abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221152906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
pi_221152932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke op die reel van AM over dat huisje met die hottub vol pis:

“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
Ze wil weg zonder Mijan, maar wil niet zonder hem? Als Dion even met hem bezig is voelt ze zich buiten gesloten.
Je raakt elkaar kwijt omdat Dion alles moet doen terwijl jij vastgeplakt zit aan de bank.
pi_221152944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
🤣🤣🤣🙈🙈
pi_221152962
DBM moet even in haar noeuwe post benoemen dat kind ASS heeft.
Zo plakt ze een diagnose zonder dat volgers het door hebben
pi_221152968
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:18 #206
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221152984
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
Ja, ze heeft de levering van een pakket verzet naar volgende week. Wat een fantastische vrouw is het toch.

Ze vergeet zeker dat dit pakket allang in het sorteercentrum ligt (of misschien zelfs in de bezorgbus), waar mensen het nu extra in hun handen moeten hebben? Als je zo wilt deugen, misschien gewoon helemaal geen zooi bestellen met deze temperaturen?

Oh, en is dit dezelfde Sanneke die een paar weken geleden DHL nog uitfoeterde omdat ze haar pakket niet leverde?
pi_221152987
quote:
Vast niet, want Mijan zit aan dr vastgeplakt 🤪
pi_221153044
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
pi_221153064
Vanmorgen om kwart over 7 gingen er allemaal kinderen die op een s(b)o school zitten met de taxi naar school. Veel van deze kinderen wonen in een sociale huurwoning zonder airco, deze kinderen moeten extra vroeg op om naar het ophaalpunt van de taxi te gaan om vervolgens 3 kwartier in de taxi te moeten zitten onderweg naar school. (En vanmiddag moeten ze weer terug en vanaf het afhaalpunt weer terug naar huis lopen) Deze kinderen zijn ook moe, het is warm, het is einde schooljaar (hebben misschien ook, ass of wat voor extraatje) maar die gaan wel naar school. Of het makkelijk ging, veel kinderen hadden er duidelijk moeite mee en dat is heel goed te snappen.

De kinderen van DBM hebben airco in huis en kunnen voor huis in de auto gaan zitten om vervolgens bijna in de klas eruit gezet te worden. Maar die kinderen blijven thuis want ze zijn moe, wie niet zo aan het eind van het schooljaar en het is warm. (Hebben andere kinderen dat dan niet, waarom zijn de kids van DBM daar dan anders in?)

Waarschijnlijk spelen ze de hele dag in de brandende zon buiten en is er van de vermoeidheid niks te zien.
pi_221153078
quote:
Nee.
pi_221153110
de posts van AM van gisterenavond geven wel enorm goed het niveau van humor in dat huishouden weer. "Jim heeft altijd grappige t-shirts" Plaatst vervolgens een foto van Jim in een shirt met de union jack erop.. nou hilarisch idd.. echt su-per grappig.

De verheerlijking van die oudste kinderen is zo raar bij haar...
pi_221153168
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
Want zij kon met haar gefrituurde brein niet bedenken dat het voor kwetsbare mensen beter was om dat gisteren te doen?

Dan is je behoefte om geld uit te geven wel heel groot. En ik snap echt dat mensen boodschappen moeten doen maar aangezien zij alle tijd van de wereld heeft had ze dit ook anders kunnen plannen. Gelukkig heeft ze wel de laatste ijsjes!

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 26-06-2026 09:06:40 ]
pi_221153173
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
pi_221153187
Sanneke paar weken geleden nadat ze tips voor makkelijk mee te nemen tussendoortjes voor mijan had gevraagd en met knijpfruit tipte... "haha met tipt knijpfruit haha maar zit echt super veel troep in knijpfruit haha echt dat is zo een foute tip haha!!!"
Sanneke vandaag "dikke tip bij de aldi... knijpfruit!"

Ha ha ha Sanneke? Goede tip hoor... zelf bedacht? Echt knap...
pi_221153199
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
pi_221153213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
Ze was energieadviseur of noemde ze het nou energiecoach?

