren het nog warmer krijgt.
pi_221149398
quote:
Hier eentje een halve dag (tot 1 uur) en de andere gewoon een volle school dag 🫣
pi_221149529
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier is code rood en de school is gewoon dicht, dus we hebben geen keuze (ja noodopvang, maar die hebben wij morgen niet nodig).

Het grote verschil is natuurlijk wel dat DBM haar kinderen om alles thuishoud, ze heeft niet gedeeld dat haar kinderen enorm last hebben van de warmte, anders dan het slechte slapen (join the club).
Het is in Friesland geen code rood morgen volgens mij (ja het is nog steeds t*fus heet). Met code oranje mochten wij zelf bepalen of je je kind naar school bracht, ik ging er vanuit dat dat landelijk bepaald is en dat DBM dus niet per se toestemming nodig heeft.
Zij heeft toestemming van de juffen dus de school is daar gewoon open.
Maar ze hadden een moeilijke dag en ze was sjaggo dus ze hadden een rustdag nodig. Terwijl ze juist zo leuk gedlaagd was met shoppen! En het is daar zeker geen weekend na morgen? Rustdagen genoeg dus. Niet te filmen die meid
pi_221149586
quote:
Ze hebben airco oa boven dus die hebben het in de nacht vast niet super heet. Daarnaast is het het einde van het schooljaar en zijn de meeste kinderen moe.
pi_221149601
Ik had mijn telefoon open staan op een story van Sanneke. Mijn man: “jeetje, wat is dat voor een parel” :o
pi_221149716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze hebben airco oa boven dus die hebben het in de nacht vast niet super heet. Daarnaast is het het einde van het schooljaar en zijn de meeste kinderen moe.
Dat ook, ze moeten nog een week, maar vorig jaar was de laatste week volgens mij ook zo'n week waarin ze ze nog amper wegbracht.
pi_221149725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Am laat lekker de school van de kinderen weer eens zien! Die van IJsland is gewoon juf daar, ja ik ben gaan kijken door het bericht hier!
Ten eerste heel onprofessioneel dat je dan zo op een open kanaal gaat staan als juf! Dat je een vriendschap met een ouder opbouwt snap ik, maar laat je niet zo misbruiken door haar!

En wat zal die vrouw blij zijn dat ze vanavond kan zeggen nou jongens zie je! Gaat niet door hè en jullie die zeiden dat ik een Karen was!
Precies! Maar als zij van IJsland 2 dagen kan werken dan kan AM dat toch ook? (Theoretisch gezien dan). Of ziet zij werken met AM als bijbaantje.
pi_221149753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Sanneke is te lui om elke dag naar de dokter en het ziekenhuis te gaan, dbm heeft haar rijbewijs dus die komt overal. Sanneke is afhankelijk
Ik bedoel meer dat ze de kinderen zo opvoedt (en dan niet kwa dokters) van dat alles moeilijk en lastig is en dat ze heel makkelijk thuis mogen blijven. Kunnen geen zuchtje wind hebben. Laatst met de sneeuw, school was open,vriendje en vriendinnetje waren thuis, morgen net zo. Hoe willen ze straks meedraaien in de maatschappij? Bazen zijn echt niet blij met mensen die altijd ziek zijn.

Mijn zoon moet morgen bij de mac werken,zal hem koude washandjes gaan brengen anders smelt dat arme jongetje 😉 (vinden zn collega's vast lief van mij 🤣)
pi_221149791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat ook, ze moeten nog een week, maar vorig jaar was de laatste week volgens mij ook zo'n week waarin ze ze nog amper wegbracht.
En bij het feest op de laatste schooldag staan ze fris en fruitig klaar, let maar op!
pi_221149816
Ach ach het is officieel ze kan nooit meer werken vanwege haar ‘autisme’. Wat zal ze blij zijn geweest
Met de diagnose. Vrijstelling rest van haar leven om nog iets te doen

[ Bericht 0% gewijzigd door RipCity op 25-06-2026 23:17:54 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221149959
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat ze de kinderen zo opvoedt (en dan niet kwa dokters) van dat alles moeilijk en lastig is en dat ze heel makkelijk thuis mogen blijven. Kunnen geen zuchtje wind hebben. Laatst met de sneeuw, school was open,vriendje en vriendinnetje waren thuis, morgen net zo. Hoe willen ze straks meedraaien in de maatschappij? Bazen zijn echt niet blij met mensen die altijd ziek zijn.

Mijn zoon moet morgen bij de mac werken,zal hem koude washandjes gaan brengen anders smelt dat arme jongetje 😉 (vinden zn collega's vast lief van mij 🤣)
Besef even dat dit gewoon bijna een half jaar geleden is 🤣. De tijd gaat zo hard.. pff
pi_221149973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef RipCity het volgende:
Ach ach het is officieel ze kan nooit meer werken vanwege haar ‘autisme’. Wat zal ze blij zijn geweest
Met de diagnose. Vrijstelling redt van haar leven om nog iets te doen
[ link | afbeelding ]
Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.
pi_221149977
quote:

[..]
Ja want ze zijn moe
Ik denk dat de school DBM-moe is. Einde schooljaar, het is warm. De rek is er daar ook wel uit. Dan trek je zo'n miemel als DBM niet meer. Volgend schooljaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:50 #178
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221149999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Hyacinth het volgende:
Ik had mijn telefoon open staan op een story van Sanneke. Mijn man: “jeetje, wat is dat voor een parel” :o
Ik ging de mijne laatst een voor een de stories van AM voorlezen _O- Hij was erg verbaasd over de 100K volgers, en dan druk ik me nog licht uit :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221150585
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.
Triest eigenlijk. Ik zie Debbie eigenlijk ook niet meer aan het werk gaan
pi_221150602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.
Mensen in de zorg moeten ook gewoon aan de bak in hun uniform, postbezorgers, bouwvakkers.
pi_221150706
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
Hoezo zemelen?
Wat ze door laat schemeren is triest genoeg.
Dat iemand zich zo ellendig voelt omdat er mensen zijn die allerlei insinuaties de wereld in brengen vind ik geen zemelen.
pi_221150719
quote:

[..]
Ja want ze zijn moe
Zul je zien, sleept ze ze mee de stad in, vast een jadootjes want het is zo warm
pi_221150744
quote:
Nou dat dus, wat een gezeur en gezever over de hitte.
Ja het is vreselijk heet, en ja ik vind het ook niet wat.
Maar er moet gewoon gewerkt worden, we willen allemaal boodschappen kunnen halen, post ontvangen en de zorgmedewerkers kunnen ook niet thuisblijven.
Het is een paar dagen, met een beetje aanpassen overleef je het echt wel.
pi_221150802
Sanneke op die reel van AM over dat huisje met die hottub vol pis:

“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
pi_221150812
We raken elkaar een beetje kwijt. En het waait. En Dion moet met 50 dozen sjouwen. En wie geeft de postbode een ijsje? Ik heb autisme en Mijan plakt aan me vast. En ik plak aan de bank. Tering.
pi_221150814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:

“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
🙄🙄🙄
pi_221151374
quote:

We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.
pi_221151413
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Hoeveel oppassen heeft Mies wel niet? De huishoudster (3 x per week!) past ook op Laurens (en Tims kinderen?). Maar die stopt ermee. En Maud pastte ook op (en deed de shoot). En ma Walk doet de donderdag toch?

En dan maximaal janken omdat Lau straks naar school moet en ze hem zo zal missen. Ze heeft de kinderen maar een halve week steeds, waarvan ze de meeste tijd druk is (en anderen voor ze zorgen).

Laatste ergernis: met Laurens de klassen bij langs om broers en zus kussen te geven (en te filmen). Cringe.
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?

Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
pi_221152586

[ Bericht 100% gewijzigd door Die_van_verderop op 26-06-2026 06:05:20 (Pakt de quote niet.) ]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 06:05:36 #190
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221152587
quote:

Ik vind het zo vreemd dat ze meedoet met een winactie van een andere influencer. En dan met deze zielige tekst. Ze raken elkaar een beetje kwijt… Laat me niet lachen. Wederom denkt ze dat dit soort problemen opgelost worden met een nachtje weg. Ze kan ook verbinding creëren met haar vent door eens van die bank af te komen en ervoor te zorgen dat hij kan bijkomen van een dag werken in de bloedhitte. Maar nee, hij heeft een vriendin in pannetje 5 die overprikkeld is door de warmte terwijl ze de hele dag geen reet heeft gedaan.

