De moord uit 2022 toont aan dat dit soort moorden niet verdwijnen door alle migranten Europa uit te jagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef nostra het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om Neurenberg bloedlijnen of (dubbele) paspoorten als feitelijke afkomst te gaan gebruiken. Feit blijft dat Algerijnen in Frankrijk voor onevenredig veel overlast zorgen - doe een rondje Marseille buiten de haven in je eentje voor de grap - en dat wegbagatelliseren met een moord die Nederlanders in 2022 pleegden is echt overcompenseren. Net zo onzinnig als denken dat "ALLE GRENZEN DICHT EN DEPORTEREN" de oplossing gaat zijn.
Dat is jouw agenda: deze moord aanwenden om mensen die in Europa zijn geboren uit ouders die hier ook zijn geboren en een Europese nationaliteit hebben te bestempelen als ongewenst en uit dit werelddeel te verbannen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat bewijst helemaal niks om je om de spinsels in je hoofd te bewijzen. Dat is dus alleen in jouw hoofd zo.
Die jongen is vermoord door een stel wezen die hier niet horen in west europa. Een racistenmoord. En jij vindt lullen over een fantasie agenda belangrijker.
Denk dat het tijd wordt om afstand te nemen van en naar buitencte gaan. Bizarre obsessie much.
Er is ook niemand die dat zegt, zelfs de ultrarechtse mensjes niet. Het is echt een wat zwak argument voor het best goede tegengeluid dat je daartegen probeert te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Wantie het volgende:
De moord uit 2022 toont aan dat dit soort moorden niet verdwijnen door alle migranten Europa uit te jagen.
Net in mn outlook gekeken, en nee, staat er niet in.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is jouw agenda: deze moord aanwenden om mensen die in Europa zijn geboren uit ouders die hier ook zijn geboren en een Europese nationaliteit hebben te bestempelen als ongewenst en uit dit werelddeel te verbannen.
Hoogstwaarschijnlijk ??quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.
Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.
Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Het zou goed zijn de criminele migranten uit te zetten. En dat doen we al niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:05 schreef Wantie het volgende:
De moord uit 2022 toont aan dat dit soort moorden niet verdwijnen door alle migranten Europa uit te jagen.
Je weet niet wat hoogstwaarschijnlijk betekent?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ??
Hoe weet je dit ?
Of verzin je dit zelf ?
Ik zag daar een mooie meme over.. Indiër die verteld wordt dat hij uit Engeland gedeporteerd wordt.. maar ik ben hier geboren, je kunt me niet deporteren…. Net zoals alle Engelsen in 1948 uit India gedeporteerd werden, ook al waren ze er geborenquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.
Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.
Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Criminele migranten moeten we zeker uitzetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:27 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het zou goed zijn de criminele migranten uit te zetten. En dat doen we al niet.
Briljante vergelijking.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zag daar een mooie meme over.. Indiër die verteld wordt dat hij uit Engeland gedeporteerd wordt.. maar ik ben hier geboren, je kunt me niet deporteren…. Net zoals alle Engelsen in 1948 uit India gedeporteerd werden, ook al waren ze er geboren![]()
![]()
zoals het nu lijkt - vage shit , net zoals hoogstwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Criminele migranten moeten we zeker uitzetten.
Maar zoals het nu lijkt gaat het hier niet om migranten, maar om in Frankrijk geborene met de Franse nationaliteit.
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk.
Waarvan de ouders ook Franse staatsburgers zijn, mogelijk ook geboren in Frankrijk.
Hoeveel generaties wil je terug gaan voordat iemand echt wordt gezien als inwoner van, in dit geval, Frankrijk?
Klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zoals het nu lijkt - vage shit , net zoals hoogstwaarschijnlijk
Je will ook niet weten hoeveel ze onder de pet houden qua immigratie misdaad. Ze zijn zo bang voor nog meer kritiek. Zeker in Engeland en Nederland. Geen idee hoe het in Frankrijk is, maar reken maar op hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zoals het nu lijkt - vage shit , net zoals hoogstwaarschijnlijk
Ah, dus Wilders en Baudet kunnen we het land uit tiefeb.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tot voor de tweede wereldoorlog lijkt me een mooi ijkpunt. Daarna zijn we in Europa idioot gaan doen qua toestaan van migratie.
Dus nu houd ik cijfers onder de pet?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je will ook niet weten hoeveel ze onder de pet houden qua immigratie misdaad. Ze zijn zo bang voor nog meer kritiek. Zeker in Engeland en Nederland. Geen idee hoe het in Frankrijk is, maar reken maar op hetzelfde verhaal.
Wat mij betreft zetten eenieder die dit soort daden pleegt uit, ongeacht land van geboorte.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Criminele migranten moeten we zeker uitzetten.
Maar zoals het nu lijkt gaat het hier niet om migranten, maar om in Frankrijk geborene met de Franse nationaliteit.
Hou het gewoon bij de feiten en draai er niet zo omheen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Tenzij jij bronnen hebt die de feitelijke identiteit en afkomst van de daders vaststelt blijft het gissen.
En daarmee doel ik niet op hun oorspronkelijke afkomst: die ligt voor de meesten buiten Frankrijk.
Maar wat precies hun afkomst is en of ze zelf naar Frankrijk zijn geëmigreerd of dat hun voorouders al enkele generaties in Frankrijk wonen; dat is onbekend.
Dus ik neem een slag om de arm in mijn redenatie.
Raar dat ik daarop wordt aangevallen.
Die foto lijkt te komen uit 2021.quote:
Nee, dat leeft in je hoofd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij de feiten en draai er niet zo omheen.
Je komt ze gewoon verdedigen.
Ohhh nee niet jij amigo. Bedoel de officiele organisaties.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus nu houd ik cijfers onder de pet?
Het wordt steeds gekker.
El Salvador heeft het wel omgedraaid ja. En dan nog zeggen mensen dat harde straffen niet helpt. Daar heeft het zeker geholpen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die foto lijkt te komen uit 2021.
Dit artikel komt uit die tijd:
https://nos.nl/artikel/23(...)d-geweld-jeugdbendes
Het zou dus gaan om geweld tussen rivaliserende jeugdbendes.
Misschien moet Frankrijk een kijkje nemen in El Salvador hoe je daar een kentering in kunt maken.
Weer dat hijgerige " lijkt" > het is gewoon een politie foto - niks uit 2021quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die foto lijkt te komen uit 2021.
Dit artikel komt uit die tijd:
https://nos.nl/artikel/23(...)d-geweld-jeugdbendes
Het zou dus gaan om geweld tussen rivaliserende jeugdbendes.
Misschien moet Frankrijk een kijkje nemen in El Salvador hoe je daar een kentering in kunt maken.
Zoals Australië?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:00 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Wat mij betreft zetten eenieder die dit soort daden pleegt uit, ongeacht land van geboorte.
Er is vast wel ergens een afgelegen eiland te vinden voor dergelijk schorem. Kunnen ze hun hart ophalen en elkaar afmaken. Dat deden ze toch zo graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |