abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144913
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO


Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
pi_221144922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik probeer effe te bedenken wat je hiermee wil aantonen.
Fransen zijn sowieso vieze moordenaars dus het maakt niet uit?
Er zijn ook slechte Fransen dus hebben we er nog meer nodig, snap dat dan.
pi_221144930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja als je al gekken genoeg hebt in je eigen land, hoef je er niet meer te gaan halen in andere landen.
En zo zien we rechts Nederland weer.

Wanneer een 41 jarige Fransoos een 11 jarig Frans meisje verkracht en vermoord dan is het: "ach wat een gek"

Als de verdachte een migrant betreft:
"Grenzen sluiten, koeltoer! Vijfde generatie deporteren!!!111

Het gaat jullie helemaal niet om de Anne Faber's of Lisa's van deze wereld. Jullie willen graag met een stok slaan.
pi_221144949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vermoord Frans meisje Lyhanna (11) ook verkracht, blijkt uit autopsie | Nieuws | AD.nl https://share.google/U6H5zK32ZoJw11SPO
Nu zijn er idd 2 dood.
Heel goed hoor...
Over de rug van dat meisje je gram halen en massamigratie goed praten...
:')
Maar het had 1 minder kunnen zijn als justitie beter hun best had gedaan..

Die andere had nog geleefd als de regering beter hun best had gedaan...
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:35:20 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221144980
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221144983
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
[..]
Expres van de domme houden en doen alsof je het niet begrijpt en selectief lezen.. zo kennen we links weer.
Onder rechtse regeringen zijn sinds 2017 talloze zedenzaken op de plank blijven liggen. Wanneer een vrouw naar de politie stapt om aangifte te doen van verkrachting wordt ze vaak niet serieus genomen. Maar blijf vooral links de schuld geven van misdrijven.
pi_221144984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om Algerijnse jongeren die 3e of 4e generatie in Frankrijk zijn.

Als dat zo is, dan zijn dit geen migranten, maar Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk, met ditto ouders.

Maar ja, ze hebben een kleurtje en een ongewenste godsdienst, dus wordt deze vreselijke moord gebruikt als pleidooi om migranten aan te pakken.
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
pi_221144986
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Het maakt hem niks uit, hij reageert altijd ontwijkend, of off topic. Maakt niet uit dat je gelijk hebt, boeit hem niet. Zo zie je er veel. Ze proberen snel over te gaan op een ander onderwerp en gooien een willekeurige jij bak op. Alles om de waarheid niet onder ogen te zien. Zie je in de politiek toch ook heel vaak. Zowel bij links als rechts trouwens.
pi_221144995
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan we weer, waar "we" voorheen hooguit 1 keer per maand zo'n "incident" hadden waar we 30 topics over volschreven vol verontwaardiging is het inmiddels vrijwel letterlijk ELKE DAG raak.

Dus de nieuwe tactiek is inmiddels overduidelijk op FOK!, de usual suspects weten dat ze het op inhoud niet meer kunnen winnen dus gaan ze janken om censuur en schuimbekkend krijsen in FB dat FOK! zo hard is geworden, zo rechts!!!

Nee kuttekop, de toon is nauwelijks veranderd, de frequentie van deze walgelijke daden is toegenomen!
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
pi_221145008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Walgelijk, je kan gewoon beide erkennen.

Maar dat er nog nooit iemand is opgepakt voor het misbruik in de katholieke kerk is ook walgelijk. Idem voor iemand als Dion Graus die te vaak beticht is van misbruik of een hoogstwaarschijnlijke pedofiel als president in de VS.

Maar goed misschien is dat "koeltoer"
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:41:24 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221145010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:10 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221145027
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De hypocrisie laten zien is niet happen. Hij gebruikt een verkracht 11 jarig meisje als tool om migranten te beschermen. Hij had een topic kunnen starten met het nieuws dat hij had gevonden en dit zo onder de aandacht brengen, maar hij gebruikt haar liever als 'gotcha'. Veel afschuwelijke wordt het niet.
Nee. Dan heb je mij verkeerd begrepen.

Jij begon je topic met "dit komt door links, buitenlanders doen dit"

Vervolgens ontkracht ik je simpele stelling met een bron waar een 11 jarig meisje verkracht en vermoord is door een Fransoos.

Vervolgens wordt de echo kamer van NWS boos en beginnen ze met schelden met termen als "troll" "kloon" etc
pi_221145036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Alleen al, en dus niet uitsluitend, jouw bijdragen, elke dag weer, dag in, dag uit, om de ellende van de dag goed te praten :W.
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.

Ik mag hopen dat je niet zo matig onderbouwt op je werk want dan wordt je al snel niet serieus genomen op de werkvloer
pi_221145040
quote:
18s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat hep op Feesboek gestaan! en op X!
Zou je denken dat Heatwave daar vaak op zit?

Ik spreek geregeld FvD'ers. Hun hele wereldbeeld is gebaseerd op Twitter en Feestboek. Een algoritme die bepaalt wat iemand denkt is heel gevaarlijk
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:49:16 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145053
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Puike onderbouwing wel hoor. Dus jij stelt dat migranten vaker misdrijven plegen en onderbouwt dit op basis van mijn posts waarin ik migranten verdedig.

Ik mag hopen dat je niet zo matig onderbouwt op je werk want dan wordt je al snel niet serieus genomen op de werkvloer
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het niet :').

Zoals ik zei, dit soort dingen waren voorheen zeldzaam, leverden 30 topics op, nu hebben we de tijd niet eens, want het volgende gruwelijke incident, onthoofding ofzo, dient zich weer aan.

Dat jij nu weer lekker de taqiyya-adept uithangt doet daar niets aan af. Lekker wauwelen over feesboek en onderbuik en klachten in FB, meer heb je niet inmiddels.

Tot het volgende dode kind, en door.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221145058
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat jij nu probeert te vertellen dat het binnenhalen van migranten zelfs tot 3/4 generaties diep voor gigantische problemen zorgt als dit maakt het verhaal inderdaad beter.
Nee, dat is de agenda die jij pusht.

Een hele groep verantwoordelijk houden voor de misdrijven van een individu.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145067
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En net zoals veel Marokanen hier, nog steeds niet aangepast. En wederom vooral door dat achterhaalde geloof wat ze aanhangen. Leuk dat ze een Frans papiertje hebben, daar is ook alles mee gezegd. We zullen het hier van maandag op dinsdag nacht ook weer zien.
Frankrijk heeft net als Nederland vrijheid van Godsdienst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145082
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is de agenda die jij pusht.

Een hele groep verantwoordelijk houden voor de misdrijven van een individu.
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
pi_221145090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maakt het uit waar ze geboren zijn? Als een hond in een paardenstal wordt geboren is het nog geen paard..
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Vraag is of ze zich ook zo voelen. Ik denk dat we daar het antwoord op weten en nee dat heeft niets met 'witte schuld' te maken.
Witte schuld?

Het wordt steeds gekker.

En wat heet gevoel hiermee te maken?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima onderbouwing inmiddels, alleen jij ziet het niet :').

Zoals ik zei, dit soort dingen waren voorheen zeldzaam, leverden 30 topics op, nu hebben we de tijd niet eens, want het volgende gruwelijke incident, onthoofding ofzo, dient zich weer aan.

Dat jij nu weer lekker de taqiyya-adept uithangt doet daar niets aan af. Lekker wauwelen over feesboek en onderbuik en klachten in FB, meer heb je niet inmiddels.

Tot het volgende dode kind, en door.
Zou het kunnen omdat asiel een hot item is?

Maar als jij de statistieken hierover hebt die peer reviewed zijn dan wil ik best ernaar kijken.
pi_221145103
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
pi_221145106
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
pi_221145116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
En wat is de reden hiervan?

https://www.ad.nl/buitenl(...)gle.com%2F&slug_rd=1

Een verwarde man?

Geef nou een keer antwoord om je stelling een keer te verdedigen, in plaats van elke keer roeptoeteren in elk topuic

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambtenaar030 op 25-06-2026 14:02:32 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:56:53 #76
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145124
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Precies dit, sommigen gaan er expres aan voorbij dat deze problemen in massa's worden binnengehaald bovenop de problemen die wij al hebben. Dat wordt vervolgend expres verdraaid en verkeerd begrepen naar; jullie doen alsof zij de enige zijn. Wat niemand claimt, dat zijn spoken waar ze zelf tegen beginnen te vechten omdat het anders helemaal geen hout snijdt natuurlijk.

Dat we een boel verkrachters binnenhalen waar velen graag en terecht een stop zien betekent niet dat dit een argument was om soft te gaan op verkrachters die hier al zijn van welke afkomst dan ook.

Dweilen is alleen handiger met de kraan grotendeels dicht.
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @Wantie probeerde eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Echt. Het is geen enkele meer. Hou toch op man. Verkrachtingen, diefstal, onthoofding. Eerwraak. Mag geen een nieuws meer worden genoemd.
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145151
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand die in Nederland wordt geboren uit Nederlandse ouders is geen migrant toch?

Hier gaat het mogelijk om Franse staatsburgers, geboren in Frankrijk uit Franse staatsburgers die ook in Frankrijk zijn geboren.

Hoeveel generaties moeten hier geboren zijn voordat je ze niet meer als migrant ziet?
Als het aan hun ligt moeten we ook Mark Rutte (indische/japanse roots), Paternotte (franse roots), Yesilgoz (turks-koerdische roots), Baudet (frans-indische roots) en Wilders (indische roots deporteren).
pi_221145153
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @:wantie probeerde eigenlijk.
Monddood maken nog wel.