Ik lees ook dingen in de winactie als yoga, ademsessie, SUP’s en kano’s. Terwijl we allemaal weten dat haar enige zorg is of het huisje wel een bank heeft waar ze op kan zitten.

En als ze wint (wat me niet zou verbazen), dan kunnen we de klaag-bingolijst natuurlijk weer tevoorschijn halen. Niemand kan/wil op M. passen, ze wil hem liever toch niet wegbrengen, de incheckdagen zijn doordeweeks maar dan moet Dion onkruid plukken op zijn werk, het is te warm/koud/het regent en ook vast nog iets over het eten. Want dat is geen all-you-can-eat of pizza.
pi_221152589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Mensen in de zorg moeten ook gewoon aan de bak in hun uniform, postbezorgers, bouwvakkers.
Ik weet het, werk zelf in de zorg. En ik ben blij dat mijn werkgever waar mogelijk aanpassingen doet om het werkbaar te houden. Maar die kinderen krijgen niks van een dagje thuis, en dat gaat nou eenmaal niet op in de zorg. Dus sta ik er helemaal achter ondanks dat we in onze sector niet thuis kunnen blijven. En als ik dan lees dat kinderen met hoofdpijn en overgevend op school opgehaald worden snap ik jouw standpunt helemaal niet. Zorg voor elkaar, daar is niks mis mee.
pi_221152651
quote:

En toen ze laatst geen geschikte overnachting kon vinden met aparte slaapkamer voor haar kind was zonder kind weggaan geen optie.
Van wat ik zie is ze Dion al tijden kwijt maar een nachtje samen weg gaat dat niet oplossen. Misschien is het voor Dion wel goed om eens een nachtje of langer weg te gaan. Alleen.
pi_221152740
We raken elkaar kwijt? Nee.

Sanneke raakt haar geldschieter en slaafje kwijt. Och, stel ze gaan ooit uit elkaar. Dan moet Sanneke van de bank af, door de wind op de bakfiets naar haar werk. Wat een leven!
pi_221152765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
We raken elkaar kwijt? Nee.

Sanneke raakt haar geldschieter en slaafje kwijt. Och, stel ze gaan ooit uit elkaar. Dan moet Sanneke van de bank af, door de wind op de bakfiets naar haar werk. Wat een leven!
Zij gaat nooit werken. Die gaat teren op de bijstand.

Ik keek net het filmpje van Sanneke over dat kussen. Hoe fijn, groot, koel, bla bla. Dion vindt het ook een heel fijn kussen. Maar ik hoor nergens dat er ook één voor hem is besteld.
Oh, en als je single bent is het ook heel fijn om mee te knuffelen. Gun Dion dan zo’n kussen!
pi_221152843
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij gaat nooit werken. Die gaat teren op de bijstand.

Ik keek net het filmpje van Sanneke over dat kussen. Hoe fijn, groot, koel, bla bla. Dion vindt het ook een heel fijn kussen. Maar ik hoor nergens dat er ook één voor hem is besteld.
Oh, en als je single bent is het ook heel fijn om mee te knuffelen. Gun Dion dan zo’n kussen!
Het is gewoon een derde ‘persoon’ in hun bed. Een soort poly 😁
pi_221152848
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zou ze hem delen met Dion? Ik denk eerder dat Dion in deze driehoeksverhouding de toeschouwer is.
pi_221152873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.
Zijn ze elkaar nu alweer kwijt? September moesten ze op vakantie, want ze waren elkaar kwijt. Daarna nog tig nachtjes weg voorbij zien komen. Maarja, allemaal de schuld van M. zo te lezen. Vervelend hoor een kind hebben en zelf niks willen en doen alsof je niks kunt, misschien is een 2e erbij wel leuk!
pi_221152877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😆
Kronkelen met het kussen
pi_221152883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:08 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou dat dus, wat een gezeur en gezever over de hitte.
Ja het is vreselijk heet, en ja ik vind het ook niet wat.
Maar er moet gewoon gewerkt worden, we willen allemaal boodschappen kunnen halen, post ontvangen en de zorgmedewerkers kunnen ook niet thuisblijven.
Het is een paar dagen, met een beetje aanpassen overleef je het echt wel.
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:02:02 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221152896
Dbm weer ze slapen niet want het is warm. Je hebt airco Kim...
pi_221152906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
pi_221152932
quote:

Ze wil weg zonder Mijan, maar wil niet zonder hem? Als Dion even met hem bezig is voelt ze zich buiten gesloten.
Je raakt elkaar kwijt omdat Dion alles moet doen terwijl jij vastgeplakt zit aan de bank.
pi_221152944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
🤣🤣🤣🙈🙈
pi_221152962
DBM moet even in haar noeuwe post benoemen dat kind ASS heeft.
Zo plakt ze een diagnose zonder dat volgers het door hebben
pi_221152968
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:18 #206
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221152984
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
Ja, ze heeft de levering van een pakket verzet naar volgende week. Wat een fantastische vrouw is het toch.

Ze vergeet zeker dat dit pakket allang in het sorteercentrum ligt (of misschien zelfs in de bezorgbus), waar mensen het nu extra in hun handen moeten hebben? Als je zo wilt deugen, misschien gewoon helemaal geen zooi bestellen met deze temperaturen?

Oh, en is dit dezelfde Sanneke die een paar weken geleden DHL nog uitfoeterde omdat ze haar pakket niet leverde?
pi_221152987
quote:
Vast niet, want Mijan zit aan dr vastgeplakt 🤪
pi_221153044
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
pi_221153064
Vanmorgen om kwart over 7 gingen er allemaal kinderen die op een s(b)o school zitten met de taxi naar school. Veel van deze kinderen wonen in een sociale huurwoning zonder airco, deze kinderen moeten extra vroeg op om naar het ophaalpunt van de taxi te gaan om vervolgens 3 kwartier in de taxi te moeten zitten onderweg naar school. (En vanmiddag moeten ze weer terug en vanaf het afhaalpunt weer terug naar huis lopen) Deze kinderen zijn ook moe, het is warm, het is einde schooljaar (hebben misschien ook, ass of wat voor extraatje) maar die gaan wel naar school. Of het makkelijk ging, veel kinderen hadden er duidelijk moeite mee en dat is heel goed te snappen.

De kinderen van DBM hebben airco in huis en kunnen voor huis in de auto gaan zitten om vervolgens bijna in de klas eruit gezet te worden. Maar die kinderen blijven thuis want ze zijn moe, wie niet zo aan het eind van het schooljaar en het is warm. (Hebben andere kinderen dat dan niet, waarom zijn de kids van DBM daar dan anders in?)

Waarschijnlijk spelen ze de hele dag in de brandende zon buiten en is er van de vermoeidheid niks te zien.
pi_221153078
quote:
Nee.
pi_221153110
de posts van AM van gisterenavond geven wel enorm goed het niveau van humor in dat huishouden weer. "Jim heeft altijd grappige t-shirts" Plaatst vervolgens een foto van Jim in een shirt met de union jack erop.. nou hilarisch idd.. echt su-per grappig.

De verheerlijking van die oudste kinderen is zo raar bij haar...
pi_221153168
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
Want zij kon met haar gefrituurde brein niet bedenken dat het voor kwetsbare mensen beter was om dat gisteren te doen?

Dan is je behoefte om geld uit te geven wel heel groot. En ik snap echt dat mensen boodschappen moeten doen maar aangezien zij alle tijd van de wereld heeft had ze dit ook anders kunnen plannen. Gelukkig heeft ze wel de laatste ijsjes!

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 26-06-2026 09:06:40 ]
pi_221153173
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
pi_221153187
Sanneke paar weken geleden nadat ze tips voor makkelijk mee te nemen tussendoortjes voor mijan had gevraagd en met knijpfruit tipte... "haha met tipt knijpfruit haha maar zit echt super veel troep in knijpfruit haha echt dat is zo een foute tip haha!!!"
Sanneke vandaag "dikke tip bij de aldi... knijpfruit!"

Ha ha ha Sanneke? Goede tip hoor... zelf bedacht? Echt knap...
pi_221153199
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
pi_221153213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
Ze was energieadviseur of noemde ze het nou energiecoach?

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 26-06-2026 09:24:12 ]
pi_221153254
Wat ik gewoon niet snap, is de drang zo groot om elke dag naar de winkel te gaan dat je vandaag ook moet? Ze heeft zeeën van tijd.. en je kan me niet voorstellen dat ze geen boodschappen voorraad hebt, dat je op zo een warme dag weer naar buiten moet? Misschien kan ze beter haar BH gaan wassen zie dat paarse ding al dagen.. ben echt benieuwd of zij überhaupt wat in het huishouden doet op zulke dagen, of ze verwacht van Dion dat hij het vanavond nog even doet.

De lekkere smerige lakens liggen alweer in de vriezer bij AM! Zullen vast gaan zwemmen in de tuin. Als Sanneke die winactie wint kan ze in de jacuzzi gaan zitten daar maar of ze er nog uitkomt?
Bij de familie Geerts zou ik btw nooit eten! Smerig echt bah onhygiënisch.

DBM plakt er maar weer bij beide een labeltje op? Hele post er van maken dat ze haar kinderen thuis houdt, ze kan beter een post maken als ze naar school gaan, dat is uitzonderlijker dan niet naar school gaan bij haar. Ze heeft airco wat zeikt dat mens zeg! Nee fietsen met 32 graden goed idee, gaan vast vanmiddag nog een leuke knuffel halen want ze zijn overprikkeld.
pi_221153264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef Snaky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
Ik ook. En ze is nu nog altijd niet emotioneel volwassen, waardoor ze ook het leven van haar volwassen kinderen etaleert en ophemelt.
Alsof dat daardoor ook op haar afstraalt.
Net als zeggen dat ze zo gaat werken. Iedereen weet dat ze niet werkt, de klusjes die ze doet noemt een gewoon mens natuurlijk geen werk. Maar wanneer ze het maar vaak genoeg zegt gaat ze zelf ook steeds meer geloven dat zij ook echt wel een baan heeft ( wat ze blijkbaar belangrijk vindt)

Ik heb zo'n zus. Zelf niet geworden wat ze had gewild en veel te jong getrouwd. Nu altijd en overal vertellen over ( het werk van) haar dochter. Eigenlijk vooral zielig.
pi_221153295
Sanneke lijkt wel gepreoccupeerd met de warmte.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:23:24 #220
184769 crew  Deisyy
pi_221153300
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Heb je het nieuws gemist? :D

Het is code rood, voor sommige mensen is het heel ongezond om nu naar buiten te gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221153304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
Ik ken haar niet anders dan dat ze niks doet en vooral op de bank zit en over eten praat. Ik volg haar al jaren.
pi_221153316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Hier in Friesland is geen code rood.
pi_221153318
Sanneke en de winactie 😂🤣 heeft ze wel gelezen dat het met yoga workshop is en dat je daar allemaal dingen kan doen zoals kano varen enzo? Dat het niet parkeer je reet op de bank en loop af en toe naar het buffet... en dat het niet all inclusive all you can eat principe is maar echt gericht op wellness en niet op vreetfeest 🤣😂
Ik heb het vermoeden dat ze zag dat er eten was en nu daar heen wilt
pi_221153383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?

Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
Volgens haar was ze zich heel bewust van zichzelf in die podcast vanwege alle 'haat'. Normaal gesproken tettert ze nog veel vaker door Iris heen en draait ze ieder verhaal zodat het over haar gaat.

Het viel me in de laatste vlog ook op dat zowel zij als Tim hun verhalen aandikken. Veel bla bla bla, teveel details, langdradig en een hoofdrol voor zichzelf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221153425
Sanneke die liegt om een overnachting te winnen.

Zij wilden perse Mijan meenemen toen ze naar Antwerpen gingen, dat vond Dion ook gezelliger.
En nu raken ze elkaar kwijt en hebben ze een weekendje nodig met elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')