Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?
En welke 'politieke agenda' precies?
Inderdaad. Helemaal omdat de onderliggende insinuatie is dat die mensen niet net zo goed zo zwaar mogelijk wil straffen en het liefste de wet nog aanpast om ze nog zwaarder te straffen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Yup, en grotendeels door Europese migrantenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Hoe was jouw post tegengas als jij mij precies beschuldigt van hetgeen ik expliciet schrijf niet te bedoelen? Dat is geen discussie, dat is geen tegengas, dat is met valse voorstellingen de discussie doodmaken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Monddood maken nog wel.
Het wordt steeds gekker.
Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.
Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
Ze komen anders omstebeurten excuses en geld ophalen voor acties gepleegd door mensen die al honderden jaren niet meer op deze aardkloot lopen. Dus die kant op schijnt er klaarblijkelijk wel een verhaal te zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
We zullen dus afstand moeten doen van de Biblebelt en andere streken waar geloof nog centraal staat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
Misschien is het genoeg zodra de mensen die de ogen wel open hebben eindelijk eens kunnen communiceren als een volwassen iemandquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:56 schreef TwenteFC het volgende:
Weer een slachtoffer van de <Knip> 'empathie'.Wanneer is het genoeg?
Wij zijn Frankrijk niet hè.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.
Wat de reden ook was, is er een gegronde reden om op iemands hoofd te blijven trappen als hij al out is?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
In feite is van A tot Z geen gegronde reden te vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat de reden ook was, is er een gegronde reden om op iemands hoofd te blijven trappen als hij al out is?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
Het is niet alleen iets Frans. Het is een probleem wat in heel West-Europa speelt. Maar eens dat wij ons alleen op onszelf moeten richten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wij zijn Frankrijk niet hè.
Dus laten de Fransen zelf hun criminaliteit maar oplossen.
Als Nederlanders aan de lopende band misdaden plegen in Frankrijk zou ik me daar zeker voor schamen ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Beetje moeilijk met deze temperaturen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:17 schreef Jippie het volgende:
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.
On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
Weet je Howard ik heb niets met de schuld toeschuiven naar links of rechts om vervolgens users elkaar in de haren te zien vliegen. De daders zijn de enige schuldigen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.
En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.
Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.
Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
Klopt, ajbquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje moeilijk met deze temperaturen.
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet je Howard ik heb niets met de schuld toeschuiven naar links of rechts om vervolgens users elkaar in de haren te zien vliegen. De daders zijn de enige schuldigen.
In dit geval lijken het daders met een migranten achtergrond te zijn, dat kan gewoon benoemd worden. Maar om nou te doen of er in elke shoarmatent op de hoek alleen maar zware criminelen werken gaat mij te ver.
Gelukkig zegt ook niet iedereen dat, maar ik kom het absoluut tegen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
Inderdaad, maar het betekent wel dat er wel heel veel rotte appels in bepaalde bevolkingsgroepen zitten. Algerijnen hebben al geen al te beste reputatie in Frankrijk, en dit soort gevallen maakt het er niet beter op. Hetzelfde kan gezegd worden over Marokkanen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |