abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:37:17 #176
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221153406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221153420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Weer dat hijgerige " lijkt" > het is gewoon een politie foto - niks uit 2021

Photo © Aliance police nationale 11
Jij plaatst een foto zonder context en bronvermelding, ik zoek die foto op en kom dan uit op een vergelijkbaar incident uit 2021.

Ik kan niet 109% stellen dat die foto daadwerkelijk van die vechtpartij is, dus zeg ik 'lijkt'.
En dan komt bij jou de stoom uit de oren vanwege dat woordje?

Anyway, je hebt nog steeds niet laten zien dat de foto de moord op Julien betreft.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153435
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Klopt. Voor dat soort volk helpt niets. Doodstraf misschien, maar zelfs dat vraag ik mij af, want dan gaan ze hun 72 maagden ophalen.
pi_221153439
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153440
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Dan zullen het aantal moorden en doodslagen in Nederland vast enorm gestegen zijn sinds 2000? Huh zijn die afgenomen, hoe kan dat nou?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:41:54 #181
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221153441
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Pertinent mee oneens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221153458
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Het is vooral een kwestie van hard genoeg straffen. Een bizarre hoeveelheid misdaad komt voort uit een relatief kleine groep extreme draaideurcriminelen, er zou niet zoiets moeten kunnen bestaan als een draaideurcrimineel en in een systeem waarin je hard genoeg straft is dat ook zo.
pi_221153459
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Complete onzin
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
Hier was het aantal moorden/doodslagen in 2024 nog maar 53 procent van het aantal in 2000, hoe kan zo’n kentering hier dan gebeuren met die D66 rechters?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 10:02:00 #185
485843 crew  Jippie
pi_221153612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wederom jouw meningen en gedachte.
Insgelijks
pi_221153615
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:45 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Hier was het aantal moorden/doodslagen in 2024 nog maar 53 procent van het aantal in 2000, hoe kan zo’n kentering hier dan gebeuren met die D66 rechters?
Ten opzichte van 2000 is alles gelukkig beter geworden, omdat we als land onszelf jarenlang goeed ontwikkeld hebben.

Maar moet je nagaan hoe laag de criminaliteit was als we geen import hadden gehad.

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:35:04 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221153799
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
Insgelijks
Is die jongen niet vermoord dan door een stel wezens van Naffieriaanse herkomst?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221153813
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zoals Australië?
Australië?
Ik heb het over een afgelegen onbewoonde rotspartij ergens in een oceaan waar er honderden van bestaan.
Laat ze het daar met elkaar uitzoeken.

Het is me een raadsel waarom we blijven proberen dit soort tuig te rehabiliteren.

Als je daders van dit soort misdrijven consequent voorgoed uit de samenleving zou verwijderen geef je een duidelijke boodschap af, en bescherm je ook de mensen van gelijke achtergrond die hier daadwerkelijk iets komen bijdragen.
pi_221153814
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Complete onzin
Nee, ze zijn in Frankrijk geboren en opgegroeid, evenals hun ouders en hebben de Franse nationaliteit.

Dan ligt de verantwoordelijkheid bij Frankrijk en niet bij een ander land.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:37:37 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221153819
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ten opzichte van 2000 is alles gelukkig beter geworden, omdat we als land onszelf jarenlang goeed ontwikkeld hebben.

Maar moet je nagaan hoe laag de criminaliteit was als we geen import hadden gehad.

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Misschien iets minder rijk, maar veel gelukkiger door meer veiligheid en minder maatschappelijk gezeik.

Ik weet wel wat ik zou kiezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 juni 2026 @ 10:39:13 #191
485843 crew  Jippie
pi_221153830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Is die jongen niet vermoord dan door een stel wezens van Naffieriaanse herkomst?
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
pi_221153832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:36 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Australië?
Ja, daar gingen vroeger de Engelse veroordeelde criminelen naartoe.
En nog wat andere verre oorden. Maar deze is wel het bekendst denk ik.


quote:
Ik heb het over een afgelegen onbewoonde rotspartij ergens in een oceaan waar er honderden van bestaan.
Laat ze het daar met elkaar uitzoeken.

Het is me een raadsel waarom we blijven proberen dit soort tuig te rehabiliteren.

Als je daders van dit soort misdrijven consequent voorgoed uit de samenleving zou verwijderen geef je een duidelijke boodschap af, en bescherm je ook de mensen van gelijke achtergrond die hier daadwerkelijk iets komen bijdragen.
Oh, ik ben zeker voorstander van hard aanpakken.
Wat mij betreft komen dit soort sujetten nooit meer in de samenleving.

Maar ik zou niet weten of Frankrijk geschikte eilanden heeft.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153837
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Misschien iets minder rijk, maar veel gelukkiger door meer veiligheid en minder maatschappelijk gezeik.

Ik weet wel wat ik zou kiezen.
Denk iedereen wel. Helaas kunenn wij niet kiezen.
pi_221153841
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.
pi_221153848
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
[..]
Nee, ze zijn in Frankrijk geboren en opgegroeid, evenals hun ouders en hebben de Franse nationaliteit.

Dan ligt de verantwoordelijkheid bij Frankrijk en niet bij een ander land.
ohh in Frankrijk geboren - heb je daar enig bewijs voor ?
De verantwoordelijkheid ligt bij die jongens zelf, die gaan de bak in > Levenslang of
terug naar t geboorteland
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221153861
twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:44:37 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221153862
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
Idd jouw mening.
En veronderstelling. Best een walgelijke ook om iemand zo in een hoek te drukken. Want met de beschuldigen van een 'zweem van xenofobie' zet je mij ook weg in de racisme hoek. Verschilletje: ik heb niemand vermoord.

Dus beetje raar dit. Ik heb jou hoger zitten dan dit soort stemmingmakerij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221153877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
ohh in Frankrijk geboren - heb je daar enig bewijs voor ?
Grappig, als ik daar een voorbehoud bij plaats worden Fokkers boos en als ik er geen voorbehoud bij plaats worden Fokkers ook boos.


quote:
De verantwoordelijkheid ligt bij die jongens zelf, die gaan de bak in > Levenslang of
terug naar t geboorteland
Dan wel de gevangenis in, in het geboorteland.

Maar wat als dat geboorteland Frankrijk is?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221153879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Echte Fransen, dat zie je zo.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:47:05 #200
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221153884
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.
Jij houdt liever de tweeling in de samenleving NOG groter? Waarbij je nog meer gaat aanmoedigen dat mensen met voorouders die uit het buitenland komen, zich absoluut geen Nederlander kunnen voelen?

Of bedoel je dat we ze gewoon allemaal moeten uitzetten netzoals dit volgens jou in India gebeurt is?

Offtopic
De informatie zoals die in de meme wordt voorgespiegeld is historisch onjuist. Het lijkt er op dat makers van de memo op sneaky wijze, dmv harde leugens, de houding jegens uitzetting van mensen met niet autochtone voorouders, proberen beïnvloeden zodat mensen langzaam aan steeds positiever gaan staan tegenover uitzetten van mensen met migratie achtergrond in het algemeen.

Wat er in India gebeurde bij de dekolonisatie, is dat de koloniale bezettingsmacht het bestuur overdroeg aan de lokale bevolking, waarna de functionarissen van die bezettingsmacht terugkeerden naar hun moederland. Veel Engelsen in de privaatsector werken bleven gewoon zonder problemen in India.

Wel was er in de periode een tijd van enorme onveiligheid en geweld rondom de deling (de Partition tussen India en Pakistan). Maar dit was niet specifiek een probleem voor Britten maar voor iedereen. Maar het was natuurlijk wel een reden voor mensen om niet in India te willen blijven.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')