Je weet dat er letterlijk mensen dood gaan door de hitte?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
Klopt, alleen is het soms bijzonder lastig als je eenmaal in een bepaald patroon zit. Het kan echt een hele tijd duren voor iemand doorheeft wat er aan de hand is. En dan daar nog naar gaan handelen terwijl er een kind in het spel is, dan moet je best wel sterk in je schoenen staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dion is er zelf bij hè. Als hij weg wilde had hij dat vast gedaan.
Ja inderdaad. Dit is wel wat anders dan een zomers dagje. Het is gewoon gevaarlijk, het is echt heel slecht weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:59 schreef lila01 het volgende:
[..]
Je weet dat er letterlijk mensen dood gaan door de hitte?
Toevallig de ellende in Parijs gezien? Engeland?
Maar goed, blijkbaar snap je niet waarom een hitteprotocol nodig is.
En 1x per jaar een keer het water van verversenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:10 schreef poohenzo het volgende:
AM heeft kippenvel van de 'duik ', ik krijg ook de rillingen van die smerige pisbak waar ze altijd ongewassen inhangen
We vullen natuurlijk allemaal vanalles in voor Dion, ik net zo goed, maar hoe komt iedereen er bij dat hij eigenlijk wel weg zou willen etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het soms bijzonder lastig als je eenmaal in een bepaald patroon zit. Het kan echt een hele tijd duren voor iemand doorheeft wat er aan de hand is. En dan daar nog naar gaan handelen terwijl er een kind in het spel is, dan moet je best wel sterk in je schoenen staan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:10 schreef poohenzo het volgende:
AM heeft kippenvel van de 'duik ', ik krijg ook de rillingen van die smerige pisbak waar ze altijd ongewassen inhangen
Mariereinders kreeg gesponsorde nieuwe tieten. Dus ik gok binnenkort MCW ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
Wat stukjes van de vlogs bekeken, wat een infantiel stel is dit samen hoe Tim ook zijn verhaal doet over de Spaanse politie waar hij mee moest gaan pinnen.. leuk dat ze zichzelf vinden.
En dan de vlog van Parijs in het eerste gedeelte waar Mies weer mank loopt vanwege de knie en eigenlijk een nieuwe knie moet naar eigen zeggen “maar wie heeft daar zin in? Dan liever eerst nieuwe tieten”
Dus Mies ondergaat liever een operatie voor nieuwe tieten ipv een (noodzakelijke) operatie..
En maudje continu nodig hebben,zelfs om te vertellen welke dag en datum het is.. Echt dat deze mensen 6 kinderen onder de hoede hebben
Gelukkig hebben ze een maudje die orde schept, wat ook erg ongezond is maar waar Mies erg trots verteld hoeveel gemiste oproepen ze wel niet had van Mies op haar weekendje weg.. “Echt wel meer dan 10!!”
Lekker engagement creëeren he, mensen gaan nu massaal haar berichten dat hun kind ook thuis isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
LotteB kijkt nooit nieuws en vraagt zich af of alle kinderen thuis zijn.
Nee Lotte heel NL (of de provincies met code rood) zitten gewoon op school behalve jouw kinderen.
hahaha , LotteB moet nog even voelen hoe het zit en zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
LotteB kijkt nooit nieuws en vraagt zich af of alle kinderen thuis zijn.
Nee Lotte heel NL (of de provincies met code rood) zitten gewoon op school behalve jouw kinderen.
Privacy is overrated 🤪quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:42 schreef poohenzo het volgende:
Jemig , Janneke Jelies moet even in een storie beschrijven hoe het met de darmen van de jongste dochter gaat....lekker hoor die privacy!
Ze voelt het journaal niet zoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:40 schreef poohenzo het volgende:
[..]
hahaha , LotteB moet nog even voelen hoe het zit en zo
Er zit niet alleen een huil maar ook een zonnesteekje vast...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze voelt het journaal niet zo
ik zou als opdrachtgever daar ook niet echt blij mee zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef Lynnyl het volgende:
Wat een reclame AM. Alleen al omdat ze het hondenbrokken blijft noemen een reden om af te haken en het nooit te kopen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Er zit niet alleen een huil maar ook een zonnesteekje vast...
En hij zit nog steeds in die vicieuze cirkel dusquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Voor wie zich afvraagt waarom Dion doet wat hij doet: op zijn insta staat een post van 20 feb. 2023. Hij schrijft daarin wat zijn valkuil is.
Ja en bij de vorige steeds dat smerige woord poepgarantie erbij maakte meteen dat alle eetlust me verging. En dan had ik nog niet naar de prijs gekeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef Lynnyl het volgende:
Wat een reclame AM. Alleen al omdat ze het hondenbrokken blijft noemen een reden om af te haken en het nooit te kopen.
Naar mijn idee wel. Misschien kunnen ze samen in therapie gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:41 schreef Earring het volgende:
[..]
En hij zit nog steeds in die vicieuze cirkel dus
Geen woorden voor, die meid spoort serieus nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef Babbelaertje het volgende:
MCW
Wat stukjes van de vlogs bekeken, wat een infantiel stel is dit samen hoe Tim ook zijn verhaal doet over de Spaanse politie waar hij mee moest gaan pinnen.. leuk dat ze zichzelf vinden.
En dan de vlog van Parijs in het eerste gedeelte waar Mies weer mank loopt vanwege de knie en eigenlijk een nieuwe knie moet naar eigen zeggen “maar wie heeft daar zin in? Dan liever eerst nieuwe tieten”
Dus Mies ondergaat liever een operatie voor nieuwe tieten ipv een (noodzakelijke) operatie..
En maudje continu nodig hebben,zelfs om te vertellen welke dag en datum het is.. Echt dat deze mensen 6 kinderen onder de hoede hebben
Gelukkig hebben ze een maudje die orde schept, wat ook erg ongezond is maar waar Mies erg trots verteld hoeveel gemiste oproepen ze wel niet had van Mies op haar weekendje weg.. “Echt wel meer dan 10!!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |