abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221153430
Zou Sanneke beseffen dat ze met alles afhankelijk is van Dion, dat ze volkomen onzelfstandig leeft. Inkomen vergaren, wassen, koken, dweilen, airco’s aanzetten, ouderlijk huis leegruimen, klussen, schoonmaken, achtertuin opknappen, auto rijden, kind opvoeden; alles doet Dion. Het lijkt wel een patiënt zorgverlener relatie. Ik vind het naast een hele ongezonde ook een verdrietige situatie.
pi_221153503
AM heeft haar gesprekken verplaatst. Want boven te warm. Kan ze echt niet even ergens anders gaan zitten (op een van de slaapkamers van de kinderen) om een paar telefoontjes te plegen?
Ik snap trouwens niet dat handyman Maarten nog geen airco op zolder heeft geinstalleerd.
pi_221153524
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een Karen ben, mijn zoon mag van mij niet naar zijn bijbaantje omdat ik het echt onverantwoord vind. 🙈
pi_221153559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef Snaky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
Haha, ik ben 37 en ik draag nog een tuinbroek! Maar verder helemaal eens hoor hahaha
pi_221153570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:48 schreef Harper het volgende:
AM heeft haar gesprekken verplaatst. Want boven te warm. Kan ze echt niet even ergens anders gaan zitten (op een van de slaapkamers van de kinderen) om een paar telefoontjes te plegen?
Ik snap trouwens niet dat handyman Maarten nog geen airco op zolder heeft geinstalleerd.
sowieso, die "gesprekken" altijd.. ik kan me er niks bij voorstellen... met de plaatselijke boekhandel ofzo?
pi_221153592
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Stillemeelezer het volgende:
Zou Sanneke beseffen dat ze met alles afhankelijk is van Dion, dat ze volkomen onzelfstandig leeft. Inkomen vergaren, wassen, koken, dweilen, airco’s aanzetten, ouderlijk huis leegruimen, klussen, schoonmaken, achtertuin opknappen, auto rijden, kind opvoeden; alles doet Dion. Het lijkt wel een patiënt zorgverlener relatie. Ik vind het naast een hele ongezonde ook een verdrietige situatie.
Ja hoor, dit beseft ze zeker. En ze vindt het heerlijk!
pi_221153652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel 100x zeggen dat ze ouder is en hij eigenlijk in haar ogen een jongetje.... maar als hij weg zou vallen is ze minder zelfstandig dan mijn puber van 15
pi_221153696
Ach wat is Sanneke toch behulpzaam! Haar pakketje, gekocht van Dion z’n zuurverdiende geld, mag wel even later bezorgd worden! Wat een wereldverbeteraar is ze! Hulde!
pi_221153751
quote:

[..]
Zou het? Haar koopdrang, meltdowns op beeld en dat ze nu weer onder deze winactie schrijft elkaar verliezen geeft denk ik aan dat ze ergens heel goed aanvoelt dat deze situatie niet houdbaar is. Ze zitten nu nog in de tropenjaren dus echt ruimte voor reflectie is er (nog) niet. Als M. straks wat ouder is en naar school gaat en je hebt nog steeds een partner met dit gedrag, zou deze relatie dan nog wel standhouden?
pi_221153793
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?

Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
Ik vind juist dat we heel weinig 'echts' zien bij MCW. Alles wat ze laat zien is in scène gezet, of wordt neergezet alof iedereen daar constant maximaal gelukkig is, geniet, helemaal blij is met elkaar etc. etc.
De waarheid krijgen we in ieder geval niet te zien.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221153810
quote:

[..]
Ik denk eigenlijk dat Sanneke oprecht vindt dat ze veel doet (zorgen voor Mijan)
I can't help it, if I'm lucky
pi_221153826
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:23 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik ken haar niet anders dan dat ze niks doet en vooral op de bank zit en over eten praat. Ik volg haar al jaren.
Ik volg haar ook jaren en ze heeft kortstondige banen gehad. Opleidingen ook niet afgemaakt (dacht ik)
pi_221153849
DBM had gister toch ook zoveel manden staan met schone was, en nu weer!!! Hoe dan???? Als je idd voor elk vlekje een schoon setje aantrekt gaat het hard naar dan nog vindt ik dit overdreven veel.
Ze heeft niet eens tijd om buitenshuis een baan te hebben, dan komt ze nooit door de was heen
pi_221153853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:24 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
Zou het? Haar koopdrang, meltdowns op beeld en dat ze nu weer onder deze winactie schrijft elkaar verliezen geeft denk ik aan dat ze ergens heel goed aanvoelt dat deze situatie niet houdbaar is. Ze zitten nu nog in de tropenjaren dus echt ruimte voor reflectie is er (nog) niet. Als M. straks wat ouder is en naar school gaat en je hebt nog steeds een partner met dit gedrag, zou deze relatie dan nog wel standhouden?
Ze onderneemt geen enkele actie om de situatie te veranderen. Deze relatie blijft bestaan omdat ze tot elkaar veroordeeld zijn. Zij tot Dion omdat ze totaal afhankelijk is, Dion tot haar omdat hij, hoop ik, ziet dat hij de enige ouder is met een beetje draagkracht.
pi_221153858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke en de winactie 😂🤣 heeft ze wel gelezen dat het met yoga workshop is en dat je daar allemaal dingen kan doen zoals kano varen enzo? Dat het niet parkeer je reet op de bank en loop af en toe naar het buffet... en dat het niet all inclusive all you can eat principe is maar echt gericht op wellness en niet op vreetfeest 🤣😂
Ik heb het vermoeden dat ze zag dat er eten was en nu daar heen wilt
Het is eten wat de pot schaft en op gerichte tijden + met z’n allen eten. Zie ik haar niet doen.
pi_221153865
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef Stillemeelezer het volgende:

[..]
We raken elkaar een beetje kwijt, vandaar dat we bezig zijn met een bruiloft en een tweede kind. Goede basis dan wel om zulke ingrijpende beslissingen te nemen. Dit kan toch gewoon niet meer serieus zijn.
Zij raken elkaar elke keer kwijt. Hoevaak heb ik dat nu niet van haar gehoord? Een weekendje weg is echt niet de oplossing. Een relatie is hard werken. Maarja, Sanneke werkt niet 🤣
pi_221153886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
Ik gisteren ook en idd gemeentehuis gesloten. Een bizar contrast met aan de overkant waar mensen in de bouw aan het werk waren.
pi_221153918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:48 schreef Harper het volgende:
Dat kost geld en daar doen AM en MG niet aan.
Bij hoogste uitzondering een 6ehands op MP, waar onfortuinlijk aan gesleuteld kan worden. Maar liever spon of gekregen.
pi_221153931
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Zij raken elkaar elke keer kwijt. Hoevaak heb ik dat nu niet van haar gehoord? Een weekendje weg is echt niet de oplossing. Een relatie is hard werken. Maarja, Sanneke werkt niet 🤣
Misschien moet ze eens een gps-tracker kopen tegen dat kwijtraken.
pi_221153936
Ik kijk bij dbm en zie een zwembadje in de volle zon staan.
En ze schrijft "Die vrijdag voor de zomervakantie missen ze niks" (alsof ze daar op andere dagen ooit rekening mee hield?)
Alsof ze komende week al vakantie hebben.
Wat een wazig type, deze vrouw.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221153942
Sanne in een spijkerbroek? Meid trek een luchtige jurk aan. Ik loop nu zelf ook thuis in bikini. Het is goed zo vandaag.
pi_221154051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:43 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Het is eten wat de pot schaft en op gerichte tijden + met z’n allen eten. Zie ik haar niet doen.
Dit... ze heeft van die all inclusive buffet hotels in gedachte waar je op je zonne bedje bij het zwembad ligt en 24 rondjes bar en buffet doet... en 5x langs het toetjes buffet 😂
Denk dat als ze zou winnen ze helemaal in paniek schiet en non stop gaat klagen
pi_221154105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:55 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne in een spijkerbroek? Meid trek een luchtige jurk aan. Ik loop nu zelf ook thuis in bikini. Het is goed zo vandaag.
Dion loopt achter met de was... jurk had ze al paar dagen aan
pi_221154305
MCW
Wat stukjes van de vlogs bekeken, wat een infantiel stel is dit samen hoe Tim ook zijn verhaal doet over de Spaanse politie waar hij mee moest gaan pinnen.. leuk dat ze zichzelf vinden.

En dan de vlog van Parijs in het eerste gedeelte waar Mies weer mank loopt vanwege de knie en eigenlijk een nieuwe knie moet naar eigen zeggen “maar wie heeft daar zin in? Dan liever eerst nieuwe tieten”
Dus Mies ondergaat liever een operatie voor nieuwe tieten ipv een (noodzakelijke) operatie..

En maudje continu nodig hebben,zelfs om te vertellen welke dag en datum het is.. Echt dat deze mensen 6 kinderen onder de hoede hebben
Gelukkig hebben ze een maudje die orde schept, wat ook erg ongezond is maar waar Mies erg trots verteld hoeveel gemiste oproepen ze wel niet had van Mies op haar weekendje weg.. “Echt wel meer dan 10!!”
pi_221154311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dion loopt achter met de was... jurk had ze al paar dagen aan
Haar bh mag ook wel eens in de was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')