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 26-06-2026 09:24:12 ]
pi_221153254
Wat ik gewoon niet snap, is de drang zo groot om elke dag naar de winkel te gaan dat je vandaag ook moet? Ze heeft zeeën van tijd.. en je kan me niet voorstellen dat ze geen boodschappen voorraad hebt, dat je op zo een warme dag weer naar buiten moet? Misschien kan ze beter haar BH gaan wassen zie dat paarse ding al dagen.. ben echt benieuwd of zij überhaupt wat in het huishouden doet op zulke dagen, of ze verwacht van Dion dat hij het vanavond nog even doet.

De lekkere smerige lakens liggen alweer in de vriezer bij AM! Zullen vast gaan zwemmen in de tuin. Als Sanneke die winactie wint kan ze in de jacuzzi gaan zitten daar maar of ze er nog uitkomt?
Bij de familie Geerts zou ik btw nooit eten! Smerig echt bah onhygiënisch.

DBM plakt er maar weer bij beide een labeltje op? Hele post er van maken dat ze haar kinderen thuis houdt, ze kan beter een post maken als ze naar school gaan, dat is uitzonderlijker dan niet naar school gaan bij haar. Ze heeft airco wat zeikt dat mens zeg! Nee fietsen met 32 graden goed idee, gaan vast vanmiddag nog een leuke knuffel halen want ze zijn overprikkeld.
pi_221153264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef Snaky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
Ik ook. En ze is nu nog altijd niet emotioneel volwassen, waardoor ze ook het leven van haar volwassen kinderen etaleert en ophemelt.
Alsof dat daardoor ook op haar afstraalt.
Net als zeggen dat ze zo gaat werken. Iedereen weet dat ze niet werkt, de klusjes die ze doet noemt een gewoon mens natuurlijk geen werk. Maar wanneer ze het maar vaak genoeg zegt gaat ze zelf ook steeds meer geloven dat zij ook echt wel een baan heeft ( wat ze blijkbaar belangrijk vindt)

Ik heb zo'n zus. Zelf niet geworden wat ze had gewild en veel te jong getrouwd. Nu altijd en overal vertellen over ( het werk van) haar dochter. Eigenlijk vooral zielig.
pi_221153295
Sanneke lijkt wel gepreoccupeerd met de warmte.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 09:23:24 #220
184769 crew  Deisyy
pi_221153300
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Heb je het nieuws gemist? :D

Het is code rood, voor sommige mensen is het heel ongezond om nu naar buiten te gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221153304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
Ik ken haar niet anders dan dat ze niks doet en vooral op de bank zit en over eten praat. Ik volg haar al jaren.
pi_221153316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Er waren 4 kinderen opgehaald met klachten als hoofdpijn en overgeven
Maar fijn dat hier zulke bikkels zitten die "gewoon lekker doorgaan".
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Hier in Friesland is geen code rood.
pi_221153318
Sanneke en de winactie 😂🤣 heeft ze wel gelezen dat het met yoga workshop is en dat je daar allemaal dingen kan doen zoals kano varen enzo? Dat het niet parkeer je reet op de bank en loop af en toe naar het buffet... en dat het niet all inclusive all you can eat principe is maar echt gericht op wellness en niet op vreetfeest 🤣😂
Ik heb het vermoeden dat ze zag dat er eten was en nu daar heen wilt
pi_221153383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?

Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
Volgens haar was ze zich heel bewust van zichzelf in die podcast vanwege alle 'haat'. Normaal gesproken tettert ze nog veel vaker door Iris heen en draait ze ieder verhaal zodat het over haar gaat.

Het viel me in de laatste vlog ook op dat zowel zij als Tim hun verhalen aandikken. Veel bla bla bla, teveel details, langdradig en een hoofdrol voor zichzelf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221153425
Sanneke die liegt om een overnachting te winnen.

Zij wilden perse Mijan meenemen toen ze naar Antwerpen gingen, dat vond Dion ook gezelliger.
En nu raken ze elkaar kwijt en hebben ze een weekendje nodig met elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')