abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221154424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind juist dat we heel weinig 'echts' zien bij MCW. Alles wat ze laat zien is in scène gezet, of wordt neergezet alof iedereen daar constant maximaal gelukkig is, geniet, helemaal blij is met elkaar etc. etc.
De waarheid krijgen we in ieder geval niet te zien.
Ik ben ook nog steeds zooo benieuwd hoe JvP en Koen naar haar kijken? We zien eigenlijk allemaal dat ze doodongelukkig is. Wat ik vooral vind is dat er bin no time de situatie geheel verandert en zij dat normaal vindt en ook iedereen om haar heen dat maar normaal moet vinden. Een jaar geleden was haar leven compleet anders. Voor haar ouders ook; je zal maar zo'n dochter hebben
pi_221154478
Sanneke en elkaar kwijtraken. Volgens mij moet je elkaar dan eerst gevonden hebben en die indruk heb ik bij hen al nooit gehad. Zij zag in hem gewoon een makkelijk slachtoffer.
Run Dion. RUN!
pi_221154486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik ben ook nog steeds zooo benieuwd hoe JvP en Koen naar haar kijken? We zien eigenlijk allemaal dat ze doodongelukkig is. Wat ik vooral vind is dat er bin no time de situatie geheel verandert en zij dat normaal vindt en ook iedereen om haar heen dat maar normaal moet vinden. Een jaar geleden was haar leven compleet anders. Voor haar ouders ook; je zal maar zo'n dochter hebben
Dat veranderen van situatie is al eerder gebeurd: van een gezin met twee ouders naar de poly. Dit ging ook heel rap en dat moest ook iedereen maar normaal vinden. Zij blijft alles en iedereen meetrekken in haar gekkigheid.
pi_221154502
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke en elkaar kwijtraken. Volgens mij moet je elkaar dan eerst gevonden hebben en die indruk heb ik bij hen al nooit gehad. Zij zag in hem gewoon een makkelijk slachtoffer.
Run Dion. RUN!
Vadermateriaal. Daar was ze naar op zoek. En een wandelende pinpas.
pi_221154583
AM kan normaal gesproken niet goed naar de wc maar met die warmte wel?

Was alle muesli promo dan een leugen?!!🤣🙃
I can't help it, if I'm lucky
pi_221154592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat veranderen van situatie is al eerder gebeurd: van een gezin met twee ouders naar de poly. Dit ging ook heel rap en dat moest ook iedereen maar normaal vinden. Zij blijft alles en iedereen meetrekken in haar gekkigheid.
Dat krijg je he met van die allerverslindende verliefdheden waar niet tegenop te vechten is
pi_221154633
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze is er heilig van overtuigd dat ze nooit meer kan werken. Dat is echt haar waarheid. En zonder enige begeleiding kan zij dit ook nooit anders zien.
En dat is precies waarom ze geen begeleiding wil.
pi_221154648
Die DBM is gewoon echt niet goed, stug vol blijven houden dat haar kinderen ASS hebben zonder officiële diagnose. Wat een gemiep over dat ze moe zijn, ze slapen verdorie in de airco! Hebben wij ook op de slaapkamers en iedereen slaapt daardoor meer dan prima. Gaat lekker op tijd aan en als het bedtijd is is het koel. Absurd dat school iedere keer maar meegaat met haar gejank.
pi_221154655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:48 schreef Harper het volgende:
AM heeft haar gesprekken verplaatst. Want boven te warm. Kan ze echt niet even ergens anders gaan zitten (op een van de slaapkamers van de kinderen) om een paar telefoontjes te plegen?
Ik snap trouwens niet dat handyman Maarten nog geen airco op zolder heeft geinstalleerd.
ik heb in code rood gebied in een kantoor waar het 30 graden is gewoon essentiele vergaderingen gehad vanochtend hoor. Nu is het ook wel goed geweest voor vandaag maar een paar telefoontjes kun je echt wel plegen nu.

Wat dacht ze dat mensen in de thuiszorg nu doen? Iemand geen insuline geven een dagje?
pi_221154677
AM maakt vanmiddag wat tijd vrij om haar DM te beantwoorden.
Zou ze haar uurtje slaap dan wel gaan redden?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:24:01 #261
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221154683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

En die borden met smerige meuk elke keer. Ze moet nog even uitzoeken wat poepgarantie heeft. Ze beweerde dat "haar zelf ontworpen muesli" zo goed werkte maar nu de samenwerking is gestopt is ze ook gestopt met het eten van die rommel. Ik snap sowieso al die suikers daar niet. Gisteren ook die megazoete eierkoeken en dan nog boter en kaneelsuiker erop 🤢.
Gewone goedkope basismuesli met evt een beetje honing is lekker, gezond en zal ook vast goed poepen.
pi_221154714
Het is gewoon heel sneu dat Sanneke niet inziet dat haar leven zoveel leuker kan zijn als je wel de juiste hulp hebt.
Sterker nog; dan kan ze kijken naar werk wat past, omdat ze het kan! En dat geeft voldoening én geld. En dan zou ze dus vaker met Dion weg kunnen of meer kunnen shoppen; word ze nog gelukkiger van! Maar ja dat kan ik niet tippen want ik zit al lang in de blokkendoos.
pi_221154715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:24 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En die borden met smerige meuk elke keer. Ze moet nog even uitzoeken wat poepgarantie heeft. Ze beweerde dat "haar zelf ontworpen muesli" zo goed werkte maar nu de samenwerking is gestopt is ze ook gestopt met het eten van die rommel. Ik snap sowieso al die suikers daar niet. Gisteren ook die megazoete eierkoeken en dan nog boter en kaneelsuiker erop 🤢.
Gewone goedkope basismuesli met evt een beetje honing is lekker, gezond en zal ook vast goed poepen.
En nu die zoetstof meuk. Waar ze altijd zo tegen was.
Erg hoor, dat zelfs wat je eet beïnvloed wordt door de hang naar geld.
pi_221154744
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nee ik denk niet het me onwil omtrent werken oid te maken heeft. ASS zorgt er nu eenmaal voor dat er maar 1 waarheid is voor haar. En zij denkt dat ze goed met haar beperking om gaat. Dus niet nodig. En je moet echt van goede huize komen om zo iemand te helpen.
pi_221154749
En het gepiep bij DBM snap ik ook niet. Noord is geen code rood en ja heus warm, maar dat vind iedereen toch?
Ik heb een airco en durf hem bijna niet aan te zeten omdat ik zoveel mensen om me heen heb die er geen hebben, voel me een enorm luxe paard. Maar tja ik kocht de woning mét de airco er al in. Ik heb zonnepanelen. Niet aanzetten omdat er zoveel mensen om mij heen er geen hebben was toch ook wel wat suf. Dus hij staat aan, en mensen om me heen weten dat ze welkom zijn om een goede nacht te slapen. En grappig genoeg zegt iedereen; lief, maar ach het word na het weekend beter. Als het echt niet meer wil dan meld ik me.

DBM daarintegen heeft een airco en klaagt steen en been over slecht slapende kinderen; omdat er gewoon heel veel kinderen slecht slapen met dit weer ofzo? Misschien had ze de airco beter niet kunnen hebben zodat ze recht van klagen had. En een ritje SEH extra kon doen.
pi_221154750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef Harper het volgende:

[..]
En nu die zoetstof meuk. Waar ze altijd zo tegen was.
Erg hoor, dat zelfs wat je eet beïnvloed wordt door de hang naar geld.
En dat het hele gezin daarin meegaat
pi_221154752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit in heel veel situaties gebeurd alleen zien we dat niet omdat dat niet publiek is. Maar waar relaties stuk lopen wordt er heel vaak in een sneltreinvaart in een nieuwe relatie gesprongen. Mensen zijn toch vaak overtuigd van hun recht op geluk.
pi_221154759
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:15 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ze schreef dat ze therapie heeft gehad. Dat heeft dan weinig geholpen.
pi_221154770
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef tulpje19 het volgende:
Run Dion. RUN!
Dion is er zelf bij hè. Als hij weg wilde had hij dat vast gedaan.
pi_221154781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze schreef dat ze therapie heeft gehad. Dat heeft dan weinig geholpen.
Dan weet ze ook dat het advies is om bij elke nieuwe levensfase opnieuw in therapie te gaan. Die vrouw heeft nooit fatsoenlijke therapie gehad hoor. Ze heeft vast een boek gelezen en dan weet ze alles.
pi_221154798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:29 schreef TantePien1990 het volgende:
Het is gewoon heel sneu dat Sanneke niet inziet dat haar leven zoveel leuker kan zijn als je wel de juiste hulp hebt.
Sterker nog; dan kan ze kijken naar werk wat past, omdat ze het kan! En dat geeft voldoening én geld. En dan zou ze dus vaker met Dion weg kunnen of meer kunnen shoppen; word ze nog gelukkiger van! Maar ja dat kan ik niet tippen want ik zit al lang in de blokkendoos.
Het zou dan ook geen enkel nut hebben om dit soort adviezen te geven. Denk niet dat ze dan ineens het licht ziet.
pi_221154813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:35 schreef Karenwalker het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit in heel veel situaties gebeurd alleen zien we dat niet omdat dat niet publiek is. Maar waar relaties stuk lopen wordt er heel vaak in een sneltreinvaart in een nieuwe relatie gesprongen. Mensen zijn toch vaak overtuigd van hun recht op geluk.
Ja en dat samen met de nodige clichés 'kinderen zijn flexibel' 'ze hebben er meer aan als papa/mama gelukkig is' om de dringende jeuk in het kruis goed te praten.
pi_221154830
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dion is er zelf bij hè. Als hij weg wilde had hij dat vast gedaan.
Dion is het type man die niet goed stil kan zitten. Daarnaast helpt een vrouw op de bank hebben zitten thuis tegen gevoelens va eenzaamheid. Tot slot heeft hij ook nog een gezin kunnen stichten, is dus vader en misschien ooit wel opa etc. wat hem wellicht een gevoel van nut en toekomstperspectief geeft.
Zo zielig is hij niet, als hij iets echt zat is geeft hij haar ook wel tegengas.
pi_221154859
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dan weet ze ook dat het advies is om bij elke nieuwe levensfase opnieuw in therapie te gaan. Die vrouw heeft nooit fatsoenlijke therapie gehad hoor. Ze heeft vast een boek gelezen en dan weet ze alles.
Misschien heeft de therapeut haar dat niet verteld. Vraag me trouwens af wanneer ze die therapie heeft gevolgd. Vlak nadat ze de door haar gewenste diagnose kreeg was ze zwanger en vanaf dat moment had ze het vooral druk met klagen over zwanger zijn en de moedermaffia.
pi_221154881
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

Dan zal ze nu eindelijk eens voldoende vocht binnenkrijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')