abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:10:44 #76
485843 crew  Jippie
pi_221145223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Janken ovet de vermeende 'politieke agenda' is belangrijker dan een racistische moord?

En welke 'politieke agenda' precies?
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
pi_221145226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat is een reflex die ik vaak zie eigenlijk, zodra een migrant iets naars doet zie je op social media heel veel buitenlandse namen die beginnen over Hollandse pedo's die kinderen misbruiken hier en in Thailand. Het onderwerp moet dan snel verlegd worden.
Inderdaad. Helemaal omdat de onderliggende insinuatie is dat die mensen niet net zo goed zo zwaar mogelijk wil straffen en het liefste de wet nog aanpast om ze nog zwaarder te straffen.

Maar de aandacht verleggen is de enige tactiek de ze kunnen inzetten want op inhoud en op feiten leggen ze het altijd af.
pi_221145227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Yup, en grotendeels door Europese migranten :{w
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:12:37 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221145238
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Monddood maken nog wel.

Het wordt steeds gekker.

Monddood maken is er voor zorgen dat dit topic wordt verwijderd.
Dan is het monddood.
Ik doe dat niet, ik ga hierover in discussie.
Met als gevolg dat dit topic veel interactie heeft, en daardoor hoog op de site komt te staan.

Kijk, als je niet tegen tegengas kunt, dan moet je niet discussiëren op een forum.
Hoe was jouw post tegengas als jij mij precies beschuldigt van hetgeen ik expliciet schrijf niet te bedoelen? Dat is geen discussie, dat is geen tegengas, dat is met valse voorstellingen de discussie doodmaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221145241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:09 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Jezus. Als we deze retoriek gebruiken is iedere moord in Amerika veroorzaakt door immigranten.
Ze komen anders omstebeurten excuses en geld ophalen voor acties gepleegd door mensen die al honderden jaren niet meer op deze aardkloot lopen. Dus die kant op schijnt er klaarblijkelijk wel een verhaal te zijn.
pi_221145242
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wanneer ze goed geïntegreerd zijn zoals de meeste culturen die geen achterhaald geloof aanhangen, direct doen als ze hierheen komen.
We zullen dus afstand moeten doen van de Biblebelt en andere streken waar geloof nog centraal staat.
pi_221145259
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:56 schreef TwenteFC het volgende:
Weer een slachtoffer van de <Knip> 'empathie'. :{ Wanneer is het genoeg?
Misschien is het genoeg zodra de mensen die de ogen wel open hebben eindelijk eens kunnen communiceren als een volwassen iemand
#WegKiJkeN

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 25-06-2026 18:48:58 ]
pi_221145265
Weer een slachtoffer erbij van de nodeloze import. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo en natuurlijk zitten er ook criminelen in de normale bevolking. Maar 0 import zou in ieder geval al een hoop moorden en verkrachtingen hebben voorkomen. Dus grenzen dicht is per saldo nog altijd beter.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 14:17:33 #84
485843 crew  Jippie
pi_221145283
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:08 #85
485843 crew  Jippie
pi_221147126
De bron uit de OP is nu niet meer toegankelijk. Hier een franse bron.

Vertaling item Parisien

Vijf verdachten opgepakt na doodslag op 17-jarige Louis in Narbonne
Een 17-jarige jongen is in de Franse stad Narbonne doodgeslagen nadat hij in een val werd gelokt. Louis werd op vrijdag 19 juni 2026 het slachtoffer van een aanval van extreme gewelddadigheid en werd de volgende ochtend bewusteloos aangetroffen op een bouwplaats in de stad. Hij overleed op dinsdag 23 juni aan zijn verwondingen. Vijf verdachten zijn inmiddels aangehouden en in voorlopige hechtenis geplaatst.

Val op bouwplaats gepland en gefilmd
De aanval was zorgvuldig voorbereid: Louis werd naar een afgelegen bouwplaats gelokt, waarna hij werd mishandeld door een groep die hij al langer kende. Bij aankomst van de hulpdiensten vertoonde hij onder meer meerdere blauwe plekken in het gezicht en bloedingen bij mond en neus. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis in Narbonne en later met spoed overgeplaatst naar dat van Perpignan, maar kon niet worden gered.

De daders filmden de mishandeling zelf en verspreidden de beelden op sociale media, waarmee ze onbedoeld de politie voorzagen van bewijsmateriaal. Aan de hand van die videobeelden konden vijf verdachten snel worden geïdentificeerd en aangehouden.

Vijf verdachten aangeklaagd voor moord met voorbedachten rade
Vijf jongeren, van wie drie minderjarig, zijn in staat van beschuldiging gesteld voor de doodslag op Louis, zo maakte de officier van justitie woensdag 24 juni bekend. Ze zijn in voorlopige hechtenis geplaatst.

Officier van justitie Jean-Philippe Rey stelde op een persconferentie dat de feiten van uiterste ernst waren en vooraf werden gepland: de verdachten zouden Louis bewust naar de bouwplaats hebben gelokt om hem daar te mishandelen. Als mogelijk motief geldt wraak — Louis zou kort daarvoor aangifte hebben gedaan tegen dezelfde groep voor een vergelijkbaar incident.

Slachtoffer zat in de jeugdzorg
Louis woonde tot kort voor zijn dood bij zijn stiefmoeder en was een jaar geleden onder toezicht gesteld van de jeugdbescherming. Zijn dood heeft in heel Frankrijk veel reacties losgemaakt, ook op sociale media, waar talloze mensen hem hebben herdacht.

De familie van Louis heeft toestemming gegeven voor verspreiding van de beelden van de mishandeling, om de werkelijke toedracht te laten zien en te weerleggen dat het om een gewone vechtpartij zou gaan.

Dit zouden 3 van de 5 daders zijn

twitter

X staat vol met beelden van de mishandelingen, maar policy staat het niet toe om ze hier te posten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 18:50:44 #86
485843 crew  Jippie
pi_221147242
Off-policy geveegd.

Stop eens met dat gejijbak, bij voorbaat dank ^O^
pi_221147370
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhhh daar is ie weer. Er is al tuig genoeg, veel te veel. Laten we dat eerst aanpakken.,En het laatste wat we moeten willen is nog meer rotzooi binnenhalen. Zeker uit 3e wereldlanden, met een achterhaald geloof + hekel aan het westen.
Wij zijn Frankrijk niet hè.
Dus laten de Fransen zelf hun criminaliteit maar oplossen.
pi_221147396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef DrDentz het volgende:
Was er sprake van provocatie? We weten niet het hele verhaal.
Wat de reden ook was, is er een gegronde reden om op iemands hoofd te blijven trappen als hij al out is?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221147421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat de reden ook was, is er een gegronde reden om op iemands hoofd te blijven trappen als hij al out is?
In feite is van A tot Z geen gegronde reden te vinden.
Dit gaat werkelijk buiten alle perken.
pi_221147467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waaruit maak je op dat de frequentie is toegenomen?
|:( |:( |:(
pi_221147486
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wij zijn Frankrijk niet hè.
Dus laten de Fransen zelf hun criminaliteit maar oplossen.
Het is niet alleen iets Frans. Het is een probleem wat in heel West-Europa speelt. Maar eens dat wij ons alleen op onszelf moeten richten.
pi_221147504
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als een Nederlander in Frankrijk een misdrijf pleegt, dan ben jij als Nederlander ook verantwoordelijk?
Als Nederlanders aan de lopende band misdaden plegen in Frankrijk zou ik me daar zeker voor schamen ja.
pi_221147534
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:17 schreef Jippie het volgende:
Veegslotje-ga eerst maar even afkoelen allemaal.
Beetje moeilijk met deze temperaturen.
pi_221147546
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens werd er in de reacties al verwezen naar links en naar migratieknuffelaars. Heb het over de zinloze moord op zo'n jongen in plaats van stemming maken en bevolkingsgroepen en hun moeder te beschuldigen.

On-topic: Dat de daders mogen knetteren in de hel.
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.

En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.

Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.

Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:38:25 #95
485843 crew  Jippie
pi_221147634
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, mwah. Wat velen met name opmerken is de sterke oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in (gewelddadige) criminaliteit. Ik heb dit met betrekking tot Nederland al vaker onderbouwd, zoals in deze post of deze post.

En dat er vanuit linkse contreien een sterke neigingen is tot het altijd willen beschermen van dit migranten en het tevens erg barmhartig denken over migratie is natuurlijk een feit.

Het zijn mensen uit deze kringen die graag meer migratie zien en met bordjes als 'no human is illegal' of 'migrants welcome' staan te paraderen. Als je dan weet dat mensen met een migratieachtergrond een énorme oververtegenwoordiging kennen in de criminaliteit, te vaak slecht integreren en hier vooral voor economische redenen komen, dan vraag je je af waarom velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum zo staan te trappelen voor meer van deze mensen.

Het is ook een sentiment dat we nergens anders ter wereld zien, het is een uniek Westers fenomeen. Want nergens anders ter wereld zien we grote groepen autochtonen/inheemsen die graag meer vreemdelingen willen, ondanks dat deze vreemdelingen aantoonbaar slecht integreerden en zich disproportioneel misdragen.
Weet je Howard ik heb niets met de schuld toeschuiven naar links of rechts om vervolgens users elkaar in de haren te zien vliegen. De daders zijn de enige schuldigen.
In dit geval lijken het daders met een migranten achtergrond te zijn, dat kan gewoon benoemd worden. Maar om nou te doen of er in elke shoarmatent op de hoek alleen maar zware criminelen werken gaat mij te ver.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:41:18 #96
485843 crew  Jippie
pi_221147659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Beetje moeilijk met deze temperaturen.
Klopt, ajb
pi_221147664
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Weet je Howard ik heb niets met de schuld toeschuiven naar links of rechts om vervolgens users elkaar in de haren te zien vliegen. De daders zijn de enige schuldigen.
In dit geval lijken het daders met een migranten achtergrond te zijn, dat kan gewoon benoemd worden. Maar om nou te doen of er in elke shoarmatent op de hoek alleen maar zware criminelen werken gaat mij te ver.
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:42:26 #98
485843 crew  Jippie
pi_221147673
Trolliebolliekloon gespeculeer gaat ook weg :W
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 juni 2026 @ 19:43:10 #99
485843 crew  Jippie
pi_221147679
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zegt ook niemand volgens mij. Een oververtegenwoordiging wil niet zeggen dat iedereen zich misdraagt.
Gelukkig zegt ook niet iedereen dat, maar ik kom het absoluut tegen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:44:25 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_221147687
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, maar het betekent wel dat er wel heel veel rotte appels in bepaalde bevolkingsgroepen zitten. Algerijnen hebben al geen al te beste reputatie in Frankrijk, en dit soort gevallen maakt het er niet beter op. Hetzelfde kan gezegd worden over Marokkanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')