Het wordt steeds gekker.

Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.

Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145154
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom? Het levert niets op, en je haalt meer criminaliteit en middeleeuws denken binnen. Dus nogmaals, waarom?
pi_221145159
quote:
16s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dit zijn duidelijke manieren om je monddood te maken, precies wat @:wantie probeerde eigenlijk.
Het eeuwige slachtofferschap "als jij het niet eens met mij bent, dan maak je mij monddood!!!111" een beetje wat de Israeliers doen als je kritisch op ze bent, dan ben je een antisemiet!
pi_221145164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja.
Heb jij een peer reviewed bron waaruit dit blijkt?
pi_221145172
Ik concludeer dat @DobbyDobby dus helemaal geen antwoord geeft als hij een kritische vraag krijgt. Dan zoekt hij mensen die het met hem eens zijn om de discussie voort te zetten.

Ik vind dat slap!
pi_221145174
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145183
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want in de Franse cultuur komt geen misdaad voor?
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:06:22 #86
3542 Gia
User under construction
pi_221145195
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Kwam dit bericht op facebook tegen, met direct eronder een reactie: Met welk doel dit bericht geplaatst werd?
Ook hier van die achterlijke reacties. Het mag niet genoemd worden, schijnbaar, want dat is stigmatiserend.

Echt dat volk hoort hier niet. De islam is onverenigbaar met de vrije westerse normen en waarden.
pi_221145197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als Nederlanders dit structureel doen, oververtegenwoordig zijn in verkrachtingszaken, diefstal. Dan lijkt mij dat een zeer terecht label en zal het toerisme snel afnemen ja. Dus nogmaals, vertel mij waarom moeten we doorgaan met het impoteren van mensen uit de 3e wereld die oververtegenwoordig zijn in de criminaliteit? Waarom, waarom?
Gebeurt deze groepsmishandeling structureel in Frankrijk?

En als dat gedaan wordt door vierde generatie Algerijnen, ligt dan het probleem in Algerije, of Frankrijk?

Gebeuren dit soort gebeurtenissen structureel in Algerije?

Uitgaande dat dat de afkomst is van de daders. Want dat is niet bekend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhhh daar is ie weer. Dus moeten we meer misdaad binnnenhalen?
Hoezo halen we meer misdaad binnen?

Los van dat dit in Frankrijk gebeurt en niet in Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221145211
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Problemen veroorzaakt door migranten kinderen zijn migratieproblemen.
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
pi_221145213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zoveelste hate crime die niet zo genoemd mag worden.
Uit welke haat is de jongen vermoord?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:10:44 #91
485843 crew  Jippie
pi_221145223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
pi_221145226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Inderdaad. Helemaal omdat de onderliggende insinuatie is dat die mensen niet net zo goed zo zwaar mogelijk wil straffen en het liefste de wet nog aanpast om ze nog zwaarder te straffen.

Maar de aandacht verleggen is de enige tactiek de ze kunnen inzetten want op inhoud en op feiten leggen ze het altijd af.
pi_221145227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Yup, en grotendeels door Europese migranten :{w
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:12:37 #94
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Monddood maken nog wel.

Het wordt steeds gekker.

Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.

Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
Hoe was jouw post tegengas als jij mij precies beschuldigt van hetgeen ik expliciet schrijf niet te bedoelen? Dat is geen discussie, dat is geen tegengas, dat is met valse voorstellingen de discussie doodmaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Ze komen anders omstebeurten excuses en geld ophalen voor acties gepleegd door mensen die al honderden jaren niet meer op deze aardkloot lopen. Dus die kant op schijnt er klaarblijkelijk wel een verhaal te zijn.
pi_221145242
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
We zullen dus afstand moeten doen van de Biblebelt en andere streken waar geloof nog centraal staat.
pi_221145259
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:56 schreef TwenteFC het volgende:
Weer een slachtoffer van de linkse 'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?
Misschien is het genoeg zodra de mensen die de ogen wel open hebben eindelijk eens kunnen communiceren als een volwassen iemand
#WegKiJkeN
pi_221145265
Weer een slachtoffer erbij van de nodeloze import. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo en natuurlijk zitten er ook criminelen in de normale bevolking. Maar 0 import zou in ieder geval al een hoop moorden en verkrachtingen hebben voorkomen. Dus grenzen dicht is per saldo nog altijd beter.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:17:33 #99
485843 crew  Jippie
pi_221145283
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:08 #100
485843 crew  Jippie
pi_221147126
De bron uit de OP is nu niet meer toegankelijk. Hier een franse bron.

Vertaling item Parisien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')