Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
Jij plaatst een foto zonder context en bronvermelding, ik zoek die foto op en kom dan uit op een vergelijkbaar incident uit 2021.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Weer dat hijgerige " lijkt" > het is gewoon een politie foto - niks uit 2021
Photo © Aliance police nationale 11
Klopt. Voor dat soort volk helpt niets. Doodstraf misschien, maar zelfs dat vraag ik mij af, want dan gaan ze hun 72 maagden ophalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hard straffen werkt misschien voor mensen die rijkdom willen vergaren middels criminaliteit, maar als je de straat opgaat om iemand te onthoofden dan hou je redelijkerwijs of geen rekening met enige straf, dan wel zal geen enkele straf je weerhouden. Dus het kan een deel van de oplossing zijn, maar niet volledig en niet voor de ergste geïmporteerde gevaren.
Dan zullen het aantal moorden en doodslagen in Nederland vast enorm gestegen zijn sinds 2000? Huh zijn die afgenomen, hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.
Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!
Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Pertinent mee oneens.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Het is vooral een kwestie van hard genoeg straffen. Een bizarre hoeveelheid misdaad komt voort uit een relatief kleine groep extreme draaideurcriminelen, er zou niet zoiets moeten kunnen bestaan als een draaideurcrimineel en in een systeem waarin je hard genoeg straft is dat ook zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Complete onzinquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.
Hier was het aantal moorden/doodslagen in 2024 nog maar 53 procent van het aantal in 2000, hoe kan zo’n kentering hier dan gebeuren met die D66 rechters?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.
Ten opzichte van 2000 is alles gelukkig beter geworden, omdat we als land onszelf jarenlang goeed ontwikkeld hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hier was het aantal moorden/doodslagen in 2024 nog maar 53 procent van het aantal in 2000, hoe kan zo’n kentering hier dan gebeuren met die D66 rechters?
Is die jongen niet vermoord dan door een stel wezens van Naffieriaanse herkomst?quote:
Australië?quote:
Als het gaat om jongeren geboren in Frankrijk en met de Franse nationaliteit, dan is het niet geïmporteerd gevaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, ze zijn in Frankrijk geboren en opgegroeid, evenals hun ouders en hebben de Franse nationaliteit.quote:
Misschien iets minder rijk, maar veel gelukkiger door meer veiligheid en minder maatschappelijk gezeik.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ten opzichte van 2000 is alles gelukkig beter geworden, omdat we als land onszelf jarenlang goeed ontwikkeld hebben.
Maar moet je nagaan hoe laag de criminaliteit was als we geen import hadden gehad.
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is die jongen niet vermoord dan door een stel wezens van Naffieriaanse herkomst?
Ja, daar gingen vroeger de Engelse veroordeelde criminelen naartoe.quote:
Oh, ik ben zeker voorstander van hard aanpakken.quote:Ik heb het over een afgelegen onbewoonde rotspartij ergens in een oceaan waar er honderden van bestaan.
Laat ze het daar met elkaar uitzoeken.
Het is me een raadsel waarom we blijven proberen dit soort tuig te rehabiliteren.
Als je daders van dit soort misdrijven consequent voorgoed uit de samenleving zou verwijderen geef je een duidelijke boodschap af, en bescherm je ook de mensen van gelijke achtergrond die hier daadwerkelijk iets komen bijdragen.
Denk iedereen wel. Helaas kunenn wij niet kiezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien iets minder rijk, maar veel gelukkiger door meer veiligheid en minder maatschappelijk gezeik.
Ik weet wel wat ik zou kiezen.
Dit is zo'n dooddoener, en wat als ze een dubbele nationaliteit hebben? Zoals al die Marokanen hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
ohh in Frankrijk geboren - heb je daar enig bewijs voor ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze zijn in Frankrijk geboren en opgegroeid, evenals hun ouders en hebben de Franse nationaliteit.
Dan ligt de verantwoordelijkheid bij Frankrijk en niet bij een ander land.
Idd jouw mening.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een walgelijke moord met voorbedachte rade. Maar alle conclusies die je trekt naar aanleiding van deze moord vind ik tamelijk idioot. Het kan zijn dat je je mee laat slepen door je emotie. Maar ik proef er wel een zweem van xenofobie in, en daar reageer ik op.
Grappig, als ik daar een voorbehoud bij plaats worden Fokkers boos en als ik er geen voorbehoud bij plaats worden Fokkers ook boos.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ohh in Frankrijk geboren - heb je daar enig bewijs voor ?
Dan wel de gevangenis in, in het geboorteland.quote:De verantwoordelijkheid ligt bij die jongens zelf, die gaan de bak in > Levenslang of
terug naar t geboorteland
Jij houdt liever de tweeling in de samenleving NOG groter? Waarbij je nog meer gaat aanmoedigen dat mensen met voorouders die uit het buitenland komen, zich absoluut geen Nederlander kunnen voelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |