Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.
Zij heeft serieus problemen hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging van haar zelf terug vinden naar niet meer slapen en haar dagen niet hebben in minder dan een week. Ik zei het al
En ze brengt het alsof het allemaal geweldig gaat, maar ik heb het gevoel dat de trein van de rails loopt eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zij heeft serieus problemen hoor.
Geen woorden voor die 2, wat een stelletje losers bij elkaar
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Sommige mensen hebben in ziekenhuizen ook hele belangrijke afspraken die ze niet willen uitstellen.. Zou dat wel eens bij Sanneke opkomen?
En Maud neemt op? Zo ja: maf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:51 schreef Cyan het volgende:
Ik kijk de laatste vlog van Michelle. Wat een irritainment. Maud had een familieweekend en Michelle belt haar minimaal 10 keer.
Daarvoor een post van Roy. Dat Annick niet is vreemd gegaan en een verdere ode aan haar adres.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
Annick loopt weer ontzettend te zemelen op Instagram
Ja want ze zijn moequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef IlseMarije het volgende:
Kinderen van DBM zijn morgen wel vrij, natuurlijk met toestemming 😡
Ja of Annick had het zelf kunnen posten. Of gewoon niets erover. Dat was ook een optie hè. Ze wilden er niets over delen maar zij liet wel steeds plukjes los. Dan krijg je dus dit. Onnodige stress die ze zelf heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:52 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Daarvoor een post van Roy. Dat Annick niet is vreemd gegaan en een verdere ode aan haar adres.
Die mensen hoeven van mij helemaal geen enkele uitleg te geven.
Annick bleef maar vaag posten en dat is de keerzijde van je leven delen online en daarmee ook inkomen genereren.
Nu komen er posts van beide kanten voor schadebeperking. Ik denk dat als Roy die post vandaag eerder had geplaatst en Annick niet steeds zo vaag had gedaan, dat het minder gedoe had opgeleverd.
Alsof de andere kinderen uit de klas dat niet zijn, hoe creëer je snowflakes. Zou Sanneke DBM haar ideaalbeeld zijn voor de kinderen later?quote:
Hier is code rood en de school is gewoon dicht, dus we hebben geen keuze (ja noodopvang, maar die hebben wij morgen niet nodig).quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Er waren 4 kinderen opgehaald met klachten als hoofdpijn en overgeven
Maar fijn dat hier zulke bikkels zitten die "gewoon lekker doorgaan".
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Sanneke is te lui om elke dag naar de dokter en het ziekenhuis te gaan, dbm heeft haar rijbewijs dus die komt overal. Sanneke is afhankelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Alsof de andere kinderen uit de klas dat niet zijn, hoe creëer je snowflakes. Zou Sanneke DBM haar ideaalbeeld zijn voor de kinderen later?
Gelukkig heeft ze vanmorgen nog kunnen shoppen en is ze daar niet gesmolten. Al dat gezeur al dagen van die bankklagers, die snappen toch niet dat je van blijven zeuren het nog warmer krijgt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Hope88 het volgende:
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
Hier eentje een halve dag (tot 1 uur) en de andere gewoon een volle school dag 🫣quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Hope88 het volgende:
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
Zij heeft toestemming van de juffen dus de school is daar gewoon open.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier is code rood en de school is gewoon dicht, dus we hebben geen keuze (ja noodopvang, maar die hebben wij morgen niet nodig).
Het grote verschil is natuurlijk wel dat DBM haar kinderen om alles thuishoud, ze heeft niet gedeeld dat haar kinderen enorm last hebben van de warmte, anders dan het slechte slapen (join the club).
Het is in Friesland geen code rood morgen volgens mij (ja het is nog steeds t*fus heet). Met code oranje mochten wij zelf bepalen of je je kind naar school bracht, ik ging er vanuit dat dat landelijk bepaald is en dat DBM dus niet per se toestemming nodig heeft.
Ze hebben airco oa boven dus die hebben het in de nacht vast niet super heet. Daarnaast is het het einde van het schooljaar en zijn de meeste kinderen moe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Hope88 het volgende:
Dat ook, ze moeten nog een week, maar vorig jaar was de laatste week volgens mij ook zo'n week waarin ze ze nog amper wegbracht.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hebben airco oa boven dus die hebben het in de nacht vast niet super heet. Daarnaast is het het einde van het schooljaar en zijn de meeste kinderen moe.
Precies! Maar als zij van IJsland 2 dagen kan werken dan kan AM dat toch ook? (Theoretisch gezien dan). Of ziet zij werken met AM als bijbaantje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Am laat lekker de school van de kinderen weer eens zien! Die van IJsland is gewoon juf daar, ja ik ben gaan kijken door het bericht hier!
Ten eerste heel onprofessioneel dat je dan zo op een open kanaal gaat staan als juf! Dat je een vriendschap met een ouder opbouwt snap ik, maar laat je niet zo misbruiken door haar!
En wat zal die vrouw blij zijn dat ze vanavond kan zeggen nou jongens zie je! Gaat niet door hè en jullie die zeiden dat ik een Karen was!
Ik bedoel meer dat ze de kinderen zo opvoedt (en dan niet kwa dokters) van dat alles moeilijk en lastig is en dat ze heel makkelijk thuis mogen blijven. Kunnen geen zuchtje wind hebben. Laatst met de sneeuw, school was open,vriendje en vriendinnetje waren thuis, morgen net zo. Hoe willen ze straks meedraaien in de maatschappij? Bazen zijn echt niet blij met mensen die altijd ziek zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Sanneke is te lui om elke dag naar de dokter en het ziekenhuis te gaan, dbm heeft haar rijbewijs dus die komt overal. Sanneke is afhankelijk
En bij het feest op de laatste schooldag staan ze fris en fruitig klaar, let maar op!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat ook, ze moeten nog een week, maar vorig jaar was de laatste week volgens mij ook zo'n week waarin ze ze nog amper wegbracht.
Besef even dat dit gewoon bijna een half jaar geleden is 🤣. De tijd gaat zo hard.. pffquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze de kinderen zo opvoedt (en dan niet kwa dokters) van dat alles moeilijk en lastig is en dat ze heel makkelijk thuis mogen blijven. Kunnen geen zuchtje wind hebben. Laatst met de sneeuw, school was open,vriendje en vriendinnetje waren thuis, morgen net zo. Hoe willen ze straks meedraaien in de maatschappij? Bazen zijn echt niet blij met mensen die altijd ziek zijn.
Mijn zoon moet morgen bij de mac werken,zal hem koude washandjes gaan brengen anders smelt dat arme jongetje 😉 (vinden zn collega's vast lief van mij 🤣)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |