abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:43:25 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144642
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144654
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144687
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
We moeten vaststellen dat autochtone jongens, meisjes, mannen en vrouwen inmiddels met enige regelmaat worden mishandeld, vermoord, verkracht en meer door mensen die we kunnen omschrijven als vreemdelingen. Nochtans lijkt dit voor sommigen te impliceren dat autochtonen niet ook zulke vreselijke dingen doen, dan wel dat er geen vreemdelingen zijn die niet debet zijn aan deze gruwelijkheden; beide is natuurlijk niet waar, maar dat maakt dit geen minder urgent probleem. Dat wij al moord en verkrachting hebben in Europa is al erg zat, en ik laat mij herhaaldelijk expliciet uit voor zeer zware straffen voor alle daders. Maar desondanks deze feiten moeten we dit probleem natuurlijk niet onnodig veel groter maken. We hoeven geen vreemdelingen binnen te halen dan wel te houden welke zich ver bovengemiddeld laten verleiden tot zulke vreselijke vergrijpen.

Voor mij lijkt het erop dat de groep mensen die dit niet meer kan accepteren groeit, de protesten groeien in aantal maar ook in aard, steeds vaker gaan ze gepaard met vernieling en geweld. De EU lijkt ook eindelijk in te zien dat er iets moet veranderen, maar ik vraag mij af of dit niet te laat komt. Voor mij staat vast dat we deze eerder benoemde mensen moeten beschermen. De politie kan dit klaarblijkelijk niet aan, getuige alle gevallen waar het gruwelijk uit de hand is gelopen. Wat ik mij af vraag is hoe dit het beste kan gebeuren, moeten we autochtonen meer middelen geven zichzelf te beschermen? Of moeten we meer aansturen op de kwaden uit te zenden zodat wij er hier geen last meer van hebben? Wat in ieder geval moet gebeuren is dat er niet nog meer naar hier komen. Zwaarder straffen lijkt mij hier verder weinig toe voegen, het zal misschien wat voldoening geven, maar voor iets als een onthoofding ga je al zeer lang de gevangenis in terwijl dit schijnbaar niet de beoogde afschrikkende werking heeft.
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:59:10 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221144755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is een gemakkelijke manier om een hele groep aan te vallen, ipv de betreffende individuen verantwoordelijk te houden voor deze moord.
Duidelijk niet mijn post gelezen daar ik dit expliciet benoem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221144767
pi_221144778
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Omdat het voorspelbaar is dat een groep op voorhand al aan de statistieken voorbij gaat en dus zware reformatie in hoe we omgaan met deze stroom in de weg staat omdat het botst met hun eigen politieke agenda.

Het land zou veiliger zijn wanneer je grote groepen mensen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken niet binnenlaat.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144804
quote:
Ze negeren daarbij alle gebeurtenissen die daar niet in passen.

Bijvoorbeeld op de dag van de moord op Charlie Kirk is er een schietpartij geweest op een school in de VS door een rechtsextremist.

Hoor je niemand over.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221144828
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
pi_221144831
Ja, hier in Brabant zijn ook een heleboel zwembaden dicht door overlast en te weinig personeel, maar ik bemoei niet.

Te heet ook. Mensen komen er nu vanzelf wel achter als ze bij 35 graden niet kunnen zwemmen.

https://www.stadindex.nl/(...)-sluit-vanwege-hitte

[ Bericht 32% gewijzigd door tesssssssss op 25-06-2026 13:20:27 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221144844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
pi_221144849
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Precies. Hij zegt juist wat het grote probleem is. Zelfs na tientallen jaren zijn er nog grote problenen mee.
pi_221144851
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Had hun vader tegen de muur gespoten ook niet.

Zo kun je alles weg redeneren.

Verder begreep ik dat het om 1 Fransoos en 4 migranten ging.

Edit: waarschijnlijk zelfs om in Frankrijk geboren Algerijnen.

Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:15:54 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144856
#goedpraatTopic

Niet alle migranten doen dit :{w

En wat denken jullie dan bijvoorbeeld van Tristan van der V etcetera.

pi_221144882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan was het topic er niet, maar waren deze 5 immigranten er niet, dan was deze moord er ook niet.
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
pi_221144896
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:42 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat komt voort uit een gezonde rationele aversie tegen Abrahamistische religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Achtergebleven opvattingen die mensen stimuleren zich niet te beschaven en te ontwikkelen. Het hoort thuis in de middeleeuwen (en eigenlijk daar ook al niet meer).
Ah oké ik begrijp waar je aversie vandaan komt. Volgens mij levert het je niks op om rare dingen te verzinnen. Ga jij door die verzinsels positiever of nog negatiever over Abrahamistische religies denken?
pi_221144902
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221144913
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO


Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
pi_221144922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
Er zijn ook slechte Fransen dus hebben we er nog meer nodig, snap dat dan.
pi_221144930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
En zo zien we rechts Nederland weer.

Wanneer een 41 jarige Fransoos een 11 jarig Frans meisje verkracht en vermoord dan is het: "ach wat een gek"

Als de verdachte een migrant betreft:
"Grenzen sluiten, koeltoer! Vijfde generatie deporteren!!!111

Het gaat jullie helemaal niet om de Anne Faber's of Lisa's van deze wereld. Jullie willen graag met een stok slaan.
pi_221144949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Nu zijn er idd 2 dood.
Heel goed hoor...
Over de rug van dat meisje je gram halen en massamigratie goed praten...
:')
Maar het had 1 minder kunnen zijn als justitie beter hun best had gedaan..

Die andere had nog geleefd als de regering beter hun best had gedaan...
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:35:20 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221144980
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221144983
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
[..]
Expres van de domme houden en doen alsof je het niet begrijpt en selectief lezen.. zo kennen we links weer.
Onder rechtse regeringen zijn sinds 2017 talloze zedenzaken op de plank blijven liggen. Wanneer een vrouw naar de politie stapt om aangifte te doen van verkrachting wordt ze vaak niet serieus genomen. Maar blijf vooral links de schuld geven van misdrijven.
pi_221144984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
pi_221144986
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Het maakt hem niks uit, hij reageert altijd ontwijkend, of off topic. Maakt niet uit dat je gelijk hebt, boeit hem niet. Zo zie je er veel. Ze proberen snel over te gaan op een ander onderwerp en gooien een willekeurige jij bak op. Alles om de waarheid niet onder ogen te zien. Zie je in de politiek toch ook heel vaak. Zowel bij links als rechts trouwens.
pi_221144995
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')