Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef RipCity het volgende:
Ach ach het is officieel ze kan nooit meer werken vanwege haar ‘autisme’. Wat zal ze blij zijn geweest
Met de diagnose. Vrijstelling redt van haar leven om nog iets te doen
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat de school DBM-moe is. Einde schooljaar, het is warm. De rek is er daar ook wel uit. Dan trek je zo'n miemel als DBM niet meer. Volgend schooljaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
Ik ging de mijne laatst een voor een de stories van AM voorlezenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Hyacinth het volgende:
Ik had mijn telefoon open staan op een story van Sanneke. Mijn man: “jeetje, wat is dat voor een parel”
Triest eigenlijk. Ik zie Debbie eigenlijk ook niet meer aan het werk gaanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.
Mensen in de zorg moeten ook gewoon aan de bak in hun uniform, postbezorgers, bouwvakkers.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend even een uurtje geholpen op school, maar na een uurtje met 28 leerlingen in een klas waar het om 10:30 al 30 graden was, ik geef je het te doen. Dus ik gun het de leerkrachten vooral.
Hoezo zemelen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
Annick loopt weer ontzettend te zemelen op Instagram
Nou dat dus, wat een gezeur en gezever over de hitte.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Hope88 het volgende:
Hier moeten de kinderen morgen gewoon naar school en sta ik op karakter gewoon met 38 graden op schoolplein.
Bah, wat kan ik slecht tegen dat gedrag van DBM zeg! Mn 6jarige sliep ook pas om 10 uur, zal morgen ook wel moe zijn. Haalt ze vanzelf wel weer in komende dagen.
🙄🙄🙄quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke op die reel van AM over dat huisje met die hottub vol pis:
“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:
“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Hoeveel oppassen heeft Mies wel niet? De huishoudster (3 x per week!) past ook op Laurens (en Tims kinderen?). Maar die stopt ermee. En Maud pastte ook op (en deed de shoot). En ma Walk doet de donderdag toch?
En dan maximaal janken omdat Lau straks naar school moet en ze hem zo zal missen. Ze heeft de kinderen maar een halve week steeds, waarvan ze de meeste tijd druk is (en anderen voor ze zorgen).
Laatste ergernis: met Laurens de klassen bij langs om broers en zus kussen te geven (en te filmen). Cringe.
Ik vind het zo vreemd dat ze meedoet met een winactie van een andere influencer. En dan met deze zielige tekst. Ze raken elkaar een beetje kwijt… Laat me niet lachen. Wederom denkt ze dat dit soort problemen opgelost worden met een nachtje weg. Ze kan ook verbinding creëren met haar vent door eens van die bank af te komen en ervoor te zorgen dat hij kan bijkomen van een dag werken in de bloedhitte. Maar nee, hij heeft een vriendin in pannetje 5 die overprikkeld is door de warmte terwijl ze de hele dag geen reet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:
Ik weet het, werk zelf in de zorg. En ik ben blij dat mijn werkgever waar mogelijk aanpassingen doet om het werkbaar te houden. Maar die kinderen krijgen niks van een dagje thuis, en dat gaat nou eenmaal niet op in de zorg. Dus sta ik er helemaal achter ondanks dat we in onze sector niet thuis kunnen blijven. En als ik dan lees dat kinderen met hoofdpijn en overgevend op school opgehaald worden snap ik jouw standpunt helemaal niet. Zorg voor elkaar, daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Mensen in de zorg moeten ook gewoon aan de bak in hun uniform, postbezorgers, bouwvakkers.
En toen ze laatst geen geschikte overnachting kon vinden met aparte slaapkamer voor haar kind was zonder kind weggaan geen optie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:
Zij gaat nooit werken. Die gaat teren op de bijstand.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
We raken elkaar kwijt? Nee.
Sanneke raakt haar geldschieter en slaafje kwijt. Och, stel ze gaan ooit uit elkaar. Dan moet Sanneke van de bank af, door de wind op de bakfiets naar haar werk. Wat een leven!
Het is gewoon een derde ‘persoon’ in hun bed. Een soort poly 😁quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaat nooit werken. Die gaat teren op de bijstand.
Ik keek net het filmpje van Sanneke over dat kussen. Hoe fijn, groot, koel, bla bla. Dion vindt het ook een heel fijn kussen. Maar ik hoor nergens dat er ook één voor hem is besteld.
Oh, en als je single bent is het ook heel fijn om mee te knuffelen. Gun Dion dan zo’n kussen!
Zou ze hem delen met Dion? Ik denk eerder dat Dion in deze driehoeksverhouding de toeschouwer is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is gewoon een derde ‘persoon’ in hun bed. Een soort poly 😁
Zijn ze elkaar nu alweer kwijt? September moesten ze op vakantie, want ze waren elkaar kwijt. Daarna nog tig nachtjes weg voorbij zien komen. Maarja, allemaal de schuld van M. zo te lezen. Vervelend hoor een kind hebben en zelf niks willen en doen alsof je niks kunt, misschien is een 2e erbij wel leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.
😆quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is gewoon een derde ‘persoon’ in hun bed. Een soort poly 😁
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:08 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nou dat dus, wat een gezeur en gezever over de hitte.
Ja het is vreselijk heet, en ja ik vind het ook niet wat.
Maar er moet gewoon gewerkt worden, we willen allemaal boodschappen kunnen halen, post ontvangen en de zorgmedewerkers kunnen ook niet thuisblijven.
Het is een paar dagen, met een beetje aanpassen overleef je het echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |