SPOILER: Zijn ook niet onder een spoiler toegestaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 14:05:48 ]
quote:It was only after they shared the video with others did someone alert emergency services who went to the site but could not find the teenager.
It was the following day when construction site workers found Louis in a critical state
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Standaard opmerking bij zulke berichten idd....quote:Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?
En welke 'politieke agenda' precies?
Ik zie hier alleen mensen die verbaasd zijn en dit afkeuren, op een enkeling na die begint over 'een agenda'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Want die agenda wordt er meteen bij gepakt.
Hij keek ze te lang aan?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Ja, want dát is het probleem hier.quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Mwahhh als een Jerome Barella een 11 jarig meisje verkracht en vermoord in Frankrijk zes dagen geleden dan slapen we er op FOK! nog een nachtje over om een topic ooit te openenquote:Op donderdag 25 juni 2026 03:07 schreef TheJanitor het volgende:
Blanken vermoorden ook wel eens iemand. En niet alle migranten doen het. Er is dus geen probleem.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Kiek, dat raakte een gevoelige snaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, want dát is het probleem hier.
Walgelijke wegkijker.
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:59 schreef mschol het volgende:
Er zit, zo te zien, in iedergeval ook 1 niet import dader bij, dus al het stereotype kan over de schutting
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien heeft de jongen wel een nare opmerking gemaakt. Dan is het logisch dat ze hem doodschopten.
Dat zegt helemaal niemand. Maar kijk vooral weer lekker weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, dit moet een hele groep worden aangerekend.
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij de profeet wel beledigd. Dan moeten zijn voogden eigenlijk een schadevergoeding betalen.
Dankje, op dit soort reacties verwachtte ik al.quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:39 schreef Wantie het volgende:
En zo wordt een gebeurtenis in Frankrijk weer ingezet voor de eigen politieke agenda.
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je niet serieus, maar ik vraag me af waar jouw behoefte vandaan komt om zo'n tekst te bedenken.
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.
Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.
Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Omdat het voorspelbaar is dat een groep op voorhand al aan de statistieken voorbij gaat en dus zware reformatie in hoe we omgaan met deze stroom in de weg staat omdat het botst met hun eigen politieke agenda.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Logisch, want jij hebt het om die reden geplaatst.
Duidelijk niet mijn post gelezen daar ik dit expliciet benoem.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat het voorspelbaar is dat een groep op voorhand al aan de statistieken voorbij gaat en dus zware reformatie in hoe we omgaan met deze stroom in de weg staat omdat het botst met hun eigen politieke agenda.
Het land zou veiliger zijn wanneer je grote groepen mensen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken niet binnenlaat.
Ze negeren daarbij alle gebeurtenissen die daar niet in passen.quote:
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.
Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.
Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.
Precies. Hij zegt juist wat het grote probleem is. Zelfs na tientallen jaren zijn er nog grote problenen mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Had hun vader tegen de muur gespoten ook niet.
Zo kun je alles weg redeneren.
Verder begreep ik dat het om 1 Fransoos en 4 migranten ging.
Edit: waarschijnlijk zelfs om in Frankrijk geboren Algerijnen.
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPOquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan was het topic er niet, maar waren deze 5 immigranten er niet, dan was deze moord er ook niet.
Ah oké ik begrijp waar je aversie vandaan komt. Volgens mij levert het je niks op om rare dingen te verzinnen. Ga jij door die verzinsels positiever of nog negatiever over Abrahamistische religies denken?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Er zijn ook slechte Fransen dus hebben we er nog meer nodig, snap dat dan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
En zo zien we rechts Nederland weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
Nu zijn er idd 2 dood.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Onder rechtse regeringen zijn sinds 2017 talloze zedenzaken op de plank blijven liggen. Wanneer een vrouw naar de politie stapt om aangifte te doen van verkrachting wordt ze vaak niet serieus genomen. Maar blijf vooral links de schuld geven van misdrijven.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Expres van de domme houden en doen alsof je het niet begrijpt en selectief lezen.. zo kennen we links weer.
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.
Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.
Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Het maakt hem niks uit, hij reageert altijd ontwijkend, of off topic. Maakt niet uit dat je gelijk hebt, boeit hem niet. Zo zie je er veel. Ze proberen snel over te gaan op een ander onderwerp en gooien een willekeurige jij bak op. Alles om de waarheid niet onder ogen te zien. Zie je in de politiek toch ook heel vaak. Zowel bij links als rechts trouwens.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.
Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!
Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Walgelijk, je kan gewoon beide erkennen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te pratenquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Nee. Dan heb je mij verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten.
Zou je denken dat Heatwave daar vaak op zit?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.
Ik mag hopen dat je niet zo matig onderbouwt op je werk want dan wordt je al snel niet serieus genomen op de werkvloer
Nee, dat is de agenda die jij pusht.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Frankrijk heeft net als Nederland vrijheid van Godsdienst.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is de agenda die jij pusht.
Een hele groep verantwoordelijk houden voor de misdrijven van een individu.
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
Witte schuld?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
Zou het kunnen omdat asiel een hot item is?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het niet.
Zoals ik zei, dit soort dingen waren voorheen zeldzaam, leverden 30 topics op, nu hebben we de tijd niet eens, want het volgende gruwelijke incident, onthoofding ofzo, dient zich weer aan.
Dat jij nu weer lekker de taqiyya-adept uithangt doet daar niets aan af. Lekker wauwelen over feesboek en onderbuik en klachten in FB, meer heb je niet inmiddels.
Tot het volgende dode kind, en door.
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?
Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.
Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
En wat is de reden hiervan?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @Wantie probeerde eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.
Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.
Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
Als het aan hun ligt moeten we ook Mark Rutte (indische/japanse roots), Paternotte (franse roots), Yesilgoz (turks-koerdische roots), Baudet (frans-indische roots) en Wilders (indische roots deporteren).quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?
Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.
Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Monddood maken nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @:wantie probeerde eigenlijk.
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom? Het levert niets op, en je haalt meer criminaliteit en middeleeuws denken binnen. Dus nogmaals, waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Het eeuwige slachtofferschap "als jij het niet eens met mij bent, dan maak je mij monddood!!!111" een beetje wat de Israeliers doen als je kritisch op ze bent, dan ben je een antisemiet!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @:wantie probeerde eigenlijk.
Heb jij een peer reviewed bron waaruit dit blijkt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja.
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
Kwam dit bericht op facebook tegen, met direct eronder een reactie: Met welk doel dit bericht geplaatst werd?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Gebeurt deze groepsmishandeling structureel in Frankrijk?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom?
Hoezo halen we meer misdaad binnen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahhhh daar is ie weer. Dus moeten we meer misdaad binnnenhalen?
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
Uit welke haat is de jongen vermoord?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?
En welke 'politieke agenda' precies?
Inderdaad. Helemaal omdat de onderliggende insinuatie is dat die mensen niet net zo goed zo zwaar mogelijk wil straffen en het liefste de wet nog aanpast om ze nog zwaarder te straffen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Yup, en grotendeels door Europese migrantenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Hoe was jouw post tegengas als jij mij precies beschuldigt van hetgeen ik expliciet schrijf niet te bedoelen? Dat is geen discussie, dat is geen tegengas, dat is met valse voorstellingen de discussie doodmaken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Monddood maken nog wel.
Het wordt steeds gekker.
Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.
Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
Ze komen anders omstebeurten excuses en geld ophalen voor acties gepleegd door mensen die al honderden jaren niet meer op deze aardkloot lopen. Dus die kant op schijnt er klaarblijkelijk wel een verhaal te zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
We zullen dus afstand moeten doen van de Biblebelt en andere streken waar geloof nog centraal staat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
Misschien is het genoeg zodra de mensen die de ogen wel open hebben eindelijk eens kunnen communiceren als een volwassen iemandquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:56 schreef TwenteFC het volgende:
Weer een slachtoffer van de linkse 'empathie'.Wanneer is het genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |