Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Volledig eens. Mijn hemel zeg, wat laten mensen zich toch weer opfokken. In grote delen van Europa is het de hele zomer deze temperatuur, maar in Nederland moeten we weer doen alsof het een wereldprestatie is . Niet de weg op als het niet nodig is? Niet naar buiten......
Echt, doe normaal!!!
Ze wil weg zonder Mijan, maar wil niet zonder hem? Als Dion even met hem bezig is voelt ze zich buiten gesloten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:23 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke op die reel van AM over dat huisje met die hottub vol pis:
“Ah zou zo graag willen ❤️ nog geen nacht samen weg geweest sinds onze dreumes is geboren. En we raken elkaar een beetje kwijt. 😓 tijd samen is hard nodig. ❤️❤️”
🤣🤣🤣🙈🙈quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
Ja, ze heeft de levering van een pakket verzet naar volgende week. Wat een fantastische vrouw is het toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
Vast niet, want Mijan zit aan dr vastgeplakt 🤪quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar die dingen die Sanneke opnoemt die je voor een ander kan doen, doet ze die zelf ook?
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Want zij kon met haar gefrituurde brein niet bedenken dat het voor kwetsbare mensen beter was om dat gisteren te doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft in elk geval al boodschappen gedaan
Ze was energieadviseur of noemde ze het nou energiecoach?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
Ik ook. En ze is nu nog altijd niet emotioneel volwassen, waardoor ze ook het leven van haar volwassen kinderen etaleert en ophemelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef Snaky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Jim en Julia zijn zoals zij zelf had willen zijn als ze niet zo'n sneue puber was geweest.
Op je 21e nog in een tuinbroek lopen, je middelvinger opsteken en rare dansjes doen voor de camera. Een superleuke rebelse stoere Scoutingvriend met een tatoeage van een keukenmes hebben. Lekker zonder bescherming op een motor rijden, geen opleiding afmaken en vriendin na vriendin verslijten.
Zij was een grijze muis met een tweedehands brommer en hele slechte ouders die met haar buurjongen heel jong ongewenste kinderen kreeg waardoor haar glansvolle carrière nooit van de grond kwam.
Heb je het nieuws gemist?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik had een afspraak op het gemeentehuis vanmorgen, (waar volop airconditioning is), die is geannuleerd!!! Schiet mij maar lek.
Ik ken haar niet anders dan dat ze niks doet en vooral op de bank zit en over eten praat. Ik volg haar al jaren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef Karenwalker het volgende:
is er bekend wat Sanneke voor dagbesteding had voordat ze de diagnose autisme kreeg? want die heeft ze toch nog niet zo lang. Ik neem aan dat ze toen wel iets deed...
Hier in Friesland is geen code rood.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:20 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Bij mijn kind was het 32 graden in de klas. Naar buiten op het plein? Geen stipje schaduw.
Er waren 4 kinderen opgehaald met klachten als hoofdpijn en overgeven
Maar fijn dat hier zulke bikkels zitten die "gewoon lekker doorgaan".
Veel kritiek snap ik, maar bij code rood je kind thuis willen houden begrijp ik volledig.
Teleurstellingen horen bij het leven dus die waterpistolen, feestjes etc komen wel weer een keer.
Volgens haar was ze zich heel bewust van zichzelf in die podcast vanwege alle 'haat'. Normaal gesproken tettert ze nog veel vaker door Iris heen en draait ze ieder verhaal zodat het over haar gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:21 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende overkill aan MCW ook; insta, alle reclames die opgenomen worden, de podcast, een vlog. En dan klagen dat iedereen een mening heeft terwijl 'mensen niet alles zien'. Euh, afgezien van slapen, 3x per dag s*x en toiletbezoek blijft er toch gewoon niets meer over wat níet gefilmd/vastgelegd wordt?
Ik heb deze week de "red flag/vriendschappen" podcast geluisterd. Er waren welgeteld 2 potentieel interessante vragen. Die Iris probeerde te beantwoorden. Waar MCW na ca 30seconden "ja, ik ook!" doorheen tetterde en de vraag daarmee afgehandeld was. Verder veel reclame voor hun eigen Vinted kanaal (dat op 17 juni vrijwel geruisloos (?) is gelauncht, opbrengst gaat naar een goed doel nieuwe Jimmy Choo's dat van dat goede doel heeft ze vaker beloofd, nooit meer wat van gehoord) en MCW die deze zomer een maand in Moraira gaat vertoeven. MCW is niet iemand die luistert naar een ander, zij is iemand die alleen maar wacht totdat ze zelf weer verder kan tetteren, en zelfs dat wachten lukt haar vrijwel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |